DANI KOMUNIKACIJA U ROVINJU: Proglašeni dobitnici Croatia Effie 2016. nagrada (FOTO)
Na Danima komunikacija u Rovinju, nacionalnom festivalu oglašavanja, večeras su dodeljene prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkurisalo 36 radova.
POČELI DANI KOMUNIKACIJA: Ove godine rekordan broj posetilaca (FOTO)
Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann za kampanju "Dijalekti".
OSTAO JE JEDAN DAN DO POČETKA DANA KOMUNIKACIJA U ROVINJU: Evo šta očekuje sve posetioce
Srebrom su nagrađene kampanja "Erste gotovinski krediti online" Erste banke, primarne agencije Grey Worldwide Zagreb i Utorak, Biro za propagandu i medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb, i kampanja "Nevjernici" Hrvatskog Telekoma primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb.
Na ovogodišnjim Danima komunikacije veliko interesovanje za takmičenja IdejaX i Young Lions
Kampanje koje su ove godine odnele bronzu su "Simpa kokice – Prži kako hoćeš!" Hrvatskog telekoma, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, zatim kampanja "Komšija" oglašivača AutoZubak primarnih agencija Bruketa&Žinić OM i Brandoctor i medijske agencije Pro media group, kao i kampanja "mHepi" oglašivača HEP, primarnih agencija McCann Zagreb i Fahrenheit, kao i medijske agencije Real Grupa.
PUNO IZNENAĐENJA: Pogledajte šta sve očekuje učesnike u zabavnom programu na Danima komunikacije
Najuspešnija agencija ovogodišnjeg Effie takmičenja po osvojenim nagradama je BBDO Zagreb sa osvojenim Grand Prixom, jednim zlatnom i jednim srebrom koju sledi agencija McCann Zagreb sa jednim srebrom i jednom bronzom.
Pogledajte šta vas sve očekuje na Danima komunikacija u Rovinju
O pobednicima Croatia Effie 2016 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj - predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća i agencija za istraživanje tržišta na čelu sa Kristijanom Gregorićem iz Francka.
Za ovogodišnju nagradu Effie bori se 35 agencija i 25 oglašivača
Hrvatsko izdanje Effie takmičenja organizuje HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje), prema svetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodeljuju se od 1968. godine na svetskom i evropskom nivou (Global Effie i Euro Effie), na nacionalnim takmičenjima u preko 40 zemalja širom sveta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.
(Telegraf.rs)
Video: Oskrnjavljen mural herojima s Košara u Kosovskoj Mitrovici, zločin iz mržnje prema Srbima
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.