Narod je razocharan u zemlju i vladu tako da kab bi objavili da se u srbiji sadi krompir i kukuruz ljudi bi bili skeptichni. Lichno ne verujem da ce se bilo shta od ovoga praviti kod nas. Ove stvari se rade od karbona , a mi ne posedujemo tu trhnologiju.
HVALA BOGU DA IMAMO STA PONUDITI,a ne samo stranci...stranci.Mislim da bi Drzava trebala da VISE OBRATI PAZNJU NA DOMACE PROIZVODJACE,A NE SAMO STRANCI.BRAVO MAJSTORI!DASAM VLAST UCINIO BIH SVE, DA STO PRE KRENE PROIZVODNJA OVIH LEPOTANA.
Od 0 do 100 6 sekundi?? Pa to i nije super super. Pre 6 godina imao sam skyline r33 duple turbine i mislim da je bio sigurno brži od 6 sekundi. A drug mi imao supru isto 2 turbine i isao je 10 secundi na 400 metara.
Žuti, crveni i beli model (imena im ne znam) tim redosledom bi išla moja gradacija dopadljivosti. Što se tiče proizvodnje u Srbiji, naravno, ali i menadžeri kompanije moraju biti strpljivi. Da bi se auto-kompanija dokazala na nekom tržištu potrebno joj je minimum 20 godina pouzdanosti, kvaliteta i performansi. Ako je gospoda spremna na taj izazov Srbiji bi bila čast da ima high-class fabriku u svojim granicama verujem.
SVE JE OVO LEPO ALI TREBALO BI POMOĆI DA SE RAZVIJE PROIZVODNJA OVAKI AUTA,DA BUDEMO PRIMEĆENI PO TAKOM AUTU U SVETU U POZITIVNIM SMISLU. I PO JUGU SMO BILI PRIMEČENI I JOŠ UVEK JE JUGO PREDMET ISPRDAVANJA NAŽALOST.
Ono sto se dobro prodaje je klasika i kvalitet. Egozoticni modeli tesko dolaze do novcanika kupaca. Da bi neko prodavao skupoceni superautomobil mora imati izgradjeno ime. To je trnovit put i mnogini nakon 100 godina nisu uspeli da ga predju. Pogresno je krenuti od luksuznih modela, treba napaviti jeftino i dopadljivo vozilo, sa jednostsvnom i pouzdanom mehanikom, kad to krene u masovnu proizvodnju onda podizati nivo luksuza i cene.
Juke, alfieri i aventador... nije revolucija u dizajnu ali lepo je videti da se trude, nedostaje originalnosti ali mozda je kvaka u tehnologiji a ne u dizajnu...
Ako je sa elektro agregatom mozda ga neko i pogleda u zenevi na salonu .inace vreme benzinaca je proslost ..a dizajn je pa kopija nekih prototipova iz 90-ih godina ..sve u svemu po meni samo preveliki trud da se oslikaju par slikica...
stvarno?
Narod je razocharan u zemlju i vladu tako da kab bi objavili da se u srbiji sadi krompir i kukuruz ljudi bi bili skeptichni. Lichno ne verujem da ce se bilo shta od ovoga praviti kod nas. Ove stvari se rade od karbona , a mi ne posedujemo tu trhnologiju.
Podelite komentar
Vlajko
Sve moze da se napravi u srbiji ali ko ce da radi?
Podelite komentar
Pedja doktor
Оћел га убацити у нид фор спиду ?
Podelite komentar
Ludi Milojko@
Jel ovo iz nekog crtanog filma vijest
Podelite komentar
Slobodan
HVALA BOGU DA IMAMO STA PONUDITI,a ne samo stranci...stranci.Mislim da bi Drzava trebala da VISE OBRATI PAZNJU NA DOMACE PROIZVODJACE,A NE SAMO STRANCI.BRAVO MAJSTORI!DASAM VLAST UCINIO BIH SVE, DA STO PRE KRENE PROIZVODNJA OVIH LEPOTANA.
Podelite komentar
Struka
Od 0 do 100 6 sekundi?? Pa to i nije super super. Pre 6 godina imao sam skyline r33 duple turbine i mislim da je bio sigurno brži od 6 sekundi. A drug mi imao supru isto 2 turbine i isao je 10 secundi na 400 metara.
Podelite komentar
U kojoj
@Struka
Igrici si ih imao?!
Podelite komentar
Zoran
Bravo i samo napred.
Podelite komentar
ATIMUS
Ovo je srpski auto turbo srbokaldrmar podesen za udarne rupe po asvaltu .....tako da je vrh u tehnoloziji i tehnike
Podelite komentar
jaca
Posle leteceg voza,lSUPERAUTO?Nasi putevi vole zaprege i traktore...Ovo neka praunucima da im ze nadje...
Podelite komentar
Srbin
Podrzavam pokusaj, ali po mom misljenju, retko ruzni modeli..
Podelite komentar
Tehničar stočarstva
Žuti, crveni i beli model (imena im ne znam) tim redosledom bi išla moja gradacija dopadljivosti. Što se tiče proizvodnje u Srbiji, naravno, ali i menadžeri kompanije moraju biti strpljivi. Da bi se auto-kompanija dokazala na nekom tržištu potrebno joj je minimum 20 godina pouzdanosti, kvaliteta i performansi. Ako je gospoda spremna na taj izazov Srbiji bi bila čast da ima high-class fabriku u svojim granicama verujem.
Podelite komentar
MANEŠTANI
SVE JE OVO LEPO ALI TREBALO BI POMOĆI DA SE RAZVIJE PROIZVODNJA OVAKI AUTA,DA BUDEMO PRIMEĆENI PO TAKOM AUTU U SVETU U POZITIVNIM SMISLU. I PO JUGU SMO BILI PRIMEČENI I JOŠ UVEK JE JUGO PREDMET ISPRDAVANJA NAŽALOST.
Podelite komentar
Karlo
Samo napred.
Podelite komentar
zabitivr
Da se pravi da a da se vozi nemoguce .srbiji du ivicnjaci jedno 50cm a Ulice nedaj Boze .jedino moze da kopaju alsvalt Tim vozilima
Podelite komentar
Dabo
Onaj zuti je lep model.Sta proizvodnja? O da-da, o da-da, o ha-ha ...
Podelite komentar
sale
Tek će biti Srpski proizvod kad se Bude i u Srbiji pravio !
Podelite komentar
Milja.
Kul
Podelite komentar
Boki
Ono sto se dobro prodaje je klasika i kvalitet. Egozoticni modeli tesko dolaze do novcanika kupaca. Da bi neko prodavao skupoceni superautomobil mora imati izgradjeno ime. To je trnovit put i mnogini nakon 100 godina nisu uspeli da ga predju. Pogresno je krenuti od luksuznih modela, treba napaviti jeftino i dopadljivo vozilo, sa jednostsvnom i pouzdanom mehanikom, kad to krene u masovnu proizvodnju onda podizati nivo luksuza i cene.
Podelite komentar
Srbin
Samo napred nikako nazad ako znate sta znaci
Podelite komentar
Stogod
Juke, alfieri i aventador... nije revolucija u dizajnu ali lepo je videti da se trude, nedostaje originalnosti ali mozda je kvaka u tehnologiji a ne u dizajnu...
Podelite komentar
Ortodox No1
Meni je ovo ruzno..
Podelite komentar
Velislav
Za široke narodne mase...za čitavih pet kupaca u svetu.
Podelite komentar
The pametan
Ako je sa elektro agregatom mozda ga neko i pogleda u zenevi na salonu .inace vreme benzinaca je proslost ..a dizajn je pa kopija nekih prototipova iz 90-ih godina ..sve u svemu po meni samo preveliki trud da se oslikaju par slikica...
Podelite komentar
Ime
@The pametan
Vidi se da si mnogo pametan, za takav jedan komentar bilo je potrobno mnogo vremema....bices proglasen za mislioca
Podelite komentar
MisterX
odlican dizajn pogotovo crni samo napred.ako je pristupacna cena kupujem pozdrav .
Podelite komentar
Ludi Milojko
@MisterX
Kupujes ti...da ne kazem.
Podelite komentar
Kalabic
Bravo ti ga bateee!
Podelite komentar
Rico
Ovaj zuti iskopiran aventador,a ovi ostali dno dna i vidi se sa su dizajnirani u Srbiji,pogledajte im farove kao kod kola od pre 10 godina..
Podelite komentar
West
Super auto al za Srpski brend bi trebalo da se zive ALKOS a ne Akos.
Podelite komentar
Bg-Serb
@West
Vozice ga neki alkos.
Podelite komentar
Game over
Meni je ruzan,bar na slici!
Podelite komentar