Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
IN
Slazem se u vezi fizickog da je bezuslovno na prvom mestu jer biti zdrav nema alternativu pogotovu za decu u razvoju. Informatika je ipak izborni predmet, a programiranje bi mogao biti jedan od novih predmeta. Svako dete zna da koristi racunar androide o tome nemojte brinuti, danas su aplikacije i case alati veoma frendli pa se negde pomisli kako je programiranje bas lako. Da li ce se u zivotu baviti programiranjem to je njegov licni izbor. I nije tacno da svako moze biti programer. Treba poznavati logiku funkcije a onda jezik oprativne sisteme, .... i jos mnogo toga, znaci uciti uciti i stalno uciti.
Sutko
Kakva je to informatika kada deca otvaraju razne profile fb dok nastavnik cita novine ili kucka na telefonu
Nataly
Ok, može informatika u OŠ pod VELIKIM uslovom da se na informatici prvo, osnovno i najbitnije za ocenjivanje da bude ispravan položaj tela pri korišćenju računara!