Od 2030. će zabraniti i DIZEL I BENZINSKE automobile!

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika pinon shotgun
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • xxx

    11. oktobar 2016 | 14:19

    Ahahaha kako to zvuci iz perspektive Srbistana gde svaki treci dimi ko na ugalj

  • Vla

    11. oktobar 2016 | 12:49

    Sada bismo trebali da ignorisemo nemacku i nekupiti vise nijedan novi auto da bar osete krizu u auto industriju dok oni nebudu prodali na struju

  • stvarno?

    10. oktobar 2016 | 20:54

    To je samo predlog koji je tehnichki za taj vremenski period ne izvodljiv.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA