≫ 

CIRKUS NA SVADBI U LESKOVCU: Izbila opšta tuča jer je mlada odlučila da ZADRŽI PREZIME!

 ≫ 

Otkako je mlada saopštila svoju odluku, krenula je netrpljevost, zbog čega je izbila opšta tuča među svatovima, pa je na kraju svadbeno veselje prekinuto

Komentari

  • Borivoje

    14. oktobar 2016 | 07:51

    Ovo samo kod SRBA ima!!

  • Vesna

    14. oktobar 2016 | 07:40

    U Svajcarskoj se muzu dodaje zenino prezime i s'tim nemaju problema ni stranci jer se pravila moraju postovati.Neprijatni dozivljaji za sve svatove ,a zao mi te dece jer ih guse roditeljske predrasude....

    • 14. oktobar 2016 | 19:44

      Gorica

      @Vesna

      Baš si pametna.

    • 15. oktobar 2016 | 12:29

      stvarno?

      @Vesna

      Nije tachno. Shvajcarci nemaju 2 prezimena i zakonom nije dozvoljeno. Ukoliko se stranci venchavaju onda je moguce.

  • Levu

    13. oktobar 2016 | 23:05

    ...још ако је млада била разведена па још имала два презимена нпr: Kovačevic Todorovic Gajic Tijana....o bože;-)

  • Jovan

    13. oktobar 2016 | 22:06

    Nas narod idpamtiveka ima Jed no prezimw vecinom Mlada uzima prezim momka A sad neka moda EX toje Toliko ruzno a plus kad putzjete ili zivite u inostranstvo toliko je to tesko I ruzno pisati dva prezimena Ali mi nebibili srbi ako nismo Exstra. Ruzno je to.

  • Vaki

    13. oktobar 2016 | 20:57

    Ja imam dva prezimena,ali ja sam se dogovorila sa suprugom na vreme i nije bilo problema a roditelji nema sta da se mesaju ako se za to pitaju i mesaju tu braka nema ako za sve treba da ih pita onda nije zreo za brak eto mu mame i tate niti ce biti muz ni otac ni domacin

  • Ja

    13. oktobar 2016 | 19:19

    Svekru bi ja iščupala jezik bednik primitivni.Ako su se oni složili šta se mešaju roditelji još on nekog naziva kurvom pa treba njen otac da ga odrobija

  • T19

    13. oktobar 2016 | 19:13

    SRBIJA!

  • Luna

    13. oktobar 2016 | 19:05

    Seljacka posla.

  • Moja zena je iz leskovca

    13. oktobar 2016 | 18:29

    To je razlog zasto nikad nismo pravili svadbu ona nece prezime meni je muka od prostakluka . danas zivimo kao srecna porodica imamo I dete . bez roditelja svadbe.

  • aleksandar II

    13. oktobar 2016 | 18:19

    Divljastvo. A sto se dva prezimena tice, klasicno pomodarstvo. Ajde bre, verujem da bi rekao Tasko Nacic da je ziv. Ja to umesto njega kazem svaki put kada cujem, procitam.

    • 13. oktobar 2016 | 21:00

      Bakica

      @aleksandar II

      Svako da zadrzi svoje. Pa kad se razvedu manji troskovi vracanja prezimena.

  • Hahaha

    13. oktobar 2016 | 18:15

    Ljudi, zar nije najbitnije šta su odlučili supružnici.. Treba da se roditelji poštuju, nemam ništa protiv, ali iz želje da pomognu ima situacija kada odmognu.. I čin kao što je sklapanje braka ostaće im u sećanju po ne baš lepim izgovorenim rečima.. Bez želje da se smejem tudjoj nesreći, namsejala sam se, ali najbolje je reakcija prije "Što sam glupa?" hahaha a ostatak uz "glupa" nije diskutabilan.. ;) hit.. Želim svima lepo veče.. Pozzzz

  • Stajic zoran

    13. oktobar 2016 | 17:54

    To su Novovjerci tj.Skorojevici i Tajkuncici.Silni li su

  • Dane

    13. oktobar 2016 | 16:32

    Sjajno. Svekrva tašti: "Glupa kurvo!", a ova njoj: "A zašto sam glupa?" Neprocenjivo...

    • 13. oktobar 2016 | 18:13

      Bosna

      @Dane

      U kom vijeku te porodice zive, muz i zena se dogovaraju o svom zivotu i buducnoscu.?Sta imaju roditelji sa tim, dole vjerovatno sin mora tatu i mamu uvijek pitat kad ide u wc, kad ce spavat sa svojom suprugom. Svasta i ova zemlja danas drzi na sebi.

  • Arhimed

    13. oktobar 2016 | 16:01

    To znači ili da imaju drugih problema, ili nemaju drugih problema. Ništa više.

  • Stanko

    13. oktobar 2016 | 15:59

    Nek mi dignu (platu), pa nek se prezivam kako hoćeš!

  • Јасмина

    13. oktobar 2016 | 15:53

    Лепо је почео брачни живот.Ето,у старту су се прозивали..

  • M

    13. oktobar 2016 | 15:51

    Meni samo nije jasno zašto se venčavaju ako žele da zadrže svoje prezime. Valjda da bi pravili seljaniju. Naročito jer je bračna zajednica izjednačena sa vanbracnom po pitanju dece.Ili da bi mogle da ocerupaju muža ako se razvedu. To samo dokazuje da ne poštuje muža. Kakvi crni dedovi. Ti koji poštuju svoje predke i tradicionalisti su to i ne rade. To su uglavnom iskompleksirane žene i takvi brakovi su po pravilu loši.

