Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
brada
Kad smo kod naplate putarine, koliko je koštao "puteve Srbije" projekat elektronske naplate putarine, i kada će "eventualno" i da proradi. Ima para u putarini ali se nekako kod nas "razvuku" ...
pele
Putarine su 3x nize,ali su plate 10x nize nego u pomenutim zemljama,a putevi 10 losiji nego u tim zemljama.Tako da neka izvedu racunicu koliko je u stvari kod nas skuplje nego tamo.A da ne govorimo koliko se kod nas krade prilikom pravljenja puteva,ili cega god.
Niko Bitan
kad biste manje krali imali bi za odrzavanje!