Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zen
Prvo, tuda idu najgori mogući autobusi. 31 koji je najvažniji gradski prevoz izgleda kao olupina, da ne kažem nešto gore. Pedesetica, poznata naša 50 <3 gde u pola autobusa ne rade kočnice (i vozači to priznaju) pa na svakoj nizbrdici horski recitujemo "oče naš". Drugo, semafori nisu sinhronizovani a tako ka medakoviću iz ustanicke imaju uslovno skretanje u vreme 13-sekundnog zelenog svetla za pešake te pešaci nemaju izbora pa da prelaze na crveno. Pritom nijedan vozač ne propušta na pešačko zeleno. A ja mislim da je pešačko vaznije od uslovnog.
Stevo Pariz
I am the sword
A
U gradski posle ovolikog haosa svaki drugi dan vise ni kontrola ne ulazi