Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
kimi
Sta da radim sa Yugom iz '88????
Kiki
Lažete ljude !!! Što ne kažete ko vodi glavnu reč na licitacijama. Ko drži licitaciju pre licitacije i ko uzima lovu za svaki auto ! Auto mafija, svaka licitacija oni dolaze sa 3 auta , rasporede se po sali i ko kod njih "izlicitira" auto za 300/500e on ga kupuje na početnoj ceni. Niko ne sme da digne ruku da poveća i licitira. Svi znaju a svi ćute
Micko
Pa to uopste nije jeftino sobzirom na godista.