U hrvatskom udžbeniku su USTAŠE predstavljene kao BORCI PROTIV SRPSKOG CENTRALIZMA!

Komentari

  • Pravda

    8. februar 2016 | 15:16

    Braco Hrvati, skinte nam se, vec ,jednom sa ........

  • Bio sam hrvat

    8. februar 2016 | 14:42

    Jesu paljevina ovi krvatiii

  • топлистанадреалиста

    8. februar 2016 | 13:33

    У Београду партизани врше протесте. Само Срби су били у партизанима а водили су их тито, кардељ, пијаде, такође Србенде.... тако тај централизам има логике, јер "Срби" жале што не живе са хрватима који их тако бездушно воле, јер горка је истина да су такви "Срби" гурали хрвате мимо њихове воље у југу, и вас нацисте и нас ПРАВЕ СРБЕ!!! Београд плаче за усташама!!!

  • Krsta

    8. februar 2016 | 12:32

    Jadnici nisu još svesni i ne žele da budu.Sve što je "ustastvo"uradilo oni to pravdaju i prenose generacija da je to dobro i da su oni žrtve od srba...hoce da menjaju krvavu istoriju.Bolje bi bilo da se pokaju za svoja krvava dela a ne da šire daljim generacija, generacijamaNemci su svoju krvavu prošlost pokrili jakom industrijom i jeftinom radnom snagom kao i u školskim udžbenicima samo se pomene fašizam i hitler i preskače se na ekonomiju...

  • ANTE BAN

    8. februar 2016 | 11:42

    Moja ZAHVALA TELEGRAFU na objavi moga jutrošnjeg teksta! Zato jer je direktan, istinit, ali- zato i neugodan! No- od istine se ne smije bježati, pogotovo kad se načinju osjetljive teme kao ova. A sada ću- kao svjedok i učesnik dogadjaja iz 90-tih opisati 2 zgode. PRVA; dolaskom u opkoljeni Dubrovnik u proljeće 1992.g. ispred ambulante sretoh mladu djevojku svojih 16 ili 17 godina. RAZLOG; četnički snajperista je ustrijeliuo u rame kad je prostirala veš-onako iz razonode! DRUGO; dolaskom u selo Ridjicu u dubrovačkom primorju, prikupili smo dokaze o čovjeku-duševnom bolesniku, kojeg su tzv."beli orlovi" živoga zakopali u raku,poklopivši ga kamenom pločom. TREĆE; dolaskom u konavoska brda na granicu prema Trebinju nadjeno je dvoje zaklanih staraca! Itd.itd. A vi i dalje trabunjajte o vašoj "nevinosti!" Treće; u konavoskim brdima, na granici prema Trebinju, neposredno prije bijega, četnici su zaklali dvoje staraca! Za sve ovo postoje DOKAZI!A vi i dalje trabunjajte o vašoj "nevinosti!"

    • 8. februar 2016 | 13:02

      beduin

      @ANTE BAN

      Antisa, jos jednom cu ti ponoviti, jedan zlocin ne opravdava drugi. tko je sto radio...svakoga od njih indentificirati i pred sud. kako one koji su poslje Oluje i nekakve osvetnicke pohode sprovodili, a tim bi se junacinama tek krvi napio, tako sve one bradate spodobe koje su zarile i palile Hrvatskom od 90. do 95. no, i dalje stoji kako iskljucivost i selektivno pamcenje nikako ne pomazu srbima shvatiti svu besmislenost njihove politike '90ih.

    • 9. februar 2016 | 11:39

      Kleo

      @ANTE BAN

      Hrvati = podlost= djavo.

    • 9. februar 2016 | 13:03

      civijas

      @ANTE BAN

      Samo hrvati su imali vrazje divizije. lepo ime to i volite

    • 9. februar 2016 | 13:06

      Bio sam tamo

      @ANTE BAN

      Kad me neko pita za vas samo kazem piiihhhhhh

    • 9. februar 2016 | 16:00

      Snezana яяя

      @ANTE BAN

      Zao mi je zbog devojke koja je povredjena, ali sta reci o monstrumima koji su svirepo mucili ljude u Lori, provlacili im zice kroz nozdrve, ubadali im eksere u nokte, terali ih da ljube prethodno razbesnele i gladne pse. Oni koji su preziveli a malo ih je, danas bi bili srecniji da su mrtvi, jer imaju neopisive traume. Mozda bi tebi ovo sve izgledalo strasnije da su tamo muceni i ubijani Hrvati, ali kako su u pitanju bili Srbi, verujem da ti ovo zvuci cak i idilicno. Ukratko zverstva kakva moze da napravi jedan Hrvat, pripadniku ni jedne druge nacije nesto tako strasno nikada cak ne bi ni palo na pamet.

    • 9. februar 2016 | 17:48

      Podgorica

      @ANTE BAN

      Skroman si ! Sto se lijepo ne predstavis punim imenom i prezimenom - Cak Noris !!! Dosao si u OPKOLJENI Dubrovnik, vidio ranjenu djevojku i ( valjda) vidio i snajperistu ( kolika mu je bila brada, je li ti se isplazio, sigurno znas i kalibar ), nakon kafe na Stradunu ( gdje Elvis Pristli svira gitaru-))) ) budi se tvoj nestalni duh koji te odvodi iz OPKOLJENOG Dubrovnika ( ah, da Caku se svi moraju skloniti ) do Konavla, Trebinja ( eh...poranili ste sa ratom, u to vrijeme nisi mogao posjetiti grob Jovana Ducica kojem niste dali, jos zazivota, da pomisli da se sahrani u Dubrovniku jer je ostao pravoslavac a vi se u medjuvremenu prekrstili i pohrvatili ? )...vidio si zakopanog dusevnog bolesnika i naravno ( ipak si ti Cak Noris) znao dijagnozu ( pa, da, ako je Hrvat u pravu si )...poslije turisticke ture odlucujes da se vratis u opkoljeni Dubrovnik i malo se brckas u plavom Jadranu...Skidam kapu...ne tebi nego Krlezi i Ducicu...Neka je pokoj dusi svim nastradalim u svakom ratu !!!

  • beduin

    8. februar 2016 | 11:18

    sto se tice prefiksa odmetnici i teroristi u udzbenicima, on je tu sasvim opravdano. kako se nazivaju naoruzani pojedinci koji balvanima i stijenjem blokiraju javne prometnice i onemogucuju nesmetano kolanje ljudi i roba? zovu se odmetnici kako se zovu ljudi koji sa tih istih barikada i nekih jos drugih polozaja pucaju u gluho doba noci po ondasnjoj miliciji ondasnjeg SUPa ondasnje SRH. zovu se teroristi. inace, prva zrtva tih terorista je bio Serbin po nacionalnosti, Goran Alavanja, 27 godina. nije li to ironisno, ubijen mladic od ruke istih onih koji su se pobunili da bi ga stitili.... i kako rece jedini tracak razuma u vlasti sada uteklih srba, koji je....ajmo reci kako je prekasno progledao: ""Izlazim pred ovaj Tribunal s dubokim osjećajem srama i kajanja, jer sam sebi dopustio da sudjelujem u progonu nevinih ljudi. Molim svoju braću Hrvate da oproste braći Srbima. Preklinjem Srbe da ostave prošlost iza sebe", rekao je Babić kad je priznao krivnju. Babić je rekao i da se "može samo nadati da iznošenje istine, priznanje krivnje i kajanje mogu poslužiti kao primjer onima koji još vjeruju da takvi nečovječni postupci mogu biti opravdani"."

    • 8. februar 2016 | 19:47

      Podgorica

      @beduin

      Antun Miler ( logoras iz Jasenovca - 1o g.)- Ustase su huskali pse da komadaju djecu. Paulina Vajs ( log. St. Gradiska )- Ustase su ubijale i vadile zlatne zube, pomoc su im pruzale casne sestre. Jozo Oreskovic ( uhvaceni ustasa)- Komandant mi je rekao da podignem nogu i ispod stavio dijete i rekao- Gazi. Nagazio sam i smrskao glabu djetetu. Alfio Ruso ( italijanski novinar koji je krajem januara 42. g. bio u Jasenovcu )- Jeziva atmosfera. Svaki dan ulaze novi, nebrojeni, stanari, svaki dan odlaze oni koji su umrli od boli u mukama. Fjorelo Kavali ( Stepincev branilac ) priznaje- U toku pokolja u Motiki, fratar Miroslav Filipovic kolje djecaka Djura Glamocanina i vice- Ja Pretvaram djavola u ime Boga, slijedite moj primjer. Isti fratar ulazi u ucionicu i naredjuje uciteljici da odvoji pravoslavnu djecu od katolicke i muslimanske nakon cega im je prerezao grkljan. Sime Riboli- Dana 19. nov.43.g. 800 Jevreja iz Jasenovca prebaceni su preko Save i primorani da kopaju grobnice nakon cega ih ustase ubijaju Maljevima. Ljubo Milos ( duhovni poglavar) zapovjednik Jasenovca 1948. g. u zatvoru prica engleskom novinaru- piscu G. Bilajnkinu- Pravili smo specijalne nozeve za klanje, vadjenje ociju, koristili maljeve, nogama gnjecili glave djeci i na taj nacin ih ubijali. Organizovali smo i takmicenje u klanju, kao na primjet u noci 29.avgusta 1942.god. Pobjednik je pripadnik bratstva Krizara, Petar Brzica koji je uspio da ubije 1300 ( hiljadu i trista ) zatvorenika. Nikola Kuhada- Fra Satana ( Filipovic- Majstorovi ) je uzivao da ubija, mantija mu je cesto bila sva krvava. Prilikom jednog rucka ustase su mu doveli jednog logorasa, on je ustao, zaklao ga i nastavio da jede...

    • 9. februar 2016 | 13:19

      Astrit

      @beduin

      Smesan si i jadan

    • 9. septembar 2019 | 00:40

      Niki

      @beduin

      Babicu je bilo preceno, ili pricaj sta ti kazemo,ili ce ti porodica nastradati. Babic je ubrzo ubijen, a kazu ubio se. Njegova zena jedna doktorka,ni dan danas nije dosla sebi posle svega sto su im radili. Tako da mi ne znamo sta je ko nateran da uradi,ali ne sudi, da ti ne bude sudjeno. A Bog ce suditi svim zlocincima.

  • MikaSRB

    8. februar 2016 | 11:04

    "Ustaša-hrvatski nacionalistički pokret koji se u Drugom svetskom ratu borio protiv srpskog centralizma!!?" Pa kako vas bre nije sramota bagro ustaška,najniži obliku života koji postoji,izumitelji laži i prevara! Ako ste se borili protiv srpskog centralizma što ste ubijali Jevreje i Rome? Kakve su oni veze imali sa srpskim centralizmom? Nemojte vi više da pričate o mitomanijama i lažima,vi ste prevazišli sve. Samo ste ovom rečenicom objasnili zbog čega su se vodili krvavi ratovi na ovim prostorima i '41 i '91. Ta tzv Velika Srbija o kojoj su pričali samo Šešelj i Drašković vam je bila samo jeftini paravan. Sadašnja država hrvatska je ništa drugo do obična fašistička tvorevina kojom 20 i kusur godina vladaju potomci ustaša i nacista i kao takva ona predstavlja najveću opasnost po bezbednost u regionu. Zakržljala raso.

    • 8. februar 2016 | 12:00

      beduin

      @MikaSRB

      tu se definitivno slazemo oko te konstatacije. ona je lazna i falsificirana te autor poradi nje mora kazneno odgovarati. prava definicija ustaskog pokreta i Zavisne NeDrzave NeHrvatske s antom pavelicem bi glasila: izdajnicki pokret koji je, pod vodstvom najveceg izdajnika medju Hrvatima od stoljeca 7., ratovao na strani porazenih sila osovine te pocinioo najvece zlocine na svome tlu koji zasluzuju svaku osudu. svaka definiciju mimo te smatram potkopavanjem temelja moderne Hrvatske drzave i izdajom iste.

    • 9. februar 2016 | 13:20

      ANTE BAN

      @MikaSRB

      Tu "priču" prodavaj ćaći svome, ali nama nećeš sigurno! Rat u 90-tima koji ste inicirali i započeli, bio je rat za granice! Te granice su trebale obuhvatiti što više Srba, a i drugih koji bi se našli unutar takvih granica. Državu ne biste u početku zvali "VELIKA SRBIJA", jer bi bilo preupadno, ali nismo mi naivčine pa nismo znali s kime imamo posla i što smjerate! Sljedeći puta smisli malo umniji komentar!

  • топлистанадреалиста

    8. februar 2016 | 09:50

    Какав црњак!!! Па како да их уопште убиједе у другачије? Они НИКАДА али баш никада нису хтјели да живе у заједничкој држави!! НИКАДА!!! Шта каже хм, хмм?? Ето вам југославија је..ла вас она! Само у Србији жале за њом, шака потомака док су остали живјели најбједније на простору бивше сфрј, нигдје се није живјело бједније него у Србији у титино вријеме! Туга!!!

    • 8. februar 2016 | 11:05

      beduin

      @топлистанадреалиста

      pa ne bih se bas slozio s tobom jer je upravo iz srbije zabijen 1.cavao u ljes znan kao yuga. srdjano popovic o tome mkaze sljedece: "Što je još mnogo važnije, odredbom člana 135, stav 2 Ustava RS, Srbija se doslovno izuzima iz pravnog sistema SFRJ, jer predviđa da će «poštovati» savezne zakone jedino onda kada joj je to u interesu. U pravu je ovakva klauzula poznata kao klauzula «si volam» (ako hoću) i ima dejstvo da potpuno poništava svaku obavezu preuzetu pod uslovom ove klauzule. Što je potpuno logično – funkcija pravne obaveze je da ograniči volju onoga koji je preuzima. Ako klauzula predviđa da volja obavezanog ima primat nad obavezom, obaveza ne postoji. Međutim, ono što je najvažnije, to je da je Ustav RS od 28. septembra 1990. separatistički ustav. (Donet više od godinu dana pre proglašavanja nezavisnosti Slovenije i Hrvatske, 8-og oktobra 1991) Cit. članom 72 se određuje da je Srbija suverena i NEZAVISNA: «Republika Srbija uređuje i obezbeđuje: 1. suverenost,nezavisnost i terorijalnu celokupnost Republike Srbije i njen međunarodni položaj i odnose s drugim državama i međunarodnim organizacijama.» Ovom odredbom Republika Srbija prestaje biti delom federacije, ona je nezavisna država i nema nikakvih dužnosti prema federaciji čiji član više nije."

  • beduin

    8. februar 2016 | 08:17

    a glede samostalnog odlaska srba iz Hrvatske, nemam tu puno sta za reci osim dolje nize navedenog proglasa: REPUBLIKA SRPSKA KRAJINA VRHOVNI SAVJET ODBRANE Knin, 4. august 1995. godine 16.45 časova Broj: 2-3113-1/95. Zbog novonastale situacije izazvane otvorenom opštom agresijom Republike Hrvatske na Republiku Srpsku Krajinu i nakon prvih početnih uspjeha u odbrani došlo je do ugrožavanja velikog dijela teritorije Sjeverne Dalmacije i dijela Like, zbog toga ODLUČUJEMO 1. Da se pristupi planskoj evakuaciji sveg za borbu nes - posobnog stanovništva iz opština Knin, Benkovac, Obrovac, Drniš i Gračac. 2. Evakuaciju sprovoditi prema pripremljenim planovi- ma pravcima koji izvode prema Kninu i dalje preko Otrića prema Srbu i Lapcu. 3. Za evakuaciju zatražiti pomoć od komande UNPROFOR Sektor "Jug" sa sjedištem u Kninu. Knin, 4.08.1995. godine OVJERENO U GŠ SVK U 17,20 sati 04.08.1995. godine i zavedeno pod gore navedenim brojem. PREDSJEDNIK REPUBLIKE Mile Martić

    • 9. februar 2016 | 11:32

      Bio sam tamo

      @beduin

      Kad me neko pita za vas samo kazem piiiiihhhhhhhh

  • beduin

    8. februar 2016 | 08:08

    s obzirom tko nam je ministar kulture, moglo je i gore.... mogli su ustase biti borci protiv fasista :-) al, opet nisu puno ni lagali. ustaski pokret je nastao Ustaški pokret nastao je kao reakcija na ubojstvo Stjepana Radića i drugih hrvatskih zastupnika 20.6.1928. u Beogradskom parlamentu, te na nastavljena ubojstva i progone Hrvata pod velikosrpskom diktaturom kralja Aleksandra. Taj dio im je za pohvalu. onaj drugi po kojem ih povijest pamti, za svaku osudu.

    • 8. februar 2016 | 20:02

      Podgorica

      @beduin

      Izvinjavam se svima koji su ovo citali, ali svaki dan se sve vise divim koliko su dva knjizevna velikana pronikli u srz hrvatskog morala. Miroslav Krleza: Hrvatska istorija je hiljadu godina LAZI i SRAMOTE !!! Jovan Ducic: Hrvati su najhrabriji narod na svijetu, ne zato sto se niceg ne boje, nego zato sto se NICEG NE STIDE !!!

    • 8. februar 2016 | 23:24

      Podgorica

      @beduin

      Tudjman- Otvoricu pandorinu kutiju ustastva, Paveliceva NDH je izraz teznje hrvatskog naroda ...Ustase su dobrodosle u Hrvatskoj ( pa redom stizu: sluzbenik ministarstva odbrane NDH, Vinko Nikolic, Ivo Rojnica, ustaski stozernik za grad Dubrovnik i dobija odlikovanje od Tudjmana i salje ga za konzula u Arhentini...). Uvode se ustaski termini satnik, bojovnik, stozer, sluzbena valuta kuna kao u doba NDH. Srbi ( koji su oslobodili narod bez morala, izbaceni su iz ustava marta 1991. Vrse se oruzani napadi na Srbe u Pakracu i Plitvicama. Pocinju likvidacije u Vukovaru i ostalim gradovima. U Sisku ubijeno 500 Srba. U Bjelovaru se ubijaju Rajko Kivacivic i jos tri oficira koji su predali kasarnu...Ante Ljesaja ( prof. sa Korcule ) - Tokom devedesetih u Hrvatskoj je odstanjeno oko 2, 8 miliona srpskih knjiga, sto je preslikano iz nacisticke Njemacke, a iza svega stoji Hrvatsko ministarstvo kulture. Hrvatski oslobodilacki pokret, stranka nastala na temeljima Poglavnika, suprotno ( nazovi) zakonima djeluje nesmetano u nasoj Hr. Ruzica Tomasic ( Hdz) - Srbi su samo gosti u Hrvatskoj i treba ih odstraniti...naklon Ducicu i Krlezi za rijeci o tebi...

  • ATIMUS

    8. februar 2016 | 07:09

    A sta kazu takotvani srbi kraisnici koi su ustolicili tita hrvata u srpskoj prestobici beograd ?

  • Jeretik

    8. februar 2016 | 06:48

    Cedomir Antic da se ne javlja , on je takodje " namenski " istoricar .

  • Snezana яяя

    8. februar 2016 | 00:59

    Ljudi se identifikuju po svojim idolima, ostatak sveta se ni na sta nije toliko zgrozio koliko na zverstva koja su pocinile ustase. Ko su danas idoli nasim komsijama. Ubiti coveka je zlocin, prikriti ili negirati ubistvo je isto kao da ste istog coveka ubili dva puta. Kada bi ljudi toga bili svesni, sama ta cinjenica bi nam zauvek promenila buducnost u pozitivnom smislu. Katolici, pravoslavci, muslimani, svi mi pripadamo istoj vrsti, svi smo mi ljudi, samo nije svako covek. Meni ubica ne moze da bude blizak ni po cemu, nema tu prioriteta, ni krvna srodnost, ni nacionalnost, ni vera. Vas heroj je drage moje komsije pio ljudsku krv i vadio ljudima oci. Ako vam je on heroj ko ste onda vi?

    • 8. februar 2016 | 03:34

      Rio

      @Snezana яяя

      Draza-rehabilitacija???sta vam on dode nego idol,barem velikoj vecini???pometite pred svojim dvoristem pa tek onda zabadajte nos u tude(posto vam to potreba,pa cak fetis) Snjezo pa ti si toliko ispunjena mrznjom da nemogu shvatiti odakle ti obraz govorit o ljubavi,moralu,casti,etici...

    • 8. februar 2016 | 09:14

      beduin

      @Snezana яяя

      ...sad svi iste vjere? a jucer 666 ispred svake katolicke crkve.... as ti misa maloga...pa sneky, pa ti si evoluirala preko noci!!!! bravo, ponosan sam na tebe ;-)

  • Petkana

    8. februar 2016 | 00:33

    Zivojin Misic je rekao da su Hrvati najgora nacija i nsrod

    • 8. februar 2016 | 07:51

      HR

      @Petkana

      Živojin nije kompetentan da prica o Hrvatima

    • 8. februar 2016 | 09:35

      miško

      @Petkana

      pa Živojin bas i nije objektivna osoba za takav komentar niti nemci ne pričaju nesto lepo o generalu Patonu

  • momazver

    8. februar 2016 | 00:20

    Nije mi jasan mladac, istoričar Čedomir Anić koji izgleda nešto krije iza zbunjujuće mu/nam brade./nije od znanja,nije modna,a ni četnička..kakogod/Ovamo nas brani, a onamo u Hrvatskoj ne. Čitah prošle godine na kulturnim stranicama njihovih tiražnih novina kako je on NAHVALIO I OPRAVDA/VA/O POSTOJANJE USTAŠKOG POKRETA I NJEGOVOG DELOVANJA, da sam ostao zgrožen. Antiću kakve ste to recenzije,kojim knjigama i autorima,i za kolike NOFCE, pisali? ZAŠTO ČOVEČE?/vjetrokazu!?/

  • How Yes No

    8. februar 2016 | 00:11

    Ustaška posla u ustaškoj tvorevini. Ništa novo.

  • Dag

    7. februar 2016 | 21:04

    "Da nas Srbi nisu 1918 spasili,Hevatska danas ne bi postojala"... (Dr.Tvrtko Jakovina,redoviti profesor,Odsjeka za povijest,Filozofskog fakulteta,Sveucilista u Zagrebu.)...

    • 7. februar 2016 | 22:45

      BOSNA

      @Dag

      Zaboravio si napisat Banu da se pravila i velika Hrvatska, treba rec istinu uvijek ma kako i kome ona bila bolna.

  • ANTE BAN

    7. februar 2016 | 20:38

    Ljutiti komentari komšija samo pokazuju da i sada bježe od istine! Očito- NIKADA je neće ni prihvatiti, a bez toga neće biti istinskog pomirenja! Što je pogrešno napisano u udžbeniku; da li NETKO zna navest činjenicu? APSOLUTNO NIŠTA kada je riječ o sukobu u 90-tim! Činjenica je da je tadašnje srpsko-crnogorsko vodstvo na razvalinama SFRJ pokušalo uzurpacijom JNA stvoriti Veliku Srbiju! DOKAZA ima napretek, i to svih vrsta i izvora, a vi izvolite tvrditi što god hoćete! Vaše tvrdnje nisu mjerodavne za nikoga na svijetu,osim za vas, a vi se zapitajte ZAŠTO!

    • 7. februar 2016 | 20:52

      Da je istina niko se ni nebi ljutio

      @ANTE BAN

      Niste ni malo objektivni i sve sagledavate iz sopstvene perspektive.Ne kazem ja da smo mi u pravu a oni drugi da nisu niti radim to da hocu da sagledavam dogadjaje iz sopstvene vizure a da sve ostalo negiram i da ne uzimam u obzir.Suprotno tom vi bas upravo to radite postavljate se na piedestal bezgresne "zrtvice".I kreiranjem lazne slike izazivate gnev.Gospodine "ANTE BAN" bezobrazni ste,cinicni ste,bezobzirni ste,arogantni ste i nemate pieteta prema nicemu sem sto nije vasa vizura.Samim tim gubite svako pravo da imate stav kao objektivno misljenje jer ste sami sebe pobili,fanaticno dzreci svoju vizuru kao nesto objektivno i samim tim niste merodavni da komentarisete.Kao to jedino se moze uzeti u obzir vas cinizam i bezobrazluk da se dalje povodm ovoga u opste i oglasavate.A vi i dalje divljajte kao po obicaju kako ste to navikli na cinican i podrugljuv nacin da radite kao i do sada.To vam izgleda jedino i prilici.

    • 8. februar 2016 | 00:01

      Snezana яяя

      @ANTE BAN

      Svako ko negira zlocin, poistovecuje se sa zlocincem, a coveka najbolje procenis po njegovim idolima. Sta covek moze da misli o tebi osim.....

  • Re.Sr

    7. februar 2016 | 19:32

    Sta ste mislili da ce nesto lijepo pisat o nama. Opste poznato da nas mrze. Da nema ni jednog srbina u Hrvackoj opet nebi bili zadovoljno.

  • srbin bn

    7. februar 2016 | 18:49

    Oni su skroz prolupali sto dalj od njih to zdravije,siti smo mi njihove povjesti ko ce o nama da pise a nema gori ljudi.Sreca pa kod mene nikad nisu takvi ni ziveli.

    • 8. februar 2016 | 07:54

      HR

      @srbin bn

      Dobro si rekao i mi želimo da ostanete što dalje od nas i "Lijepe "

  • Drekavac

    7. februar 2016 | 18:44

    Samo oni neka uzivaju u Evropi, posto su slika i prilika iste...

  • S.C.

    7. februar 2016 | 18:41

    Ustase borci.? Istetali Srbe i uzeli imovinu. Zato su poludeli od fasizma i njihove propagante

  • Zgroženi

    7. februar 2016 | 18:39

    Čujte,ovo nije ništa novo,naš narod će za njih uvijek biti agresor,srboćetnici (namjerno tako napisano jer ne znaju razlikovati č i ć),oni će vječno biti žrtve a to što nas više nema tamo jer ne možeš kao prvo živjeti tamo jer ti ni ne daju da živiš,radiš a kamoli stvaraš,to najbolje pokazuje ko je tamo žrtva a ko fašista! Nikada oni nas nisu poštovali,cijenili a kamoli prihvaćali kao ljude,komšije ili susjede,kako god hoćete,niti će! Dok god bude vladao fašizam tamo,da se negiraju istorijske činjenice i da je istina samo što takvi fašisti pišu ili kažu,a da se drugi narod i ne pita koji je tu živio vjekovima nema napretka takvoj zemlji a kamoli takvom bolesnom narodu koji mrzi sve srpsko bez obzira da li si ti učestvovao u ludilu 90-ih ili ne,nema njima sreće pred licem boga NIKADA!!!

    • 8. februar 2016 | 03:27

      Rio

      @Zgroženi

      Daj molim te!! :-) A od vaseg napredka sve puca(sarkazam)!!!U svim znacajnim segmentima smo ispred vas i to su cinjenice!!!ne razumijem odakle ti ideja da si uzimas za pravo govoriti o Bogu i njegovoj volji?!?! nisi dostojan pricati o Bozjoj providnosti,prosudbi ili bilo cemu sl ni ti ni itko od ljudi...

  • Pa to su oni

    7. februar 2016 | 18:35

    Laganje,pravljenje zrtve velicanje zlikovaca a pluvanje po stvarnim zrtvama.Nacija koja ima tendenciju prekrajanja istorije jer sopstvenu i nema i to sto ima je veoma siromasno i sturo.Sto se tice ideologije tu i da ne govorim ksenofobi na kub.Natovareni sopstvenom politikom genocidno-manicne i fobicne mrznje prema Srbima.Nacija koja je sklona masovnim pokoljima i koja ima teznju i tendenciju da opeti isto ponovi.Pored toga svoju stradalnost stavlja na piedestal svega kao apsolut za izgovor da sutra moze da ponovi svoj zloci ako to opet zeli jer to boze izvukli se svaki put pa ocekuju da ce im se opet gledati kroz prste.Na kraju krajeva nema sta mi vise da ih opisujemo oni su se na stranicama istorije kao narod dovoljno opisali.Jedino je sto preostaje da nasa drzava sprecava pojavu onog sto nas ugrozava kao narod od strane njih i da vise ne dozvoli da oni gaze po nama u bilo kom smislu a nasoj deci da ostavimo u amanet kako da se nose protiv njih buduce generacije koje dolze i da se to jednom ureze u svest Srba dok je sveta i veka.A sa njima nista vise da imamo do onoga sto nam svet to nalaze da moramo.

    • 8. februar 2016 | 04:45

      krešimir

      @Pa to su oni

      U sadržajnom dijelu spora protiv Srbije za genocid Hrvatska je pobijedila. Međunarodni sud u Haagu je izrijekom potvrdio , sustavne i masovne napade JNA i srpskih snaga na hrvatsko stanovništvo te potvrdio najteže zločine koji su postali simbolima agresije na Hrvatsku. Sud je potvrdio i namjeru stvaranja velike Srbije, kao i etničko čišćenje Hrvata.

    • 8. februar 2016 | 09:41

      beduin

      @Pa to su oni

      slazem se s tobom. u periodu od 90. do 95. smo si kazali i vise nego dovoljno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA