ODUZEĆE VAM AUTOMOBIL AKO OVO URADITE: Novi zakon će prestraviti vozače!

 ≫ 

Komentari

  • Johan

    29. decembar 2016 | 01:07

    Okanovicu a kolika mi je plata sto mi platu neuduplite kao kaznu pa sa se nosimo ravnomerno od plate kad krenem kuci sa jedne strane el distribucija sa druge komunalno sledeca toplana pa benzinska pumpa dok dodem do pekare jedva ostane za hleb i tako svaki mesec a uduplite platu narode probudi se

  • Dzej

    20. decembar 2016 | 19:10

    dal svi ovde sto komentarisu imaju samo jednu zelju da voze pijani...pa ljudi...znak ja da je u ovoj drzavi sve naopako al ovo nije...ne mozes pijan za volan i cao bre...i ne treba!!!

  • Ccc...

    20. decembar 2016 | 17:11

    Mnogo bih voleo da vidim tog gospodina u plavom,ili u bilo kojoj boji odela,kako mi uzima auto koji sam zaradio,krvavo!!!!! Kad mi oni kupe auto,onda mogu da oduzimaju!!!!

    • 20. decembar 2016 | 19:08

      Dzej

      @Ccc...

      prijatelju...niko nece da ti ga oduzme ako ne ugrozavas druge...to sto ie tvoje ne znaci da mozes da sednes u nje sa preko 2 promila i da vozis...to je isto kao da si reko da ne mogu da ti uzmu pistolj jer si ga ti zaradio a ides ulicom i nasumicno pucas u ljude...zakon je jasan...preko 2 pm oduzimaju i cao...i treba...nisam demagog...mene su kaznjavali zbog voznje u pijanom stanju a nisam ni bio blizu 2 pm...moj problem.

    • 20. decembar 2016 | 21:56

      Stranac u noci

      @Ccc...

      Sta si ti neki supermen haha

  • Nenad64

    2. decembar 2016 | 11:53

    Ako je 2 promila teško pijanstvo, šta je 3,5 promila koliko nam je neko jutro naduvala Soraja? Molim za definiciju.

  • Žorž

    1. decembar 2016 | 20:33

    Određivanje previsokih kazni je očajnički pokušaj tzv.stručnjaka da nešto postignu bar na taj način,ako već ne znanjem.Da li postoji iko u ovoj državi,ko u oblasti saobraćaja može išta više da postigne po pitanju bezbednosti od trenutno zaduženih,koji već više od deceniju ne postižu ništa.Država može i bez njih da uvede drakonske kazne i postigne isti rezultat,bez troškova koje ta "stručna ekipa" pravi.

  • Miks

    1. decembar 2016 | 19:05

    Klasicne fore za poistravanje kazni, ovo sa ubacivanjem oduzimanja auta samo fora, na kraju sve prodje osim toga i svi srecni i zadovoljni a kazne opet duplo skuplje, mnogo smo glup narod...

  • ck

    15. oktobar 2016 | 14:12

    za voznju u pijanom stanju, gazenje pesaka i sve ostalo u zatvor, ali ne moze se oduzimati licna imovina

  • stvarno?

    15. oktobar 2016 | 12:20

    A jel to sad novi nachin da se narod opljachka i pune dzepovi uniformisanih i kravatiranih kriminalaca? A ukoliko gleda TV u kuci a pijan je onda da mu se trajno oduzme kuca i TV. A ukoliko pijan ima sex sa svojom zenom onda da mu se oduzme i zena.

    • 20. decembar 2016 | 18:29

      Deda

      @stvarno?

      Važi samo za "nevaljale"vozače koji mnogo piju i nemaju uopšte vozačku dozvolu!

  • Xx

    15. oktobar 2016 | 11:02

    Pa jel mi drzava kupila auto pa ce da mi oduzme?? Koja je ovo banana drzava!!!!!

  • Krstak

    15. oktobar 2016 | 10:57

    Treba oduzeti kola kao vozačku ...i da ide na psihijatri ski pregled. ..da ima dozvolu da je normalan

  • Mimi

    14. oktobar 2016 | 18:39

    Glupo,zar nije logicno oduzdti trajno dozvolu.Ovako npr.otac bude pijan i oduzmu mu auto,a taj isti auto mu vozi i zena,i sin itd

  • Doris

    14. oktobar 2016 | 15:57

    A sta rade ako si sin vlasnika neke televizije???

  • Oki

    14. oktobar 2016 | 14:04

    Ne pijem i protiv sam pijanih vozača kazne za njih bi trebalo da budu još oštrije jedino što se ne slažem je oduzimanje vozila to je nečija lična svoina

  • Dragan

    14. oktobar 2016 | 13:13

    Kad ga oni budu kupili neka ga onda i uzmu. Slažem se sa svim mogucim kaznama ali da mi oduzmu vozilo e to prijatelju nece da moze.

  • Паја

    14. oktobar 2016 | 09:54

    Напредно законодавство, са снс чланском картом можеш и да возиш пијан авион не треба ти никаква дозвола

  • Beli

    14. oktobar 2016 | 09:42

    A zašto kazna nije trajno gubljenje vozačke dozvole,pa ko sedne da vozi posle toga minimum 5 godina zatvora.U tom slučaju bi samo budala sela za volan pijana

  • Miodrag vasic

    14. oktobar 2016 | 09:41

    Ne oduzimanje,streljanje!!!!

  • istina

    14. oktobar 2016 | 09:02

    To je odlicno i treba oduzimati vozilo tako ce i ovi sto daju auto da razmisljaju.

  • Н.М

    14. oktobar 2016 | 08:31

    Ne pijenlm kad vozim. Možda je kazna za oduzinanje vozila neustavna...Ali kazna za vožnju sa više od 2 promila alkohola od 120000 je MALA! Kazniti ga toliko da mora da proda auto da bi platio kaznu.

  • Pedja doktor ™

    14. oktobar 2016 | 07:50

    Ма треба и за мање прекршаје одузимати,сваке године регистрација,гориво најскупље у региону,одузмите да поцепамо дозволе и сви на бајс,да видим где ће онда да се богате ови политичари и остала багра

    • 15. oktobar 2016 | 23:29

      G.?

      @Pedja doktor ™

      I za voznju bajsom isti je zakon , jedino neznam sta ce oduzeti pijanom pesaku - mozda pocepane patike !!!

