Brnabić: E-uprava u fokusu rada ministarstva

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Šurak
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • sugestije

    15. septembar 2016 | 15:07

    To je svakako lepa vest! Koristila sam e-upravu za izvode iz dve opstine. Sve pohvale! Moja zamerka se odnosi na dosta konfuzan recnik na samom sajtu(dok ne nadjete deo koji je potreban) kao i na organizaciju samih kategorija. Savet--pojednostaviti koliko god je moguce. To bi trebalo da bude jedan prozor, tri opcije recimo--'treba mi izvod, drzavljanstvo, drugo...' Kada kliknu na svoju opciju--'Ja sam iz 'Beograda, Novog Sada..."Itd. Onda drugo, puno zavisi i od opstine kojima pripadate--nisu sve podjednako efikasne u radu sa e-upravom niti zahtevaju ista dokumenta (za neke recimo ne mozete da predate online zahtev za izvod iz maticne knjige bez podataka licne karte[sto je bezveze] ili vam formular prijavljuje gresku.) Elektronifikacija bi trebalo da se uvede i kod placanja taksi (pre toga doduse treba napisati normalan i izricit a ne dvosmislen zakon o taksama) i trebalo bi da postoji softver tipa turbotax preko kojeg gradjani sami racunaju i predaju svoje poreze--a sistem ih vodi korak-po-korak kroz proces. Za to im cak ni ni treba predznanje o taksama ili knjigovodstvu. (Neka se softer placa recimo 20 dolara godisnje u dinarskoj protivvrednosti--opet bolje nego zaposljavanje knjigovodje i papiri.) Time gradjani ne bi morali da placaju knjigovodje, sistem bi bio jasan i papirologija bi se smanjila a proces olaksao. Kada sam vec kod taksi, jako je glupo sto SVAKI iznos dobijen iz inostranstva mora da se prijavi i da se na svaki iznos racunaju takse. Ne znam cija je to 'pametna' ideja bila ali verovatno nekog ko nema veze sa zivotom... Ako meni rodjak salje 100 dolara mesecno, ja svejedno ne bi trebalo da dugujem drrzavi Srbiji porez na tu mizernu sumu i sam rad drzanih sluzbenika na obradjivanju poreza na te sume je vise vredan od bilo kakvog poreza koji moze da se prikupi time. Elektronifikacija bi trebalo da se primeni i u zahtevima za vize (pre toga opet trebalo bi da reformisemo zakon o srpskim vizama...Prekopirajte americki ako nista drugo...;-)) Srpske studentske vize za strane drzavljane su bezveze oganizovane i ne motivisu ljude da studiraju ovde--vrlo nejasnio i bezveze napisano... Ali znam da to nije ministarkin resor... U svakom slucaju velike pohvale!

  • Petar

    14. septembar 2016 | 19:03

    Ne mam komentar.

  • Šurak

    14. septembar 2016 | 18:27

    Ista Bole iz Crnog Gruje

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA