Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Marko
Trgovci su uglavnom prevaranti i jako slabo postuju kupce. Tako im se moze jer smo kako kupci nezasticeni i bas ih briga. Bitno da ti uvale robu.
majla
Neka se Ministarstvo trgovine i Nacionalna zastita potrosaca lepo dogovore sa Poreskom upravom. Sednu pa se ispricaju i kad se dogovore onda Poreska uprava nama trgovcima nece traziti fiskalni racun zaheftan za nalog za ispravku. Bez fiskalnog racuna i naloga za ispravku ja ne mogu da vratim novac kupcu jer Poreska ne prepoznaje slipove, izvode, fotokopije itd... Tako da ovakvim clancima samo zbunjujete narod, pravite babaroge od trgovaca koji u ovom slucaju stvarno nisu krivi.
Ha
Moja iskustva su da ti za zamenu kupljene robe traze vise podataka nego kada predajes papire za pasos. E kada se pobunim na sve pristaju. Naravno devojke su u radnjama samo izvrsioci zahteva svojih gazda. E onda pozovete"menadzera" ili sefa smene i sve se resi bez problema...sa malo gundjanja u bradu...