Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
gvozden
Pa svi znaju da Fiatova vozila nisu adekvatna za hladnocu koja je tamo.Jednostavno ne zele da kupe nesto sto nije podobno za njih.
Peki
"Da rusi nasa braca" ne lazu, kako neko lupi pa osta ziv, pokazuje Sporazum o slobodnoj trgovini. Sta mislite da Gorenje i ostali investitori dolaze u Srbiju zbog trzista? Ne budimo naivni: trziste Rusije i stimulacije po radnom mestu. Za ovo prvo preduslov je da je 51 posto proizvedeno u Srbiji, a ne sklopljeno srafcigerom.
Boki
Ja sam za to da mi otkupimo fabriku i licencu. Godinama unazad, Fiat je više puta dokazao da ne ume da posluje, gotovo zatvorio Lnciu, Alfa Romeo doveo do propasti, na kraju i sebe uvalio u dugove. Sada se vade na Chrysler, od svojih modela nemaju ništa, 500L i 500X, turski Tipo, poljska Panda... To je Fiat, druga liga.