Oglašivači biraju NAJBOLJI BalCannes projekat i NAJUSPEŠNIJU BalCannes agenciju!
Do 1. sepmtebra 2016. godine na BalCannes se mogu prijaviti sve marketinške agencije koje time dobijaju jedinstvenu priliku da se predstave hiljadama oglašivača, potencijalnih klijenata, marketinških stručnjaka iz regiona te za najorginalnije projekte, po prvi put od početka BalCannes revije, osvojiti i BalCannes prestižne nagrade koje će im dodeliti žiri oglašivača.
HURA i Weekend Media Festival pozivaju sve marketinške agencije iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije i Makedonije da prijave svoje radove do 1. septembra 2016. godine.
Weekend Media Festival u Rovinju počinje 22. septembra: Pogledajte prve teme (FOTO)
- Ove godine, oglašivači biraju najbolji projekt i najbolju agenciju BalCannesa. Žiri sastavljen od oglašivača odlučivaće o najoriginalnijim projektima BalCannesa i kreirati pregled 25 najboljih u regionu - pojašnjava Davor Bruketa, predsednik Uprave HURA-e.
Ovo će biti digitalni trendovi u Srbiji u 2016. godini!
Iako najavljuju novosti, organizatori BalCannesa HURA (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival ne menjaju osnovni koncept same revije pa će tako i ove godine svi prijavljeni radovi tokom cele godine biti dostupni na BalCannes Yellow Pages stranicama (www.balcannes.com). Najuspešniji među njima kreiraće pregled najboljih 25 projekata regiona, što je jedinstvena prilika koju nudi BalCannes, kao i prezentacija na glavnoj pozornici Weekenda.
- Svake godine donosimo novi pogled na industriju i obogaćujemo program informišući sve veći broj posetilaca o najnovijim trendovima i inovacijama u oblasti komunikacija, marketinga i medija. BalCannes se kroz godine etablirao kao vredan deo Weekenda koji uvek iznova donosi zanimljiv sadržaj, a novosti koje se pripremaju za ovogodišnje izdanje dodatno će obogatiti naš program - poručio je direktor festivala Tomo Ricov.
Prijave za BalCannes otvorene su za sve zainteresirane agencije i provode se isključivo online putem na web stranici www.balcannes.com.
Uz BalCannes na Weekend Media Festivalu održaće se i SoMo Borac, najvažnije okupljanje digitalnih profesionalaca koji će takođe nagraditi najbolje regionalne digitalne projekte.
Podsetimo, deveto izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održaće od 22. do 25. septembra u prostoru stare frabrike duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, a i ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s više od 120 govornika, oko 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, približno 350 studenata i gotovo 600 akreditovanih novinara koji će moći da uživaju u obilju zanimljivih i aktuelnih predavanja, panel diskusija, radionica i prezentacija iz sveta medija, PR-a, marketinga i cele komunikacijske industrije.
(Telegraf.rs)
Video: U poslednjoj ulici Beograda kao na Pančićevom vrhu: Iz kuće na sankama ili peške
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.