BESCARINSKI REŽIM NA ČEKANJU: Sudbina Fijata odlučuje se u decembru

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Boki
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • gvozden

    16. novembar 2016 | 19:32

    Pa svi znaju da Fiatova vozila nisu adekvatna za hladnocu koja je tamo.Jednostavno ne zele da kupe nesto sto nije podobno za njih.

  • Peki

    16. novembar 2016 | 13:38

    "Da rusi nasa braca" ne lazu, kako neko lupi pa osta ziv, pokazuje Sporazum o slobodnoj trgovini. Sta mislite da Gorenje i ostali investitori dolaze u Srbiju zbog trzista? Ne budimo naivni: trziste Rusije i stimulacije po radnom mestu. Za ovo prvo preduslov je da je 51 posto proizvedeno u Srbiji, a ne sklopljeno srafcigerom.

  • Boki

    16. novembar 2016 | 10:21

    Ja sam za to da mi otkupimo fabriku i licencu. Godinama unazad, Fiat je više puta dokazao da ne ume da posluje, gotovo zatvorio Lnciu, Alfa Romeo doveo do propasti, na kraju i sebe uvalio u dugove. Sada se vade na Chrysler, od svojih modela nemaju ništa, 500L i 500X, turski Tipo, poljska Panda... To je Fiat, druga liga.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA