Šta bi vozač u Srbiji trebalo da uradi u saobraćaju da ostane BEZ DOZVOLE?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
teego pre Sa Zlatibor
Slazem se sa ovome wto predlazy kAzne bite manje povredjenih i viwe zivota Spaweno pozdrav novom zakony samo napred
Dr. Kefalo
90% luksuznih vozila se vode na firme. Kako ćete oduzeti tuđe vozilo od počinioca prekršaja? Tu ne postoji pravno rešenje. Niko neće voziti auto na svoje ime i rešen problem. Glupo skroz.
Mr.
A malo kazne za pesake? Uvek je kriv "bahat vozac", a pesaci ko stoka izlecu i na prelaz i van njega. Moraju da shvate da oni na prelazu ne ostvaruju svoja prava, nego je to JEDINO mesto gde smeju da predju ulicu. Naravno da treba kaznjavati vozace, pogotovo alkiholisane i sl., ali i pesake bi trebalo kazniti za svoje prekrsaje (telefon, slusalice i sl.)