Pitali smo: ZAŠTO SU SRPSKE REKLAME UVEK GLASNIJE od onoga što gledamo na TV? Nećete verovati kakav smo odgovor dobili

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika chang zgrckulj
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Гогица

    16. mart 2021 | 20:10

    Због реклама користим опцију "враћање уназад". Све што гледам на ТВ-у, а то је врло мало, гледам са том опцијом. Наравно, рекламе увек прескачем. Све је почело због тог прегласног тона, за који овај господин тврди да ми се чини. Нешто је погрешно протумачена теорија медијске психологије.

  • Borivoj Božić

    10. avgust 2020 | 17:31

    Strašno je to što puštanjem jedne preglasne reklame, se vrši istovremeno tortura nad ogromnim brojem normalnih gledaoca, koji su prinuđeni da dodatno upotrebljavaju daljinski, kako bi utišali zvuk, a nakon reklama ponovo pojačali isti, i niko od njih ne preduzima ništa, da bi se to zlostavljanje prekinulo.Ja sam i u petak zbog toga uputio, prijavu RRAu i do danas nisam dobio nikakav odgovor.Istakao sam posebno reklamu Lidla Na Hepi tvu.Takođe sam se žalio i na to što u poslednje vreme ne mogu da se prate emisije jer se često gubi signal.

  • Ivan

    18. septembar 2018 | 09:29

    Ja iskreno ne vidim poentu niti kome ide u prilog da ih pojacaja, jer SVAKO koga znam i koga sam slusao uzivo ili onlajn ipi ugasi zvuk, pa radi nesto drugo ili promeni kanal pa zaboravi sta je gledao..hocu reci, ne vidim poentu pojacavanja reklama da se "privuce paznja" kad niko zivi takve reklame nece ni da gleda...a da ne piminjem da traju po pola sata i da u toku filma od sat ipo pustaju 5 reklamnih blokova, da se coveku smuci da gleda...odatle izreka "zasto mi puataju film dok gledam reklame" stvar je sto su intruzivni i bahati previse, i privlace paznju na pogresan i kaubojski napadan nacin. Ja sam pre voleo da gledam reklame jer su pre svega bile zanimljive i ne napadne. Ovo danas ne vidim poenth ni po potrosace ni po one koji se reklamiraju, nikome ne ide u korist. Jednom recju ja mislim da su ti strucnjaci za marketing zapravo i nisu neki strucnjaci..jednostavno nema logicnu i realnu poentu to sto rade, manje vise to sto ljudima smeta. Ja ni ne znam koje reklame postoje, samo ugasim zvuk i citam nesto dok ne prodju ili promenim kanal ako su previse dosadne....tako da...nema poentu...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA