POKVARIO VAM SE MOBILNI, FRIŽIDER, ILI POCEPALA OBUĆA? Evo do kada ne morate da plaćate - POPRAVKU!
Rok ne može da bude duži od 15 dana, koliko iznosi za obuću i odeću, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bella
Kupila sam fen za kosu iz kog je suknula vatra, posle 4 meseca. U roku od 10 dana dobila sam novi sa novom garancijom. Prodavac Merkur, marka fena Bosch
Zvornik
I ono sto potrosaci jos ne znaju,na popravljeni predmet pocinje da tece nova garancija,samo prodavci,odnosno proizvodjaci,nakon popravke tu novu garanciju ne izdaju. Tako potrosaci popravljaju predemet vise pita u garantnom roku,a posle nikome nista. Zato,ljudi moji,trazite da vam izdaju novu garanciju na popravljeni predemt ili ako je zamjena nekog dijela u pitanju,onda garancija ide na taj zamjenjeni dio.
Neodmeren
Kod nas se neke velike trgovinske firme ne plase zakona jer ih vode bliski rodjaci od nekih gospodara zivota i smrti u ovoj parodiji od drzave, a oni pak ne podlezu zakonu. Necu pomenuti ime kompanije, jer su mi na kraju ipak zamenili televizor, ali postupak je bio vise nego frustrirajuci i ne verujem da 90% ljudi ne bi odustalo, a to je valjda i njihov cilj. Zakon ovde ne sluzi za resavanje sporova i odnosa kupac-prodavac, nego da se krije iza njega, mesetari i sibicari. Konkretno, kvar su podvodili pod softverski i svaki put (cetiri ili pet puta je reklamiran) zadrzavali bi ga po dvadesetak dana i vracali sa istim obrazlozenjem. Problem je bio jasan i lako uocljiv, popravak nemoguc, ali postoji u zakonu slucaj "softverski problem" i hajde da se do kraja vadimo na njega i menjamo teze, jer moze nam se. Udruzenja za zastitu potrosaca se plasi samo sitna boranija, a trzisna inspekcija je nezainteresovana i za osnovna krsenja procedure, ingerencija im je smanjena novim zakonom, te zaista, sem zaposljavanja ljubavnica funkcionera, ne vidim njihovu svrhu postojanja. Suma sumarum, kad kupujete neki skuplji proizvod pazite da vam crna macka ne predje put, da ne prodjete ispod merdevina, odnesite kupljenu stvar kod popa da je okadi, ili nesto slicno. Budite ozbiljni, u zakon se ne uzdajte. Ovo je bana drzava.