  • Žika Živac

    13. oktobar 2016 | 15:46

    Napred Partizan!

  • Rovatinex

    13. oktobar 2016 | 15:33

    A ja najviše volim kavurmu i čvarke.

  • Belasica

    13. oktobar 2016 | 15:15

    Aman bre ljudi, ne živimo u prvom veku, već živimo u 21vom veku. Kakve to veze ima ako žena ima dva prezimena.

    • 13. oktobar 2016 | 15:33

      Boban

      @Belasica

      Onda je stvarno bolje da zadrzi svoje prezime i zdravo. Za mene dva prezimena imaju samo one, koje bi htele da glume neke naučnike, velike gospodje... a u stvari nebitne osobe totalno. Samo kompleksi.

    • 13. oktobar 2016 | 15:42

      Pilot

      @Belasica

      Ma biser svadbe su -prije . Jedna kaže drugoj "Glupava kurvo"-a ova pita -"Što sam glupa?"-a za ono "kurvo"boli je uvo.

    • 13. oktobar 2016 | 19:03

      sekula

      @Belasica

      nije stvar u dva prezimena vec u tome sto se nisu dogovorili ranije a ne za vreme vencanja

  • Lidija

    13. oktobar 2016 | 15:07

    Ja zadržala prezime od roditelja, i sad se peezivam drugačije od svoje dece. Diskutabilno da li je to pametno.

    • 13. oktobar 2016 | 15:37

      Nikola

      @Lidija

      Naravno da nije pametno prezivati se drugačije od svoje dece. Ja bih čak pristao da žena i ja izmislimo treće prezime, samo da se SVI prezivamo isto.

    • 13. oktobar 2016 | 16:09

      Rada

      @Lidija

      Ma sve je pametno i ja imam svoje prezime a deca imaju ocevo i tu nema nista lose.

    • 13. oktobar 2016 | 16:12

      Kazi mi da ti kazem

      @Lidija

      I nasa deca kad se udaju mozda promene mozda ne ako promene nije vise k'o u roditelje...ja imam musku decu pa, snajka nek se preziva kako hoce i nek im bude lepo i srecno!

  • Strucnjakowsky

    13. oktobar 2016 | 14:39

    To je komleks kod danasnjih devojaka da zadrzacaju svoje prezime ,to je u modi.To sto im je do svog prezimena i do dedova okacite macku o rep.

  • Ceca

    13. oktobar 2016 | 14:36

    Pa sto se udaju kad hoce svoje prezime

    • 13. oktobar 2016 | 15:14

      Gorgeous

      @Ceca

      Kakve to veze ima jedno s drugim? Šta je s mozgom? Lična stvar svakoga i ko zna koji su njeni motivi, nikoga se i ne tiču. Primitivci neopevani

    • 13. oktobar 2016 | 15:20

      Zemunka

      @Ceca

      Ne udaje se zbog prezimena, vec zbog coveka.

    • 13. oktobar 2016 | 15:23

      Mila

      @Ceca

      Misliš da treba da se uda zbog prezimena?

    • 13. oktobar 2016 | 15:30

      Lea

      @Ceca

      Da bi se prezivale drugačije od svoje dece.

    • 13. oktobar 2016 | 16:14

      Kazi mi da ti kazem

      @Ceca

      Znaci, udaju se zbog prezimena?

  • Kosta

    13. oktobar 2016 | 14:23

    Neznam zasto al najbolje svadbe budu kad je jedno Srb a drugo Hrvat.

  • Mims

    13. oktobar 2016 | 14:22

    Ja bi odma ponistila taj brak,papiri su najveca glupost,ja nisam potpisala nista u srecnom sam braku i imam dvoje dece,

    • 13. oktobar 2016 | 15:00

      Mila

      @Mims

      Možda jesi u srećnom, ali braku nisi.

    • 13. oktobar 2016 | 15:08

      Milena

      @Mims

      Prvo, nisi u braku, drugo, prezivaš se drugačije od dece. Ako ti je to bio cilj, onda u redu.

    • 13. oktobar 2016 | 15:12

      MRK

      @Mims

      Ти ниси у браку

    • 13. oktobar 2016 | 15:26

      Pera Kojot # 1

      @Mims

      A deca ti se prezivaju kako ona hoce! Jel?

    • 13. oktobar 2016 | 15:37

      Bina

      @Mims

      A zasto nisi potpisala, pitas li se....

    • 13. oktobar 2016 | 16:16

      Kazi mi da ti kazem

      @Mims

      Eeee to mi je drago da cujem,to se zove brak. Papir...moze a i nemora

    • 13. oktobar 2016 | 18:07

      Nzm

      @Mims

      Taj papir će ti zatrebati ako (DALEKO BILO) neko tvoj završi u bolnici pa ne možeš da ga posetiš jer nisi član porodice ili (daleko bilo ponovo) da se razdvojite i želite da podelite imovinu u tom slučaju bi ti bila oštećena najviše.

  • Zika Zivac

    13. oktobar 2016 | 14:21

    Svi seljaci pate od izliva Vračara u mozak!

  • Da

    13. oktobar 2016 | 14:12

    Kad žena bude muško onda nek zadrži svoje prezime, a ovako nek uzme od svakog s kojim je bila. E srbistanu, samo nek je facebook-a, instagrama a morala nema već 20g..

  • Strucnjakowsky

    13. oktobar 2016 | 13:47

    Najgore je zena sa dva prezimena.

    • 13. oktobar 2016 | 15:01

      Max

      @Strucnjakowsky

      Ne, gore je sa tri.

    • 13. oktobar 2016 | 23:33

      KRAJNA

      @Strucnjakowsky

      PA MOZE I MUSKARCI DA KAD HOCE DA SE ZENE I ONI DA UZME PREZIME SVOJE I OD ZENE PA DA I NJIMA BUDE LEPO I ONI CE DA IMAJU DVA PREZIMENA DA SE NE BUNE VISE DALI CE ZENE IMATI JEDNO ILI DVA PREZIMENA.

  • Mrvica

    13. oktobar 2016 | 13:42

    Hahhahaha

  • Banana drzava

    13. oktobar 2016 | 13:33

    Srpske budalastine nemaju granica.

  • качерац

    13. oktobar 2016 | 13:32

    Сигурно Жаклина из Стајковац

  • Boban Cvetkovic Nis

    13. oktobar 2016 | 13:24

    Ako si i treba da zadrzis svoje prezime,to ti je od roditelja i od dedova da znas cija si.Kod nas u Srbiji je to vrlo glup obicaj,da se jedna zena prakticno utopi bez svog prezimena u kucu muza i njegove porodice kao da je tikva bez korena.I zato zene ne budite vise glupe,uvek ostavite svoje ime i prezime i samo dodajte njegovo i to ako zelite.Kome se to ne svidja takav vam i ne treba.Prezime zadrzite kao svoj licni identitet i iz postovanja i prema sebi i prema svojoj porodici koji su vam zivot podarili i koji su vas ocuvali.

    • 13. oktobar 2016 | 13:56

      MT

      @Boban Cvetkovic Nis

      Vala čoveče veliki tebi treba dati Nobelovu nagradu. Svaka ti je na mestu kada bi takvih ljudi bilo više ovaj svet bi bio bolji, ali nažalost više je onih zatucanih i zaostalih shvatanja.

    • 13. oktobar 2016 | 14:13

      Daa

      @Boban Cvetkovic Nis

      Ti si verovatno ateista dečko!

    • 13. oktobar 2016 | 16:28

      kompleksi

      @Boban Cvetkovic Nis

      Tako he Bobane. Dodala bih, nisu he svekar I svekrva podigli I odskolovali nego roditelji I normalno je zadrzati rodjeno prezime I dodati muzevljevo. Ja Sam date rodjeno od nevencanih roditelja I nikakav problem mi nisu pravila razlicita prezimena.

    • 13. oktobar 2016 | 17:36

      Mlj1228

      @Boban Cvetkovic Nis

      I ti si tikva bez korena , na tvoju zalost , tako ces i ostati.

    • 13. oktobar 2016 | 17:58

      Sandjama

      @Boban Cvetkovic Nis

      Pa i ti ces da podaris zivot svom detetu a ono ce da se preziva drugacije...

    • 14. oktobar 2016 | 00:32

      Teslina naslednica

      @Boban Cvetkovic Nis

      Ja posto nisam tikva bez korena ispostovala sam srpsku tradiciju i uzela prezime svog supruga, i danas posle razvoda mislim da je to bila ispravna odluka.

    • 14. oktobar 2016 | 07:40

      Goga

      @Boban Cvetkovic Nis

      Bravo za komentar,!Meni je sada zao sto nisam zadrala svoje, ali mladost i zaljubljenost...

    • 14. oktobar 2016 | 08:51

      Taki

      @Boban Cvetkovic Nis

      Zašto je glupo ,novokomponovani ?U Srbiji je to tradicija ,a tradicija je jača od zakona ako već nije ugrađena u njega !

    • 14. oktobar 2016 | 10:23

      zorz

      @Boban Cvetkovic Nis

      Secanje na dedu, oca poreklo nosis u srcu I pamtis, ako ih ti licno zaboravis Ni da naredjas celu familiju u prezimenu NE pomaze. Nego vi zene vise bi volele da ostane prezime, a secanje nije bitno, vazno je da komsoja kaze aaaa zadrzala ocevo prez.. svaka joj cast haha. Smesbo je, a nije uopste bitno

    • 14. oktobar 2016 | 18:42

      Goran

      @Boban Cvetkovic Nis

      Je l se i tvoja majka preziva devojakcim prezimenom? Ili si samo moderna, pa ajde da pametujem ovde?

  • Nenad

    13. oktobar 2016 | 13:19

    Ove današnje žene vole da lepe po tri prezimena, da se vidi s kim su sve bile.

  • Svetlana

    13. oktobar 2016 | 13:18

    Žeba kada se uda treba da uzme muževljevo prezime i to treba da se reguliše Zakonom da nema drugi izbor. Brak kao institucija treba da bude pod jednim prezimenom i tačka.

    • 13. oktobar 2016 | 13:52

      Neko iz mase

      @Svetlana

      Ne znam da li žeba treba,ali zena trebala bi...

    • 13. oktobar 2016 | 13:57

      Zona

      @Svetlana

      Zatucana a?

    • 13. oktobar 2016 | 14:02

      Omg

      @Svetlana

      Upravo suprotno. To je prisiljavanje i po ustavu ne možeš da ugrožavaš nekome njegovu slobodu. Čestitam ti što si ograničena kao terasa.

    • 13. oktobar 2016 | 14:11

      Ccc

      @Svetlana

      Ti cuvaj svoju instituciju u svojoj kuci. Tudje ostavi da biraju.

    • 13. oktobar 2016 | 14:11

      Tri

      @Svetlana

      Svetlana , jako mi je žao ako vi nemate dedova kojima se ponosite, ali ja ću moje pretke uvek isticati I prezimenom njihovim. Muževljevo ću rado dodati, ali svojih se predaka ne odričem!

    • 13. oktobar 2016 | 14:32

      Tima

      @Svetlana

      Sramota ovih komentara. Zene trebaju da ostavljaju prezimena

    • 13. oktobar 2016 | 16:13

      Omg

      @Svetlana

      Žena je samo "plodna zemlja"? Čestitam, sve žene u prošlosti koje su se borile za prava da mogu da rade, da glasaju, da se školuju da bi ti sada na ovom portalu napisala da je žena samo plodna zemlja, se prevrću u grobu brzinom burgije.

    • 13. oktobar 2016 | 16:32

      gluposti nema kraja

      @Svetlana

      Jel su Vas rodili, vaspitali odhranili I odskolovali svekar I svekrva Ili RODITELJI???

  • Dušan

    13. oktobar 2016 | 13:13

    Svakako se deca prezivaju kao otac, tako da, neka radi šta hoće! Samo malo odlaže kraj svog prezimena. Pri tom, ako voli da se preziva drugačije od dece, neka izvoli...

  • Nbg

    13. oktobar 2016 | 13:11

    Htela da bude fensi mlada

  • Oks@j

    13. oktobar 2016 | 13:06

    Privatizacija.

  • Neko nebitan

    13. oktobar 2016 | 12:57

    Ako je ona na koju mislim, moja bivša, piće za sve.

    • 13. oktobar 2016 | 16:30

      Rada

      @Neko nebitan

      Neko nebitan vidim da jos zoves MOJOM SUPRUGOM kad ste se razveli sto jos uvek upotrebljavas rec MOJA ona vise nije tvoja prekid.Jedino da ne mozes da je zaboravis pa koristis moja.Ja bivseg ne zovem mojim jel nije moj nego je sadasnjoj zeni sad je samo BIVSI.

  • vladan

    13. oktobar 2016 | 12:55

    O boze koja seljana pa kakve veze to ima 21 vek je treba zenina prava postovati ako ke volis

    • 13. oktobar 2016 | 14:29

      ĆupričaninSWE

      @vladan

      Možda si ti kalendarski u pravu ali mi odmičemo tehnološki, nikako drugačije. A i tehnologija je tu najviše zarad kontrole.

  • Zi

    13. oktobar 2016 | 12:43

    Hahahahaha ovo je vrh vrhova ih sto nisam bio tamo hahahah,ulepsali ste mi dan smehom

  • Sara

    13. oktobar 2016 | 12:41

    Prezime u celoj prici nije bitno...ko sto ni papir ne cini brak.A to ko je seljak ili prostak najbolje se vidi na profilnim slikama danasnjih gospodjica...a sve vise i gospodina. Sto se svadbe tice svaka je svadba danas pomalo cirkus pa cak i nasih takozvanih VIP licnosti...nista oni nisu manji prostaci od ovih iz Leskovca

  • Sekula

    13. oktobar 2016 | 12:36

    Kod nas u srbiji u manjim sredinama je normalno da mlada uzima prezime od muza ako zeli da zadrzi svoje o tome se dogovara sa muzem kod kuce a ne za vreme vencanja,interesuje me kako mislite da zivite sa nekim i da mu radjate decu ako ga ne postujete

    • 13. oktobar 2016 | 13:06

      Marija

      @Sekula

      Koji si seljak, pa da li je realno ovo? Znači ako ne uzme prezime znači da ga ne poštuje??? I prevrne mi se želudac na izraz "rađa mu decu". Pa nije ona krava, pa da rađa telad svome gazdi. Rađa "im" decu!!!

    • 13. oktobar 2016 | 13:24

      Zi

      @Sekula

      A gde je tu postovanje zene koja se ponosi prezimenom svog oca....alooooo ona je samo htela da zadrzi i svoje uz muzevljevo CITAJ TEKST

    • 13. oktobar 2016 | 14:04

      Omg

      @Sekula

      Nigde ne piše da moraš imati decu ako si udata/oženjen niti piše da ne možeš imati decu ako nisi udata/oženjen. Stanimo na kraj preglupim društvenim "normama" koje nemaju dve veze sa pameti i razumom.

    • 13. oktobar 2016 | 18:07

      одабир

      @Sekula

      Значи жена треба да бира између ДВА поштовања? Ако остави рођено презиме не поштује мужа, ако узме мужевљево не поштује родитеље???? Ви би волели жену која не поштује родитеље?

    • 14. oktobar 2016 | 17:23

      KRAJNA

      @Sekula

      TREBA IMATI POSTOVANJE U BRAKU DA ON POSTUJE TEBE I DA ZENA POSTUJE MUZA TAKODJE AKO JE KOD MUZA DA POSTUJE I TU KUCU U KOME ZIVI. A TREBA I ON DA POSTUJE I NJENE RODITELJE. ODNOSNO OBE PORODICE IMATI DA SE DRUZE I DA IMAJU TO POSTOVANJE STO GA U SRBIJI MEDJU SUPRUZNICIMA VISE NEMA ZATO SU I TOLIKI RAZVODI STO VISE NIKO NIKOGNE POSTUJU I DECA ISPASTAJU NI KRIVA NI DUZNA. A KAD IH VEC PRAVE DECU NEKA ODRASTE U LEPOM I STALOZENOM PORODICOM.

  • V

    13. oktobar 2016 | 12:33

    Prica je izmisljena. Inace bi se javio neko iz Le ovde u komentarima da kaze o kojim porodicama se radi jer kad je vest dosla do Bg i novina tamo je vec prosla a nikog ovde da preprica dozivljaj.

    • 13. oktobar 2016 | 13:28

      Ramdagadam

      @V

      Istina je desilo se u selu Vinarce , mlada je S. Iz Donjeg Stopanja a mladozenja M.iz Vinarca prezimena ne znam xD inace sada je sve ok,imaju i dvoje dece :-D

  • Eagle

    13. oktobar 2016 | 12:31

    Bugaraši...

    • 13. oktobar 2016 | 13:21

      Svetlana

      @Eagle

      Bugari za razliku od nas imaju svoju državu gde si Bugarin i ne možeš biti drugačiji, a kod nas možeš biti sve samo je sramota biti Srbin u svojoj zemlji.

  • Mile JNA

    13. oktobar 2016 | 12:25

    Ja sam pre 20 godina imao neke zabrane ulaska u EU...pa sam prilikom venčanja hteo da promenim prezime privremeno zbog ponovnog odlaska u Austriju. Kada nas je matičar pitala za prezime i ja odgovorio da hocu ženino ona se zaprepastila!!!! Bacila je onu hemijsku olovku i rekla mi ..ja moram da te pitam sine zasto..pa ti si musko...nema veze ako si prizićen ili tako nešto ..zamisli te rodjaci.Reko sam joj.. teto daj bre ne tupi vise nego upisuj to sto sam ti reko jos mi ti falis sad na svu moju muku sa tvojim pitalicama...hee

    • 13. oktobar 2016 | 13:25

      Zi

      @Mile JNA

      Zatucanom coveku nema pomoci eto video si sam

  • VV

    13. oktobar 2016 | 12:20

    Za prezime treba da se dogovore prije svadbe. A neznam zasto bi zadrzala prezime ako nije neka poznata licnost,doktorica,knjizevnica itd pa je prepoznatljiva po djevojackom prezimenu. Cak i one promijene pa se naviknemo. I koliko puta se mi u zivotu predstavimo po prezimenu? Rijetko,i cemu zadrzavanje i svadja oko toga

    • 13. oktobar 2016 | 12:37

      Arsen

      @VV

      Idi begaj. Boja bivsa nece da mi vrati prezime.

    • 13. oktobar 2016 | 16:14

      Omg

      @VV

      Mene ceo život oslovljavali prezimenom, svi nadimci na osnovu prezimena.

  • Dragan

    13. oktobar 2016 | 12:19

    sta bi bilo da je mlada trazila da muz une njeno prezime

  • Joksi

    13. oktobar 2016 | 12:16

    To samo kod nas ima lele lele iscepi ga snaske sreca pa ne zivim vise dole

    • 13. oktobar 2016 | 13:02

      Posmatrac

      @Joksi

      Otiso si u Bg....daleko mnogo,i radis gradjevinu ...uspeo u zivotu hahahaha

  • Džimi Šu011

    13. oktobar 2016 | 12:16

    Bravo za primitivizam hahah

  • Zika Zivac

    13. oktobar 2016 | 12:14

    Samo da ne dodju u Beograd!

    • 13. oktobar 2016 | 12:24

      Xxx

      @Zika Zivac

      Sto su ljudi u Bg visa klasa,svugde ima svaceg.

    • 13. oktobar 2016 | 13:39

      Zona

      @Zika Zivac

      Jo bre tebi nocna mora od Leskovcana a?u svim komentarima imas napad histerije da ne dodju u Beograd hahaha e bas ima da dodju u inat tebi

    • 13. oktobar 2016 | 14:15

      MT

      @Zika Zivac

      U Beogradu ima najmanje Beogradjana ovo su sve seljacine s brda sisle i sa prazilukom u guzici a izigravaju gospodu sa gi gu ga

  • xXx

    13. oktobar 2016 | 12:12

    Seljacka posla...

  • Zika Zivac

    13. oktobar 2016 | 12:10

    Seljanija!

  • Goran

    13. oktobar 2016 | 12:10

    Što južnije to tužnije. Prostaci.

    • 13. oktobar 2016 | 14:31

      Tina

      @Goran

      Postovani gospodine,ako mogu da Vas tako nazovem,a mislim da gresim,jer nemate ni G od te reci. Ako ste Beogradjanin,ne znaci da ste covek. Uglavnom sve lose sto dolazi u manje sredine,dolazi iz Bg-a. Jer Vi ste vrh! A sutra dan kad Vasa deca urade isto,onda je ok. Ako imate zensko dete,zapitajte se kakav ste rodirelj.

  • Dejan Bajić

    13. oktobar 2016 | 12:09

    Ha ha ha

  • Kosovac

    13. oktobar 2016 | 12:09

    A kod vas u beogradu se ne bije narod samo pistoljima resavaju problem

  • ☆☆☆

    13. oktobar 2016 | 12:08

    Jedan pijani primitivac dobaci i naravno nema nazad.Malo malo i krenu kao klanovi..,

  • NN

    13. oktobar 2016 | 12:07

    Kretenizam

    • 13. oktobar 2016 | 13:41

      Tamara

      @NN

      Naravno, čim majka hoće da se preziva drugačije od svoje dece. Jaka mi majka!

  • Pusto tursko

    13. oktobar 2016 | 12:02

    Kakve građanske porodice, to je turska seljanija.

  • Rastko Vukovic

    13. oktobar 2016 | 12:01

    To je zapravo prirodna borba za dominaciju. Kada je žena dominantna a muž ,,tolerantan'' i to je Ok. Ali, može li ovaj brak uspeti?

  • Starleta

    13. oktobar 2016 | 12:00

    Ako na jugu mlada nije nevina vrate je a ako je zadrze stave je na magarcu okrenuta prema magarcevom zadnjicom po selima

  • Mirkoman

    13. oktobar 2016 | 11:59

    B.b show

  • Zuti

    13. oktobar 2016 | 11:57

    Za sve je kriv muz-pi☆kica koji joj je i dozvolio da se pravi pametna sa svojim prezimenom.eto mu sad,puce bruka i sprdnja po selu.

    • 13. oktobar 2016 | 13:31

      Ana

      @Zuti

      Dozvolio???Gde ti zivis???Ona je svoj covek!!!!Nije ona njegov rob!!!!

    • 13. oktobar 2016 | 16:15

      Omg

      @Zuti

      Bruka? Sprdnja? U kom veku živiš? Meni je žao ljudi poput tebe

  • amTanja

    13. oktobar 2016 | 11:57

    Kod nas je normalno da porodica nosi isto prezime pustite svet gde se nezna ko je kome sta

  • Kukuruzovic

    13. oktobar 2016 | 11:54

    Pa sta ako je zadrzala prezime? Mozda joj se muzevo prezime nesvidja ili je glupo

  • Micky

    13. oktobar 2016 | 11:53

    Srbijo medju sljivama.

  • Keba

    13. oktobar 2016 | 11:50

    Zar nisu trebali da se dogovore oko toga pre venčanja i da roditelji budu upoznati. Kad je ovako krenulo na početku, netrpeljivost će trajati uvek i razvod je neizbežan uskoro

    • 13. oktobar 2016 | 13:32

      Ana

      @Keba

      Oni se dogovaraju,kakvi roditelji,famijija,selo!!!!

  • Marija

    13. oktobar 2016 | 11:48

    Uzas. Pravi primitivizam

  • Jasna

    13. oktobar 2016 | 11:48

    Sto južnije to tužnije !

  • Blackadder

    13. oktobar 2016 | 11:47

    Vala i ove žene sa po dva-tri prezimena ga prećeraše! To je moderno danas jer tako izglda otmenije ili šta već!

  • Enna .fr

    13. oktobar 2016 | 11:46

    Seljanija

  • Sale

    13. oktobar 2016 | 11:44

    Kakva izmisljotina

  • Zika Zivac

    13. oktobar 2016 | 11:43

    Takvi će nam svoj primitivizam širiti po Beogradu!

    • 13. oktobar 2016 | 12:29

      Posmatrac

      @Zika Zivac

      Vi ste veoma kulturni gore u BG...najgore od svega sto ste sve "beogradzani" druge generacije

    • 13. oktobar 2016 | 13:59

      Sb inženjer

      @Zika Zivac

      E,viri ti praziluk, beodradzanine....

    • 13. oktobar 2016 | 14:36

      Tina

      @Zika Zivac

      Svaka cast kad ti ides ispred vremena. Videlo se po komentaru.

  • Zika Zivac

    13. oktobar 2016 | 11:43

    I takvi dolaze u Beograd!

    • 13. oktobar 2016 | 12:34

      hahar

      @Zika Zivac

      Ajde Zile burazeru nemoj da lupetas, svi ljudi su dobrodosli u Beograd. Beograd ti je sine najvece selo u celoj RS. Lozite mi se tu na zapad a druze mi smo kultura za njih... Ko je ziveo tamo zna care tako da spusti svoju dodjosku loptu i odmori.

  • Srki

    13. oktobar 2016 | 11:42

    Stoka

    • 13. oktobar 2016 | 14:05

      Sb inženjer

      @Srki

      A ti si iz SANU ili sa Menhetna ?! Ma, ja ipak mislim da si ti gnom koji se doselio u Beograd u eri komunizma, stocnim vagonom iz sela gde je prva zeleznicka stanica na 50 km od tvog zaseoka....

  • Zika Zivac

    13. oktobar 2016 | 11:42

    Seljačine!

    • 13. oktobar 2016 | 14:23

      MT

      @Zika Zivac

      Pa odakle ste vi potekli sto ko seljačka nego sa sela. Po vašim komentarima se vidi. Pravi i stari Beograđani su kulturica za vas i kod njih je svako dobrodošao.

  • Tihana

    13. oktobar 2016 | 11:42

    Na vreme se posvadjali,...

  • Kazi mi da ti kazem

    13. oktobar 2016 | 11:41

    Seljana

  • Bagy

    13. oktobar 2016 | 11:40

    Balkanska posla.

  • Kazi mi da ti kazem

    13. oktobar 2016 | 11:37

    Dzaba pedigre kad je zatucan narod....sto juznije to tuznije!!!!!

    • 13. oktobar 2016 | 12:03

      Hah

      @Kazi mi da ti kazem

      Zbog takvih kao ti,propada ova drzava zato sto za vas postoji samo Beograd i sever Srbije a na Jugu zive mnogo bolji ljudi.

    • 13. oktobar 2016 | 12:09

      ☆☆☆

      @Kazi mi da ti kazem

      Kakav bre pedigre...ustvari očito ga imaju,neka vrsta svinja ili goveda.Ljudi nisu..

    • 13. oktobar 2016 | 12:13

      Zika Zivac

      @Kazi mi da ti kazem

      Seljadija!

    • 13. oktobar 2016 | 12:23

      Posmatrac

      @Kazi mi da ti kazem

      Imate emacipovane crnogorce, bosancerose i krajisnike gore na severu,i njima i vama su puna usta morala,casti i postenja...mi juznjaci smo impulsivni ljudi, bar nismo licemeri )

    • 13. oktobar 2016 | 12:24

      Kole

      @Kazi mi da ti kazem

      Ovim komentarom pokazujes svoj nivo i ustvari svoju zatucanost!!! Ovakvih stvari ima svuda, mozda i najmanje na Jugu!!!A da ti nije tog Juga sta bi radio bez rostilja, bureka, ajvara, Bore Stankovica, Branka Miljkovica, Kerbera, Galije, Tome Zdravkovica, Stanise Stosica, Nisvila, festivala glumackih ostvarenja u Nisu... Razmisli malo pre nego ato das ovako glupu izjavu.

    • 13. oktobar 2016 | 14:38

      Tina

      @Kazi mi da ti kazem

      Bitno da ste Vi pametni. Tuga.

    • 13. oktobar 2016 | 16:32

      Kazi mi da ti kazem

      @Kazi mi da ti kazem

      DAL SU TIH 89. IZ CUVEEENI LEEEESKOOOOVAC?

  • Ivke...

    13. oktobar 2016 | 11:35

    Toooo udrite se pa neka sve puca... Ali ajvar imate najbolji,nema sta...

    • 13. oktobar 2016 | 12:13

      Zika Zivac

      @Ivke...

      Al ce da dodju u moj BEEograd,a ti jedi ajvar

  • ...i td

    13. oktobar 2016 | 11:34

    Mi od svadbe napravimo pozoriste a od sahrane,veselje.Srpska posla.

    • 13. oktobar 2016 | 12:24

      kosmos

      @...i td

      A kao da ne dodju u beograd joj kad cujel to uzdizanje najvecih seljombera na svetu!!!

  • ATIMUS

    13. oktobar 2016 | 11:34

    Mnogo gledaju ruske svadbe

    • 13. oktobar 2016 | 12:13

      CICA

      @ATIMUS

      pa na ruske svadbe ne dolaze roditelji vec samo mladi , društvo od mladenaca. nema vecera ni tetke ujne strine, već se ceo dan slikaju ispred znamenitosti svoje lepe države .

  • Persa

    13. oktobar 2016 | 11:34

    Opanci opanci kuku lele

  • Tišljer 036

    13. oktobar 2016 | 11:34

    Staro dobro srpsko vaspitanje

  • maja

    13. oktobar 2016 | 11:33

    Boze, boze, al smo primitivni kao narod...

  • Davor

    13. oktobar 2016 | 11:29

    Zasto skandal?!?! Pa ljudi su to videli kako se radi na televiziji pa se uklopili i savrenene trendove. Nije Nusic bez veze opisao sve muke gospodje ministarke da bi postala nobles.

    • 13. oktobar 2016 | 11:56

      Teslina naslednica

      @Davor

      E ovo je najpametniji komentar na ovom portalu, sve receno u par reci. Bravo za komentar!

  • Jovana

    13. oktobar 2016 | 11:28

    Ja sam iz okoline leskovca i kada je bilo moje vencanje takodje sam ispred opstine rekla muzu da zelim da zadrzim svoje prezime na sta je on odgovorio drsko ako zadrzis prezime ja necu da se vencamo i izlazim iz opstine i idem kuci. Morala sam da prihvatim to jer me bilo blam da se svadba odlozi ali naravno da mi je posle toga muz postao toliko odvratan da je malo po malo ljubav prerasla u gadjenje. I dalje smo u braku.a sve to iz moralnih razloga i zbog konzervativne sredine

    • 13. oktobar 2016 | 11:59

      Sale

      @Jovana

      Super si

    • 13. oktobar 2016 | 12:02

      Nancy

      @Jovana

      Bas bezveze...trebala si to odmah ispred opstine da resis.

    • 13. oktobar 2016 | 12:05

      Svetlana

      @Jovana

      Pa što nisi rekla na vreme nego si čekala dan venčanja pa ti sad kriv muž zbog tvoje gluposti.

    • 13. oktobar 2016 | 12:09

      Kole

      @Jovana

      Izvini Jovana, da li mislis da je to pitanje o kome se prica ispred opstine, neposredno pred vencanje??? O tome se diskutuje mnogo pre vencanja, pa ako se ispostavi da predstavlja nepremostivu prepreku-kud koji mili moji!!! A i pitanje je kakva je to ljubav, koju jedno ovakvo trivijalno pitanje moze da srusi. Sve je stvar kompromisa, pa i ovo, mada smatram da je, kao i mnoge druge stvari u nasem drustvu, i ovo postalo pitanje pomodarstva!!!

    • 13. oktobar 2016 | 12:12

      Zika Zivac

      @Jovana

      Ma begaj ti iz tog braka!

    • 13. oktobar 2016 | 12:16

      Rio

      @Jovana

      Zar se o tome ne prica ranije?!

    • 13. oktobar 2016 | 12:27

      Sandjama

      @Jovana

      Posalji mi broj telefona da te nadjem i tesim a prezime slobodno zadrzi. Jos ako imas ajvar...

    • 13. oktobar 2016 | 12:30

      Sekula

      @Jovana

      A sto se nisi sa suprugom pre dogovorila oko prezimena nego ispred opstine,dovela si ga pred svrseni cin,i ja bi tako reagovao.ja sam se vencao u svajcarsku ovamo supruge zakonski zadrzavaju svoje prezime mi smo to znali ranije i nije bilo problema oko toga.ako ti je muz odvratan od tada a ti si i dalje sa njim preispitaj prvo sebe kakva si ti,najlakse je krivicu svaliti na drugog

    • 13. oktobar 2016 | 12:32

      Akinjo

      @Jovana

      A upoznala si ga par minuta pred vencanje pa niste stigli da pricate o tome???

    • 13. oktobar 2016 | 12:49

      Zi

      @Jovana

      Zbog mentaliteta konzervativne sredine i blama ziveti promasen zivot???to moze samo retard

    • 13. oktobar 2016 | 12:52

      Slobodan

      @Jovana

      Jaka je ta ljubav kada nisi spremna ni prezime da promeniš , šta od tebe da očekuje u ozbiljnijim situacijama

    • 13. oktobar 2016 | 13:06

      Teslina naslednica

      @Jovana

      Ti si potpuno promasen slucaj, tesko tvojoj porodici pored tebe. Ne vidim zasto je problem ako si uzela samo prezime svog supruga, meni je to sasvim normalno, u braku su bitnije neke druge stvari, a prezime po nasim pravoslavnim obicajima uzimas valjda od svog supruga, nikada mi nije bilo jasno cemu dva prezimena u cemu je simbolika.!?

    • 13. oktobar 2016 | 14:31

      MT

      @Jovana

      Jovana neobaziri se na ove retarde koji te osudjuju. Oni drugima pametuju a u kozna kakvim brakovima žive ali takav je naš narod čisti djubre ispred tudjoj vrata a u svom ce se na kraju udaviti

  • Zeki

    13. oktobar 2016 | 11:27

    Primitivizam,koje ugledne porodice?Svasta

  • SB

    13. oktobar 2016 | 11:24

    Bolje tako nego da devojka trpi ostatak života!

    • 13. oktobar 2016 | 12:13

      Sasa

      @SB

      Izvini, a sta da trpi? A gde je on u svemu tome??? On ne bi trpeo???

  • Sasa

    13. oktobar 2016 | 11:15

    Svasta. Mada se meni moja udala pre dva dana tako me sad trenutno ne zanima nista sto je zenskog roda

  • Dr za rock and roll....

    13. oktobar 2016 | 11:14

    Seljacka posla....

    • 13. oktobar 2016 | 12:12

      Ljiljana

      @Dr za rock and roll....

      A koje su gradska posla? Droga I alkohol. Svi ste vi poreklom sa sela I seljaci su vas vaspitavali. Pa Srbija je poljoprivredna zemlja. Koreni su nam seljacki. Hteli vi to ili ne.

  • VV

    13. oktobar 2016 | 11:12

    Boze, I ovo je Srbija.

  • Komentator

    13. oktobar 2016 | 11:08

    Hahahhaha... seljana...

  • Jakov

    13. oktobar 2016 | 11:08

    Seljačine u jedni i drugi

    • 13. oktobar 2016 | 12:01

      Mrgud

      @Jakov

      Kako seljačine kad su iz grada,izgleda da ovi iz grada baš po svemu zaslužuju epitet "seljačine"

    • 13. oktobar 2016 | 12:26

      Mlj1228

      @Jakov

      Ti da si obrazovan kao sto nisi, ti ne bi koristio "seljacine" uvredljivu rec za sve poljoprivrednike , jer ima ljudi koji su fakultetski obrazovani pa su ostali, ili se vratili na selo da rade i zive. Ne moraju ljudi biti " gradska deca" da bi bili kulturni . U ovom slucaju prezimena, mogli su se dogovoriti mnogo ranije , a ne pred maticarem, sto znaci da tu nesto nije stimalo pre vencanja .To nije slucaj samo u Srbiji , zato ne pravi glupim svoj narod , kome mozda i ti pripadas.

  • Stanoje

    13. oktobar 2016 | 11:07

    Braco budite ljudi iako ste srbi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA