UGLEDNI PROFESOR TVRDI: Mi muslimani smo srpskog porekla i govorimo srpski jezik!

Komentari

  • Miroslav

    30. jun 2016 | 21:36

    Svaki musliman (Bošnjak) koji je realan priznaće ovu činjenicu. Samo oni koji hoće da lažu sami sebe neće

  • Meho

    4. februar 2016 | 10:51

    Ovo ugledni Profesor, ovaj je tipicna ofucara, koji nije uspjeo u zivotu da bude neko i nesto pa je pred smrt zaigrao na kartu, sa kojom se srbi lak opale i sigurn oce ga proglasiti svecem. Nije cudo sto je ovaj jadnik budala, no sto vi srbi olako glumite budale. Ak oje sve ovo tacno, otkud albanski jezik u njegovoj sjenici, odnosno cjelom pesteru, koji se i danas koristi kod starih ljudi. Bilo je konvertiranja u Islam iz hriscanstva ,ali muslimani, Bosnjaci su uglavnom, vecinski potomci ilirskih plemena, neki u blizoj historij ii asimilirani jezicki od albanskih plemena koji su naseljavali sandzacku teritoriju, odnosn opestersku visoravan sve d olimske doline u CG.

  • Dule

    3. februar 2016 | 14:33

    Da postoje Srbi, postoje naravno. Da postoje Hrvati, postoje naravno. Samo sto je to danas sve preuveličano i prenaglašeno. Srpskih(slavenskih) gena kod današnjih Srba ima samo oko 15%, a ostatak su ilirski, keltski, trakijski, dacijski, turski. Kod Hrvata je slično, sa iznimkom nešto većeg postotka slavenskih gena. Prema ovome, današnji Srbi i Hrvati su samo naslijedili nečije ime a opće je poznato da su Hrvati i Srbi koji su došli na Balkan bili vladajuća kasta i da su slavenizirali balkansko stanovništvo. Tako da kad se ustvari bolje pogleda mi nismo nikakvi Srbi niti Hrvati već smo samo prihvatili njihov jezik, kulturu, običaje, nošnju itd. itd. jer smo bili potlačeni od tih istih istočnih hordi. Fakt je da smo Iliri, Tračani, Kelti ali ti to danas zatupljenom Balkancu ne možeš objasniti jer je tvrdoglav i neobrazovan.

  • UOU"Sima požarevac

    3. februar 2016 | 09:36

    Rimokatolici nisu narod nego verovanje u religiju koju propagira ta verska konfesija. To isto važi i za pravoslavnu, islamsku i sve ostale koje postoje na ovoj našoj planeti. Na našim prostorima nisu svi primili hrišćanstvo u isto vreme ili su ga prihvatili sa rezervom. Kasnije je to dobrodošlo kad su Osmanlije propagirale islam To ne znači da je taj živalj promenio pripadnost nekom narodu već su to odlučile verske vođe. Onaj ko je pravoslavac on je Srbin. Onaj ko je katolik on je Hrvat. Onaj ko je musliman on je Musliman(ovako su nas učili. Ako se musliman piše malim slovom onda se misli na veroispovesti, a ako se piše velikim slovom misli se na na narod - naciju. Postavio sam pitanje profesoru sociologije:A odakle čovek u razgovoru zna da li ja kažem malo ili veliko slovo". Tim pitanjem se završilo predavanje tog dana. Epilog pitanja je moje polaganje sociologije iz 7.puta i to navrat nanos mada sam je deklamovao za 10.Profesor je bio Srbin pravoslavac.

  • stan

    2. februar 2016 | 20:16

    Hvala profesore za istinu kojs je i logična , znam sigurno da je istina jedina ispravna stvar dugoročno za ove prostore, dugo su nas držali u smišljenom neznanju da bi sa nama upravljali lakše a ima ih ima kako tuđi tako i svoji. Još če mnoge istine protutnjati ovim prostorima što pre to bolje za nas,samo se to treba potencirati u javnosti i biti dobronameran da napokon u većini nas ta spoznaja izleći netrpeljivosti,delenja i druge loše stvari i da budemo ljudi iznad svega istog roda.

  • Stecak

    2. februar 2016 | 19:21

    Kako onda stariji rijecnik bosanskog jezika od srpskog? Otkud stećci? U vjeri nema prisile , da je bila nasilna islamizacija , na prostoru balkana bili bi samo muslimani , oko 500 godina su turci vladali Srbijom ,Beograd je imao preko 100 dzamija

  • vukić

    2. februar 2016 | 18:36

    Ja od devedesetih na ovamo ne znam ni ko sam ni što sam. Mojega prezimena ima u sve tri vjerske konfesije. Hrvati nikada nijesu priznavali da imamo išta zajedničko, a muslimani koji žive u Bosni do devedesetih su govorili da su porijeklom iz Crnr Gore i još bliže iz mjesta odakle i moji đedovi, a od devedesetih kažu nema ni govora o tome. Mi do skoro bijasmo Srbi-Crnogorci, a od devedesetih ni govora, mi smo, čoče posebni, isključivo Crnogorci. Ja mislim da svi imamo iste korjene, za to nam ne treba boljega dokaza od našega zajedničkog i istog jezika. Evo ovdje u istočnoj Crnoj gori živimo sa Albancima, ali nam je jezik različit, pa prema tome i korjeni.

  • Sumadinac

    2. februar 2016 | 15:52

    Umesto da se svi zajedno I budemobudemoaci,mi sve kontrakontrao...takav nam je mentalmenizgleda drzimo

  • Amir

    2. februar 2016 | 08:17

    Posle 90-tih nas svi svojataju a prije 25 godina su nas trijebili. Sad smo braca a prije kao nismo bili. Odakle onda poticu Mladic, Karadzic, Seselj, Arkan i ostala kompanija pa pobise toliki narod? Kome oni pripadaju? Jos koja decenija pa ce se pojaviti neki Sancez da kaze da smo Brazilci. Hajde da se okrenemo buducnosti a ne kopamo samo po istoriji. Veliki pozdrav za sve ex. YU narode.

    • 2. februar 2016 | 12:31

      топлистанадреалиста

      @Amir

      То је крива црква! Они ти неће признати али ја ХОЋУ!!! Муслимани су се изјашњавали као Срби и то је ЧИЊЕНИЦА!!! Да смо један народ и то је ЧИЊЕНИЦА!! СПЦ је забранила СВИМА који нису православци да се изјашњавају Србима, тј СПЦ је рекла да Срби могу бити само православци и то је ЧИЊЕНИЦА!!! Крива је црква која је донијела тај "закон" 1921 или 1922, нисам сигуран! За подјелу је највише крива црква која вас је прогласила несрбима, вас, нашу БРАЋУ, шутнули вас због вјере! ЦРЊАК, А??? Истина буразеру, истина утемељена чињеницама, умјесто да живимо нормално послије турске окупације..... ПРОПАСТ!!! Џаба вјера, нема нигдје више грешника на бијелом свијету него код нас у региону! Мислим на комплетан регион!!

    • 3. februar 2016 | 07:14

      Brale

      @Amir

      Nismo vas mi pre 25 g trijebili. Ne Amire mi smo se tada potukli žestoko. Jel tako. Izdali ste u prošlosti svoju veru a pre 25 svoju zakletvu. Izdali ste svoju državu Toj državi ste davali svoju zakletvu da će te je čuvati i boriti se za nju ne želeći da u toj borbi date i svoj život. I šta bi tada Amire. Kao što izdadoste veru tako i državu. E kada se to desi onda se potuku izdajnici i oni koji to nisu. I onda bude žrtava. Rat je takav uvek bio i biće. U ratu nema pravde. Ko je jači u ratu bolje prodje. A sto se tice zločina ja je..m mater i mojim i tvojim zločincima. Onaj koji ubije dete, ženu, starog i nemoćnog taj ne pripada ni mom ni tvom narodu. To su i moji i tvoji izrodi.

  • топлистанадреалиста

    2. februar 2016 | 08:07

    Заборавио је Зуку Џухмура и Мехмед Алију Мака Диздара!

  • BNK72

    2. februar 2016 | 07:47

    I zato braco urazumimo se i ujedinimo

    • 2. februar 2016 | 12:15

      Snezana яяя

      @BNK72

      Zakrpljena tikva ne drzi dugo vodu, zapamti to, mi se nismo samo posvadjali, mi smo se medjusobno ubijali, sve sto zalepis ima rok trajanja, a kada ponovo pukne tu gde je spojeno ubace se i nasa deca. Treba li nam to ponovo?

  • Bub

    2. februar 2016 | 06:37

    Dali je uopste vazno koje si vjeroispovesti u svojoj kuci slavi sta smatras da je za tebe dobro a na ulici se ponasaj kao covjek mi moramo nauciti druge vjere respektirati onda ce i drugi nas stalno jedno te isto sve na nacionalnoj bazi osvestite se

  • Djed

    2. februar 2016 | 02:54

    Ja ne znam šta ovaj basa? Ovaj frajer je toliko željan slave do te mjere da svoj narod mješa sa drugim narodom. Kao prvo, da smo mi Vi, ne bi radili to što ste Vi radili devedesetih. Ubijanje, silovanje, mučenje...Čast izuzetcima. Kao drugo navest ću živog svjedoka. Svjedoka koji nikad nije umro. Taj svjedok je Stećak. Materialni svjedok koji vjekovima stoji i govori ko smo mi i koje je naše pismo. Stećaka nema u lijepoj Srbiji. To je dokaz da mi nikad nismo bili Vi. Mi smo oduvijek bili mi, samo što smo preuzeli Islam, a do prije preuzimanja Islama mi smo bili pod crkvom bosanskom, naši sveštenici su bili Bogumili i naš glavni poglavar je bio Djed. Crkva bosanska nije bila ni Katolička ni Pravoslavna. Imali smo svoje crkve, svoje obrede, svoje običaje. Eh, još samo ovo. Kako tvrdi ovaj mister da smo mi nastali od vas. Pa majku mu kako onda da svi pređu na Islam iz Bosne, a iz Srbije skoro mala manjina? Kako to? Tu mora da postoji nekako razilaženje u prijašnjem vjerovanju nas i vas prije dolaska Islama.

    • 2. februar 2016 | 13:26

      Saka

      @Djed

      Nisu svi presli u Islam. Bogu hvala ima toliko koji su ostali Srbi. Ima i Hrvata. Bogumili nisu narod vec sekta u okviru Hriscanstva. Ako ste poseban narod zasto pricate srpskim jezikom? Kazes Djed i Bogumil...sve srpske reci. Samo ijekavica. Mnogi bosnjaci znaju da su im preci Srbi... ostali se prave da neznaju.

    • 2. februar 2016 | 15:51

      Južnjak

      @Djed

      Vi ste zajedno sa Hrvatima pobili 1.000.000 pravoslavnih Srba u NDH, tako da ste vi pokrenuli lavinu mržnje i prezira.

    • 3. februar 2016 | 10:22

      Jorga...

      @Djed

      Na teritoriji Bosne se razvila Hriscanska jeres bogomilstvo, koji su verovali u jednu prirodu Isusa Hrista, pa je samim tim bilo tim narodima prihvatljiviji islam, tako da ako idemo unazad opet dolazimo do Hriscanstva na prostoru Bosne, nesto slucno kao u sadasnjoj Crnoj Gori, osnovana crnogorska pravoslavna crkva koja je registrovana samo u policiji, a kad prodje neki period i oni ce tvrditi da su direktno od Adama i Eve, kao sadasnji Bosanci, uzalud vam lazi

  • Александар Џунић

    2. februar 2016 | 01:51

    Језик којим се споразумевамо је као и генетски материјал на основу кога генетичари утврђују сродност. Малте се и навијачи Збезде и Партизана, па им то не одриче порекло. Друга је ствар увезени примитивизам са стадиона запада. Овог професора, као и Џевада Сабљаковића, прогласиће издајицом и/или лошим муслиманом, а стране обавештајне службе ће и даље наставити да кидају и разваљују словенско ткиво на овим просторима, дајући подршку перјаницама мржње и братоубилаштва.

  • kučibaba

    1. februar 2016 | 22:55

    Jadno i patetično istraživanje ustvari zazivanje nečega što nikad neće biti i žal za nečim što je propušteno ispušteno. U BiH su narodi Srbi,Bošnjaci,Hrvati,Jevreji,Romi,Albanci a nacija im je Bosanska....

    • 1. februar 2016 | 23:39

      Алекса

      @kučibaba

      Иди ти у Читлук, на пример, па реци њима да су те нације. Је#аће ти мајку мајчину, или иди на Пале, свеједно.

    • 2. februar 2016 | 07:34

      mmm

      @kučibaba

      Pametni, nauci prvobsta je nacija i narod pa onda komentarisi da nebi lupetao. Kazes narodi su Srbi, Hrvati i dr a nacija "bosanci".. Narod i nacija je jedno isto, ne mozes biti pripadnik jednog naroda a druge nacije. Svasta..

    • 2. februar 2016 | 09:32

      vuk popovic

      @kučibaba

      Blago tebi sa takvom pamecu

    • 2. februar 2016 | 15:08

      Mega Storm

      @kučibaba

      Bosanska nacija nastala 1974. donosenjem ustava pre toga su se svi muslimani pisali Srbi muslinanske veroispovesti.

  • ÔDragan

    1. februar 2016 | 21:35

    Oovone treba pricati na tv u dtampi i svuda to potencirati da se ljudi urazume.

  • ...

    1. februar 2016 | 20:19

    Pa svi muslimani iz Bosne su Srbi Pravoslavci , hteli to oni priznati ili ne.

    • 1. februar 2016 | 21:22

      Mile

      @...

      Kako znas da su bas svi. U poslednjih nekoliko stotina godina puno se ljudi ovde izmesalo. Znam muslimanku ciji je pradeda trgovac iz Persije krenuo za Evropu I ostao u Banja Luci. U poslednjih oko 200 godina izmesali su se potomci sa lokalnim stanovnistvom, ima ih sada u Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Svedskoj, Americi.... Ko zna sta se na Balkanu sve izmesalo.

    • 2. februar 2016 | 08:15

      топлистанадреалиста

      @...

      Није битна вјера, то нас и "хандри"! Суштина је да смо исти народ! Србин може бити и муслиман, католик, протестант а може и атеиста. Мене не нервира то што је неко муслиман или атеиста или било шта друго, мене нервира што се форсира да су они друга нација, некакви "бошњаци", то је будалаштина, мене не занима ко је које вјере, то би и онако требала бити индивидуална ствар! Највише је крива СПЦ, у ствари можда и ЈЕДИНИ кривац! Не могу да се сјетим тачно које године, али "спц" је објавила да Срби могу бити само и искључиво православци!!! Има ту обостраних грешака и док се оне не признају, нема бољитка!

  • Grof

    1. februar 2016 | 20:12

    Svaka mu je na mestu, ka Njegoseva, sve se ovo zna od davnina, znamo to i mi mladjih generacija..samo sto se dugo cutalo na ovu temu,nije odgovaralo vasem drugu Titu da se o ovome prica i pise,kao i o mnogim drugim istorijskim cinjenicama vezanim za Srbe i Srbiju, ali ste o njegovim ofanzivama sve morali da znate, kao da nasa istorija sa njim pocinje i zavrsava se.

  • MANEŠTANI

    1. februar 2016 | 19:13

    SLAŽEM SE SA TIM, ALI POLITIKA JE UČINILA SVOJE ,DALEKO JE OTIŠLO NAROČITO U OVOM GRAĐANSKOM RATU.VEHABIZAM VRŠI VELIKI UTICAJ NA MUSLIMANE NAŽALOST TIH LJUDI A I NA NAŠU, JER SVE SE TO DEŠAVA U SRBIJI I BiH. PRE ĆEŠ SADA UBEDITI DOMAĆEG MUSLIMANA DA JE POSTAO OD ARAPA NEGO DA MU JE POREKLO SRPSKO HRIŠĆANSKO. OSIM ČASNIH IZUZETAKA POPUT NAVEDENIH LJUDI IZ TEKSTA I NEKIH NAMA NEPONATIH. MALO JE LJUDI DANAS POPUT PROFESORA SALIHA I KUSTURICE KOJI TO IMAJU HRABROSTI JAVNO REĆI.

    • 1. februar 2016 | 20:42

      Mile

      @MANEŠTANI

      Nije bas sve idealno. Juzni Sloveni islamske veroispovesti su od forjiranja zajednicke drzvei imali dosta problema, nekad zbog iskljucivosti vlasti, nekad zbog svoje krivice, nekad zbog balkanske netolerancije. Vecina komentara ovde opet pokazuje iskljucivost. To je nazalost normalno za nase uslove jer je ljudima lakse da prime nesto zdravo za gotovo nego da citaju debele istorijske knjige. A vole da tumace sve I svasta bez obzira na nivo znanja.

  • D. D. SVE.da... ,

    1. februar 2016 | 18:18

    OVAJ CLANAK ZAISTA JE VRIJEDAN DA SE PROCITA, A POSEBNO ONI NAIVCI KOJI NI SAMI NZNAJU TKOSU I STO JESU. DA MI JE NEKA MOC DA OVAJ CLANAK KOJI ZAISTA GOVORI O JEDNOJ PRAVOJ ISTINI, A STO TO I DOKAZUJE JEDAN VELIKI COVEK DA GA U PRVOM REDU DAMO BAKIRU IZTBEGOVIC U DA ON DOBRO PRUCI STO BI BILO DOBRO ZA NJEGA I SVIH NAS PRVO U BH, NADAM SE DA I TO SE MOZE JEDNOM DESITI, A PROFESORA AUTORA OVOG CLANKA POZDRAVLJAM I SVAKODNEVNO DOBRO ZA NJEGA.!!!

  • Стварно је tako Салихе Србине

    1. februar 2016 | 18:10

    Проф" Др Салихе свака част на истини , јер свака Истина мало боли оне који је не признају па себе називају бошњацима речју којом је потурице називао Вук Караџић. И онда стављају љиљане грбом Твртка Которманића Србина и синова Стјепана остоје , Вука и ћерке Јелене( који на жалост узе закржљалу веру ватикана ) . Е онда дођоше турци османлије и потурчише пола босне , да би баш њихови потомци данашње наше драге потурице или наша Српска браћа муслиманске исповести себе називали такозваним бошњацима .

    • 1. februar 2016 | 18:24

      Jela

      @Стварно је tako Салихе Србине

      Posrbice opet komentarisu onako kako njima odgovara. Radite bre nesto i ostavite istoricarima da kazu sta znaju. Svidelo se to nama ili ne.

    • 1. februar 2016 | 18:26

      Mika

      @Стварно је tako Салихе Србине

      Opet navijas. Pozivas se na Vuka jer ti to odgovara. Da si posten pozvao bi se I na druge. Na primer na Dobricu Cosic koji je pisao da Srbi lazu sve pa I sami sebe.

    • 2. februar 2016 | 05:54

      Šatobrjan

      @Стварно је tako Салихе Србине

      Ko jednom promeni veru, promeni- će i naciju. Hronološki: prvo biše poturice, pa srbi muslimani islamske veroispovesti, pa po titu muslimani, pa bošnjaci koji govore bošnjački, pa im se nije svidelo, nekako ružno zvuči, pa sad su bošnjaci koji govore bosanski koji se u većini sastoji od srpskih reči, nešto malo hrvatskih i najmanje turskih. Eto to je istorijat tog napaćenog, jadnog muslimanskog naroda.

  • Lale

    1. februar 2016 | 18:09

    Čisti srbi nisu sigurno, ima tu i turske krvi

    • 1. februar 2016 | 19:20

      Brale

      @Lale

      E vidiš tu strašno grešiš. Ti ljudi su se turcili iz više razloga. Ekonomskih, zbog toga da bi im deca išla u vojnu školu u Tursku, i da bi sačuvali svoje žene od napastvovanja. Čak i danak u krvi je veoma sumnjiv. I Srbi su voleli da dete uguraju u vojnu službu (kao i danas). Dete se poturci postane Turski vojnik ponekad na visokom položaju, porodica zbog toga bude privilegovana. Naravno Srbi čije je dete po okolini pričaju da im je ono na silu oteto da ih nebi ukokali drugi Srbi. Brat Mehmed paše Sokolovica je Makarije Sokolovic prvi srpski patrijarh. Samim turcenjem žene su bile zaštićene od Turaka mnogo više nego pravoslavne. Prema tome najcistiji Srbi su upravo muslimani.

    • 1. februar 2016 | 19:21

      Brale

      @Lale

      Više turske krvi ima u Srbima pravoslacima nego u Srba muslimana.

  • UNITEDSTATESOFSERBIA

    1. februar 2016 | 17:34

    To što se dešavalo nekada davno--dešavalo se i u bliskoj prošlosti, ,,,,samo malo drugačije, ,,,,,,kada su ljudi masovno ulazili u vladajuću stranku.. ......Danas je to mnogo bezbolnije.. ........Crven, pa Žut, pa Plav, pa Šaren.. .....uglavnom--------šta su sve srbi morali da rade da bi preživeli @

    • 1. februar 2016 | 18:08

      Reks

      @UNITEDSTATESOFSERBIA

      Evo nek mi neko objasni koja je privilegija biti srbin lnamo najmanju drzavu u odnosu na broj stanovnika pogledajte bugarsku grcku austriju madjarsku imamo najgore politicare farma rijalti gatare turbo folk nerad koja je privilegija biti srbin osim sporta i tesle

  • Lazar

    1. februar 2016 | 17:29

    U srbiji je naj manje srba,vecinom su jugokomunisti koji se jos nisu probudili,to su naj veci neprijatelji srbije i srpskog naroda...

    • 1. februar 2016 | 18:02

      MD

      @Lazar

      Najveći neprijatelj Srbije je nepismenost,neobrazovanost i zatucanost.

  • Mile

    1. februar 2016 | 17:21

    Volim kada ljudi od nauke iznose misljenja na isnovu cinjenica. Bilo bi dobro da se diskusije nastave u tom pravcu bez nepotrebnog politiziranja teme. A mi citaoci nesto da naucimo, ne da o istoriji pricaju pojedinci koji ni ne citaju ustoriju.

  • polat

    1. februar 2016 | 17:21

    toliko je jak istrazitelj muslimanske historije da je dobio Vukovu nagradu,zar to ne govori u ciju korist istrazuje?

    • 1. februar 2016 | 18:15

      MD

      @polat

      A da nije trebao da dobije Artukovicevu nagradu?Toplo bih vam preporucila da se vi okrenete "lijepoj vasoj" pa tamo da pametujte i da se manete Srbije jer mi i vi malo sta zajednicko imamo za razliku od nas i njih.

  • Jela23

    1. februar 2016 | 17:13

    Zanimljiv clanak. Verovatno da je tako kao sto pise autor. Nazalost, na Balkanu nacionalna I verska pripadnost cesto ima veci znacaj nego neke mnogo vaznije zivotno vazne stvari. To se nekad namerno ili slucajno raspiruje I nalazi dobru podlogu kod nacionalno zastrascenih. Bilo je u proslosti puno primera medusobnog nerazumevanja I sukoba, ali I mnogo, mnogo, mnogo vise primera dobrog zivota I saradnje. Na nama je da odlucimo u kojem pravcu cemo nastaviti dalje da zivimo I radimo. A istorija treba da ostane barem na nivou ostalih nauka, nikako da se sa njom preteruje. Za mene kao inzenjera je mnogo vise znacajno sta I kako radimo I privredujemo.

    • 1. februar 2016 | 20:00

      Алекса

      @Jela23

      Како напредујемо? И ти се нађе стручна да пишеш о историји!?

  • Erdan

    1. februar 2016 | 17:00

    E moj mrco mrceni

    • 1. februar 2016 | 17:36

      Milos

      @Erdan

      E moj zaboravni Srbine. Mrca si ti jadnice.

    • 1. februar 2016 | 17:44

      Bivsi Debeli

      @Erdan

      Sta je bolan Erdane?Ovo je nauka.

    • 1. februar 2016 | 21:28

      ДУШАН КРАИШНИК БАЊА ЛУКА

      @Erdan

      Ердан ,,,како истина боли па читав живот у лажи лажете дјецу лажете себе,како у оном филму пита дјете мајку а зашто ми мајко не причамо турски него исти језик као Срби а мајка нема одговора,,,ја сам увјек говорио да сте ви наше крви и то је истина истина Ерданееее Истина

  • Reks

    1. februar 2016 | 16:48

    Otkrio si ameriku evo ja sam srbin a ne osecam se tako boli me uvo za nacionalnost ili imad dusu ili nemas to mi je najbitnije koje nacije su bili adam i eva zar je to bitno

    • 1. februar 2016 | 18:52

      VAN

      @Reks

      Biti pripadnik neke nacije znači poistovetiti ili identifikovati se sa kolektivnom svesti jedne zajednice naroda. Identifikacija ili poistovecivanje je jako važno u izgradnji ličnog i kolektivnog identiteta kod čoveka. Ali pošto kod tebe vlada očigledno pomračena svest i ne dovoljno obrazovanje ti ne znaš i ne možeš da razlikuješ po čemu se razlikuje svest psa od svesti šakala.

  • Spawn

    1. februar 2016 | 16:47

    E moj Salihe pametniji su od tebe napisali i ostavili generacijama koje su dolazile i dolazice ako Bog da, dokumente koji demistifikuju i dokazuju kako i na koji nacin je narod u Sandzaku primio Islam. Ne razumem cemu vekovna borba i teznja ka laziranju istorije Srbije u svakom pogledu.

    • 1. februar 2016 | 17:37

      Nista licno

      @Spawn

      Citas li ti ista?

    • 1. februar 2016 | 17:46

      Boris

      @Spawn

      Imas karte Evrope iz druge polovine prvom milenijuma koje su crtali ostali Evropljani pa pogledaj ko je ziveo na nasim prostorima. Ili su mozda i te karte Srpska propaganda?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA