KRAJ DRAME NA NEBU IZNAD MOSKVE: Avion sa 112 putnika bezbedno sleteo posle dva sata, nema povređenih

Posle dva sata kruženja u vazduhu avion "Jut er" bezbedno je sleteo na međunarodni aerodrom Vnukovo

Komentari

  • Pera Kojot # 1

    21. mart 2016 | 01:39

    Bog je VELIKI!

  • Gorcilo

    20. mart 2016 | 23:05

    Hvala bogu. Svaka cast pilotima.

  • BOZA ZEMUNAC

    20. mart 2016 | 22:29

    HVALA TI GOSPODE.

  • Nbg

    20. mart 2016 | 22:23

    Hvala bogu da je sve ispalio ok

  • CHE

    20. mart 2016 | 22:21

    SREĆNO, SREĆNO, SREĆNO, S R E Ć N O.........

  • Kombuha8

    20. mart 2016 | 22:20

    Sve je dobro sto se dobro svrsi.Hvala bogu sve je ok idemo dalje sutra je novi dan

  • Miki

    20. mart 2016 | 22:04

    Bogu Hvala.

  • Joki

    20. mart 2016 | 22:03

    Pa ovi rusi postaju kamikaze iz dana u dan

  • Irma sojhner

    20. mart 2016 | 22:01

    Hvala ti Boze

  • Artan

    20. mart 2016 | 21:50

    Too putkoo sve ketise vrati kako sadam kete obesat..

  • Valjevac

    20. mart 2016 | 21:48

    Boze spasi ih

  • Aca-faca

    20. mart 2016 | 21:48

    Pomozi im Boze, molim ti se.

  • Hhh

    20. mart 2016 | 21:46

    Samo da bude sve u redu,srećno.

  • Car

    20. mart 2016 | 21:44

    Pa mora da potrosi gorivo da ne bi explodirao ...

  • Igor

    20. mart 2016 | 21:38

    Sa srećom da se spusti normalno na zemlju i nadamo se da ce tako biti.

  • Gorcilo

    20. mart 2016 | 21:38

    Neka im je bog na pomoc. Molimo se za njih. Boze spasi ove ljude.

  • pilot

    20. mart 2016 | 21:38

    Sleteo

  • Marko

    20. mart 2016 | 21:35

    Sletece sletece puno srece

  • srbIN

    20. mart 2016 | 21:31

    I nije drama.

    • 20. mart 2016 | 21:53

      Pedja

      @srbIN

      A sta je za tebe drama "humanisto"? Verovatno se nasladjujes tudjim nesrecama.

  • Nikolas

    20. mart 2016 | 21:30

    BRACO RUSI CUVAJTE SE ZAPADNIH TERORISTA-TO JE SVE OSVETA ZA KRIM KOJI JE NA DANASNJI DAN PRIZNAO PUTIN.NEONACISTI NESPAVAJU I PARANOICNA MRZNJA PREMA RUSIJI I PRAVOSLAVLJU SE PODGREVA IZ DANA U DAN KAO I PREMA SRBIMA!! !!

    • 20. mart 2016 | 21:49

      misko

      @Nikolas

      popij zelenu tableticu pre spavanja ujutro će ti biti bolje

  • Joca

    20. mart 2016 | 21:29

    Sleteo je! Bogu hvala...

  • 20. mart 2016 | 21:24

    Jao strasno...ne bila im u kozi,umrla bi od straha sigurno!

  • Stefan

    20. mart 2016 | 21:24

    U slucju udara pri sletanju, manja je verovatnoca da ce se zapaliti ako ima manje goriva.

  • Dragan

    20. mart 2016 | 21:20

    Sat sam gledao rusku tv, niko ništa ne spominje, kakav avijon, kakvi bakrači

  • Rodja

    20. mart 2016 | 21:15

    Nek im je sa srecom..nadam se da će sve biti ok

    • 20. mart 2016 | 21:46

      mico!

      @Rodja

      Laksi je bez goriva, ako izbije pozar da se smanji risik eksplozije zbog goriva itd

    • 20. mart 2016 | 21:50

      cobra

      @Rodja

      mora potrošiti da kod sletanja ne dođe do eksplozije ako nešto pođe krivo

    • 20. mart 2016 | 21:51

      peacemaker

      @Rodja

      Dosta je lakse spustiti avion kad je bez goriva, dosta je lakse da se manevriše, isto tako u slučaju nedaj Boze pada aviona pri manjoj visini avion nebi eksplodirao, i tako za sigurno ubio sve u avionu.

  • BOZA ZEMUNAC

    20. mart 2016 | 21:14

    POMOZI BOŽE.

  • Valjevac

    20. mart 2016 | 21:13

    A zasto mora da potrosi gorivo da bi sleteo???

    • 20. mart 2016 | 21:20

      Srdan

      @Valjevac

      Da ako dodje do pada da ne eksplodira,mislim da je tako

    • 20. mart 2016 | 21:20

      milla

      @Valjevac

      verovatno da se ne bi zapalio kad bi prinudno sleteo sa punim rezervoarom ;)

    • 20. mart 2016 | 21:20

      Wladimir Putin

      @Valjevac

      Pa da smanji rizik najgoreg scenarija odnosno eksplozije!!!

    • 20. mart 2016 | 21:20

      Surgut

      @Valjevac

      Glupo pitanje.

    • 20. mart 2016 | 21:20

      Dani

      @Valjevac

      Da u slučaju komplikacija ne dodje do eksplozije

    • 20. mart 2016 | 21:21

      Milan

      @Valjevac

      Da bi bio mnogo laksi

    • 20. mart 2016 | 21:21

      šu

      @Valjevac

      Da ne bi eksplodirao tj. zapalio se.

    • 20. mart 2016 | 21:21

      chevsu

      @Valjevac

      Da se ne bi zapalio prilikom ne daj Boze eksplozije

    • 20. mart 2016 | 21:21

      Darko.ns@sbb.rs

      @Valjevac

      Da ne bi eksplodirao prililom prinudnog sletanja.

    • 20. mart 2016 | 21:22

      Jo

      @Valjevac

      Da ima manje kerozina ako krene nesto po zlu.onda tesko explodira.kad je pun onda je bomba.

    • 20. mart 2016 | 21:22

      Zato

      @Valjevac

      Za slucaj da dodje do nesrece prilikom sletanja, bolje je da ima manje gorica kako bi se sprecila eksplozija.

    • 20. mart 2016 | 21:22

      Beogradjanin

      @Valjevac

      Zato sto vi valjevci nemate blage veze o tim stvarima , ukoliko pri sletanju avion koj je u kvaru ne istoci gorivo tj ne potrosi ga moze doci do eksplozije rezervoara kojom se broj povredjenih/poginulih moze povecati

    • 20. mart 2016 | 21:22

      gemathegreat

      @Valjevac

      Minimizira sansu ekspolzije.

    • 20. mart 2016 | 21:22

      Zarko

      @Valjevac

      Pa da u slucaju udesa se ne bi gorivo zapalilo...logicno

    • 20. mart 2016 | 21:23

      Istina

      @Valjevac

      Da bi se izbjegao požar u slučaju kakvog loma prilikom slijetanja. A i da se maksimalno olakša,vjerovatno je uzeo gorivo pred poletanje.

    • 20. mart 2016 | 21:23

      Воип

      @Valjevac

      А брате мили да ли је могуће да неко ово пита, шта је са ганглијама?

    • 20. mart 2016 | 21:23

      Deda Novica

      @Valjevac

      Da se ne bi zapalio u slucaju loseg sletanja

    • 20. mart 2016 | 21:24

      GD

      @Valjevac

      Pa nesme sa punim rezervoarima da sleti zbog pritiska ja kao laik

    • 20. mart 2016 | 21:24

      Dragan Djordjevic

      @Valjevac

      Pa imace manje giriva kada se zapali....

    • 20. mart 2016 | 21:24

      Marinko

      @Valjevac

      To je zbog kerozina zato sto je jak kad isparava,pa zato kruzi oko jedne tacke i to je prevencija oprasivanja komaraca :)

    • 20. mart 2016 | 21:24

      Dzoni

      @Valjevac

      Ne moze da sleti sa tolikom tezinom

    • 20. mart 2016 | 21:24

      Alexandro

      @Valjevac

      Da se ne bi zapalio kada malo grublje sleti :)

    • 20. mart 2016 | 21:25

      Dragan

      @Valjevac

      Da prilikom sletanja ako dodje do sudara ne upali se

    • 20. mart 2016 | 21:25

      ...

      @Valjevac

      Da ne bi eksplodirao pametni.

    • 20. mart 2016 | 21:25

      MaxZ

      @Valjevac

      Obicno je to tako sa avionima

    • 20. mart 2016 | 21:25

      darko

      @Valjevac

      Da umanji sanse za eksploziju,jer se gorivo nalazi u krilima

    • 20. mart 2016 | 21:25

      mmm

      @Valjevac

      da bi bio laksi, lakse sleteo...

    • 20. mart 2016 | 21:25

      fau8

      @Valjevac

      pa da ne bi bio big bada bum

    • 20. mart 2016 | 21:26

      Apcahy

      @Valjevac

      Mora da se ne zapali ukoliko mora prinudno da se spusti.Krila su rezervoari sa gorivom...

    • 20. mart 2016 | 21:26

      Feki

      @Valjevac

      Da ako dodje do odredjene komplikacije pri sletanju da bar ne eksplodira pri eventualnom udaru i time se povečao broj žrtava.Bar ja takoislim.Da Bog da da se sve fino završi ,Amin !

    • 20. mart 2016 | 21:26

      Pričaj srpski, da te ceo svet kao razume

      @Valjevac

      Zato!

    • 20. mart 2016 | 21:26

      petar

      @Valjevac

      pa da ako se srusi bude sto manje zapaljiv

    • 20. mart 2016 | 21:26

      Tanja

      @Valjevac

      Da ne bi eksplodirao prinprinudnom sletanju, tj da smanje rizik

    • 20. mart 2016 | 21:26

      N.N.

      @Valjevac

      Ako bude udarca da ne eksplodira, tako mislim, mada možda grešim.

    • 20. mart 2016 | 21:26

      Mile

      @Valjevac

      Da se ne bi zapalio prilikom sletanja.

    • 20. mart 2016 | 21:27

      Milos

      @Valjevac

      Verovatno da ako nesto ne daj boze krene naopako pri sletanju da se ne pretvori odmah u vatrenu loptu.

    • 20. mart 2016 | 21:27

      Thunderhawk

      @Valjevac

      Zbog moguće eksplozije ako ne može da sleti normalno, nego "lupi" malo tvrđe o pistu pri ateriranju.

    • 20. mart 2016 | 21:27

      Novosadjanka

      @Valjevac

      Zato da ne bi doslo do neke eksplozije ili nekog pozara ukoliko ne uspe normlano (prinudno) da sleti, ako ne daj boze avion proklizne usled klizave piste ili udari nosom aviona o pistu...Sve zavisi kakvo je vreme i uslovi za sletanje...

    • 20. mart 2016 | 21:27

      bob

      @Valjevac

      U slucaju da zakaci zemlju da ne eksplodira odmah

    • 20. mart 2016 | 21:28

      Draga

      @Valjevac

      Beli I oni znaju zasto sta bi bilo da je nastavio da leti do cilja ako vec mora potrositi gorivo

    • 20. mart 2016 | 21:28

      Paja

      @Valjevac

      Pa dabi bio laksi i da bi sprecio eksploziju i pozar.

    • 20. mart 2016 | 21:28

      Delija

      @Valjevac

      Da se ne zapali ako slučajno dodje do pada

    • 20. mart 2016 | 21:28

      Njamnjam

      @Valjevac

      Zbog explozije prilikom pada.

    • 20. mart 2016 | 21:28

      Jelena

      @Valjevac

      Da bi u slucaju pada bila manja eksplozija

    • 20. mart 2016 | 21:28

      Cezar

      @Valjevac

      U slučaju da ne uspe da sleti lepo, ako dođe do požara da ne eksplodira.

    • 20. mart 2016 | 21:28

      Lambo

      @Valjevac

      Zato što je eventualni požar manji od 2t goriva nego od 200 tona.

    • 20. mart 2016 | 21:29

      Zz

      @Valjevac

      Da ,,ubije" vreme... Pa valjda da bi bio lakši!!!

    • 20. mart 2016 | 21:29

      Goran

      @Valjevac

      Smanjuje opasnost od zapaljenja. Jer je velika verovatnoca da ce nekim delom udariti o tlo

    • 20. mart 2016 | 21:29

      Aleksanda

      @Valjevac

      Zbog tezine mora da ispusti gorivo da bi mogao da sleti. Pretezak je za sletanje

    • 20. mart 2016 | 21:30

      Dragan

      @Valjevac

      Da bi smanjio masu na sletanju i da bi minimizirao sanse da dodje do masivne eksplozije u slucaju tezeg prizemljenja ili nekih drugih problema na prinudnom sletanju. Otprilike tako.

    • 20. mart 2016 | 21:30

      Posmatrač

      @Valjevac

      Mora ili fa potroši ili da ispusti gorivo da se smanji mogućnost samozapaljenja. Molimo se Bogu da sve prođe kako treba.

    • 20. mart 2016 | 21:30

      Da.

      @Valjevac

      Da se ne bi zapalio.

    • 20. mart 2016 | 21:31

      Kiza

      @Valjevac

      Rezervoari se nalaze izmedju krila ispod aviona , po proceduri mora da potrosi gorivo zbog rizika od eksplizije i vatre.

    • 20. mart 2016 | 21:31

      srbIN

      @Valjevac

      Razmisli mali zasto mora da portosi benzin i zasto borbeni avion ne sme da sleti sa bombama.

    • 20. mart 2016 | 21:31

      KEKEC

      @Valjevac

      A šta te to briga? Sad treba neko da troši vreme da ti objašnjava, a ti dokon, nezneš šta sa sobom. Gledaj tenis čoveče, igra PRVI REKET SVETA.

    • 20. mart 2016 | 21:31

      igor

      @Valjevac

      da se ne bi zapalio u slucaju pojave otvorenog plamena (pozar, varnicenje i sl)

    • 20. mart 2016 | 21:33

      Jec@

      @Valjevac

      Da se pri nezgodnom sletanju ne zapali gorivo

    • 20. mart 2016 | 21:34

      Aerodromac

      @Valjevac

      Svaki avion nosi i po vise od TONU goriva. Da li mozes logicki da razmisljas? Sta mislis da se desi sa TONOM goriva kad se ODJEDNOM zapali prilokom udara u zemlju,naseljeno mesto,aerodrom? TO ISTO GORIVO EKSPLODIRA. Da li su ti se sad upalile lampice za logicko razmisljanje?

    • 20. mart 2016 | 21:34

      odgovor

      @Valjevac

      pa da se ne bi zapalio avion priliko sletanja

    • 20. mart 2016 | 21:34

      Velibor S

      @Valjevac

      Da nebi se zapalio ako sletanje krene po zlu a rezervoar pun kerozina

    • 20. mart 2016 | 21:34

      Sladjan

      @Valjevac

      Pa ne moze i ne smije da sleti pretezak...postoji kalkulacija Weight & Balance koja se striktno postuje i iznad/pored svakog aerodroma u svijetu postoji "damp area"...definisana oblast gdje se gorivo moze ispustiti u emergency situacijama...

    • 20. mart 2016 | 21:35

      Niko Belic

      @Valjevac

      Ako padne da ne unisti ceo aerodrom

    • 20. mart 2016 | 21:38

      avion

      @Valjevac

      Mora potrošiti gorivo da u slučaju komplikovanijeg slijetanja ne bi ekslodirao.

    • 20. mart 2016 | 21:39

      Sladjan

      @Valjevac

      Postoji kalkulacija tezine - maximalba prilikom poletanja i sletanja...u kriticnoj situaciji moze pokusati da izbaci (damp fuel) gorivo u definisanoj zoni aerodroma...ili da kruži u zoni aerodroma dok ne dodje do kolicine predviđene za sletanje...u extra kriticnoj situaciji moze da mu se dozvoki sletanje sa viskom goriva

    • 20. mart 2016 | 21:39

      Pera Kojot

      @Valjevac

      Da ne bi došlo do eksplozije tj.da se ne zapali benzin ako sletanje krene po zlu.

    • 20. mart 2016 | 21:41

      Marko

      @Valjevac

      Pa da ne bi doslo do nedaj boze eksplozije

    • 20. mart 2016 | 21:42

      Branko Milićević

      @Valjevac

      Da ne bi eksplodirao prilikom sletanja !

    • 20. mart 2016 | 21:44

      I U"Sima

      @Valjevac

      Gorivo je u krilima i ako pokuša da sleti meko to nije problem međutim s obzirom na situaciju treba da ostane minimalno goriva zbog eksplozije putnika osoblja u avionu i svih na aerodromu...

    • 20. mart 2016 | 21:45

      blendo

      @Valjevac

      zato da bi ti imao sta da pitas! Sto nisi slusao u skoli?

    • 20. mart 2016 | 21:46

      Komša

      @Valjevac

      Da u slučaju lošeg sletanja ne dodje do zapaljivanja i eksplozije goriva. Nek im je Bog u pomoć!

    • 20. mart 2016 | 21:47

      Bog

      @Valjevac

      Za slucaj da ne sleti kako treba.... Da dodje do pada, pa sto manje goriva manja eksplozija. A btw to je standardna procedurj

    • 20. mart 2016 | 21:48

      Prconja

      @Valjevac

      Kada jedan motor radi a drugi varnici uputnije je potrositi a ne ispustati

    • 20. mart 2016 | 21:50

      Aca-faca

      @Valjevac

      Prilikom prinudnog sletanja manja je verovatnoca da svion eksplodira.

    • 20. mart 2016 | 21:50

      Lazarevac

      @Valjevac

      Prosta logika ako sletanje podje po zlu ne daj boze u slucaju udara da se nezapale..Kerozinu ne treba puno dovaljna je mala varnica i ode sve.

    • 20. mart 2016 | 21:50

      Čapajev

      @Valjevac

      Kad nema goriva troši manje gorova!!!zato

    • 20. mart 2016 | 21:51

      Pedja

      @Valjevac

      Da se ne zapali kod ev.varnicenja prilikom sletanja.

    • 20. mart 2016 | 22:40

      SRB IN

      @Valjevac

      Kud postavi to pitanje sad ce 100 njih da napise isto.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA