OPASNO PO ŽIVOT, VOZ PROLAZI, RAMPA DIGNUTA: Na ovom mestu su ljudi GINULI, a rampa je ponovo U KVARU! (FOTO)
U "Železnicama Srbije" nisu odgovarali na naše telefonske pozive, tako da zvaničnih informacija o tome kada će rampa biti popravljena i zbog čega dolazi do čestih kvarova na ovom putnom prelazu, nema
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Asob
Nigde u Južnom Banat se rampe ne spuštaju. Strašno!
Miloš Busarac
Kada je automatski pružni prelaz (ono gde nema osobe da spušta i podiže rampu)u kvaru,mašinovodja dobija pismeno ili telefonsko obaveštenje o neispravnosti uredjaja i postupa po unapred utvrdjenoj proceduri,a to je da zaustavlja voz ispred puta pružnog prelaza(što se registruje na tahograf),zatim se zv ično oglašava i tek onda provuče voz preko takvog prelaza. Ne verujete valjda da bi tek tako voz u punoj brzini išao preko otvorenih rampi? On sporo prodje,a u medjuvremenu naidju vozila koja zateknu prizor kao na slici i onda neko to fotografiše kao senzaciju!
Miloš Busarac
Kada je automatski pružni prelaz (ono gde nema osobe da spušta i podiže rampu)u kvaru,mašinovodja dobija pismeno ili telefonsko obaveštenje o neispravnosti uredjaja i postupa po unapred utvrdjenoj proceduri,a to je da zaustavlja voz ispred puta pružnog prelaza(što se registruje na tahograf),zatim se zvično oglašava i tek onda provuče voz preko takvog prelaza.