Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nebojsa
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Opsa

    12. februar 2016 | 13:23

    Nije isto DC-9 avion i AIRBUS-380 razlika je velika!!!Tako je i sigurnost razlicita.A ovi jos lete!

  • Milorad

    11. februar 2016 | 08:06

    kažnjavaju oni, ali ne sve isto , nečiji sinovi mogu da rade šta hoće

  • BMW

    10. februar 2016 | 23:13

    I posle prozivaju ljude koji voze "besna kola" i ogranicavaju mladima broj konja za probnu dozvolu, a ne kapiraju da je bitno sta je u mozgu a ne sta je ispod haube. Da je bar ovaj sto nije imao mozga umesto juga vozio neki bolji i sigurniji auto, neduzan suvozac bi imao mnogo vece sanse da prezivi. Iskreno kad pogledam slike nije mi jasno kako je vozac uspeo da prezivi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA