NOVA PRAVILA u domovima zdravlja od 1. decembra zbog kojih ćemo biti još nervozniji (i lekari i pacijenti)

Komentari

  • Zaklina

    29. novembar 2016 | 19:07

    Na zapadu je 15 minuta po pacijentu ili 4 na sat da se izbegne nervoza gde je mnogo bolji standar zivota i uvek ima pola sata lufta pi doktoru za dva hitna slucaja!!!

  • Milan

    29. novembar 2016 | 10:52

    Ovakve mere su se morale doneti, kako ljudi nebi cekali po nedelju dana na preglede, samo zbog imaginarne. "Prevelike guzve" U nasem domu zdravlja u Boru su hodnici prazni, a ako dodjes na pregled mrtav bolestan, boreci se za sopstveni zivot sa 39+ temperaturom pitaju ti da li ti odgovara cetvrtak popodne Iako Si Dosao u ponedeljak izjutra... Ne verujem da je svuda ovako, ali Bor, je apsolutno dno zdravstva.

  • milica

    29. novembar 2016 | 10:30

    Gluposti . Neka drzava odgovara za sve koji su umrli ili pogresno leceni , neka ona razresi kesu a ti koji donose takve odredbe su ocito ne korisni za ovo drustvo jer ovakav predlog je katastrofalan za sve nas

  • Ceca

    29. novembar 2016 | 10:26

    Pa sta. Na zapadu je oduvek 15 minuta po pacijentu. E ali neko se zadrzi samo par minuta ako je dosao da prepise lekove a ako neki ima

  • Љиљана

    29. novembar 2016 | 10:12

    Лечите ли пацијенте по америчком систему, министре Лончар? Иду ли доктори код доктора и шта они кажу на све то?

  • Stevan

    29. novembar 2016 | 10:07

    Kad bi ministri i politicari isli kod lekara kao i svi ostali do ovoh gluposti ne bi dolazilo

  • Mima

    29. novembar 2016 | 09:44

    Nasi godinama uvode neka pravila,kao da olaksaju pacijentima.Pokusavaju,da budu u trendu.Seljaci su,i nemaju pojma sta u stvari hoce.Zdravstvo je u potpunom haosu i nestrucan je kadar...a ljudi bolesni umiru.

  • Gane

    29. novembar 2016 | 09:40

    Od ta posla nema nista

  • ss

    29. novembar 2016 | 09:40

    Opala nece moci da se kafenise vise i da se davi telefonom... meni je sasvim ok 10min sa lekarom opste prakse u domu zdravlja, pa necu pola sata da sedim kod nje, pregleda me ili mi da uput za dalje ili mi da lekove i cao. A ne ovako one se tamo smeskaju, a redovi u cekaonicama ogromni. Nisu ti ljudi dosli da se zabavljaju. I kakve hitne pacijente imaju u domi zdravlja? Valjda nekoga kad mu je lose povedu u urgentni, sta ce u domu zdravlja!?

  • Gane

    29. novembar 2016 | 09:26

    Bravo AV

  • Fth

    29. novembar 2016 | 09:16

    Koliko mržnje u komentarima koliko zlobe.Strašno šta postade i ostade od našeg naroda....

  • Sonja

    29. novembar 2016 | 09:03

    Nikad niste zadovoljni. Kakvo dupliranje zakazivanja kad se u kompjuteru vidi da li je termin zauzet ili ne, ili bi trebalo da se vidi. Ako se ne vidi podesite program ili se umrezite. Sta bi hteli (pacijenti) ? Da kao pre sede u cekaonicama sa pedeset ljudi i cekaju po dva sata ? Kod nas u NS su zdravstveni radnici fini i predusretljivi. Oni dosta vdremena gube na pisanje ali bi se to skratilo kad bi malo brze kucali.Mali kurs iz daktilografije bi im pomogao.

  • nela

    29. novembar 2016 | 08:48

    Treba im zabraniti da uvode preko veze,neka prijatelje primaju pre ili posle posla.I obavezno dodeliti svakom zdr.radniku,sekretaricu jer jos uvek kucaju sa dva prsta,pa dok nadju slovo,prodje te volja da se lecis.Izabrani lekar je postao cata.U zadnjih deset puta nije me pregledala vec samo pise sta joj trazim a pri tom mozda idem jednom godisnje.

    • 29. novembar 2016 | 10:51

      Sanja

      @nela

      E bas tako Nela, kakav je to lekar kome ja moram da sugerisem sta treba da radi i opet na posletku nezna sta mi je, a tek za decijeg lekara da ne pricam ispljuje te na sva zvona, a sta je sa detetom pojma nema samo prepise lek koji je predhodni pilo, za svaki slucaj i ako veze nema sa postojecom dijagnozom, a da ne pricam da pet god. nemam izabranog lekara jer svaki put kazu sad je guzva dodjite drugi dan, a svaki sledeci put koji dodjem nakrpe me zasto ga nemam, ma katastrofa..ali najbitnije da te svaki put savetuju da ides privatno i to obavezno kod nekoga kolege ili rodjaka.....

    • 30. novembar 2016 | 22:19

      Andrea

      @nela

      Da li je za to direktno kriv lekar i sestra... Sve se svodi na administraciju, ali to ne zavisi od nas... Al naravno mi smo nažalost samo pešadija a ministri generali itd. Nažalost to nas obican narod ne vidi...

  • marija

    29. novembar 2016 | 08:32

    pa opet budalastine valjda svakom treba posvetiti onoliko koliko njegovo stanje zahteva. upala grla i pogorsanje zdravlja srcanog bolesnika nose isto minuta strasno. to znaci kada dode deveti minut kupi baba prnje pa se oblaci u cekaonici. sta je sa hitnim slucajevima i ona koji cekaju hitnu pomoc isto da budu izbaceni u cekaonicu bez pomoci lekara jer on mora da ispuni normu. ovo je ipak izmislio neki ekonomista bravo za pametnice

  • Bane

    29. novembar 2016 | 08:12

    Ko na pokretnoj traci, mi vise nismo ljudi, mi smo pilici.

  • Gale M

    29. novembar 2016 | 08:01

    Mnogo je kume 10 min. Mnogo je. 5 je dosta. Taman da se ispozdravljaju. Pozdravljam ovakve mere za spas našeg zdravstva. Treba uvesti još ovakvih mera ! Nosatim penzionerima oduzimati od penzije kada imaju kijavicu jer trše više sredstava RFZO-a. Klempavima zabraniti upotrebu sluišnih aparata jer se sigurno foliraju. Dati preporiku Ministarstva zdravlja babma da pocnu da se skidaju još na ulazu u Dom zdravlja. Zabraniti med.osoblju da oblace ciste bele uniforme i da se sminkaju za posao(ko se sminka) da ne provociraju ovaj napaćeni narod. Predlažem i da se streljaju za vreme pauze pred vodom zastitnika pacijentovih prava a posle radnog vremena obese ispred Doma zdravlja da narod vidi da neko brine o njemu. Meni je vec bolje posle ovoga. A sada idem da molim automehanicara i frizera da me prime iduce nedelje. Valjda cu imati dovoljno da ih castim da mi se ne naljute. A mozda me i pregledaju usput ako budu raspoloženi.

  • Cira

    29. novembar 2016 | 07:56

    Kako vidim ovde je uvedena norma pacijenta ko j... Samo udji i izadji pa kad se nesto desi pacijent je kriv sto je umso.

  • Sara

    29. novembar 2016 | 07:51

    Rezultat: vise nepotrebnih smrtnih slucajeva jer doktor nema vremena da detaljno pregleda pacijenta. Pa zar u svemu moramo da kopiramo taj prokleti zapad? Ovo nema veze sa mozgom.

  • Miki

    29. novembar 2016 | 07:43

    Američki,tako je ovdje,samo što moj potroši maksimalno 5 min. Mjerenje pritiska,uzimanje urina,uzimanje uzorka krvi urade sestre prije nego što vidim doktora,on 5 min, pita kako se osjećam,našta se žalim,prepise recept i pošalje uput kod specijaliste ako treba za nešto..to je to

    • 29. novembar 2016 | 09:39

      Graciela

      @Miki

      Pa to mozes i telefonom, sto si uopste isao kod lekara?

  • seljadin

    29. novembar 2016 | 07:38

    ravo, sta reci. Ovako mogu da se vode resori i bez fakulteta, magistrata, doktorata.

  • predlog

    29. novembar 2016 | 07:34

    Ne znam da li ce moj komentar nekom pomoći kao dobra ideja ili informacija, jer to je svrha ovog komentara. Elem, ja radim godinama kao scheduler i surgical booker i sistem je sličan. Doktor uglavnom ima kliniku od 3-4 sata ( od 8-12), ili popodne od 1-4. U zavisnosti od problema zavisi i dužina pregleda, a to doktor odlučuje. Isto tako i prioritizuje i odredjuje kada ce biti sledeći pregled. Primetila sam i nekoliko komentara sto se tiče onkologije i to se ovde zakaže po principu hot line ( scheduler koji bukira sve hitne " follow up appointments".

  • Radmila

    29. novembar 2016 | 07:28

    Strasno Ovo nigde nema ja se ne zadrzim ni deset minuta kod doktora jer dok pogleda na kompjuteru koju terapiju pijem odose minuti pregleda nema , nova terapija nema a da mi da uput kod specijaliste nema doktor termina trebam otici drugi dan po uput,drugo pacijenti ko kokoske nemoz da se ispricaju,od galame nemoz cuti kada te prozovu u ordinaciju! Bruka je bila i jos veca bice!

  • Nada

    29. novembar 2016 | 06:39

    Ovo je glupost,stari ljudi se sporo krecu,a jos bolesni.Ko je smislio ovakvu GLUPOST,salite se.Jel neko od predlagaca ovog zakona ide kod Lekara,za deset minuta se ne moze ni saslusati pacijent a kamoli pregledati i jos uci u kompjuter napisati izvestaj.

  • He he

    29. novembar 2016 | 06:18

    Bolje i to,nego na jednog pacijenta(svog) sat vremena,pa posle na šest ostalih dvadeset minuta.

  • Гана

    29. novembar 2016 | 05:38

    Ко од лекара пристане на ову шизофрену наредбу,аутоматски ће да се измокри и унереди на своју диплому!!!Сваки студент зна да је немогуће прегледати пацијента за десет минута.А,што лекари пристају на то,не знам,није ми јасно!?Знање треба да значи и понашање!

  • Mimi

    29. novembar 2016 | 04:09

    Smanjite na 1 sec.

  • Vojo

    29. novembar 2016 | 01:37

    Zasto se ne napravi sistem da sa redovnim osiguranjem mozemo ici kod lekara opste prakse i niko se vise ne bi bunio ni pacijenti ni doktori

  • Jovica pavlovic

    29. novembar 2016 | 01:33

    Ima li kraja nasim glupostima?!

  • Goran

    29. novembar 2016 | 01:06

    A kad u zurbi pogresi verovatno ce te da ga obesite

  • ana

    29. novembar 2016 | 01:05

    dok ne uvedu koliko cesto sme d ase idi ici cemo svaki dan kao turske seri jedok ne obavimo posao.

  • Mare

    29. novembar 2016 | 00:54

    Moj doktorka jos uvek ne moze da skonta gde je Y na tastaturi. Divna zena, odlican lekar ali godine su godine...

  • Dani

    28. novembar 2016 | 23:42

    Super i to je puno

  • Au,brate

    28. novembar 2016 | 23:38

    Hahaha, hvala vam najlepše na ovako dobroj šali, skoro se nisam slađe nasmejala! !!Posebno mi se svidelo,ono sa elektronskim zakazivanjem!Zamislila sam mog tatu ,koji ima 83 godine,na časovima informatike,a i njegovog divnog doktora koji i ovako teško izlazi na kraj sa onom spravom , ispred njega.Jadan čovek, ostalo mu dve godine do penzije.U vreme kada je on studirao,nije bilo kompjutera,a nisu im bili ni potrebni.Fakultet su završavali samo vredni i pametni studenti,i naravno oni su završavali studije sa željom da leče ljude , a ne da budu administrativni radnici.

  • Vladan

    28. novembar 2016 | 23:17

    Na zapadu ni za popravku mašine ili uređaja nema ograničenja a kamoli za čoveka. Ograničenja ili vremenski rokovi u ovom slučaju mogu samo dovesti do pada kvaliteta zdravstvene zaštite, a pacijentima će vrlo često pasti mrak na oči. Ovakvo pravilo mogu da smisle samo besmrtni. Ima li takvih među nazovi menadžerima.

    • 28. novembar 2016 | 23:56

      xxx

      @Vladan

      Za tbvoj laicki dtav informacija, nisu svi lekari u dz lekari opste prakse vec i specijalisti koji lece vrlo komplikovane stvari! Na kraju krajeva i lekari opste prakse lece bronhite, upale pluca i razne druge bolesti gde za opservaciju pacijenta svakako treba vise od 10 min! Ne bi trebali da komentarisu oni koji pojma nemaju.

    • 29. novembar 2016 | 01:01

      Šef

      @Vladan

      Dobro rečeno. Pad kvaliteta. Hoće da ograniče "upotrebu" lekara i to označe kao dobru stranu, ali ne govore o uzrocima tog ograničenja koji potiče od nedostatka lekara.

    • 29. novembar 2016 | 02:21

      Mimi

      @Vladan

      Ko to kaze pa to je sistem zapada bar u svajcarskoj.Hocete evropu e pa i dobice te

    • 29. novembar 2016 | 05:01

      Zeljko

      @Vladan

      Nije istina da nema ogranicenja. Zivim u Pertu i deset minuta je isto pregled a kome je hitno ide na hitnu.

    • 29. novembar 2016 | 07:12

      Putin

      @Vladan

      Ima dosljaci sa kupljenim diplomama a ciko joj obezbedijo radno mesto kupivsi i svoje prilikom dolazka

  • BG

    28. novembar 2016 | 22:53

    Jedva cekam da odem iz ove zemlje i da radim sa nekim normalnim ljudima svoj posao sestre,a vi koji ste vecito nezadovoljni i kojima su svi krivi-mozete i sami da se lecite kod kuce.Toliko zlobnih,zajedljivih komentara...Mozda cete biti srecniji kada na moje mesto,i mesto mojih kolega dodju frizeri i pekari da vas lece,posto ne znam ko normalan ce ostati ovde.

    • 28. novembar 2016 | 23:22

      VLASKA MAGIJA

      @BG

      Ima pun je biro i ko ode i dalje sija sunce niko nije nezamenljiv uvek ima ko ce da radi.

    • 28. novembar 2016 | 23:29

      Кум

      @BG

      Ово је почело у здравству(јавашлук)од кад си сестре почеле да прозивају пацијенте из ординације а не да изађу на ходник,и да се оне питају ко ће и кад бити прегледан!!!

    • 29. novembar 2016 | 00:14

      Lili

      @BG

      Bas nas lece “sestre”!!! Oduvek ste se ponasale da ste vaznije od lekara!

    • 29. novembar 2016 | 00:25

      Nije valjda

      @BG

      Da ima zlobnih komentara, ima ih i to previše ali i vaš se takođe može svrstati u takve.

    • 29. novembar 2016 | 01:25

      Lale 11

      @BG

      Neka,samo idite. Svi! Samo idite,niste nam ni trebali sve ove godine. Ajte polako po kartu za neku juznu zemju i idite. Videli smo i osetili vašu dobrotu. Hajde vi,samo polako...

    • 29. novembar 2016 | 01:33

      Lale 11

      @BG

      Idi,molim te. Što pre. Ufff...

    • 29. novembar 2016 | 06:27

      xxxxx

      @BG

      kako se ponasaju lekari kod nas i sestre pogotovu sa starim osobama.Nase zdrastvo je promasilo sve.

    • 29. novembar 2016 | 07:07

      Jana

      @BG

      Ja sam frizer pa ti mogu reci da bolje izlecim ljude nego ti,em ih saslusam em usrecim pa izadju zdravi i vedri iz salona a kod vas izadju besni tuzni i jos bolesniji

  • Komentator

    28. novembar 2016 | 22:48

    Ako je lekar opste prskse sta ima da radi duze od 10 minuta, ako zna sta ti je da ti lek, ako ne znada ti uput za specinalistu zavede te i dovidjenja. Licno nikad u ordinaciji nisam bio duza od 10 minuta

    • 28. novembar 2016 | 23:04

      kageba

      @Komentator

      Interesantno viđenje rada lekara opšte medicine. Ne daj bože da ti stvarno zatreba, molićeš boga da pored tebe bude onaj ko zna šta radi. A ovo što kažeš, stvarno deluje opušteno i lako. Pa to bi i ti mogao da radiš.

    • 29. novembar 2016 | 00:36

      Nije valjda

      @Komentator

      A da te sasluša pažljivo, pita za anamnezu, izmeri pritisak, presluša i proveri broj otkucaja srca, presluša čistoću pri udisanju i izdisanju i na kraju da pruži nekoliko ljubaznih reči ohrabrenja i uputa za ponašanje u narednim danima primanja propisane terapije i dolaska na kontrolu nakon svega.

    • 29. novembar 2016 | 00:43

      mina

      @Komentator

      Tako je,lekaru opste prakse i ne treba vise od 10 min.da cuje na sta se pacijent zalli,da eventualno prepise neki lek ili uputi dalje kod specijaliste sto uvek i rade jer nemaju vece obrazovanje ni znanje...Ono sto kod nas radi lekar opste prakse je na nivou srednjeg ili viseg obrazovanja i svaka medicinska sestra zna i moze cak i bolje.To je ono kad skapiras da je medicinski fakultet pretezak pa ne nastavis specijalizaciju,dotle doguras,ali je bitno imati dipl.doktora pa makar i opste prakse samo da tata i mama i nekakva familija ima cime da se hvali a u indeksima sve sestice eventualno sedmice.Ko dodje do osmice,taj ide dalje i dodje do ozbiljnog znanja ili diplome i bezi iz ove ne sredjene drzave koja ih omalovazava sa 700-800 evra plate.

    • 17. decembar 2016 | 23:06

      mona

      @Komentator

      Deset minuta i nije malo, nego, evo na sta oni moraju da trose vreme. Upute jos brzo istampaju ali ako im doneses rezultate od specijalista ili laboratorije on to sve mora upisati (ukucati) u tvoj karton. To rade prilicno sporo. Zatim, mora gledati anamnezu, itd.

  • Prokić Elena

    28. novembar 2016 | 22:43

    Moj suprug koji boluje od karcinoma, uzima uput sa zakazanim datumom kod specijaliste uKC. po obavljenom pregledu ne može u KC da zakaže sledeću kontrolu nego se vraća kod svog izabranog lekara da mu ponovo izda novi uput sa zakazanim pregledu. gde je tu važnost uputa od 6meseci? o maltletiranju pacijenta da ne govorim! Ministre Lončaru iskoristite vaš kredibilitet i rešite ovu nelogičnost!

  • Zoran

    28. novembar 2016 | 22:41

    E super.Ima pacijenata kad udje kod doktora zadrze se pola dana,kao da ih operisu.Sad ce lepo biti vremena za svakoga.Ja tamo kad odem,kad sam bolestan ne zadrzim se duze od 10 minuta,otvaranje ili zatvaranje bolovanja,sta drugo.

  • Kragujevcanka

    28. novembar 2016 | 22:34

    Ma da sto posto tako!

    • 28. novembar 2016 | 23:04

      Dule

      @Kragujevcanka

      Ma vidi se spolja kako vam je. Ajmo malo na kaficu pa ce mo posle da pogledamo ove ostale. Ili dodje neki dekica koj nema pojma sta treba da radi i kome da se obrati a oni se izderu na njega ko na stoku. A oce to i na decu.

  • Milica

    28. novembar 2016 | 22:27

    Ne komentarisite ako niste bili u kozi i na mestu tih sestara i lekara! Sram vas bilo, samo znate da lajete!

    • 28. novembar 2016 | 23:00

      beograd

      @Milica

      e milice aj ne pricaj puno!Doktori a posebno sestre su toliko drski kao da su pacijenti u najmanju ruku dosli da im uzmu pare.Zato Mico ticu i ne brani ih

  • ?

    28. novembar 2016 | 22:19

    Zivim u Kanadi,u ustanovama opste prakse ne postoi medicinska sestra,sve doktor radi Sam,on je I ginekolog I meri pritisak I kartoni I daje vakcine I kuca na kompu I sve Sam I sve stize za 10 min I mogu reci sve pohvale za strucnost.I zaboravih kad stignu nalazi krvi on te okrene na telefon da ti saopsti rezultate.

    • 28. novembar 2016 | 22:37

      VLASKA MAGIJA

      @?

      Eeee dalekp smo mi od njih Ovi ce nas prvo da isšutiraju iz ordinacije

    • 28. novembar 2016 | 22:48

      Hm

      @?

      Ja zivim u svajcarskoj. U francuskom delu.kantonalna bolnica je drzavna a sve ostalo je privatno. Postoje medicinske sekretarice(recepcija, birokratija...) i medicinske sestre.doktor se zadrzava sa pacijentom koliko je potrebno od 5 minuta do sat vremena ako treba.znam sta pricam jer radim u privatnom domu zdravlja. Ovo ogranicavanje vremena i 6 pacijenata na sat moze dovesti do ozbiljnih gresaka i previda.pacijenti ce biti osteceni

    • 28. novembar 2016 | 22:56

      Shock

      @?

      Ti moras da zivis u nekoj teskoj selendri u Kanadi

    • 28. novembar 2016 | 23:30

      sanja

      @?

      Ostani tamo gde i jesi ,a ovu bruku napacenom narodu pa nek uskrate lecenje i onda kraj krajeva

    • 29. novembar 2016 | 01:03

      Au,brate

      @?

      Tačno, tamo rade naši doktori i izuzetno dobro zarađuju, za razliku od istih takvih stručnjaka, patriota, koji su ostali da rade u svojoj državi koji ne zarade ni 50000 dinara mesečno.

    • 29. novembar 2016 | 01:44

      Zoran

      @?

      TEska noc bila, cim si to sanjao. Bio u Kanadi 4 godine, u Amerixci smo 12 godina. Zena lekar.

  • Vlada

    28. novembar 2016 | 22:16

    Idem uvek privatno kod doktora platim i cao i mnogo bolja usluga

    • 28. novembar 2016 | 22:45

      TANJA

      @Vlada

      Odlicno kad to mozete sebi da priustite ali vecina ne moze.Cak ce ljudi izdvojiti za evetualno neki spec.pregled ili dijagnisticku priceduru ali zamislite da vam treba ozbiljno i dugotrajno lecenje neke hrinicne bolesti pa da sve placate ti bi bike ogromne cifre.

    • 29. novembar 2016 | 07:55

      Fizioterapeuti

      @Vlada

      Zamisli polomiš nogu, ruku nešto sto se svakodnevno mnogima događa. Pacijenti dolaze na terapije po dva meseca svaki dan. Onaj ko plaća mada je to 10% od ukupnog broja pacijenata, plaća samo 50din terapijski dan za sve terapije.Kod privatnika je minimum taj isti dan 1500-2000dinara pa puta 60 dana..izračunaj...

  • Ja

    28. novembar 2016 | 22:10

    Ne komentarisite ako niste bili u njihovoj kozi i na njihovom mestu!!!

    • 28. novembar 2016 | 22:39

      VLASKA MAGIJA

      @Ja

      Ti si bio Jel ih neko mlatio po usima da zavrse medicinu kad nisu kadri da budu fini i bolji. Nego gledaju te kao da si sve pobio po kuci i van nje.

  • VAN

    28. novembar 2016 | 21:23

    Administracija i papirologija je prevladala u domovima zdravlja da doktori pacijenta ne uspevaju ni pogledati.

  • lekar

    28. novembar 2016 | 21:21

    Radim u IZIS-u i mogu vam reci da je po tom sistemu pregled na 15 minuta. Jedino ako ne promene i da skrate vreme pregleda pacijenta+administracija. Drzava je tako napravila da je bitnije da se "cekira" u IZIS-u nego samo stanje pacijenta. Drzava nas je ogranicila u lecenju pacijenata, od samih lekova i ogranicenja od strane drzave, "dobar" ste lekar ako lecite pacijente a da mu ne propisete lekove jer time kostate FOND a samim tim i drzavu. Dobri i kvalitetni lekovi skoro svi imaju "doplatu" u apoteci pa smo prinudjeni da propisujemo jeftinije lekove jer ako mnogo propisujemo lekove sa "doplatom" kapitaciona ocena nam je losija i oduzimaju od plate jos vise. Ne krivite lekare za takvo stanje vec Ministarstvo koje je uvelo takva pravila.

    • 28. novembar 2016 | 22:21

      Jole

      @lekar

      Ok ,za sve to si u pravu ocigledno je aliiii kad se na ove novine koje najavljuju doda jos i los i nestrucan lekar kakvih je mahom jer su proleteli skolovanje bez da ista znaju narod je gotov do kraja..umirace i padati ljudi ko kruske...paaa nek nam je bog u pomoci!

    • 29. novembar 2016 | 03:59

      gordana

      @lekar

      E bas je IZI S pravo mesto!

  • Srbenda

    28. novembar 2016 | 21:18

    Hoce to kad doktori nabadaju tastaturu pola sata....

    • 29. novembar 2016 | 00:02

      Pegica

      @Srbenda

      Pa nisu ucili za daktilografe nego za lekare!

  • Bokica

    28. novembar 2016 | 21:16

    Privatizacija bato ionako sve placamo

    • 28. novembar 2016 | 23:40

      Dzoni Beograd

      @Bokica

      To kralju bas to! Privatizacija..

    • 29. novembar 2016 | 07:25

      Ja

      @Bokica

      Zapitajte se koliko u privatnoj bolnici kosta dan lecenja!?

    • 29. novembar 2016 | 09:13

      Fizioterapeuti

      @Bokica

      Polomiš ruku ili nogu pa je potrebno da se rade terapije nakon skidanja gipsa.30 dana neki prosek. Pomnozite sa 1500 - 2000 dinara svaki dan. Slobodno idite kod privatnika...

  • tipko

    28. novembar 2016 | 21:11

    Ja idem privatno,platim posteno i odrade me cas posla.

    • 28. novembar 2016 | 22:32

      VLASKA MAGIJA

      @tipko

      Verovstno imas sa cim da.platis a oni koji nemaju gde ce oni

  • anijela

    28. novembar 2016 | 21:07

    E hvalim te boze,sad ce ova doktorka Visnja iz Kaludjerice konacno dolaziti na vreme,i poceti da radi jer ona u toku cele smene pregleda tri pacijenta.Ona kao da radi na tel.centrali vise je na telefonu nego sa pacijentima.

    • 28. novembar 2016 | 22:35

      VLASKA MAGIJA

      @anijela

      Mislis na mob ili fiks. A ovamo sekice i ne pipaju slusalicu kao da ima pticiji virus. I kako mozes i da zakazes pregled

  • kurbla

    28. novembar 2016 | 21:02

    bas me briga. je se lecim preko gugla...

  • Laza

    28. novembar 2016 | 21:01

    Meni obicno treba 5 minuta jer se pripremim. Poklanjam preostalih 5 nekom drugom pacijentu.

  • Doberman

    28. novembar 2016 | 20:57

    a mali radenko?

  • Eskalibur 64

    28. novembar 2016 | 20:53

    Pa ruku na srce bicu zadovoljan sto ce mi se posvecivati VISE paznje kod lekara. A nemoguce se verujem odnosi da i lekari moraju raditi puno radno vreme. Malo bezobrazno od menandzmenta, ne daju zaposlenim ni sat na pocetku ni sat na kraju da procaskaju. Kakvi su jos ce traziti da pauze od pola sata traju 30 minuta a ne 50 ili 60 kao sada. ( da prostite)

  • Nikola

    28. novembar 2016 | 20:52

    Da li ce da uvedu nesto sto ce da poboljsa uslove zivota ?

  • Milence

    28. novembar 2016 | 20:48

    Pa njima pacijenti umiru u cekaonicama.

    • 29. novembar 2016 | 01:54

      Au,brate

      @Milence

      Pa , bolje u čekaonicama,nego nedaj Bože, u ordinacijama.Koliko sam razumela, još uvek nije propisano vreme zadržavanja pacijenata u čekaonicama.

  • Milan

    28. novembar 2016 | 20:44

    Treba da prestane ujdurma na zdravstvene radnike koji rade samo u državnom sektoru.Najveći problem su lekari koji rade u državnim i privatnim ordinacijama.Oni taljigaju u državnim,žure u privatne ordinacije i usmeravaju pacijente da idu kod njih. Neka im ministar uskrati to i zaposli nezaposlene lekare.

  • Jelena

    28. novembar 2016 | 20:33

    Bolje bi im bilo da zaposle jos doktora nego sto uvode neka nenormalna pravila!Doktori came na birou!Narod za 10 godina nece imati ko da leci...stari doktori ce u penziju a mladi doktori na birou-bez iskustva i bez specijalizacije!Sram bilo drzavu!Zdravstvo bi trebalo da je na prvom mestu!

    • 28. novembar 2016 | 21:23

      Daka

      @Jelena

      Bas tako,zdravstvo svi pljuju,a problem je u neorganizaciji i nedostatku zaposlenih.Stvarno je smesno ograniciti vreme za preglede...

    • 28. novembar 2016 | 22:55

      Komentator

      @Jelena

      Ne mozes me ubediti da je drzava kriva za to sto doktor dodje 20 minuta posle pocetka radnog vremena, sto mu pauza traje 20 minuta duze, i sto pacijente ne prima pola sata pre kraja radnog vremena?

  • TRN

    28. novembar 2016 | 20:24

    Vreme porodične i opšte medicine u svetu se prevazilazi. To je dupliranje vremena i novca. Kad čoveka nešto zaboli treba da ide odgovarajućem specijalisti koji će ga pregledati i dati recept za lek u apoteci.

  • Msm

    28. novembar 2016 | 20:23

    Norma po lekaru je 20 pacijenata za radni dan.. Tako da glupaci koji pisu ove komentare okrenute protiv lekara ce da sami sa ovim ispastaju.. Jer kada odu da se recimo sutra zakazu za svoj pregled od 10 min dobice termin 23 Jula 2018te

  • Suzana

    28. novembar 2016 | 20:22

    Ma kakvo zakazivanje. Mesec do doktora pa mesec u laborstoriju, snimanja itd. I svi cemo pomreti pre nego nam ukszu pomoc. Ovo je sve naopako. Cekacu kada me polumrtvu odvuce sanitet. Ja kroz ove vase filozofije necu prolaziti. Zbog ovoga ce narod ozivcaniti, a bogami i po umirati. Daleko vam lepa kuca.

    • 28. novembar 2016 | 23:31

      VLASKA MAGIJA

      @Suzana

      U Vranju jedna starija zena oko.80 tak god. Doveo je taksista dosao je snjom do ordinacije usao on kod doktora nisu joj nista radili niti je uveli i ordinaciju zena je tad umrla na stolici u cekaonici Ni mi nismo daleko od toga.

  • Nina

    28. novembar 2016 | 20:20

    Najbolja doktorka Nevenka Dimitrijevic, ona sve stize!

  • Snezana

    28. novembar 2016 | 20:16

    Nazalost, cesto vodim dete na pregled kod specijaliste za ORL. Doktorka izgubi najmanje deset minuta dok "zamoli" aparat za timpanometriju da pocne da radi kako bi mogla da obavi deo pregleda. Svi ostali komentari su u ovom slucaju suvisni.

  • MašFil

    28. novembar 2016 | 20:14

    10 minuta kod lekara u Domu zdravlja...sasvim dovoljno

    • 28. novembar 2016 | 22:26

      Jole

      @MašFil

      Za dobar dan i dovidjenja pa jes vala dosta

    • 28. novembar 2016 | 22:45

      VLASKA MAGIJA

      @MašFil

      O da kad je leto pa i nema nesto dok se skine za pregled jedna majca i toje A zimi ima da prodje i tih 10 min. A posle ce vani da se oblaci da bi drugi usli

  • Aleksandar

    28. novembar 2016 | 20:12

    Dali ostali treba da umiru koji su preko norme.

  • Dragan

    28. novembar 2016 | 20:12

    U Vojno medicinskim centrima je vec 15-tak godina ako ne i vise norma 6 pacijenata za sat vremena. Ni njima se to nije svidjalo ali su se navikli.

    • 28. novembar 2016 | 22:27

      Jole

      @Dragan

      Tamo su strucnjaci pa se moze a ovi priuceni ni sat vremena nemogu da skapiraju dijagnozu i?

    • 29. novembar 2016 | 02:18

      Au,brate

      @Dragan

      Jesu oni,ali nisu pacijenti!

  • Gordana

    28. novembar 2016 | 20:12

    I treba tako pa sada sa kućnim prijateljici a neka se drže kući a ne u ordinaciji po sat dok pacijenti čekaju bar je tako u maloj sredini kao što je naša

    • 29. novembar 2016 | 04:10

      gordana

      @Gordana

      Kako jemoguce da si i ti Gordana?!stavovi su nam oprecni,palac dole!

  • KIZA

    28. novembar 2016 | 20:10

    Sve sto je inace normalno kod nas je veliko iznenadjenje

    • 29. novembar 2016 | 02:28

      Au,brate

      @KIZA

      Tačno, normalno je da doktor ne uključuje štopericu čim pacijent uđe u ordinaciju,a kod nas je to normalno.

  • Keljo

    28. novembar 2016 | 20:10

    Pa tako je u svijetu.

  • Ne daj Boze lecenja

    28. novembar 2016 | 20:03

    Nista vi ne znate. Ovde pojedini mesaju sestre i lekare. Na ovaj nacin ljudi se tretiraju kao stvari tj. koja kolicina robe treba da prodje proces proizvodnje u roku od sat vremena da bi se postigla produktivnost. Ljudi nisu stvari, a po najmanje oni koji treba da se lece. Ne mozete vi iz administrativnog dela odredjivati koliko treba pacijent u ordinaciji da se zadrzi kad 90% vas lekarske prakse nije videlo. Sto rece u tekstu za nekog pacijenta treba 5minuta a za nekog 25minuta u zavisnosti od simptoma i mozda potrebne intervencije i davanja pravilne dijagnoze. Ja licno sam, a verujem i vecina ljudi koja se u nekom trenutku lecila, imala veci problem sa sestrama nego lekarima. Na prvom mestu nemarnost (2 puta su mi gubili karton, jednom mi je pogresno popunila doznaku) i na drugom neljubaznost tj. nepostovanja mene kao pacijenta (da se smeskaju ne moraju ali ne smeju ni da histerisu, ne smeju da se bave kritikovanjem pacijenata sto nesto nisu uradili - svojim ocima videla prema jednoj bakici , doslo mi da joj odalamim vaspitnu samarcinu; druga stvar nepravovremeno javljanje na telefon sa obracanjem sta hocete kad hocu da zakazem, na salteru vise od 15 minuta cekas dok one se smiluju da ustanu sa stolice uz prevrtanje ociju i komentar ne moze popiti kafu smirom i jos 15minuta trazenja kartona). A na trecem mestu, jako losa komunikacija izmedju sestara i lekara u cilju zbrinjavanja pacijenta. Neverovatno mi je bilo kad je moj lekar morao da izadje iz ordinacije i 5 minuta trazi sestru uz povike da mu dostavi moj deo kartona koji je zagubila. Ne kazem da su i lekari cvecke i medju njima ima isti slucajeva kao sa sestrama, ali mnogo manje. Sami razmislite sta se dobija a sta gubi sa tih 10minuta i da li je to najveci problem u sistemu lecenja.

    • 28. novembar 2016 | 21:19

      Kazi mi da ti kazem

      @Ne daj Boze lecenja

      Sestra se ponasa kako joj lekar kaze

    • 28. novembar 2016 | 22:19

      Sistem te laze.

      @Ne daj Boze lecenja

      Dok ispreskaces naduvane sestre, koje misle da su Bogovi, i dok dodjes do doktora, mozes i da umres, nazalost.

  • Putin R.S

    28. novembar 2016 | 20:01

    A kada ce imati vremena za PAUZE? I koliko ce trajati, posto sada imaju opravdanja da traju duze?

  • Sv Emeboli

    28. novembar 2016 | 19:59

    A kao lekari do sad nisu bili nervozni...

  • Bond

    28. novembar 2016 | 19:55

    Morao sam da zakazem i cekam 5 dana izabranog lekara samo zbog uputa za laboratoriju. Sramota. Posle mi u laboratoriji izgubili rezultat.

    • 28. novembar 2016 | 20:47

      Panta

      @Bond

      Zdravstvo nam je bolje i efikasnije funkcionisalo pre pedeset godina. Ovo danas je bruka i sramota. Pitam se samo, da li su normalni oni koji smišljaju ovakve budalaštine!?

  • Dz

    28. novembar 2016 | 19:55

    Ukinuti placanje socijalnog,cuvati pare,pa lecenje kod privatnog lekara.Tamo nema ni nervoze ni guzve,a i za svakog imaju vremena.Drzavne klinike rasulo,ne zna se ni ko pije ni ko placa.

    • 28. novembar 2016 | 20:35

      Jova

      @Dz

      Zna se ko pije i ko placa oni piju pacijenti placaju

    • 28. novembar 2016 | 20:44

      Boxy_co

      @Dz

      A kad vam se traze pare za participaciju hocete da ujedete kao da ljudi na salteru sebi uzimaju, more sram vas bilo, hocete dzabe lecenje a dobro zdravstvo , e pa ne moze!Ljude staviti na rukovodeca mesta u zdravstvu pod strogi nadzor i sve da se placa kao na zapadu od 20-80% ucesca u zavisnosti od intervencije plus obavezno osiguranje, pa cete da vidite kako ce i nase zdravstvo da procveta.

  • Maркони

    28. novembar 2016 | 19:55

    Па није ни чудо што се људи сами лече и не иду код лекара. Не дао Бог да мораш код специјалисте, прво код лекара опште праксе по упут, па заказивање код специјалисте па заказивање код личног лекара ако је специјалиста дао терапију по рецепте. Да умре човек 10 пута док дође до терапије....

  • Gradjanin ove jadne zemlje

    28. novembar 2016 | 19:54

    Nerad i javašluk je definicija našeg zdravstva!

  • mira

    28. novembar 2016 | 19:47

    Treba zameniti uloge onih koji kreiraju ovakva pravila i onih koji rade,ali stvarno rade sa pacijentima. Da li je to zaista izvodljivo i na ciju stetu ?

  • Јелена у земљи чуда

    28. novembar 2016 | 19:45

    Да видите како ћете стизати, само полако.

    • 29. novembar 2016 | 02:45

      Au,brate

      @Јелена у земљи чуда

      Ko?Mi ili oni i gde ?!

    • 29. novembar 2016 | 17:41

      VLASKA MAGIJA

      @Јелена у земљи чуда

      MORE JURICE ONI NAS JEL NECE IMATI. NI PLATU AKO RADE SAMO SA 6 PACIJENTA

  • DUSA

    28. novembar 2016 | 19:41

    Ma divota jedan, ja kao onkoloski pacijent za kontrolu moram po tri-cetri uputa da imam pa dok se sve sa izvestaja unese u karton ma divota moracu da se kliniram nema druge

  • Aca

    28. novembar 2016 | 19:40

    Neće to biti loše, ionako se po domovima zdravlja pišu uglavnom samo recepti i uputi. Tako će i zakazano vreme da se poštuje a ne da se čeka i po pola sata i duže za uput ili recept zbog neke babe koja se prošetala do poznanice lekarke da joj ispriča o unucima...

  • Boban

    28. novembar 2016 | 19:40

    Radim u IZIS -u, u jednom kbc- u u Beogradu. Moje poenta da se sistem rada unapredi, vec da se operu molioni, kao i do sada. Sistem menjati iz korena.

  • Dragan

    28. novembar 2016 | 19:39

    Zlatnih pet godina je pred nama. Zasto uopste zakazivanje i cekanje odete lepo kod privatnog lekara pregled zavisi 20 ,30 eura i vise sve fino ljubazno pa kontrola lekovi . Pa zar nije to sad plata kao u Svajcarskoj u tim zlatnim godinama ili ja to ne razumem A da to su zlatnih dvesta eura plate i ko prima to je to zlato. E pa izvinite red i pet minuta i pet da unese u sistem i pomolite se Bogu ......

  • Zoran marjanovic

    28. novembar 2016 | 19:39

    I ovako su preoptereceni i pretrpani a sa ovim novim pravilom tesko njima a i pacijentima.Ministar Loncar mi deluje kao razuman covek i cudi me da ovako nesto ne ukine.Trebalo bi lekare rastereti birokratije kako bi vise paznje posvetili pacijentu.Trebalo bi uvesti po domovima zdravlja praksu da mladi lekari prepisuju terapije pacijentima kako bi rasteretili lekare da mogu vise vremena da posvete pacijentu.Ovako fok se neki deda ili baba svuku i obuku lekar nece stici ni da ga pregleda a kamo li unese u sistem .Veoma se komplikuje umesto da se pojednostavi i uprosti na obostrano zadovoljstvo.

  • Keka pfc

    28. novembar 2016 | 19:38

    Kod nas može svašta da se desi i to da zvezda igra evro ligu

  • Veki

    28. novembar 2016 | 19:35

    I onako nas leče užas u 21 veku ljudi umiru od čukljeva ,slepog creva ,preloma ruke šta reci užas!

  • L

    28. novembar 2016 | 19:33

    Strasno.Danas bila sa detetom kod lekara cekali tri sata.!!!!

  • Ja

    28. novembar 2016 | 19:33

    sasvim dovoljno, nema vise price o privatnim problemima koji traju u nedogled

  • Snezana Marinkovic

    28. novembar 2016 | 19:31

    Hroničnim bolesnicima treba da bude omogućeno da podignu mesečnu terapiju u bilo koju apoteku a da ne mora da se javlja lekaru, na taj način bi se lekari rasteretili i bilo bi više vremena za pacijente kojima treba pregled. Najčešće su gužve pacijenata koji idu samo za recept.

  • Luna

    28. novembar 2016 | 19:21

    I vreme je da doktore uvedu u neki red.

    • 28. novembar 2016 | 19:58

      VLASKA MAGIJA

      @Luna

      Ai nas ce da uvedu da cekamo red sad ce da cekamo i po mesec dana na pregled.

    • 28. novembar 2016 | 19:58

      Ja

      @Luna

      Oa jeste samo se nadam da vam je jasno da je nekom pacijentu dovoljno 5 minuta a nekom nije ni 20.

  • Dtm

    28. novembar 2016 | 19:21

    Normalno...nadam se da ce tako i biti! Lekari...sestre...po domovima zdravlja...setaju..piju kafe...cerekaju se...i po pola sata kasne. Prime po 3-pac. za sat vremena..a pred kraj smene i sat i vise ne primaju knjizice..a sestra navodno mora da pita doktorku da li moze da primi..i ako nikoga nema!!! Zdravstvo je mozda ok..al su zaposleni katastrofa i ponasaju se kao da je njihova ustanova!!! Cast izuzecima! Uzas!

    • 28. novembar 2016 | 19:49

      Tamara

      @Dtm

      A u kom to Domu zdravlja se tako radi?

    • 28. novembar 2016 | 20:36

      Alex

      @Dtm

      Tacno tako. U DZ lekari ne rade duze od 4 sata. Od 6 se knjizice ne primaju. Svi do 7 odu kuci a radno vreme je do 8. Za upute i recepte, na sta se svelo "lecenje" kod lekara opste prakse, vise od 10 minuta i nije potrebno.

    • 28. novembar 2016 | 21:00

      kalimero

      @Dtm

      od srca ti zelim da i ti tako setkas i ispijas kaficu i probas da docekas penziju...ziv

    • 28. novembar 2016 | 23:15

      Marija

      @Dtm

      Bas me zanima gde to seraju i piju kafe..zdravstvo je nikad gore a zdr radnici se raspadaju od posla a pacijenti sve gori i nezadovoljniji...a sistem im dozvolio da pljuju,vredjaju i ponizavaju zdr radnike koji rade za bedbe plate i jedva preheanjuju svoje porodice

    • 29. novembar 2016 | 06:50

      natasa

      @Dtm

      Sram te bilo

    • 29. novembar 2016 | 09:52

      Cesilija

      @Dtm

      Sram te bilo.

    • 29. novembar 2016 | 12:05

      Boban

      @Dtm

      Stvar je u tome sto radim i organizaciju sprovode upravo oni koju nisu u prakticnom delu, vec u demagoskom. Ne branim lekare, ni sestre, ali direktan sam ucesnik u procesu rada, pa znam. Usput, kazu ti da nisu na poslu da mislis, vec da ixvrsavas. Lomi se na svima, pa i na pacijentima

    • 29. novembar 2016 | 22:56

      Dr

      @Dtm

      Pričaš gluposti. Radi se u nenormalnim uslovima. Dnevno se pregleda u smeni od 45 do 50 pacijenata. I pored toga što je oprema loša, što nema termina za zakazivanje, što je manjak zdravstvenih radnika.... Ni u wc ne možemo da odemo od posla. A sigurno ti imaš takav posao da možeš da se šetaš.

    • 30. novembar 2016 | 22:13

      Andrea

      @Dtm

      Ja radim u jednoj ambulanti... Ne kasnim na posao, ne pijem kafu po hodnicima, ne cerekam se sa koleginicom i doktorkom... Jer moja Dr pregleda od 50 do 60 pacijenata dnevno, za radno vreme od 13h do 20h. A vi sto pisete takve komentare, izračunajte kolko je to i da li nam ostaje vremena za sve ono sto vi tvrdite... Cast izuzecima...

  • bobi

    28. novembar 2016 | 19:21

    ZASTO SE NE UVEDE PREGLED PREKO TELEFONA PA NE BI MORAO NIKO DA DOLAZI.GLUPOSTIMA NIKAD KRAJA.

    • 28. novembar 2016 | 20:02

      Павле

      @bobi

      Ово је контрапродуктивно и понижавајуће за ,ионако понижене и слабо плаћене лекаре !Не хумано је људе третирати као бројеве, а рад да људима који су дошли по помоћ,третирати као паковање гајбица! Ш

    • 28. novembar 2016 | 20:04

      VLASKA MAGIJA

      @bobi

      Ne Moze jel je teska telefonska slusalica nece da se jave.

    • 28. novembar 2016 | 20:30

      Liks

      @bobi

      Bas iz razloga sto bi ljudi preko veze bili primani kao dasu zakazali termin putem telefona

    • 28. novembar 2016 | 21:50

      Taki

      @bobi

      Bravo za komentar !Kako doktor može da pregleda pacijenta za 10 minuta?Dok se ovaj svuče ,kaže šta mu fali,ona ga posluša izmeri pritisak prođe vreme !A paprologija ,ubacaj u komp ,rezultate ,lekove itd .Prosto rečeno ,pretvoriše doktora u ćatu ,obično piskaralo .Sramota !!!

    • 28. novembar 2016 | 23:06

      kAGEBA

      @bobi

      Čitaš li ti tekst ili samo naslov?

  • Marija

    28. novembar 2016 | 19:17

    Nemam reci. 10min. ako sam prehladjena, imam visoku temperaturu, dok me pregleda doktor pa dok napise recept, da li to sve moze da se obavi za 10 minuta??????

    • 28. novembar 2016 | 19:40

      Dani

      @Marija

      Moze mnogo toga da se stigne za 10 minuta,nego njima je sad veci problem sto nece moci da naklapaju sa sestrama,kolegama,pa da sto puta udju i izadju iz ordinacije,da pocinju smenu bar 15 min kasnije i da sami odlucuju kad vise nece da primaju pacijente....i treba ih upregnuti malo,a sestre i 10 puta vise...

    • 28. novembar 2016 | 19:48

      Blabla

      @Marija

      Pa naravno da ne, pregled traje nekoliko minuta pa onda čekaš još 15 da otkucaju i ištampaju recept za lekove na kompu koji jedva radi.

    • 28. novembar 2016 | 20:10

      Keljo

      @Marija

      Naravno da moze.

    • 28. novembar 2016 | 20:51

      klipsi

      @Marija

      Moze dovoljno je a ne pola sata daviti doktora izgubis ceo dan cekajuci da se neki pacijenti ispricaju

    • 28. novembar 2016 | 23:15

      Umetnica

      @Marija

      Mislim da može.

    • 29. novembar 2016 | 10:19

      Sl0ba

      @Marija

      Zbog takvih kao ti se i dodatno pravi guzva. Ako si prehladjena, zna se, utopljavanje, cajevi, supice, andolcic...ne treba ti lekar za to!

    • 29. novembar 2016 | 11:07

      Jovan

      @Marija

      Moze prijatelju i te kako . U danasnje vreme kompjutera sve je moguce. U Austriji doktor pise recept preko tasteture kompjutera a sve administrativne poslove obavlja sestra u cekaonici.Nije ni ovde idealno ali je brzo i ne kukaju ljudi.

    • 30. novembar 2016 | 09:50

      Lepa

      @Marija

      Ako si pehladjena ne ideš kod doktora. Takvi kao ti samo oduzimaju dragoceno vreme koje bi doktor mogao da posveti ozbiljno bolesnom pacijentu

  • Bulbulderac

    28. novembar 2016 | 19:17

    Izgleda da cemo medjusobno da se pokoljemo.

  • Slobodan jagodina

    28. novembar 2016 | 19:16

    Lekari su da pregledaju pacijente a ne da vode birokrakiju za to postoje sekretarice.

  • DN

    28. novembar 2016 | 19:12

    Sjajno! Bice nervozni samo lekari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA