Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Алекса
Није ми јасан коментар др Јокића да деци није занимљиво у школи??? Деца треба да уче и науче градиво птрдвиђено за њихов узраст! То се може постићи кроз игру код неких предмета и неких области, али је идиотизам захтевати да сва настава буде "занимљива"! Деца треба да уче напамет и да што више пишу, а не да куцкају по тастатури! Зашто др Јокић није навео истраживања у Британији, Русији и Финској где је учење напамет, диктирање деци и брзо писање директно доведено са развојем синапси у мозгу, повећању концетрације, интелигенције и креативности???
Panda majstor
U švedskoj je predškolskog od 6 godina plus 9 osnovne i 3 sredje!
Мица
Ма најбоље би били уписати децу у школу одмах по рођењу. Шта ће им детињство