  • Trezni vozac

    14. oktobar 2016 | 07:38

    Komunizam se vraca na velika vrata pa okanovicu jer ti od dede ostalo tako glupo razmisljanje da mozes da oduzmes nesto sto nije tvoje. Poludeli ste od astronomskih plata pa se bahatite nad bednim narodom kakvo bre oduzimanje imovine pa to cemo zivotom braniti dosta bre vise crvenog terora koji ocigledno imas u genima. Pa jos niste vratili otetu imovinu od pre 60 - 70 godina a vi bi opet u otimacinu. Pitaj dedu gde da napravis goli otok da mozes tamo da zatvaras ljude . Kakav bre komitet za bezbednost cemu bre vi sluzite osim da trosite nase pare iz buzdeta da bi smisljali ovakve gluposti. Ne podrzavam pijane vozace i sam ne pijem ali privatna imovina je neprikosnovena samo u bolesnim umovima nije.

  • Darko

    14. oktobar 2016 | 07:35

    Mogu da oduzmu saobracajnu i skinu tablice sto je realno jer su oni dali.Ali za auto bogami ne verujem da mogu.u sustini isto mu dodje.Posle mozes samo da ga gledas.

    • 16. oktobar 2016 | 18:14

      ABc

      @Darko

      Ne mogu ni tablice da uzmu.Tablice se isto kupuju po ,za naše standarde,ne baš tako maloj ceni.

  • Johan

    14. oktobar 2016 | 06:56

    Nemogu da verujem koliko glupana pise ovde komentare da se slazu sa otimanjem imovine od vlasnika tj.automobila pa sutra ce ti i kucu uzeti kako su poceli ova vlast slazem se da se kaznjava pijanstvo ali ne oduzimanjem imovine

  • Seljak

    14. oktobar 2016 | 06:51

    Sto ne uvedose zakon da ce uzeti ovu lujku u obliku moje zene koja mi zvoca u kolima... Nju nek uzmu.

  • milan

    14. oktobar 2016 | 06:32

    Čestitam brzim koracima krečete u provalu takozvane demokracije to nije još ništa sačekajte malo da ovi vaši političari pokupe ono najgore od ostalih propisa iz različitih država u EU pozdrav iz Ljubljane

  • Zane

    14. oktobar 2016 | 06:26

    Sledeći zakon treba da se pozabavi trajnim oduzimanjem kuća i stanova. Taj koji predlaže takav zakon kojim se trajno oduzimaju vozila je diletant i neznalica.

    • 14. oktobar 2016 | 17:10

      putin

      @Zane

      pa cuvao koze bre po sar planini izrazio zelju da ima diplomu i postose izjasnjava kao srbin dobijoje ih koliko su takvi i iz srbije isli jel u srbiji nisu mogli ni za vece da dobiju diplome a na kosovu postali fakultetski osposobljeni pogledajte sami koliko ih je iz srbije sa diplomama sa kosova i onda cedavam bude jasno zbog cegaje stanje u drzavi ovakvo kakopje

  • Neko pametan

    14. oktobar 2016 | 00:48

    Hvala Bogu da se neko setio konačno da stane na put pijancima zbog kojih ginu neduzni ljudi..... samo se nadam da ce se to zaista praktikovati i da neće samo saobracajcima trpati više para u džep.

    • 14. oktobar 2016 | 09:05

      GLUMICA

      @Neko pametan

      slazem se ali i pijanice se dele na POZNATE i nepoznate. VIP i SIROTINJU....nece to vaziti za svakog........I JOS...sta sa bahatim maminim i tatinim sinovima koji gaze na pesackom?

    • 14. oktobar 2016 | 09:13

      Pilot

      @Neko pametan

      Zamislite samo "vozni oduzeti park" pijanih estradnih zvezda - biće to revija džipova, audija.....ali oni prolaze kroz crveno, tv ih slika, a nadležni posle izjavi "To nije validan dokaz,dok ga policija ne uhvati".Skidanje tablica je rešenje?

  • Ss

    13. oktobar 2016 | 23:35

    Mislim da je glupo da nekom oduzmete vozilo koje je palatio tj privatna svojina... pre pi to zamenio kaznom zatvora i prinudnim radom pa nek se pusi...

    • 14. oktobar 2016 | 02:59

      Kepa

      @Ss

      Taj zatvor plaćaju građanj. Oduzimanje privatne svojine!!!! A šta je sa nečijim životom i t I je privatna svojina.

    • 14. oktobar 2016 | 08:02

      miško

      @Ss

      Ja se potpuno slažem oduzimanje auta pa ko ima para da baca nek izvoli I vozi pijan

    • 14. oktobar 2016 | 09:07

      Aaaa

      @Ss

      To nema šanse da prodje.Kako možete oduzeti nekom privatnu svoinu.Pooštriri kazne ok ali ne i preterivati.

  • dzo

    13. oktobar 2016 | 23:35

    jedine kazne koje podrzavam su voznja u alkoholisanom stanju i bahata voznja... u oba primera trba ostro kazniti. niko vama na silu ne oduzima vozilo,vi sami odlucujete dali ce te da vozite ili ce te casicom potpisati ugovor o predsji automobila... sve je vas izbor.

    • 14. oktobar 2016 | 07:43

      Joco

      @dzo

      Oduzimanje vozila je besmislica. Ono nije" krivo". Mozda je od nekog pozajmio.a sta cd zena deca roditelji ? Jjeste li normalni?oni sto prenose drogu da .jer je to alat za rad pa mu ga oduzmite.

  • southpaw

    13. oktobar 2016 | 20:00

    Za ljude koji sednu za volan toliko alkoholisani I treba da se zabrani voznja,ali ne moze drzava da otudji privatnu svojinu zato sto neko konzumira alkohol....mogu da uzmu vozacima ono sto su im dali a to je vozacka dozvola...

    • 13. oktobar 2016 | 22:40

      BGD

      @southpaw

      Naravno da mogu i naravno da bas to i trebaju da urade. Ako znas da ne smes pijan da vozis, ako isto tako znas da ce za taj prekrsaj da ti oduzmu vozilo, onda NEMOJ da vozis pijan. Ako hoces da pijes, ko ti brani. Ali posle lepo nazovi taxi i neka te voze kuci. A ne tudja deca da ginu zbog toga sto neko hoce da pije. Cuj ne smeju da ti oduzimaju imovinu. Ma ja bih takvim ljudima i kuce oduzimao, a sav prihod od prodaje bih davao onima koji su izgubili nekog od strane tih pijanih manijaka. Hoces da pijes, zovi taxi!

    • 13. oktobar 2016 | 22:51

      Milan Zitoradja

      @southpaw

      A ako taj pijani vozac uzme neciji zivot? Kako ce da ga vrati?

  • Djordjo

    13. oktobar 2016 | 19:53

    95% ljudu podrzava to da je nerealno da se oduzima vozilo, sto znaci da su 5% ljudi koji lupaju minuse MUP-ovci, tj. obicni SAOBRACAJCI. !

    • 13. oktobar 2016 | 22:53

      Milan Zitoradja

      @Djordjo

      Nisam ni mupovac ni saobracajac, za vas je nedopustivo oduzeti auto a izgleda dopustivo oduzeti zivot tim automatsko uz dva i vise promila? I ja sam vozac i kada vidim alkohol ne konzumiram.

  • Veseli

    13. oktobar 2016 | 19:47

    Šta se dešava kada policija uhvati daleko bilo ove pedofile koji razmenjuju "materijal" preko interneta?! Jedna od prvih stvari je trajna zaplena, odnosno oduzimanje kompletne opreme korišćene za izvršenje krivičnog dela. U ovom slučaju, to su kompjuteri i slično... Dakle, priče o nekakvoj neustavnosti itd. su obične gluposti. Jedino treba izmeniti odredbu da je pijanstvo preko 2 promila i vožnja bez položene kategorije za vozilo kojim se upravlja, da su to krivična dela i automatski postoji mogućnost trajnog oduzimanja orudja, u ovom slučaju automobila kojim je izvršeno navedeno krivično delo. Najbitnije je da se oduzima vozilo bez obzira da li je vlasnik vozio, pa će onda dobro razmisliti kome pozajmljuje svoj automobil!

  • Marko

    13. oktobar 2016 | 19:12

    Samo nedostaje kazna za bacanje opusaka kroz prozor. Tu treb biti rigorozan jer je to jedan varvarski cin

  • Si

    13. oktobar 2016 | 19:05

    Bice kazna i ako ne zamenimo antifriz

    • 13. oktobar 2016 | 23:11

      jzs.org.rs

      @Si

      Treba, duže bi nam trajali automobili i bili bi ispravniji u saobraćaju...

  • Srbin-Svajcarac

    13. oktobar 2016 | 18:53

    Sve se slazem osim u jednoj stavci zakona,a to je oduzimanje lične imovine!nečiji privatni auto je lična imovina i ako su papiri u redu nema pravo NIKO da ga oduzme! Bolje je da recimo da oduzmu vozačku ponište uz 10 godina zabrane upravljanja.Pa po isteku 10 god prvo kod psihijatra pa ako se ustanovi da je osoba podobna da ponovo polaze dozvoliti istoj da polaze sve ispočetka kao da nikad nije imala dozvolu.

  • Filip

    13. oktobar 2016 | 18:49

    MOGU SAMO DA POKUSAJU!!!

  • Djordje

    13. oktobar 2016 | 18:46

    Ta odredba o oduzimanju vozila ja neustavna i bice oborena pred ustavnim sudom.. Za to sto neko vizi pijan nije sporno da mu se izrekne novcana kazna, da mu se upisu poeni, oduzme dozvola pa cak i odvede na treznjenje ali da mu se trajno oduzme vozilo je krajnje neadekvatna kazna.. Jedino sto ce se ma kraju desiti ako nasi vrsni zakonodavci istraju na tome je da ce vlasnici dobiti nazad i oduzeta vozila i debelu naknadu stete. Ocigledno da je jedini cilj populizam i da svi mediji objave kako je drzava odlucna u kaznjavanju..

    • 14. oktobar 2016 | 08:51

      Iskrena

      @Djordje

      A ovaj nas Ustavni sud je bas "nezavisan" u donosenju odluka! Pa to se videlo kad su nam protivpravno umanjene penzije...

  • neko

    13. oktobar 2016 | 18:44

    Znaci ako kuci slucajno zaboravim dokumenta, uzese mi automobil. Debilizam.

    • 13. oktobar 2016 | 19:11

      Mladen

      @neko

      Da tacno debilizam je ako kucu napustite bez dokumenata

    • 13. oktobar 2016 | 19:23

      Veseli

      @neko

      Ajde molim te ne lupaj! Automobil se oduzima ako nemaš vozačku dozvolu u smislu da uopšte nemaš položenu kategoriju za vozilo kojim upravljaš. Naravno, postoji kazna i za to "zaboravljanje" regularne vozačke dozvole kod kuće, ali ona je novčana i čini mi se da je najniža od svih drugih. Upravo ja sam je platio pre nekih 5-6 godina i tada je bila 1.000 dinara.

    • 13. oktobar 2016 | 23:30

      bale

      @neko

      oduzimaju ti ako nemas polozeno,a ne ako nisi poneo dozvolu...

  • Slavko

    13. oktobar 2016 | 18:40

    Slažem se treba uticati na bezbednost u saobraćaju ali treba i ukidati glupe zakone kao uključena svetla u toku dana mnoge zemlje u okruženju su ovo ukinule.

    • 13. oktobar 2016 | 19:44

      Zvezdara 988

      @Slavko

      Niko nije ukinuo barem u evropi naprotiv i u svici je sad...za nas motoriste mnogo znaci!

    • 14. oktobar 2016 | 08:00

      Aca

      @Slavko

      Ja sam vozio sa upaljenim svetlima i pre negoo što je donet taj zakon, i voziću tako i ako ga nekad ukinu. Sve zbog svoje i tudje bezbednosti.

  • hitman

    13. oktobar 2016 | 18:32

    Tatinim sinovima nece sigurno oduzimat

  • BOZA ZEMUNAC

    13. oktobar 2016 | 18:22

    Grozna država.Nemam reči.Gorivo opet poskupelo.I nikom nista.Skuplja struja,meso i nikom ništa.Dokle bre ? Sada hoće i automobile da oduzimaju.Cega će se još dosetiti ?

    • 13. oktobar 2016 | 23:46

      Dosta

      @BOZA ZEMUNAC

      Ako ne budes pio ustedeces. Ako budes pio a takav ne sedao za volanom isto ces da ustedis. Ako se toga pridrzavas mozda su ti upravo spasili zivot. Ko ne pije nema ni problema

  • Seki

    13. oktobar 2016 | 18:19

    Naravno da moze da se trajno oduzme vozilo isto kao i nož ili pištolj. Reč je o orudju kojim se vrši teško krivično delo.

    • 13. oktobar 2016 | 19:09

      Zeljko...

      @Seki

      У ком закону???

    • 13. oktobar 2016 | 19:11

      Zeljko...

      @Seki

      Онда могу и кућу да ти одузму??? Није кривично дело већ саобраћајни орекршај!!!

    • 13. oktobar 2016 | 19:33

      Tišljer 036

      @Seki

      Pa bre čoveče ne razumem te baš?! Nož je za meso hleb itd kola su za lakše obavljanje transporta a pištolj hm.....

  • Dend

    13. oktobar 2016 | 18:17

    Nije problem gospodo Strucnjaci u zakonu, mozete vi da izmislite "toplu vudu i rupu na saksiji", vec primena zakona ali ne selektivna kao do sada.Sad tek "povlasceni" jer u ovoj zemlji "nema nedodirljivih", nece placati te kazne vec sirotonja!Bolje povecajte plate policiji i ukinite sankcije za policajce koji su se drznuli da zaustave "nedodirljive" kojih je sve vise u ovoj drzavi! Postojeci zakon je dobar ali se ne primenjuje?

    • 13. oktobar 2016 | 19:06

      Zorica

      @Dend

      Da,zakon i sada je dobar.Treba ga primeniti u sudskoj praksi,krivicne sudije naterati da rade,prekrsajni su vrlo brzi.

  • Johan

    13. oktobar 2016 | 17:57

    Pajedino kaznjavate u saobracaju gradane koji su posteni i nemaju nikog da ih zastiti iz vlasti a svi drugi voze pijani i prolaze na crvena svetla i nepostuju nijaedan propis ali nasa policija to kad vidi okrwce glavu na drugu stranu bio sam ocevidac takvih slucajeva sto puta cak i iako ih ustavljaju oni ih pljunu kroz prozor i nastave dalje

    • 13. oktobar 2016 | 18:30

      a bre

      @Johan

      Licitacija bratko. Tako i treba preteralo se.

  • Makarije

    13. oktobar 2016 | 17:56

    Zakon za sirotinju.

  • Ne zabrinuti vozac

    13. oktobar 2016 | 17:46

    A sta ce drzava sa brdo automobila oduzetih ...ovde se bas ne pije :D

    • 13. oktobar 2016 | 19:39

      Tišljer 036

      @Ne zabrinuti vozac

      A bogami i opravljenih jetri. Al nema veze sve ostalo je ok to nam js jedini problem

  • Miki

    13. oktobar 2016 | 17:45

    Bas bi voleo da vidim kako ce to progurati kroz zakon,vozačku može ali vozilo teško.

  • miki

    13. oktobar 2016 | 17:43

    Za ove sto kazu nemoze da se oduzme auto,E pa gospodo moze pa sta ako je tvoja imovina treba da se divlja i da nedaj boze ubijete nekoga. E pa gospodo ja zivim u Svajcarskoj i taj zakon o oduzimanju auta je na snazi momentalo se oduzima vozilo i novcana kazna 10% u visini godisnje zarade.Taj zakon podrzavam o momentalnom oduzimanju auta.Pozdrav

    • 13. oktobar 2016 | 18:00

      coveculjak

      @miki

      Samo ti i dalje zivi u Svici.

    • 13. oktobar 2016 | 18:13

      Miloš

      @miki

      Ja ti kazem da ovo pada u vodu. Morace da menjaju ustav. Zivi bili pa videli

    • 13. oktobar 2016 | 18:35

      Boris

      @miki

      I ja zivim u Svajcarskoj i kazem da lazes,tacno je samo da se vozilo iskljuci iz saobracaja,i odveze do policijske stanice,a nikada nikome nije trajno oduzeto,pozdrav iz Davos Graubünden

    • 13. oktobar 2016 | 18:55

      sendrin

      @miki

      miki! Odgovaram na tvoju poruku zato sto i sam zivim u Svajcarskoj i tvrdim da ili si neobavesten ili tvrdo lazes,istina je da su kazne"sacuvaj Boze...drakonske,oduzimanje auta je druga stvar,jeste"ugradjena u zakonu"ali se veoma retko primenjuje!

    • 13. oktobar 2016 | 19:14

      Zeljko...

      @miki

      Бато..постоје затворске казне....јеси чуо да су неком одузели стан и сву имовину ко је починио убиство????

    • 13. oktobar 2016 | 19:41

      Tišljer 036

      @miki

      Odakle si otišao tamo boga ti

    • 13. oktobar 2016 | 22:01

      The Sun

      @miki

      Odakle si ti otisao u Svicu....ccccc...joj bre kako lazes covece.. Aj pali bre

  • GEDZA

    13. oktobar 2016 | 17:39

    takoje bate ovakav zakon u italiji nemackoj francuskoj vazi vec duzi niz godina SAMO NEMA ZATVOR aauuu zatvor uuuf

  • Weselko

    13. oktobar 2016 | 17:36

    Stari dobari klip sa youtube: Kome da uzme prase za pretplatu!!!. Kada ga on bude napravio neka ga nosi brate!!!.

  • ССС

    13. oktobar 2016 | 17:27

    Само напред, ударите по џепу па ће да се опамете!

  • Ilija cvorovic

    13. oktobar 2016 | 17:24

    Ovo nema veze sa pravdom. Neka oduzmu tablice, bez toga se nemoze voziti, jedino kad se vozilo proda tj. menja vlasnika. Mislim da je ovo bolji predlog ?

  • Milka

    13. oktobar 2016 | 17:19

    Bravo slauem se 30godina vozim i svesna sam odgovornosti za volanom jer to su sekundi nepaznje da bi neko strafao ?!DOSTA JAVASLUKA BAHATIH PIJANIH I ONDA NAM MLADI GINU ZBOG TAKVIH?!

  • Pera

    13. oktobar 2016 | 17:17

    Odizimace dozvolu onima koje uhvate da voze bez polozenog ispita!!!!!!!?!?!!???

  • Zvezdara 988

    13. oktobar 2016 | 17:14

    To je u svici odavno.... Oduzimanje vozila...

    • 13. oktobar 2016 | 17:51

      Muki

      @Zvezdara 988

      Pre oko 30 godina gledao sam u Libiji kako policija pendreka pijanog vozaca. Usput su mu porazbijali farove I stakla da zapamti dobro dan kada je pijan vozio.

  • Veki

    13. oktobar 2016 | 17:13

    A je li zakon važi za sve??? :)

    • 13. oktobar 2016 | 18:31

      The Spatula

      @Veki

      Ne. Vazi za obicne smrtnike. Za politicare, popove, lopove, za one koji su preko noci postali bogati, to ne vazi. Danas se vracam od Topole ka Rudniku. Posto su radovi, stajem na crveno. Pop ne staje nego nastavlja kao da nema nista na putu. Posle kilometar, kolona od tridesetak vozila i zastoj. Pop bez pardona pocinje da obilazi celu kolonu. Kad je dosao na pola nailaze kola u susret i naravno vraca se na rikverc. Doslo mi da izadjem iz kola i da mu pocupam bradu!

  • Milka

    13. oktobar 2016 | 17:13

    Bravo i treba poostriti mere takode i za auta koja su u losem stanju iskljuciti iz saobracaja i zbog njih drugi strafaju?!podrzavam zakon?

  • ****&&&&&

    13. oktobar 2016 | 17:10

    i sa 0,5 promila bih oduzimao vozilo i sve ostalo sto je je vec navedeno pridodao, pa bi tako umanjili do maksimuma i pomisao da loce stoka pijana kojoj samo alkohol i pecenje daje nadahnuce. Uh...

  • Ccc

    13. oktobar 2016 | 17:00

    A kad ce plate gore???

  • Boki

    13. oktobar 2016 | 16:58

    Samo jos i ustav da promene i zakon moze da stupi na snagu

  • Mirko

    13. oktobar 2016 | 16:48

    Slažem se sa smernicama budućeg zakona.Što zakon bude oštriji i kazne visoke, To

  • Zoran Kg

    13. oktobar 2016 | 16:45

    Taj Komitet je prica za sebe.Sta ce biti kada pijani vozac vozi drzavni auto oce li mu biti oduzet.

    • 13. oktobar 2016 | 17:22

      Kojot

      @Zoran Kg

      Bolje kuću

    • 13. oktobar 2016 | 19:50

      Tišljer 036

      @Zoran Kg

      Veoma dobar komentar . Ali ja mislim može da bude a ne mora zavisi koga vozi ili kome vozi

  • Brzi

    13. oktobar 2016 | 16:43

    Nije problem, ako treba i na njihovo ime da uradimo prenos...

  • Mica

    13. oktobar 2016 | 16:42

    Naravno,PIJANIM treba OVAKVA KAZNA ali uključivanje svetla po DANU je PREPIDIVACKA mera i NEMA NIKAKVE VEZE sa Našim običajima i do pre se I VOZILO TAKO,zatim ZIMSKE GUME i ostalo MORA da se UBLAŽI a ne POVEĆA jer smo EKONOMSKI u KOLAPSU!

    • 13. oktobar 2016 | 17:51

      Veca

      @Mica

      Ako nemas za gume,vozi se autobusom.Ne nego ces celavim gumama da se klizas i gazis sve pred sobom!

    • 13. oktobar 2016 | 22:49

      Pera Kojot

      @Mica

      I automobil sa losim gumama je orudje za ubistvo, to je i gore od pijanstva, svesno se cini prekrsaj ( po vasim prethodnim komentarima krivicno delo).

  • Milos

    13. oktobar 2016 | 16:36

    Ja mislim da nema dovoljno mesta po zatvorima, ako ovaj zakon stupi na snagu. :D

  • ios10

    13. oktobar 2016 | 16:32

    Ajde bre sta pametujete svi kao jadan i bedan narod ne znam ni ja sta,uopste se ne radi o tome,nego upravo o onome sto i treba ovoj nasoj bednoj i jadnoj zemlji,a to je rigorozan zakon u vezi saobracaja i maksimalne kazne za vozace koji ne postuju propise i pogotovo zatvor za ljude koji voze pod dejstvom alkohola! Mnogo dece nam gine na putevima,mnogo...

    • 13. oktobar 2016 | 22:36

      Pera Kojot

      @ios10

      Nije ni do sada zakon bio problem vec selektivno sprovodjenje istog. Problem je sto zakon ne vazi za sve. I pijani i drogirani, umorni, neispavani, nervozni, sa neispravnom signalizacijom, kocionim sistememom, losim pneumaticima... su potencijalne ubice na putu zar ne? Svima oduzeti vozilo?

  • CooNee

    13. oktobar 2016 | 16:26

    Slazem se da ako vec pijes,nemoj voziti.Uzmi taksi,al trajno oduzimanje kola.....Pa pre cu ih ispred njih zapaliti nego im dati kola.

    • 13. oktobar 2016 | 16:37

      Tanja

      @CooNee

      A ko ce da te pita dal hoces da das? Ides pravo u zatvor

    • 13. oktobar 2016 | 16:59

      Banjalucanin

      @CooNee

      Kasno je paliti kola kad se nesreca desi. Ako imas da se napijes, imas i za taxi ili lagano pjesaka preko livade

  • Nistor

    13. oktobar 2016 | 16:25

    Ok. Slažem se sa zakonom Ali oduzimanje vozilo to ne To je deo imovine Onda može i kuću da oduzimaju

    • 13. oktobar 2016 | 17:20

      Student

      @Nistor

      ..a.pijan vozac moze necije dete da "oduzme".. Oduzimanje i vozilo pod presu!!!

    • 13. oktobar 2016 | 17:47

      Mica

      @Nistor

      Auto je oruzje u rukama nas vozaca koje moze svakog trenutka nekog da ubije ili povredi. Treba ga tretirati kao privatno kupljeno oruzje za koje imamo dozvolu.

  • OKANOVICUUU!!!

    13. oktobar 2016 | 16:15

    BRAVOOOOOOO, TAKO I TREBA , DOSTA JE BILO DA STOKA PRAVI HAOS PO PUTEVIMA I ULICAMA GRADOVA . KONKRETNO PO ZVEZDARSKOJ SUMI KOJEKAKVI KRETENI JURCAJU KAO DA SU NA RELI TRKAMA , POLICIJA RETKO KADA STOJI NA ULASKU U SUMU , A KADA NEKO BUDE NASTRADAO BICE KASNO . UPORNO POZIVAMO POLICIJU , DA KONTROLISU, DA SE POSTAVI JOS LEZECIH POLICAJACA JER IMA NEKOLIKO SKOLA , ALI SVI OSTAJU GLUVI NA POZIVE .

  • zveki

    13. oktobar 2016 | 16:13

    Neverovatno,niko u komentarima da kaze necu da pijem,svi se zakacili za privatnu imovinu. U prevodu ,mogu da pijem koliko hocu,niko nema pravi da mi uzme auto zbog toga

  • Djosa

    13. oktobar 2016 | 16:08

    Oooo krsna slavo "ti mozes ti pomogni" ...

  • 123

    13. oktobar 2016 | 16:04

    Једном казна 20000€ другом 300€ за исти прекршај (вредност аута)

    • 14. oktobar 2016 | 08:52

      Ivan

      @123

      Bravo ja naduvo 2,02promila meni kazna 110 000 hiljada nemas nikog u sudu( to nije za pohvalu sto sam bio pijan), kolega sa posla naduvao 2,27 njemu 50 000 hiljada kaznA,koja je to pravda i koji su to arsini za ISTI saobracajni prekrsaj.

  • Mare

    13. oktobar 2016 | 16:03

    Nijednim zakonom se nemoze oduzeti licna imovina. Ako se i oduzme bice vracena sa kamatom

    • 13. oktobar 2016 | 16:42

      Duka

      @Mare

      Samo čekaj ti kamatu a ljudi sto ginu svaki dan su bez kamate

  • Vozač

    13. oktobar 2016 | 16:00

    A šta ako je unajmljeno vozilo ( renta kar )?

    • 14. oktobar 2016 | 08:22

      miško

      @Vozač

      Pa ljipo ti si ga rentirao I ti treba da plaćaš koliko košta to auto agenciji od koga si uzeo auto

  • Iznad vas

    13. oktobar 2016 | 15:59

    Samo derite i jasite narod. Pred strancima i Ramom ste misevi mali. Jadna i bedna vlast gora i od Dosa

    • 13. oktobar 2016 | 16:29

      Slava

      @Iznad vas

      A ti bi da vozas mrtav pijan i bez dozvole? Ne petljaj druge stvari u ovo!

    • 13. oktobar 2016 | 16:40

      Tanja

      @Iznad vas

      Ko tebe dere? Nemoj pijan za volan i nemas brigu. Evo ja sam vozac i uopste me ne zanima taj deo posto ne vozim pijana. Jednostavno

    • 13. oktobar 2016 | 16:44

      Duka

      @Iznad vas

      Sto deru pa nemoj da pravis prekrsaj i to ne vazi za tebe moj gospodinine

  • Coce p.g.

    13. oktobar 2016 | 15:57

    Kome da uzmes limuzinu tragicno postupate sa ovim mirnim narodom kome ste nametnuli veliki namet i ne stajete okanovicu samo dodajete. Ja bih a uverite se ako smete lisio zivota 10 uniformisanih za krvavo steceno i posteno kupljeni automobil . Pa narod neka krene na ustanak Americka bando nezasita.!!!

    • 13. oktobar 2016 | 16:21

      OKANOVICUUU!!!

      @Coce p.g.

      AJDE ne BALJEZGAJ , vi SA skupim automobilima ste sigurno krvavo I tesko kupili

    • 13. oktobar 2016 | 17:54

      Veca

      @Coce p.g.

      Dal bi voleo da si normalan?Nemoj da loces,i nemas problem!

    • 3. novembar 2016 | 07:43

      Milan

      @Coce p.g.

      Ajde ne lupetaj

  • Ja Avgust

    13. oktobar 2016 | 15:57

    Cijela evropa svije ukinuli zakon da moraju biti danju upaljena svjetla a nasi dizu kazno pokazuju misice nad jadnom sirotinjom koja razmislja kako sastaviti kraj sa krajom i normalno ponekad da zaboravi upaliti svjetla

    • 13. oktobar 2016 | 16:18

      RKS

      @Ja Avgust

      Sad je tema za alkohol, brkaš babe i žabe!!!

    • 13. oktobar 2016 | 16:46

      Duka

      @Ja Avgust

      A gde je to ukinuto u albaniji jer u evropi imaju svi upaljena svetla

    • 13. oktobar 2016 | 17:54

      Veca

      @Ja Avgust

      Sirotinja ide autobusom!

  • Bojan S

    13. oktobar 2016 | 15:56

    Nisu mi ga oni kupili pa da mogu da ga oduzmu. Bas bih voleo da mene navataju...mada je ne moguce, ne pijem. Ali bih voleo....

  • Darko

    13. oktobar 2016 | 15:56

    Banana drzava. Leglo korupcije u vrhu drzave,MUP-u...

  • Igor

    13. oktobar 2016 | 15:55

    Sledece je streljanje ,na licu mesta pored vozila

    • 13. oktobar 2016 | 17:26

      Miki

      @Igor

      Da. Za one koji pijani izazovu s. nesreću sa smrtnim ishodom.

  • 21

    13. oktobar 2016 | 15:52

    hoće k p apre ću da ga zapalim na licu mesta nego što ćete lopine da mi ga uzmete, niste mi ga vi ni kupili..u svim zemljama, civilizovanim se ukinuo zakon o obaveznim svetlima samo ovde dižu kazne...nećete još dugo ološu

  • SRBIN

    13. oktobar 2016 | 15:49

    Zakon treba da se postuje,ali nerazumem zasto nasa milicija neuzima auta sa stranim tablicama koji voze pod laznim osiguranjem,a takvih ima na hiljade.

  • Joca

    13. oktobar 2016 | 15:49

    Uzeti dozvolu i sa jednim promilom

  • Pametno!

    13. oktobar 2016 | 15:44

    Ma treba bre, sta hocemo, da pijemo i da vozimo, a svaki drugi vozac u treznom stanju nije priseban(da ne kazem nikakav vozac). Delji po dzepu, da se opametimo, a ne kada ubijes nekoga, nisam ga video i zao mi je. Na elektricnu takve treba. Vozim i podrzavam!

  • Ss

    13. oktobar 2016 | 15:43

    Pozdravljam zakon I još bih dodao kaznu da zimi u svome kraju da brišu znakove kada su prljavi jos dve godine. Kada se dopunjava zakon o saobracaju moglo biih I vezi motocikala .Kod nas je zakon sa ktegorijom (b) da se vozi do 50 kubika a evropi to jest u Francuskoj 125 kubika po mome I to bi trebalo na dnevni red da se stavi ......

    • 13. oktobar 2016 | 16:40

      Zakon

      @Ss

      To sto kazes je stari zakon. Po novom zakonu je B = B, a AM posebna kategorija za koju se ide na obuku i polaze. Jedino sto treba izmeniti u vezi A kategorije je da se od A1 do pune A pravo stice sa godinama i kategorija samo dopisuje a ne placati na svake 2 godine 300e polaganja i obuke za jedno te isto.

  • Milos

    13. oktobar 2016 | 15:38

    Lepo piaete a mamime i tatine sinove ima popus ai kolegu policajca da vazi zakon kako za sve ane kolevga sertan put

  • Alek

    13. oktobar 2016 | 15:33

    Protiv sam svakog divljastva, naravno i u saobracaju ! Da li je moguce da taj "pouzdan izvor" ne zna da je vozilo licna imovina i da ga niko sem vlasnika ne moze otudjiti ?!

    • 13. oktobar 2016 | 15:40

      sensa0

      @Alek

      У Швајцарској је то уведено још давно вози нормално тако се и понашај и нико ти неће дирати твоју својину.

    • 13. oktobar 2016 | 15:45

      Јасмина

      @Alek

      Још како може.Од таквих трајно треба одузети и дизволу и ауто...

    • 13. oktobar 2016 | 15:51

      Staniša

      @Alek

      Ovo već nema smisla! Zna se šta je lična svijina a šta kazna.

    • 13. oktobar 2016 | 15:53

      Amon Ra

      @Alek

      Vozilo u rukama ovakve osobe se trwtira kao oruzje. I pistolj u legalnom posedu vam oduzmu ako se bahatite i nasilno ponasate. Podrska za zakon

    • 13. oktobar 2016 | 15:58

      Munze Konza

      @Alek

      Da, auto je privatna svonina, ali u rukama pijanog coveka je smrtonosno oruzje. Ne razumem ove negativne komentare - nemojte da pijete kad vozite i stvar je resena.

    • 13. oktobar 2016 | 16:12

      Jecpec

      @Alek

      Ne , ovo nije pljacka. Na veliku zalost nasi gradjani se ne znaju dovesti u red bez sprovodjenja kaznene politike.

    • 13. oktobar 2016 | 16:18

      penzos

      @Alek

      nema danas zakona ni kod nas ni u svetu , sila može sve i bez zakona!

    • 13. oktobar 2016 | 16:30

      Ljuba

      @Alek

      Rec je o imovinskom pitanju t.j. o vlasnistvu, koje moze biti otudjeno ili promenjeno, licnom voljom ili sudskom presudom. Naravno u Srbiji zemlji razno raznih cudesa i takve gluposti su moguce pa ce i taj predlog zakona,biti poslat na doradu ili ce biti odbijen ili ce ustavni sud na kraju dati zadnju rec i proglasiti ga neustavnim, a u startu je predlog zakona neustavan. Za ono sto se ucini u saobracaju bilo kao prekrsaj bilo kao krivicno delo nadlezni su prekrsajni i krivicni zakonici i sudovi, oni tu normu niti su predvideli niti je mogu predvideti sem da licno izvrsioca sankcionisu na nacin koji nemaju veze sa sredstvom izvrsenja a to je vozilo. Jedino ako im se u postupku utvrdi krivica a iz toga obaveza nadoknade za ostecenog, u posebnom upravnom postupku koji moze odrediti kako i koliko ce iznositi imovinski teret ucinjene prekrsajne ili krivicne radnje izvrsenja.

    • 13. oktobar 2016 | 18:34

      momazver

      @Alek

      Navedeni su razlozi!!! Automobil postaje SREDSTVO ZA UBISTBVO kod onih koji su u alkoholodanom stanju i onih koji nemaju položen vozački isšit i N E Z N A J U da voze...Svedoci smo da se TO/UBISTVA AUTOMOBILOM/ dšavaju svaki dan.BOLELA BI ME BRIGA DA SE TE OSOBE SAMOUBIJU,ALI NA ŽALOST U B I U A J U nedužne i najčešće ni ne zaglave zatvor..a i akoodiu na odluženje za 2-3 godine već su napolju....DA PONOVE ISTO DELO !

    • 13. oktobar 2016 | 23:35

      Dosta

      @Alek

      Da ali put nije tvoja licna imovina a ti brate pij koliko zelis i vozi u tvom dvoristu koliko zelis pa gazi tvoje a ne ugrozavaj druge

    • 14. oktobar 2016 | 07:43

      dd

      @Alek

      Takvim vozačima se oduzima dozvola i isključuje se iz saobraćaja,niko vama trajno ne oduzima auto ali nemožete pijani da vozite i usmrćujete nedužne ljude . Auto za takve bitange je oružje.

    • 14. oktobar 2016 | 07:54

      srbo

      @Alek

      ličnu imovinu ne može niko oteti,al je to nastavak 1945.godine,jer u srbiji sve vlasništvo vlasti.tog okanovića su zato i doveli.a što se tiče pijanstva divljaštva,šta bi sa onim mitrovićem što ubi onu devojčicu na pešačkom,to nema veze jeli okanoviću.šta bi sa fantomkama,ko sve da nabraja,nego treba im para pa da otimaju.

  • Pilot

    13. oktobar 2016 | 15:32

    Vrtoglavo raste prodaja preparata koji neutrališe aparat za duvanje. Kinezi su carevi. Naravno svi podržavamo novi zakon o saobraćaju. Ali ima nešto isto zabrinjavajuće -u ustima cigareta(pa trese pepeo,)a u drugoj mobilni, ili podignuto rame koje ga drzi. Svaki drugi vozač tako vozi. ?

    • 13. oktobar 2016 | 15:46

      Cedo rs

      @Pilot

      Oduzimanje vozila dok traje zabrana i plus deponovanje vozila po satu!

  • Srba

    13. oktobar 2016 | 15:29

    Ovo se zove pljackanje gradjana, treba popuniti budzet posle izbora

    • 13. oktobar 2016 | 15:40

      Pavle

      @Srba

      Sta ti Mislis okanovicu kaznama da resis problem ucesnika u saobracaju.nemozes svoje probleme da resis ane tudje.sramte bilo okanovicu.

    • 13. oktobar 2016 | 15:50

      Joca

      @Srba

      I za promol uzeti dozvolu

  • Vitez Koja

    13. oktobar 2016 | 15:23

    Kome bre da uzme prase? Kada ga on napravi nek ga nosi,molim..

  • Sergej

    13. oktobar 2016 | 15:23

    To je otimanje imovine auto spada u imovinsko stanje

    • 13. oktobar 2016 | 16:12

      Mlj1228

      @Sergej

      U pravu ste sto se licne imovine tice. Niko nema pravo da oduzima licnu imovinu . Mene samo interesuje , svi ovi koji donose tako drasticne "zakone" , da li neko i njih moze kontrolisati. Oni su pretezno najveci "sljokadzije" , ali zato imaju licnog vozaca, sto obican covek ne moze sebi dozvoliti. Nisam ni malo da se vozaci napijaju, ali sta ako jedan " trezan " vozac udari jednog koji je popio dva piva?...ko ce tu biti kriv?... Naravno onaj koji je popio dva piva. Da li neko moze biti pijan od dva piva? naravno da ne , ali ce mozda za to izgubiti poene i da mu se oduzme vozilo , trajno ili privremeno , a da ne govorimo o novcanoj kazni koja je neizbezna i bez koje oni ne bi imali tako lepe plate... Mislim na one u skupstini.

  • Vozač

    13. oktobar 2016 | 15:23

    Podržavam ovo

  • milano

    13. oktobar 2016 | 15:21

    Cene kazne kao na zapadu a plate 150-200 e.

    • 13. oktobar 2016 | 16:52

      Duka

      @milano

      Ma nemoj da pravis prekrsaj i niko ti nece dirati platu

  • Perica

    13. oktobar 2016 | 15:20

    Pre cu da ga zapalim nego da ga dam lopovima

  • ₩£¥

    13. oktobar 2016 | 15:17

    A sta rade kada neko zgazi dete na pesackom i pobegne?

    • 13. oktobar 2016 | 15:32

      Radovanovic

      @₩£¥

      Onda nista ne rade ,jel decu gaze poznate licnosti kao naprimer sin od mitrovica pa onaj voditelj pa voditeljke pa novinari, njima se prastaju sve greske u saobracaju jel tako? Jesteee.

    • 13. oktobar 2016 | 16:16

      baki

      @₩£¥

      samo vi predjite pesacki na crveno pa posle krivo sto vas zgazili...

    • 14. oktobar 2016 | 09:12

      Zoran

      @₩£¥

      Obese ga javno uz prisustvojavnosti ili ko.u iini izvedu narko.dilera i.pucnjem u ootiljak pošalju poruku sledećem naravno uz prisustvo roditelja koji još odrade kaznu

    • 14. oktobar 2016 | 12:17

      Luka

      @₩£¥

      Pa par kaznenih poena vrv

    • 17. novembar 2016 | 16:17

      Vule

      @₩£¥

      Mogu jedino da se hvataju za glavu

  • Musar

    13. oktobar 2016 | 15:17

    Nemas ti pojma Okanovicu o bezbednosti saobracaja.Mislis da tako resis saobracajni haos.Sa kaznama?

    • 13. oktobar 2016 | 15:26

      Gospodin

      @Musar

      Naravno da ce smanjiti nesrece. Tacnije podici savest kod vozaca. Jer nasim ljudima nista nije gore nego kad ih udaris po dzepu. Da se ja pitam kazne bi bile mnogo mnogo rigoroznije.

    • 13. oktobar 2016 | 15:28

      Biljana

      @Musar

      Zalosno Ali dok se ne udari po novcaniku ne svataju, to realnost

    • 13. oktobar 2016 | 15:46

      Milan

      @Musar

      Naravno da nema pojma jer nije završio saobraćajni fakultet ali zato prima ogromnu platu, ko tri i više ministra i sve iz naših džepovo. Ali, kad god se nešto desi on je odmah u svim novinama i pametuje. A, preventiva nigde jer jednostavno ne zna šta da radi. Evo jana pr. znam šta bih uradio da sam Ministar policije i kako bih za godinu dana rešio velike probleme u saobraćaju ali me niko ne pita. ( naravno da imam stručnost i znanja a ne samo ovu tastaturu).

    • 13. oktobar 2016 | 17:05

      branko

      @Musar

      da li neko stvarno misli da ovi iz drzavnih agencija mogu da rese bilo koji problem ove drzave, pa oni su prvi na listi zbog kojih smo u problemu sa parama, njima je prosek plate 200 hiljada

  • Crni

    13. oktobar 2016 | 15:17

    Kada nam oni budu kupovali vozila, onda ga mogu i uzimati.....

    • 13. oktobar 2016 | 15:24

      Ezra

      @Crni

      Lupetas.

    • 13. oktobar 2016 | 15:43

      Zakon

      @Crni

      Jadno,pa ni pistolj ti niko ne kupuje, a ako koga ubijes treba tako i da se oduzme,sto bi bilo drugacije sa autom,bahati i pijani strogo kazniti ,a ne samo oduzeti vozilo,to je blaga kazna

    • 13. oktobar 2016 | 16:15

      Strogo prema pijancima u saobraćaju

      @Crni

      Crni pametnice, ako se učini krivično delo može se oduzeti sve čime je delo učinjeno (oružje, vozilo, alat...). Da pojasnim, vožnju u pijanom stanju samo treba proglasiti krivičnim delom.

    • 13. oktobar 2016 | 16:48

      Tanja

      @Crni

      Oni koji su izgubili nekog zbog pijanstva vozaca sigurno ovo podrzavaju. A i oni koji imaju decu takodje jer kasno ce biti kad se tako nesto dogodi

    • 13. oktobar 2016 | 17:01

      bijeli

      @Crni

      ako pijani mogu ubijati tudju djecu mogu i oni oduzimati tudja auta

    • 13. oktobar 2016 | 17:28

      Marko

      @Crni

      Nemoj voziti pijan i bez vozacke i imaces auto :) Ne vidim sta je problem, osim ako se nisi pronasao u tekstu pod alkoholisanim osobama kao i onima bez vozacke

    • 13. oktobar 2016 | 23:30

      Dosta

      @Crni

      Takvima auto ni ne treba ja sam za 1.5 prvi put a drugi put sa 1.2 i ponovo na polaganje a posle preko 0.8 trajno bez dozvole.a oni koji imaju udes sa preko 1.2 u zatvor na 25god.i jedan dan pa vidi dal ces da sednes pijan za volanom i nekoga da ubijes.a gde ti je savest pogotovo ako je dete u pitanju.

  • Hmm

    13. oktobar 2016 | 15:16

    Ajde pogledajte malo bolje. Nemoze niko trajno da oduzme nesto ako je to platio posteno

  • Čarls Bronson

    13. oktobar 2016 | 15:15

    Da mi oduzme auto ? Kriminalci su to ,a ne policajci ,a sa kriminalcima bez milosti .

  • Djordjo

    13. oktobar 2016 | 15:15

    Trajno oduzumanje vozila malo teze. Sve ostalo je regularno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA