≫ 

OVAJ POSAO JE U BUDUĆNOSTI ZAGARANTOVAN: Osigurajte se na vreme, plata je odlična!

 ≫ 

Američki proizvođač aviona Boing procenjuje da će u naredne dve decenije biti potrebno u proseku 31.000 novih pilota, dok će do 2035. broj kabinskog osoblja porasti na 814.000 ljudi, a tehničara za održavanja na 679.000 ljudi

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Frozen ATPL
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • BASA

    26. jul 2016 | 19:15

    Sta je tu novo , vazdhoplovstvo je prava stvar , a , kvalitet skole iz koje izlaze piloti je do sada , na stotine iskolovanih , potvrdjen na planeti ! Sta bi radili i kako bi ziveli afrikanci u 21-om veku da nije avijacije !

  • Frozen ATPL

    26. jul 2016 | 00:08

    Jurim vec 20 godina pare da uzimam casove letenja i jos nisam uspeo. Ljudi

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA