Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
bogoljub
Ako su osigurani, eto lepe zarade
Dany
Kod nas se ništa redovno ne servisira već kad se skroz pokvari ili neko pogine onda traže krivce i svi su krivi samo glavni nisu kao ni radnici koji sede za vreme radnog vremena po kafićima . Pa dragi moji ŠEFOVI i RADNICI previše ste plaćeni koliko radite i koliko ste odgovorni (Svaka čast pojedincima al premalo ih je)
Moris
E ovako ja sam radio u pomenutom preduzecu (pim} 10 godina, i to u plovidbi . Nisu u pitanju samo ove dve nesrece koje su se desile zadnjih dana. Problem je kod ovog tipa plovila utome sto im je promenjena namena, naime pre vise od 20 godina to su bili slepovi Koji su bili u sastavu od vise komada spakovanih u jednu kompoziciju, koju je vukao brod(tegljac). Onda se nasao neko pametan pa ugradio pogonski motor u slep i od slepa napravio "samohodku". Sada te samohodke jure dunavom i do 20 km na sat a dok su bile slep nisu prelazile 3 do 4 km na sat.