ŽELITE "PREKO" I TRAŽITE POSAO? U Nemačkoj ćete se snaći ISTOG MOMENTA ako umete OVO da radite!
Kako navode strani mediji, u Nemačkoj uskoro neće biti moguće sve putnike i svu robu prevesti od tačke A do tačke B, ali bukvalno! Naime, udruženja nemačkih prevoznika posebno ukazuju na raskorak u sve gušćoj mreži javnog prevoza i sve većem broju vozača koji odlaze u penziju ili se nalaze pred penzijom.
PLANIRATE DA ODETE IZ SRBIJE? Evo kako do LEGALNOG posla u Nemačkoj
Situacija je posebno kritična sa mašinovođama, piše Dojče vele.
- Niko više ne želi da vozi lokomotive. Dečački snovi o upravljanju lokomotivom očito ispare nakon puberteta. Trenutno širom zemlje nedostaje od 800 do 1.000 mašinovođa - žali se sindikat mašinovođa GDL.
Niko nije spreman na samoću i rad u smenama. I gradovi poput Berlina očajnički traže nekoga ko bi prevozio građane. Prosečna starost berlinskih vozača podzemnih i nadzemnih železnica je 50 godina.
EMIRATI TRAŽE RADNIKE IZ SRBIJE: Minimalna plata 1.200 evra, a posao je neviđeno human
- Nama trebaju mladi - vapi jedan predstavnik minhenskog gradskog preduzeća.
Otkako je u Nemačkoj pre nekoliko godina ukinut monopol železnice u međugradskom saobraćaju, pojavio se i akutni manjak vozača autobusa na dužim relacijama, Nemačko udruženje autobuskih prevoznika govori o trenutnom manjku od 2.000 vozača.
Ovo su razlozi zbog kojih morate da naučite da programirate
U sledećim godinama bi taj broj mogao da poraste na čak 10.000. Udruženja su pokrenula agresivnu kampanju među mladima pod sloganom: „Pokreni nešto – budi vozač autobusa“.
Slična je situacija i sa rastućim sektorom drumskog teretnog prevoza. Doduše, trenutno se za taj posao obučava oko 7.000 mladih, ali oni presporo ulaze na tržište rada da bi se pokrio manjak. Ne postoje tačni podaci koliko širom Nemačke trenutno nedostaje vozača teretnih vozila, ali samo na području Duisburga (gde se nalazi najveća rečna luka u Evropi i gde je sedište mnogih špediterskih kompanija) nedostaje 3.000 vozača.
OTKRIJTE TAJNU DOBRIH DIZAJNERA: Zašto je logo važan i kako deluje na nas?
Kako kaže predstavnik Udruženja profesionalnih vozača Volfgang Vesterman, mnogi špediteri su prisiljeni da svoje vozače zadržavaju i nakon odlaska u penziju. Drugi pak pojačano traže za vozačima širom Evropske unije.
Jedini sektor u kom u Nemačkoj ne vapi za vozačima, odnosno pilotima, je vazdušni.
AUSTRIJA TRAŽI HILJADE KUVARA, KONOBARA I SOBARICA: Plate do 1.900 evra, obezbeđeni hrana i smeštaj
- Tržište je zasićeno - poručuje udruženje pilota Cockpit. Manjak pilota je primetan u Aziji i SAD-u, ali tamo su i radni uslovi dosta slabiji nego u Evropi pa tako većina uloženo vreme i novac (najmanje 200.000 evra za pilotsko školovanje) pokušava da nadoknadi boljim radnim ugovorima kod evropskih kompanija.
(Dočje vele/Poslovni dnevnik)
Video: RHMZ upozorava na olujne udare vetra, zahlađenje i sneg
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Goran
Prvo se naucite da skupljate govno vaseg kera...pa onda moze u inostranstvo !!
Podelite komentar
Jovan
Traže vozače odavno ali sa euro licencom. Za licencu su naši vozači ranije morali da idu u Sloveniju da polažu cena je bila 500E i važila je dve godine.
Podelite komentar
Deksi
Ako moze ja bi se zaposlio u nekoj stali.ako mogu nasa braca mozemo i mi:-)
Podelite komentar