"MIXX prije MIXX-a" predstavlja najuspešnije digitalne kampanje iz 2015. godine
HURA i IAB, organizatori središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, u susret ovogodišnjem festivalu pripremili su edukativno predavanje na kojem će prikazati najuspešnije digitalne kampanje iz 2015. godine nagrađene u kategoriji MIXX, pod nazivom "MIXX prije MIXX-a".
Uz predstavljanje prošlogodišnjih pobedničkih projekata u kategoriji MIXX, predavanje će biti iskorišćeno kako bi se zainteresovanim učesnicima pružio intimniji uvid u to šta pokreće agencije da rade ono što vole, odakle crpe inspiraciju za uspešne projekte i koji su im budući planovi. Predavanje će se održati u četvrtak 10. marta od 18.00 do 21.00 sati u coworking prostoru HUB385 na adresi Petračićeva 4, Zagreb.
Inicijativa za održavanje ovog predavanja stigla je upravo iz digiHURA-e, digitalne sekcije HURA-e koju čine ključne domaće agencije specijalizovane za digitalni marketing.
Organizacijom ovog predavanja digiHURA i IAB nude odličan uvod u Dane komunikacija 2016, koji se ove godine održavaju od 14. do 17. aprila 2016. u rovinjskom hotelu Lone, s obzirom na to da će prošlogodišnji pobednički projekti biti predstavljeni na nov i opušten način, a publika će imati priliku da dobije odgovor na pitanje "Šta možemo naučiti od najuspešnijih digitalnih kampanja iz prošle godine?".
S čak devet različitih kategorija, uključujući web, aplikacije, društvene medije i brand awareness, predavanje će pružiti predstavljanje zanimljivih projekata i dati priliku za postavljanje svih pitanja kroz kratki Q&A i druženje uz kavu.
Ulaznica se može kupiti online na sledećem linku: https://www.entrio.hr/event/mixx-prije-mixx-a-3074
Za više informacija o programu, kotizacijama i smeštaju posetite: www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
V.S.K
Pisite ekavicom
Podelite komentar