OVO JE PRAVA ISTINA O MLADIMA U SRBIJI: Iznenadićete se ko su im u stvari UZORI i šta STVARNO ŽELE!

  • 2

Istraživanje koje je prošle godine sprovela McCann Truth Central pokazuje da generacija koju stariji doživljavaju kao nezainteresovanu za sve, kojoj su informacije dostupne na "klik" na mobilnom telefonu, koja želi sve sad i odmah, ipak smatra da su materijalne stvari prolazne, i da je važnije doživeti nego imati.

PAPA FRANJA MLADIMA: Vaša sreća nema cenu, to nije aplikacija na mobilnom telefonu (FOTO) (VIDEO)

- Prema studiji sprovedenoj na reprezentativnom uzorku od 16 do 29 godina, 35 procenata mladih u budućosti želi da putuje svetom, dok samo 16 odsto njih želi da bude bogato - izjavila je psiholog i menadžerka za analitiku i razvoj u agenciji McCann Željka Mićić u Ustanovi kulture "Parobrod".

Opšti je utisak da mladi ne žele da budu poznati, već uspešni, zato i jesu ambiciozni, a čak 76 odsto njih bi volelo da ima sopstvenu firmu.

Istraživanje pokazuje da mlade u Srbiji ne zanima politika, sem ukoliko bi od toga imali korist, i čak polovina omladine kaže da bi se zbog zaposlenja učlanilo u neku političku stranku.

Foto-ilustracija: Foter/Palliativo Foto-ilustracija: Foter/Palliativo

Za razliku od njihovih roditelja, ova generacija nije spremna na revoluciju i bunt - oni žele da menjaju svet, ali ne znaju kako, i potrebno ih je pokrenuti i podstaći.

ŠTA SE DESI U GRADSKOM AUTOBUSU POSLE ŽURKE U STUDENJAKU: Hit snimak! (VIDEO)

Rezultati prošlogodišnjeg istraživanja, u odnosu na ono iz 2011. godine, pokazuju da je omladina u Srbiji postala tolerantnija po mnogim pitanjima, ali trećina ipak ne bi bila u vezi ili braku sa nekim druge vere ili boje kože.

Šta više, uprkos naglašenoj potrebi za srodnom dušom, trećina se oseća komotno da se nikada ne uda ili oženi, a malo više od polovine smatra da žena ima pravo da sama odluči da li će biti domaćica ili karijerista.

Iako znaju ko je koja poznata ličnost, i cene ih zbog lične žrtve koju su podnele na putu do cilja, mladi za uzore ipak pre biraju svoje roditelje, koji su se odricali u njihovu korist, pa bi zato voleli u budućnosti da im pomognu, i upravo tako bi voleli da ih društvo pamti - kao nekog ko je brinuo o porodici i prijateljima.

Mladi se ne obaziru na opšte mišljenje javnosti kakvo plasiraju mediji o njihovim navodnim uzorima, jer je uopšteno na osnovu nekog izuzetka, njima bitno da ljudi iz njihovog mikrosveta znaju kakvi su.

(Telegraf.rs)

Video: Srbijavoz preporučuje putnicima da karte kupuju putem mobilne aplikacije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA