≫ 

DVA STAFORDA ZAMALO PREKLALA TAMARU (10): Htela da se igra sa njima, oni joj ZARILI ZUBE U VRAT!

 ≫ 

Devojčica je, kao i svaki dan, pustila Astora i Lea iz boksa da bi se igrala sa njima, međutim, oni su skočili na nju, oborili je na zemlju i izgrizli po telu, najduža rana na vratu je bila na milimetar od aorte

Komentari

  • Katarina

    28. jun 2016 | 13:43

    Ja sam bila protiv toga kupimo staforda ali smo ga ipak kupili i uopste ga se ne plasim i stalno je pusten napolju. Nije bitno koje je rase pas vec kako se ljudi ponasaju prema njima jer su ljudi vece zivotinje od pasa!

  • ana

    14. maj 2016 | 00:56

    ono sto psi urade nama ljudima je nista u odnosu kako se mi zverski ponasamo prema njima narav psa je produkt onoga sto mi njemu nametnemo mozemo ih oblikovati u najvece krvolocnike ili najvece maze na svetu pa o bilo kojoj rasi da se radi

  • Aleks KG

    13. maj 2016 | 21:57

    Procitala sam sve komentare i zaista sam morala da se ukljucim....Ne znam sta je razlog napada na devojcicu i zaista mi je zao sto ce dozivotno imati traume od pasa,ali isto tako je glupo komentarisati kako su stafordi opasni...Imam pit bula i verujte mi da pametnijeg psa nismo imali,iako sam i sama bila protivnik uzimanja istog...Sama disciplina psa zavisi od vlasnika,i oni zahtevaju istu posvecenost i paznju kao i retriveri i ostali psi...Glupo je komentarisati kako su krvolocni jer je to laz...Svako od svog psa napravi sta zeli!Nasa zenka se igra sa svom decom u komsiluku i nema te osobe koja je ne voli,ali je socijalizacija veoma bitna za svakog psa,nasa je od malena sa decom i obozava ih!

  • Id

    13. maj 2016 | 17:46

    Poklanjam belog umiljatog pit bula starog samo 8god....nije opasan...jos je mlad pa ga mozete dresirati lepo...

  • Katty

    13. maj 2016 | 06:41

    Imala sam bigla Astora,ali je uginou nedavno....

  • Katty

    13. maj 2016 | 06:33

    Cuvaj kuce da te ujede,strasno... Tamari zelim brz oporavak

  • Xxx

    12. maj 2016 | 23:24

    Čitam i ne verujem koliki su ljudi debili,pola vas ovde sa komentarima metak u čelo, zadavio golim rukama...itd,itd...pokazujete u stvari ko je najveća zver na svetu. Čovek!!! Čovek kolje,ubija,siluje devojčice,čovek dresira agresivne pse,uništava zemlju,sprema pse kao hranu,istrebljuje vrste zarad kožnih cipela i torbi.... A onda su dva psa koja su izgrizla devojčicu iz vama nepoznatih razloga, etiketa za rasu. Bolje radite nesto pametno nego sto se prosipate ovde komentarima!!!

  • kijara

    12. maj 2016 | 22:22

    Imam Šarplaninku kod roditelja,idemo svaki vikend po dva dana ostanemo,mladja cerka je toliko blisak da udje maltene u kucicu koja je poveca i i zeli da psava pored njih NIKAD ALI NIKAD NJE NIJE BEZ NADZORA,pored nje imamo i NLT za koga verujte mi verujem da bi je pre grcnuo jer je mali ljubomorko.Ono sto sam htela reci ne ostvaljati decu bez nadzora jel i njima ume da dodej zuta minuta,ali tad ne ma ispravke.. POZRAV SVIMA...

  • Mac

    12. maj 2016 | 22:21

    Nisu njeni ljubumci Ona bi radije da se igra sa lutkama

  • STEFI

    12. maj 2016 | 22:03

    Ne zelim da nekog vredjam ali vi ljudi niste normalni sa ovim komentarima. Ko zna sta se ovde desilo, a da su ovi psi resili da je ubiju to su mogli za 20 sekundi jer imaju jak ugriz i snagu. Ne razumem roditelje koji pustaju da malo dete otvara boks, sumnjivo mi je da su tek onako oba psa pokazala agresivnost, ko zna odakle su psi nabavljeni jer genetika je cudo. Nisam za to da samo ovi psi nose korpu, to treba svaki pas da ima kada se vodi u setnju. Rana socijalizacija i strpljenje su kljuc uspeha za ovu rasu!

  • A.R.

    12. maj 2016 | 20:23

    Ljudi ne budite retardirani, ne postoji opasna rasa sve rase su ISTE poenta je samo kako je pas dresiran iz kakve je kuce i kako su ga gajili. Ako je gazda retardiran on ce i od pudlice napraviti krvolocnog psa.

  • Ljubičica

    12. maj 2016 | 20:23

    Imam stafotda 12goduna. Taj pas se plasi grmljavine. Petardi. Kise. Svega shto ne treba da se plasi. I covek bude miran pa pobesni u nekom trenutku. Sve je to do trenutka. Takodje postoje ljudi koji pse gaje na razlicite nacine. Pa dolazi do ovoga.

  • Luka

    12. maj 2016 | 20:16

    Zatvorite pudlu u box i bice zver. Sta ce psi u boxu?

  • N. S

    12. maj 2016 | 19:54

    Sad samo još treba neko da kaže, kako ta rasa nije problematična. Doduše uvek postoji trenutak kad životinja neočekivano reaguje. Ljudi samo nagađaju, zašto se to dogodilo. Mislimo da sve znamo. NE, NE ZNAMO. Siroto dete, nosiće traumu do kraja života. A NE ODGOVORNOST roditelja je maximalna. Sigurno su i oni zagovornici: ,,neće oni,,. Da hoće samo čekaju. Uostalom tako i izgledaju. Prave zveri. Stalno čitamo, staford ono staford ono.

    • 12. maj 2016 | 21:36

      Milos

      @N. S

      Najopasnije rase su Dobermani, Nemacki Ovcari i Rotvajleri. To su pasmine za sluzbene potrebe, one u krvi imaju da idu na coveka. Kada ih neko drzi u kuci i dresira postaju vrlo mirni psi. Tako je i sa Staffordima! Ja imam muzijaka i zenku 13 god. kad naprave neki haos u cosku stoje sat vremena. Verujte da je za sve kriv gazda, ne znate i ne razumete se dok ih ne uvedete u kucu i vidite koliko su privrzeni, mirni, poslusni, veseli i razmazeni. Edukujte se malo, a ne da citate po novinama svakojake gluposti. Zao mi je deteta naravno, ali kriv je gazda a ne pas.

  • Aaa

    12. maj 2016 | 19:46

    Ona nista nije kriva a zamalo da izgubi zivot

  • zika

    12. maj 2016 | 19:46

    sta ocekuju ljudi koji gaje opasne pse???

  • Zorica

    12. maj 2016 | 19:33

    Imam staforda vec 8god drzim ga zajedno sa mesancem na dvoristu nije u boksu niti je vezan redovno ga vakcinisem i prevazisli smo toliko stvari sa njim od bolesti do udara od auta kad je lezao na infuziji nije mi jasno kojim okolnostima se desi ovakva stvar ne pustam ga da se igra sa mojim detetom ali nekada budemo zajedno u dvoristu..toliko je miroljubiv I poslusan da li moze neko da mi objasni kako je moguce da ovako pobesne I dodje do ovakve situacije?

  • Sanja

    12. maj 2016 | 18:39

    Vlasnik "opasne stvari " a tu u pravu spadaju i psi a koja povredi ili usmrti druge odgovara krivično. U ovom slučaju su to roditelji koji drže ove pse a puštaju da ih dete samo pusta ili hrani.Takodje treba da odgovaraju za nebrigu o maloletnom licu.

  • DH

    12. maj 2016 | 18:33

    Vasa ljubav prema psima postaje bolesna!!

  • Zena

    12. maj 2016 | 18:18

    Da, svi psi imaju zube i u nekim okolnostima hoce da ujedu, ali ovo su psi genski stvoreni da napadaju, grizu i kolju i ubijaju zrtvu. Nije potrbno mnogo da ih se isprovocira i da napadnu. Zbog toga ih je suludo drzati kao kucne ljubimce i smatrati da se s njima moze vladati na bilo koji nacin.

    • 12. maj 2016 | 21:23

      Aaaaaa

      @Zena

      Ne, ovo su psi stvoreni da slušaju gazdu, a ukrštanjem su dobili snagu i izdržljivost. Kuče se ponaša kako je naučeno i dresirano. Devojčica se igrala sa njima, ali ih ona sigurno nije vaspitavala.

    • 12. maj 2016 | 21:40

      Milos

      @Zena

      Edukuj se malo vise! Ovaj pas je ukrstan da bude kucni pas, a ne da napada i ubija zrtvu. Pa nije to vuk ili tigar! Sve je do gazde!

  • Keza

    12. maj 2016 | 17:50

    Da je moje dete napao , ne bi imali vremena da odvedu te zveri kod veterinara!!!!! Strasno, samo da mala bude ok...

    • 12. maj 2016 | 18:44

      Dragan

      @Keza

      Mora da ostane ziv 10 dana da bi ih pregledali i tako lecili dete.A onda metak.

  • kaplarbranko

    12. maj 2016 | 17:36

    Smatram da su za takvo ponasanje pasa krivi ISKLJUCIVO vlasnici istih! Svakom psu je "gazda" autoritet i primer ponasanja! Ako gazda nije covek na svom mestu, nece biti ni pas! I nije tacno da su pit-bul terijeri, stafordi i sl. krvolocni psi! Jos jednom ponavljam - pas se ponasa onako kako je odgajan! Moj drug iz detinjstva, na primer, imao je zenku pekinezera, koju su, verovali ili ne, na kraju "dozivotno" strpali u boks koliko je bila agresivna! Mogla je opusteno na "crtu" bilo kom psu! Svojim ocima sam video!

    • 12. maj 2016 | 18:30

      Чика Срба

      @kaplarbranko

      Како то да углавном читамо о нападима тиx раса које сте набројали,ако нису агресивне???

    • 12. maj 2016 | 18:34

      andja

      @kaplarbranko

      Ja bi volela da tebe veliki zastupnice pasa puste da ih ti odgajas kako mislis da treba kao njihov vlasnik dozivis ovo pa onda da komentarises ovde.Dosta mi je vas mudraca koji mi tvrdite ovde da krvolocni psi mogu da budu bezopasni.Mucni malo glavom dal je isto da te ujede pudlica i staford!

    • 12. maj 2016 | 18:55

      JO

      @kaplarbranko

      Ne lupaj,to su psi koji imaju genetiku koja kad tad dodje do izrazaja. Treba ih pustiti „malo u kavez sa lavovima pa neka njih probaju da obore kao devojcicu"

  • Milance

    12. maj 2016 | 17:27

    Mene je moj obični mešanac izujedao po rukama. A ovakve krvoločne pse treba zakonom zabraniti. Šta će to nama niti su lepi niti su korisni. A još kada ih vidim da ih šetaju bet povodca i korpe naježim se.

    • 12. maj 2016 | 21:43

      Milos

      @Milance

      To sto se ti plasis to je drugo! Dali znate kakve su lutalice kada su u coporu? Opet kazem edukujte se, sve je do dresure i mozga!

  • Aleksandar

    12. maj 2016 | 17:20

    Boze citam ove komentare i ne mogu da verujem sta ljudi pisu. Zar vi ljudi ne shvatate da su to krvolocni psi koji su napravljeni da budu takvi i nisu ludi ovi sto traze porez da se placa na njih kako bi narod sve manje i manje drzao te pse. Cuj ti ove odveli pse kod veterinara pa ja bi ih ubio golim rukama za svoje dete. Boze boze sta sve neces da cujes.

    • 12. maj 2016 | 21:47

      Milos

      @Aleksandar

      Hahaha... Taj porez je tu da drzavi napuni dzepove! Druga stvar :) kinoloski savez i vlasnici koji te kerove vode po izlozbama ne mogu vise da izvuku dobre pare za njih, posto ih trenutno mnogo ima. Zato su bili i uveli taj zakon. Ljudi to su radni psi i njihovu energiju i snagu treba usmeriti na drugi nacin. Ljudi ih cesti stavljaju u borbe sto je greota velika, na njima zaradjuju pare. To je isto kao da dete uzgajas pa ga pustis da se bije sa drugom decom i od toga imas korist. Ukucajte na youtub-u americka vuca tereta americki pit bul. To je prava stvar i na to treba usmeriti ljude. 90% klinaca ih drzi i ne znaju da vode racuna o njima.

  • Davor

    12. maj 2016 | 17:17

    Nekada sto deca smatraju kao igru psi dozivljavaju kao maltretioranje ili agresiju. Moj doberman inace vrlo srcan se strasno plasio od moje cerkice dok je bila jos bebe. Cim bi cuo kolica ili njen glas odmah bi bezao na svoje mesto. Nije nam bilo jasno zasto je tako dok nismo videli da ga strasno grebe po njusci sa svojim ostrim nokticima.

  • Marko

    12. maj 2016 | 17:08

    Trebali su da kupe kozu i čuvaju, imali bi i pitomiju životinju i puno zdravog sira.

  • Ja

    12. maj 2016 | 17:08

    Imala sam stagorda 15 godina. Ziveo je u kuci sa mama. Ni u kednom trenutku noje imao agresivno ponasanje. Bio je kao maca.

    • 12. maj 2016 | 18:28

      Rocco S

      @Ja

      Poenta komentara je? Mozda je i ovaj bio "kao maca", dok jednom nije "poludeo". A kad staford poludi, nije isto kao kad pekinezer poludi. Dakle-zabrana opasnih rasa, jer je ocigledno da mnogo vlasnika istih ima problem da shvati opasnost koja vreba od tih rasa.

  • Zoran

    12. maj 2016 | 17:00

    Nije problem što spadaju u opasne pse već da su nepredvidljivi,slabe inteligencije i odani su samo jednom vlasniku.

  • Veteran

    12. maj 2016 | 16:48

    Pas se ne kupuje deci da se igraju sa njim, da on bude igračka već da se druži sa decom.

  • Gradjanin x

    12. maj 2016 | 16:15

    Za vas pametne da znate da se i Lanrador i Ovcar mogu dresirati za borbu,samo sto oni nemaju tu izdrzljivost kao terijeri.Tako da je to do najvise do vlasnik.Mene je kada sam bio dete,na povratku iz skole napao Dalmatinac i izujedao me,jel to razlog da se saranizuje rasa??

    • 12. maj 2016 | 17:27

      gavran

      @Gradjanin x

      Di je to bilo? Dalmatinci inače preferiraju ribe!

  • Aleksandar

    12. maj 2016 | 16:12

    Problem je kod vlasnika jer ne posvećuju dovoljno pažnje psu zato postaje agresivan . ja imam stacorda vec 7 godina deca mu odrastaju uz njega . nije nikad pokušao da ujede bilo koga

  • Šijan

    12. maj 2016 | 16:09

    Pas ne napada nehotice, uglavnom su izazvani. Dete od 10-11 godina je dovoljno zrelo da može na neki način izazvati životinju. Rase pasa nisu bitne, svi se ponašaju isto u datom trenutku. Ne zaboravite, psi deluju instinktivno.

  • Pakistanac

    12. maj 2016 | 16:08

    Pa sta?Ona treba da se igra sa lutkama,a ne sa dzukelama.

  • Kikaa

    12. maj 2016 | 15:59

    Koji mozak drži ovu rasu pored malog deteta. Užas

    • 12. maj 2016 | 16:26

      Ja da ja

      @Kikaa

      Zatvorite oca u zatvor i svakog sto drzi dzukele pored malog deteta

    • 12. maj 2016 | 17:47

      Veljlo

      @Kikaa

      Nisu krivi psi nego roditelji koji ne paze na svoju decu !!! Svaki pas ce da bude kako ga covek stvori

    • 5. septembar 2016 | 12:11

      Milica

      @Kikaa

      Nije vazna rasa psa. Pas je pas. Bitno je posvetiti mu mnogo paznje igre i slobode i svaki pas ce biti normalan. Zatvaranje u box, vezivanje, drzanje u malom prostoru bih i coveka ucinilo razdrazljivim. Pas u zatvorenom mestu ne moze normalno da raste i da pravilno odlucuje. Pored svaga toga dete uvek mora biti pod nadzorom. A uz pravog i dobro odgajenog psa, zdrave razumi mozete ga slobodno ostaviti. Cuvace ga.

  • Groficaofica

    12. maj 2016 | 15:22

    Da...komentari su tipa,,nece,nije nikad napao,prava maza,voli decu,, To su zveri,nikada se ne zna kada ce im kvrcnuti nesto u glavi i proraditi agresija. Napali nekog ko ih HRANI,sta reci

    • 12. maj 2016 | 16:10

      XY

      @Groficaofica

      glupi ljudi...jeba..le ih krvolocne djukele...a vlasnici takvih pasa su za psihijatriju...toliko se desava takvih slucajeva i ovi pametni uvijek pametuju to su dobri ljunimci....to su zovotinje...roditelje kazniti zatvorom zbog nemarnosti...a pascad u jamu..pa jeb..nisu vam djukele vaznije od djece...

  • ....♡....ivana

    12. maj 2016 | 15:19

    Posle kazu nije opasna rasa!!!A dal ste ikad culi da je Koker, Malzezer ili neki slivan njima hteo da zakolje nekog, pogotovu gazdu koj ga cuva i hrani???? Mnogo zavisi i kako cuvas i naucis psa, ali ove rase pasa su aame po sebi tempirane bombe, ne mora da svaki napadne, ali je suludo kockati se sa njima....Obozavam pse...imam dva mesanca, kao mala imla sam lovacke pse i nikad problem nismo imali...Ali nikad staforda ili pit bula ne bi imala kao ni rota...koji znaju biti isto jako ludi i zli....

    • 12. maj 2016 | 16:00

      Cica maca

      @....♡....ivana

      To nema veze, moju mamu je ujeo mesanac neki, nije imao ni 20 cm...

  • Delpi

    12. maj 2016 | 15:16

    Idemo opet,sad ce da nas mozgaju pametni i ponositi vlasnici pitova,bulova itd itd.. i da nam pricaju da su to super kuce i mazne da pevaju decine pesmice i da je los vlasnik a ne "kuca" itd itd.. sve bi ja te rase zabranio,kako to da neki labrador ne napadne dete ili ovcar ili hrt?

    • 12. maj 2016 | 16:11

      Šijan

      @Delpi

      Pekinezeri i ostale pudlice su daleko agresivniji od pit bulla, ali su nebitni u ovoj priči jer su maleni.

  • Vasojevic

    12. maj 2016 | 15:04

    Pa sad bi joj oca i majku zatvorio u taj boks!!!

  • Cica maca

    12. maj 2016 | 14:53

    Obozavam zivotinje, ali ne podnosim kad kazu "nije on opasan". Moj neke ljude ne moze da smisli, a neke ni ne pogleda. Sta je dete od 10 znalo kako treba sa psima? Nesto ih je iritiralo sigurno, isto je kao i sa ljudima, budu dobri pa onda "pukne" nesto i naprave haos.

    • 14. maj 2016 | 00:58

      ana

      @Cica maca

      nesto pa daj da tebe zatvorimo u kutiju metar sa metar pa da vidimo rekciju posle nekoliko sati da li bi i ti ujedao

  • Nana

    12. maj 2016 | 14:52

    Ljudi, pazite se držanja opasnih rasa pasa. Vlasnica druge pudle.

    • 12. maj 2016 | 15:39

      super mario

      @Nana

      ne postoje opasne pasmine,postoje samo opasni ljudi,ta pudla vasa i civava i tako ti pacovi ja dok setam mog AST-A svi ti mali laju na nas verovatno iz kompleksa jer kompleksi su cudo kako kod ljudi tako i kod pasa ocigledno,tako da garantujem da ne postoje opasne pasmine vec samo opasni vlasnici,staford nije za box nesto ih je iziritiralo,mozda je devojcica mazila druge pse,nesto je sigurno,a to ce strucnjaci Bogatica velegrada ustanoviti,tako ste ce prepisati krivicu da da pa to su "opasni" psi..

  • Buba

    12. maj 2016 | 14:52

    Imala sam pit bulala 16 godina...sinovi rasli uz njega...prava maza...umro od starosti...i kad cujem tako nesto....neznam.....

    • 12. maj 2016 | 15:18

      Marinko

      @Buba

      Jeste i pesmice im je pevao za spavanje,svi su oni "maze"

  • Toni

    12. maj 2016 | 14:52

    Treba zakonom zabraniti drzanje ovakvih rasa. Hranila ih je i oni je napali,dovoljno govori o tome kakve su to zveri.

    • 12. maj 2016 | 15:14

      Ddare

      @Toni

      Nije izreka,rani kera da te ujede,nastala tek onako...milion ovakvih slucajeva je bilo i bice ih nazalost...

    • 12. maj 2016 | 15:24

      Tanja

      @Toni

      Upravo tako.Ja nikad nisam cula da je neko dete napao i zamalo preklao bernardinac,"lesi",ritriver... pa ni vucjak.Ali sam vise puta cula da su decu i odrasle napadali pit bulovi,stafordi...

    • 12. maj 2016 | 15:40

      super mario

      @Toni

      Ne postoje psi zveri,samo vlasnici,zatucani mentaliteti primitivni!!!!

  • Mimi

    12. maj 2016 | 14:51

    Jadno detence ali eto roditeljima sto drze krvolocne rase zakonom zabranjene!Volela bih da su njih izujedali sto su ih kupili a ne muceno detence.Strasno.Ovo je bolesna rasa bre

    • 12. maj 2016 | 16:01

      Djuka

      @Mimi

      Bravo svaka cast na komentaru,a zalosno je da imas ovoliko minusa isto kao i ja za moj komentar.. Izgleda da ti "ljudi" vise vole ove zvijeri nego djecu ! Nedao Bog da moje dijete ujede neki takav pas,momentalno bi ga likvidirao a i gazda mu se ne bi dobro proveo !

  • Djuka

    12. maj 2016 | 14:45

    Nikada mi nece biti jasno zasto ljudi drze te zvijeri od pasa kao sto su stafordi i pit bulovi ! Ti sto ih drze su po menu teski bolesnici..

  • Tole

    12. maj 2016 | 14:43

    Toliko o najboljem covekovom prijatelju

  • Gnojni Čibulj

    12. maj 2016 | 14:39

    Samo vi gajite takve pse, uopšte mi vas nije žao!

  • 12. maj 2016 | 14:38

    Veoma bistro dete sacuvaj boze

  • dusan

    12. maj 2016 | 14:31

    Prvo dete bez nadzora odraslih ne bi trebalo biti samo sa psima a drugo, posle ovog dela, pustila ih iz boksa da se igraju malo je sve jasno. Ljudi kupe psa pa ga stave u boks ili na lanac i tu provode vecinu vremena, sve manje i manje im posvecuju paznju, pojma nemaju o dresuri, socjalizaciji i onda umesto porodicnog psa dobioju frustrianu zivotinju koja napravi ovako nesto. Jednostavno je, ne uzimati psa ako mu se nece posvetiti dovoljno paznje, boks, lanac i ostale metode za maltretiranje zaboraviti i tek onda razmisljati o uzimanju psa.

    • 12. maj 2016 | 15:46

      Milojica

      @dusan

      Kako to mislite da je mučenje držati psa u boksu, moj pas bas rase koja je pomenuta u sadržaju je u boksu koji je prilagođen njegovim potrebama u pogledu dužine i širine boksa. Verovatno ću biti kritikovan, ali ja sam od onih koji smatraju da je psu mesto u dvorištu, a u izuzetnim okolnostima u svom boksu zbog beznednosti poštara i gostiju :D A svi ovi što porpagiraju da je psu mesto u kući, znate kako pokretač ljudskog ponašanja je nezadovoljena potreba (ovako je rečeno da ne bih nekog uvredio). Iskreno muka mi je od onih što "kupuju svom psu kilogram junetine dnevno", a isto teško sebi priušte, što je i razumljivo s obzirom na stanje..

    • 12. maj 2016 | 16:33

      Pik

      @dusan

      Slazem se stobom 100%

    • 12. maj 2016 | 22:03

      deki

      @dusan

      mislim da lupas gluposti...moji imaju psa i drze ga u boksu preko noci po danu je u dvoristu i trckara i svi ga u komsiluku vole...ali to nije vrsta koja je zabranjena u nekim drzavama i gradovim i u srbiji to je retriver...odlican za decu...ja imam kuci doge nemacke i one su mi u kuci kad nisam kucii imaju dvoriste i boks koji je otvoren ali to opet nisu krvolocni psi...i ko zna kako se ophodio prema njima...a za lanac si upravu pas poludi kada je na lancu i postaje agresivan...

  • doberman

    12. maj 2016 | 14:28

    plemenita pasmina, pravi porodicni pas, ma nece oni, oni su maze... da, inteligentni ko i vlasnici, prema svecu i tropar.

  • Brnjica

    12. maj 2016 | 14:25

    Hoce li vise neko usvojiti zakon da ne mozes setati psa bez brnjice!! Nebitno da li je civava ili doga... NE MOZE napolje i medju ljude bez brnjice.. kraj.. Ende.. ne moze... uvek od vlasnika cujes:"nece on"... ma nece morgen.. hoce svaki..

    • 12. maj 2016 | 15:20

      doberman

      @Brnjica

      korpa, brnjicu nose svinje i zakon postoji.

    • 12. maj 2016 | 15:24

      Deda Steva

      @Brnjica

      Ala si ti zapenio, mozda bi i tebi brnjica dobro dosla!

    • 12. maj 2016 | 15:38

      Mirjana

      @Brnjica

      Sta ce mu brnjica u svom dvoristu?

    • 12. maj 2016 | 16:08

      Tanja

      @Brnjica

      Brnjicu nose svinje da ne riju ono sto ne treba i tako nanose stetu a psima se stavljaju korpice.I sta ce ko u svom stanu ili dvoristu da radi sa svojim psom bas me briga.Da li psi spavaju u boksu ili u istom krevetu sa vlasnikom mene ne zanima ali kad ih izvode i setnju slazem se bez obzira da li je civava ili doga korpa mora da bude obavezna.I kad bi kazne bile ogromne za nedelju dana bi se svi vlasnici pasa toga pridrzavali.

  • Hazard

    12. maj 2016 | 14:23

    Zasto su je napali?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA