POTPUNO NOVI UGAO ISTRAGE: Jelena Marjanović TRČALA je u suprotnom pravcu, po veoma preglednom delu nasipa

Komentari

  • bivsa borcanka

    15. april 2016 | 10:12

    znam da su je trazili ali nisam ih poznavala.jedna devojka kpja je bila na tretman kod ove vestice vracare ispricala mi je da od onda nemoze da spava jer se islrepadala od cele lorodice marjanovica.

  • Lebowski

    14. april 2016 | 11:32

    Ako je ustanovljeno da je zena ubijena drugde onda znamo da je ubica muz, sa koliko pomagaca to ce se utvrditi. Istraga je pri kraju.

  • Dr. John Hamish Watson

    14. april 2016 | 11:26

    Koliko ja vidim ovde sve sami Šerlok Holms do Holmsa.

  • Jakša

    14. april 2016 | 10:49

    Moje iskreno sučešće porodici ubijene, ali uz svo dužno poštovanje prema preminuloj....da li stavrno mislite da bi se ovoliko pisalo o njoj da nije bila pevačica, naravno da ne bi. Uostalom ima mnogo gorih stvari koje se dešavaju u Beogradu i Srbiji...počev od zlostavljanja životinja, dece, žena, a da ne pričam o tome koliko je dece bolesno i nemaju uslova i sredstava za lečenje...ko piše o tome...niko, provuče se jedan pasus u nekim novinama i to je to. Razmislite malo o tome.

    • 14. april 2016 | 15:13

      Vana

      @Jakša

      Bravo za komentar. Slazem se u potpunosti.Mnogo se tragicnih dogadjaja odigrava svakodnevno u nasem okruzenju, prosto nije u redu da se samo ovom pridaje znacaj.

    • 14. april 2016 | 20:45

      Sandra

      @Jakša

      Prvo vase poredjenje zlostavljanje zivotinja. Vi poredite to sa ubistvom zene. Svaka vam cast. Pa zastranili ste totalno. Zato nije ni cudo sto se ovakve stvari desavaju ljudima.

  • Cetnik-Srbin ali iz RS-a

    14. april 2016 | 09:36

    Ima dobru guzu

  • Krsta

    14. april 2016 | 09:00

    Ona nije ubijena,na tom mestu. .niti je trčala tu Verovatno bačeno samo telo...

  • Biljana

    14. april 2016 | 08:59

    zalosno je kakav monstrum je mogao da ugasi jedan zivot

  • GLUMICA

    14. april 2016 | 07:48

    nasamarili su policiju time sto je prica usmerena na kanal i nestanak ,dotle je mesto zlocina pocisceno,telo spakovano ikasnije odneto

  • Anchy

    14. april 2016 | 07:19

    Zaista je strasno sto se dogodilo u sred bela dana a okolnosti su još čudnije.Sa druge strane potreba novinara da zarade novac i da otežavaju čitav slučaj ide u nedogled.Velika tuga...milion razloga da sumnjamo u ovog ili onog.Najveca je tuga za malu devojčicu koja sa 5 godina mora da prolazi kroz sve ovo. Mi svi možemo samo da nagadjamo..Jelena zna ko je ubica.Ali mrtva usta ne govore.Tako da nam ostaje da sačekamo da se mozaik sklopi na osnovu činjenica i dokaza.I da verujemo samo u zvaničnu izjavu policije a ne koje kakvih gladnih novina koji se bogate na tudjoj nesreći.

  • Mr.Don

    14. april 2016 | 06:56

    Ako je ubijena na drugom mestu, Niko ne bi rizikovao da je opet vrati natrag gde su je sigrurno vec poceli traziti nego bi je ostavili bilo gde drugde

  • Delija

    14. april 2016 | 06:55

    Koze na poligraf!

  • Nata

    14. april 2016 | 06:50

    Da je Jelena krenula da trci u 1550 I da je rekla da ce da se sretnu I da ce posle toga da idu zajedno kuci, za to imamo samo muzevljevu rec. Nikakve dokaze. Cinjenica je da je u 1535 pricala sa majkom I da je vec, po onome sto je rekla majka, ona trcala. Da se istrci staza u jednom pravcu potrebno je 10-15 minuta najvise. Sta ako je Jelena posla da trci oko 1530, javila se majci na telefon, i onda je neko naisao, neko od clanova porodice njenog muza, najmanje dve osobe. Pozvali su je u kola, ona nista nije posumljala, oteli telefon i iskljucili ga i odveli je na neko drugo mesto ili u kucu i ubili (1630 – 1700). To je ceo sat od kad je pocela da trci, znaci dovoljno vremena. Telefon je iskljucen u 1650. Onda je oko 1700 ili malo kasnije vracaju (mrtvu) i bacaju na mesto koje ne moze odmah da se vidi, a i prave kao da je tu negde ubijena. Telefon ukljucuju i neko se javlja u 1720. Muzu je cerka alibi. On nikome ne javlja nista dok telo nije vraceno. Mozda je cak imao i neki drugi telefon koji je posle bacen ili unisten pa se dogovarao sa ubicama. Policija je pocela da je trazi kad je pao mrak jer im nije ranije javljeno, i zato je nisu ni nasli do jutra, do kad su svi imali vremena da dokaze uniste.

    • 14. april 2016 | 10:33

      slavica

      @Nata

      Pisali su, da muz ima nekog u policiji, pa se novodno prvo njemu javio. Ko je taj, i da li su i njega ispitali? Srbija je to, ipak verujem u poštene ljude pri policiji, i da će da reše taj slučaj. Bojim se samo da će opet najslabiji član porodice da ispašta.

  • Zzzz

    14. april 2016 | 06:49

    Sta se to desava pa valjda muz zna na koju je stranu trcala

  • ATIMUS

    14. april 2016 | 05:29

    Ako nema direknih svedoka ima indireknih svedoka ....policijo pusti spiune

  • Ja

    14. april 2016 | 05:22

    Kako ovakve informacije uopštestižu u medije. Ili policija krši svoja pravila i daje medijima podatke koje ni po koju cijenu ne bi smjeli ili mediji kopaju okolo i pitaju svakog prolaznika šta misli. Mediji zarađuju novac upravo uz pomoć radikalnih priča a narod ko narod voli da izmišlja i uveličava. Ovo mnogo šteti polocijskoj istrazi. Manimo se babskih priča i koje kakvih sugestivnih komentara.

  • dule

    14. april 2016 | 04:10

    Sve troje Su zajedno dosli na trcanje,posto Je on sumnjao da lj se ona Ne vidja snekim na nasipu vratio dete kuci l posao sa stapom u proveru.od Ljubomore pao my mrak na oci zavrsio posao dosao kuci sakrio tragove I zovno policiju. To Je taj covek da stapom Mozda Se on me seca posto ima dve licne karte

  • Александар Џунић

    14. april 2016 | 02:56

    Увек има решења, као и у вицу о водоинсталатеру, који је на позив начелника полицијске станице дошао да поправи квар у подрумској ћелији бр. 4. - Нема проблема, брзо ћу ја то завршити, рече мајстор. Прође, сат, прође два, начелнику било чудно, па пошаље младог позорника да испита ствар у ћелији бр. 4. После 15 минута, враћа се млади позорник, сав испрскан крвљу и рапортира начелнику: - Алат је његов, али је признао да је украо торбу.

  • Milica

    14. april 2016 | 01:18

    Sto vise vreme prolazi manje su sanse da se uhvati ubica..

  • Nikola

    14. april 2016 | 00:54

    Mozda se i dete seti nekog detalja kao kroz maglu kad odraste

  • anonimna

    14. april 2016 | 00:44

    Sirota zena donesena je vec mrtva u kanal, a patika je stavljena da bi izgledalo da je biloborebe, na tom mestu sigurno nije ni ubijena, patika raspertlana i ostavljena onako nasumice.....moguce da je ubijena u kuci ili na bilo kom drugom mestu, ona nam to ne moze reci nazalost, da li je uopste isla na trcanje, gde je bilo dete, dete je bilo kod kuce, a mama i tata su izasli i neko je obavio tu uzasnu stvar.....A ti ocevici sto su videli muza, dete, babu s akozama...to je sve plod maste i sugestivnih pitanja.....porodica na svaki nacin ima udela u ovom slucaju, a kakvog, nadamo s eutvrdice se..

    • 14. april 2016 | 07:55

      MARE

      @anonimna

      Ta verzija nije tacna jer SE JELENA SA POLA STAZE KADA JE TRCALA JAVILA SVOJOJ MAJCI

  • Sico

    14. april 2016 | 00:38

    E ovako posto prozivate inspektore da vam kazem da se postupak moze zasnivati i biti uspjesan samo na materijalnim dokazima a ne na pricama i teorijama pozz

  • UNITEDSTATESOFSERBIA

    14. april 2016 | 00:28

    Ovaj slučaj bi mogao da se reši za nekoliko sati a evo i kako : Postoji DROGA ISTINE [natrijum pentotal] koji koriste strane službe i koji ne stvara zavisnost----gospoda vidovnjaci i natprosečno inteligentni bi sve ispričali bez opiranja, lagano uz kaficu @ Da li naša policija može i sme da koristi najsevremenije metode ispitivanja?!?!

    • 14. april 2016 | 01:09

      Sico

      @UNITEDSTATESOFSERBIA

      Nije dozvoljeno,ni rezultati poligrafa se ne mogu koristiti kao dokaz na sudu po zakonu nije ni dozvoljen ni zabranjen a policija ga koristi najvise ne kako bi nasli ubicu vec kako bi iskljucili lice da je potencijalni osumnjiceni

  • gidra

    14. april 2016 | 00:08

    evo ovako...posto gospoda inspektori ne mogu da rese slucaj ja citam ove price vec nekoliko dana i samo payljivo tumacim...resenja nema mnogo u ovoj situaciji,dobro sam sagledao stvari koliko su tacne na netu...jedino sa tim cinjenicama mogu da realiyujem situaciju! postoje dve opcije 1.da je imala nekog i da je htela da ga se otarasi a on zbog ne uzvracene ljubavi i sta vec uradio to 2. da ju je muz ubio kod kuce i da je posakrivao dokaze i sve isplanirao. 3 opcije nema....pozz i neka joj laka zemlja....

  • Urke

    14. april 2016 | 00:03

    Ne postoji suprotan pravac. Samo suprotan smer. Pravac je linija kretanja. Smer je strana ka kojoj se kreće.

  • Holms

    13. april 2016 | 23:46

    Policijo, citas li ti ove komentare? Koliko je tu potencijalnih detektiva, koji bi ocas posla resili slucaj. A vi ne mozete da se setite banalnih stvari. Malo mi je cudno da se ne pojavljuje Nebojsa. Cim on dodje, bice resena misterija.

  • Nikola bec

    13. april 2016 | 23:24

    Ovo je zalosno...sta radi ta policija?

  • N.N.

    13. april 2016 | 23:23

    Zašto neko ne pita Zoranovu prvu ženu kako joj je bilo u njihovoj kući, zašto je otišla, kakvi su bili prema njoj...???

  • Zorica

    13. april 2016 | 22:58

    A zasto su mu bile krvave ruke?A kako se svi ukucani sakrivaju?A gde je taj njegov sin koji se tek sad pojavio?Tu sve jako smrdi....

  • Aleksandra

    13. april 2016 | 22:57

    dali pistoji svedok bilo koji a da nje porodican ko moze potvrditi da je ona uopste dosla ziva na trcanje ...il je sve to izmisljeno a ona strpana u siblje pre toga ...izvestaji policije se preklapaju non stop ...pa ni to vreme smrti meni nije precizno kako ni nelogicnost ispitivanja dnk koja bi trebala objasniti sve ...a nije ...

  • Zemunac

    13. april 2016 | 22:52

    Jadna devojka i njena curica !

  • Vožd

    13. april 2016 | 22:45

    Ispričaću jednu istinitu priču mozda je neko i čuo. Žena je optužila muža da je silovao ćerku uz prisiljavanje ćerke da to potvrdi.Čoveka su uhapsili i stalno je pričao kako je rešio slučaj i uskoro izlazi.Čovek se obesio u zatvoru. Na sud je dosla majka i ćerka. U jednom trenutku na suđenju ddevojčici su proradile emocije,ustala je i rekla sudiji kako je majka nagovorila da kaze da je otac silovao. Hocu da kazem da Jelenina ćerka zna istinu ali se boji da kaze.

    • 14. april 2016 | 00:39

      N.N.

      @Vožd

      Dete se ne bi bojalo da kaže istinu od nepoznatih ljudi, već od poznatih, bliskih.

  • Car

    13. april 2016 | 22:43

    Da li je moguce da je ovo glavna vest vec danima?

  • Aritmija...

    13. april 2016 | 22:18

    Kako sad suprotan smer o Allahu krasni ti pomogni da se sto pre resi ova misterija i bol svija nas zao mi je puno ali muz njen mi smrdi

  • Neki veliki drmr

    13. april 2016 | 22:10

    Meni ovo najviše bode oči: - oko 15:00 su stigli na nasip, kaže Zoran, malo se svi poigrali, Jelena je krenula da trči u 15:50. Zoran i Jana su joj krenuli u susret nakon 20 min. Zoran kaže da se Jelena nije čula s majkom dok su bili zajedno već dok je trčala, a iz toga onda proizilazi da je u 15:35 već trčala? Staza ima 1,7km, to se istrči lagano za 15min, dakle, najviše pola sata u oba pravca. Dalje proizilazi da su se najdalje oko 16:00 morali sresti na nasipu. On joj dakle, po ''njegovom vremenu'' nije ni krenuo u susret pre 16:10? Po forenzičarima, ubijena je između 16:30 i 17:00. Majčin odbijen poziv je bio u 16:50 a ''muk'' u 17:20. Dakle, ubijena je između sat i sat i po vremena od kad je krenula na trčanje - na osnovu vremena telefonskih poziva. Šta se sa Jelenom dešavalo od 15:35 do 17:00? Pregledna čistina a niko nije video ženu koja džogira? Ako je uopšte džogirala, sama je skrenula sa staze, ali ne znamo razlog. Nema tragova silovanja, ni vapaja za pomoć, nema tragova borbe, a ubistvo je definitivno iz strasti. Mislim i dalje da policija ''baca koske'' u cilju istrage ili iznuđivanja nečijeg priznanja, ali neslaganje vremena tel. poziva i vremena u izjavama svedoka sigurno nisu ''policijska koska''. Navodi se oko 30 udaraca od kojih su barem 3 smrtonosna, dakle, preminula je odmah tokom napada a to je bilo sat do sat i po nakon odvajanja od muža i ćerke. Nelogično, jer on joj je krenuo u susret nakon 20 minuta od odvajanja i kako kaže zvao je, vikao, dozivao. Jelena je, po forenzičarima, bila živa još najmanje 40 minuta, pozvao je odmah rođake, prijatelje, svi su se dali u potragu, ispada da su možda i videli ubicu ili je prijatelj-ubica samo ''izmileo'' iz šume i priključio se poteri? Ne kažem da je Zoran ubica, niti da je naručilac, samo sam sto posto siguran da nešto krije, ne znam iz kog razloga ali nije to baš sve tako kako nam pripoveda, a policija to zna.

    • 13. april 2016 | 23:05

      Dule

      @Neki veliki drmr

      Brate ti ko kolumbo. Ali svaka cast da si se uzeotoliko vremena i sve procitao.

  • Ssss

    13. april 2016 | 22:00

    Saučešće porodici ali su ga stvarno preterali sa svim ovim informacijama Samo se o ovom dogadjaju prica

  • Laureant

    13. april 2016 | 21:57

    Znaci to je to pravac trcanja odaje korisnika!

  • Petar

    13. april 2016 | 21:50

    Nije trcala tog dana.

    • 13. april 2016 | 22:39

      Lena

      @Petar

      Slazem se sa Petrom,nije ona ni trcala tog dana,ubijena je prije trcanja

  • Ex

    13. april 2016 | 21:40

    Bog da mi ne uzme za grijeh, Jelenina majka je vrlo cudna

  • Bane

    13. april 2016 | 21:38

    Ne brukajte se vise komentarima

  • Anci

    13. april 2016 | 21:16

    Meni je jako bilo cudno kada sam u novinama videla patiku koja je uredno otpretlana. Ako se ona borila sa ubicom ili ako je on nju odvukao u kanal, patika mora da spadne sa noge. Po ovome borbe nije bilo ili je nesto drugo u pitanju.

    • 13. april 2016 | 21:44

      Ja pa ja pa ja

      @Anci

      Odlicno zapazanje

    • 14. april 2016 | 00:48

      Maria

      @Anci

      I ja sam to vidjela prvi dan kad su prikazali tenu inpostavila pitanje kako se to tena tako odvezala,mozda su ju uzeli samo iz kuce i bacili tu.Da sve izgleda kao da je trcala a nije zapravo trcala,i ako je nju netko vukao po terenu onda je tenisica trebala biti izgrebana i da se vide tragovii po putu kuda su ju vukli!!!

  • Peki

    13. april 2016 | 21:13

    Sve ovo smrdi!

  • Toronto

    13. april 2016 | 21:12

    Porodica jeste jako CUDNA, ali to ne znaci da su ubice. Svaka napisana rec na inernetu ostaje za uvek.

  • Ruki

    13. april 2016 | 21:11

    E ljudi, pa ovo je strasno, prvobitno stanje muž prošao poligraf, pa nije, policija u civilu na sahrani, a ishod nikakav.

  • mihailovic

    13. april 2016 | 21:10

    Pitam se da li policija Srbije koristi DNK tehnologiju jer neki DNK trag je ostao na Jeleninom telu Zar je moguce da policija tapka unestu? Gde je DNK kompjuterska baza svakog gradjanina Srbije koji bi se mogao uporediti sa DNK tragom ubice na Jeleninom tel

    • 13. april 2016 | 21:54

      CSI BORCA

      @mihailovic

      alo prijatelju, pa ni luksemburg ne bi imao para za DNK bazu svih gradjana.. u USA je praksa da imaju DNK bazu ozbiljnijih prestupnika i mozda vojske i policije da mogu da ih prepoznaju u slucaju neke neprepoznatljivosti..

    • 13. april 2016 | 22:02

      Aritmija...

      @mihailovic

      Isto to mislim,a danas na vestima da kao nema dobrih i dovoljnih dokaza za DNK...joj joj majko moja da je Srbija neka druga zemlja na list ili deo trave nasli bi dokaz :-(

    • 13. april 2016 | 22:11

      Dragan

      @mihailovic

      Da samo treba da covek ima dosije od DNK u policiji

    • 13. april 2016 | 23:10

      Dule

      @mihailovic

      DNK bazau nemaju ni puno drugih EU zemlja koje su bogatije a kamoli mi. I zato bi trebali svakom koji se rodi da mu uzmu DNK da bi ih uopste imali kad im zatreba.

  • ATIMUS

    13. april 2016 | 21:00

    Po nacinu ubistva kriminolozi mogu da predpostave koi je motiv ubistva...po svemu sudeci po opisu novinara kako je ubivena vrlo svirepo do bestijalnosti radi se neizmernoj mrznji prema zrtvi i o osveti....a ako je u pitanju osveta onda je pomno planirano ubistvo....moguce da i njene kolege nesto znaju?

    • 13. april 2016 | 21:18

      Brigate_bl

      @ATIMUS

      Ubivena? Može li prevod na srpski?

    • 13. april 2016 | 21:46

      Aba

      @ATIMUS

      Sve zavijeno i bez pravih cinjenica.Sada je trcala u kontra smeru.Iii?Kako niko nista nije video?Ako je u kontra pravcu onda je bila blize mestu gde je bio muz i cerkica.Ili ovo,Zoranov alibi je mala Jana.Zar se to nije znalo i juce i pre,a ne kao sada nije osumnjicen.Slazem se i za dnk analizu.Da li je moguce da nas zaludjuju losim,poluinformacijama?

  • Neki veliki drmr

    13. april 2016 | 20:55

    Staza nije kružna koliko sam video već ima 2 kraja, trčala je dakle u oba pravca. Da je kidnapovana, ubijena, pa naknadno dovežena video bi neko valjda, a i vozilo bi ostavilo tragove u visokoj travi? Znači nije. A i što bi rizikovali da budu viđeni dovlačeći telo? Nema logike. Kao što nema logike da telo nije pronađeno istog dana. Kao što nema logike ni da je Jelena po Zoranovim rečima pošla na trčanje u 15:50 a majka je zvala u 15:35 a on kaže da ne zna, kaže, nije bila s njim kad je pričala s majkom, već je bila krenula da trči.

    • 13. april 2016 | 21:38

      Lola

      @Neki veliki drmr

      Pitanje je da li je uopste i potrcala?!

  • ivana

    13. april 2016 | 20:45

    ko je od njihovih prijatelja (i prijateljica) znao da ona trci tuda? Njeni kontakti u mob. su bitni, ako je npr. srela nekog poznatog (ili sela sa njim u auto) taj kontakt policiji ne bi bio cudan. Zasto se toj nekolicini prijatelja ne predlozi poligraf, da se vidi da li bi neko odbio? Nekada je i to trag!

    • 13. april 2016 | 21:55

      ivana

      @ivana

      naravno, ovo je pod pretpostavkom da nije jednostavno usla u muzevljev auto..I da li je neko video taj crni polo koji je suprug zapazio tada?

  • Brana

    13. april 2016 | 20:24

    Na samom pocetku ovog slučaja spominjalo se neko auto da je proslo mislim Polo a niko vise ne spominje to auto možda je bila bas u tom autu

  • B

    13. april 2016 | 20:12

    Najverovatnije nije ni bila na nasipu.Vec je negde ubijena i tu donesena.

  • milan

    13. april 2016 | 20:12

    zovite njujorku policiju da rese ovaj slucaj,posto su nasdi ocigledno sto posto nesposobni!!

  • Kombuha8

    13. april 2016 | 20:08

    Ljudi nije li ziv Dzek Trbosek. Policijo resavaj ovo ne gubi poverenje jer ja stvarno verujem u vas

  • Rada

    13. april 2016 | 19:39

    Meni ne smeta sto.toliko pisete .Kad nj

  • Zeks

    13. april 2016 | 19:24

    Ko zna da je tu ubijena..mozda je samo doneta...

  • Perishw

    13. april 2016 | 19:21

    Ja mislim da je Jelena ubijena u kući!! Posle toga donesena na nasip. Čim se nije opirala kako vec kažu, verovatno je spavala. Trebaju forenzicari da pregledaju sve automobile i treba proveriti da li je i pre vozio na trčanje sa autom ili to i nije bilo uobičajeno!? Da li je žrtva možda bila uspavana pre ubistva, sta je rekla obdukcija?? Da li ima su ostali otisci stopala, gde je pronađeno telo i sa čijim se poklapaju? Ako je ubio tamo morao je snažno da se odupire o zemlju, zar ne?? Pozdrav iz Usa!!

    • 13. april 2016 | 20:42

      Jacky&Tara

      @Perishw

      Sramota,kad bi nasa policija,(vazi na celom balkanu), bar gledala americke serije u kojima je puno poucnih informacija,kako naci ubicu,dokazi dnk,itd. Bili bi sposobniji. I tv program ID DISCOVERY, ima samo dokumentarne price o zlocinima koje resavaju sposobni Američani. Pozovite FBI pa da vas nauci kako se resavaju takvi slucajevi

  • Perishw

    13. april 2016 | 19:11

    Ja mislim da je Jelena ubijena u kući!! Posle toga donesena na nasip i da je verovatno prevezena kolima do nasipa i tu ostavljena. Forenzicari moraju da pretraže sva potencijalno sumnjiva kola. Čim se nije opirala kako vec kažu, onda je smrt verovatno zatekla na spavanju!! Treba proveriti da li je suprug i ranije dovozio na trčanje ili baš toga dana.... Pozdrav iz Usa

  • Isako

    13. april 2016 | 19:10

    Ako se javila majci dok je trcala kako je onda ubijena na drugom mestu. Vreme smrti ako je tacno se poklapa sa vremenom kada je bila na nasipu. A opet nema logike da je neko naaadne u sred dana na cistini i da niko to ne vidi i nista ne cuje.

    • 13. april 2016 | 21:09

      Tuga

      @Isako

      Možda ju je naterao neko da pozove majku...Njen telefon sigurno pokazuje da li je tih dva sata provela na nasipu.Tako da otpada da je ubijena negde,pa dovežena.Otpada i to da je iste noći bačena,jer je tu sve vrvelo od policije koja ju je tražila.Jedino može,stvarno,da se dogodi da je ušla u neki auto i tu udarana i najviše iskrvarila,čim nema tragova krvi.Mogla je,takodje,da beži i upadne u vodu,u vodi da bude ubijena,tako bi voda sprala krv.Meni je,grešna mi duša,njen muž i dalje najsumnjiviji...Verujte,da udjem na portal 100 puta dnevno,nadajući se da će je otkriti.

    • 14. april 2016 | 21:22

      Sandra

      @Isako

      Svadjali se kod kuce. Kad je majka zvala nije htela nista da joj kaze o svadji nego rekla trcim. Docicu kad istrcim jos jedan krug. Ja licno mislim tako.

  • Dragan

    13. april 2016 | 19:09

    Zna se ubica al nema materijalnih dokaza za sud

  • Mac

    13. april 2016 | 19:06

    Кo кaже дa је трчaлa

  • Vesna

    13. april 2016 | 19:05

    Sto bi ona iskljucila ton na tel dok trci sto je on ugasio tel...

  • RAD

    13. april 2016 | 18:55

    I taj ko je video neće da kaže jer se boji ubice.

    • 13. april 2016 | 22:10

      Aritmija...

      @RAD

      Vala da me ceka vesala rekla bih da nesto znam dusa me boli ljubi za ovu devojku on je bre sve uradio...

  • zina

    13. april 2016 | 18:46

    Daj vise resite slucaj

  • Zivomir ---Zile

    13. april 2016 | 18:45

    Ostavite baka radu i njene koze,trazite ono sto vam je vise potrebno !!!

  • Alek

    13. april 2016 | 18:45

    Nemogu da svatim u jednom danu da pisete tolike clanke od smrti zene koja nije nimalo licni lik kao da je presednica zao mi je mlada je ostalo iza nje porodica da zao mi je opet kazem ali u svetu i u srbiji umiru svaki dan mozda i dok sada pisem nazalost mladi ljudi kao i stariji ali ovim cinom za jednu osobu toliko teksta i informacija ste preterali lahka joj zemlja i molim vas obavestite nas nekim drugim boljim stvarima u zivotu hvala unapred

    • 13. april 2016 | 19:15

      Gaddafi

      @Alek

      Možda bi mogo da shvatiš...da svatiš teško...poyy

    • 13. april 2016 | 19:58

      Rajko

      @Alek

      Zao mi jeste,ali o premijeru Srbije nisu ovoliko pisali kada je ubijen kao o pevacici Granda.

    • 13. april 2016 | 20:06

      miloslavica

      @Alek

      Niko vas ne tera da citate !

    • 13. april 2016 | 20:10

      Su

      @Alek

      Slazem se Alekovim komentarom, stvarno je previse, po deset puta na dan, kao nekakav novi korak u istrazi. Zao mi je mlade zenice, ali za imena Boga!

    • 13. april 2016 | 21:36

      Sasa

      @Alek

      Alal vera stvarno više dosta kad god otvorim vesti te ovo te ono sramota

    • 13. april 2016 | 22:55

      Atleticarka

      @Alek

      Kako bi prodali tiraz???/Dokonih koliko hoces.

  • Bobo

    13. april 2016 | 18:42

    Cim se ubica jos uvek ne zna, ta osoba je ogroman monstrum, jer je sve dugo planirao i smisljao...

  • Hd

    13. april 2016 | 18:40

    A ubice ni traga

  • Petar

    13. april 2016 | 18:34

    Ko zna gde je ona trcala i kod koga je usla.Javila se majci da ide da trci to je nesporno i to sa staze. Kako je nestala, mozda je poznavala ubicu, mozda je isla stalno da trci da bi ga videla..mozda, a mozda i ne. Ovo su sve nagadjanja, ovo nije strucna analiza slucaja ubistva. Zalost je velika i nenadoknadiv gubitak za porodicu..dete. Ubica mora biti pronadjen, a policija tapka u mestu, javnost trazi odgovore i u nedostatku oni nas zamajavaju izvorima iz istrage koji moze biti i cistacica. Jer ko bi ozbiljan otkrivao detalje

    • 13. april 2016 | 18:59

      tomislav

      @Petar

      ma ubijena u kuci i dovukli je i bacili u kanal!!!

    • 13. april 2016 | 19:03

      Ђоле

      @Petar

      Нисам сигуран да полиција тапка у месту.Све ово што читамо су новинарска писања и преписивања из "ПОУЗДАНИХ" Извора.Ни једном није била изјава полицијских званичника или конференција за медије.

  • ATIMUS

    13. april 2016 | 18:33

    Po svemu sudeci ili je les nesretnice dovezen nekim terenskim vozilom i bacen ili je bezala ka kanalu gde je ubice sustigao...ali trebalo bi kao trag ostati dosta krvi na mestu ubistvu.....ako nema tragova onda je dovezena i kada su les vadili rekao bih iz poveceg vozila skinula je se patika .....verovatno je tada od ubica nervozno bacena preko kanala...postoi veravatnoca da je bilo i saucesnika

    • 13. april 2016 | 19:11

      horor

      @ATIMUS

      moguce! ja se secam da sam kao klinac jednom posle igranja napolju krenuo kuci stepenicama do stana, posto lift nije po obicaju radijo i negde na sredini zgrade zatekao scenu gde je neka zena (ne znam iz kog razloga) pala niz stepenice i razbila glavu! komsije su tu nesto pomagale jadnoj zeni u tom momentu dok je ona sedela i delovala nekako kao da je svesna sta se dogodilo ali ono cega se dobro secam je to da je stepeniste bilo preplavljeno krvlju. tako da mogu da zamislim da kada ti neko polomi lobanju koliko to tek krvari!

  • ***

    13. april 2016 | 18:32

    Sela je u automobil sa osobom koja je ubila

  • yug

    13. april 2016 | 18:31

    Strasno kako je istraga traljavo uradjena,oni posle nedelju dana ponovo izlaze na teren...,umesto da su obezbedili mesto zlocinac,i da ne mrdaju dok god nesto ne nadju

  • ja sam ti

    13. april 2016 | 18:19

    ubijena mozda u kuciiii

    • 13. april 2016 | 18:38

      S;avica

      @ja sam ti

      Mozda je zaista ubijena u nekoj kuci, tu pored nasipa pa su je nocu bacili u kanal i razbacali stvari

    • 14. april 2016 | 01:23

      andja

      @ja sam ti

      Dno dna.Sav ovaj primitivizam ii tendecionizam me izludjuju.Ljudi!Gradjani!Bujni ste.Ostavite vec jednom tog mladog coveka na miru.Zaboga,on je otac jedne ranjene dusice.On je sin jedne majke i oca.Postoji 1000nacina da se bude dobar novinar i dobar covek a vecina to nije.Ne mastajte negativno.Ljudi,budite dobri pa ce svima biti bolje.Sve je zivot a i Jelenina smrt prica.Verujem i u moralnu ucenu.A vi?

  • ddd

    13. april 2016 | 18:17

    Koliko je ovo zalosno. Trcala tamo trcala ovamo, ovo nadjeno ovde, ovaj rekao ovo. A mladi zivot ode i UBICE NIGDE.

    • 14. april 2016 | 01:08

      Neske_bec

      @ddd

      Smarate se vise.....

    • 14. april 2016 | 06:57

      Tigrica

      @ddd

      Svaki dan imaju novi tragovi. Sve su blizi ubici a on im bezi jermogu sve da procitaju i da saznaju o istrazi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA