Velika priznanja Beohemiji na prestižnom sajmu u Dizeldorfu (FOTO)

  • 1
Foto: Promo Foto: Promo

Dok Srbija otvara svoja prva poglavlja u pridruživanju Evropskoj Uniji, pojedine domaće kompanije i  brendovi su najbolji ambasadori Srbije na tom putu.

Naime, kompanija Beohemija i njen brend omekšivača Duel, poneli su nekoliko laskavih priznanja na nedavno održanom sajmu „Euromold“ u nemačkom gradu Dizeldorf.  Reč je o jednom od najprestižnijih sajmova iz oblasti dizajna i razvoja proizvoda koji već dve decenije okuplja eminentne svetske proizvođače.

Foto: Promo Foto: Promo

Od ukupno 453 izlagača iz svih krajeva sveta, Beohemija je dobila diplomu za izvanredno dostignuće u razvoju robne marke Duel omekšivača za veš, diplomu za zaštitni znak brenda Duel, kao i diplomu i zlatnu statuetu za sajamski nastup.

Duel, kao vodeći srpski brend omekšivača za veš, svoj tržišni uspeh širom našeg regiona duguje kombinaciji dobrog poznavanja lokalnog potrošača i ekspertizi eminentnih stručnjaka Beohemije.

Za razliku od multinacionalnih kompanija koje svoje mirisne varijante omekšivača lansiraju globalno, Duel ima tu privilegiju da svoje mirisne note prilagođava potrebama i željama srpskih potrošača.

Foto: Promo Foto: Promo

Svaki Duel omekšivač sadrži pečat koji navodi da je proizveden po IFRA standardima, a već kratka pretraga na internetu otkriva da je reč o esnafskom udruženju svih najvećih svetskih proizvođača parfema.

Dugotrajnost i intenzitet mirisa su najvažnije merilo kvaliteta svakog omekšivača na našem tržištu, ali proizvod ne može da bude uspešan ako ne obezbeđuje i prijatnu mekoću opranog veša i njegovo lakše peglanje.

U tom smislu, Duel može da se pohvali sopstvenim razvojem najsavremenije  tehnologije omekšivača koja može da se meri sa najsavremenijim dostignućima vodećih svetskih kompanija. Pored uobičajenog uklanjanja statičkog elektriciteta i glačanja vlakana, Duel omekšivači doprinose većoj punoći i fleksibilnosti tkanine, čime se proizvodi osećaj svilenkaste mekoće na dodir.

Foto: Promo Foto: Promo

Duelova tehnologija stvorila je proizvod koji modifikuje površinu vlakna, povećava hidrofilnost i smanjuje gužvanje tretirane tkanine. Podjednako dobar na pamučnim i sintetičkim tkaninama, Duel posle svega jednog pranja doprinosi boljem kvalitetu opranih odevnih predmeta.

Dok se naša zemlja sprema za članstvo u evropskoj porodici naroda, primer Beohemije i njegovog brenda Duel nam na najbolji način pokazuje kako se to radi u praksi. Cilj evropskih integracija mora da bude podizanje kvaliteta naše proizvodnje na evropski nivo, a ne prepuštanje proizvodnje kompanijama iz razvijenijih zemalja sveta.

Ukoliko ispunimo evropske standarde u našoj proizvodnoj praksi i našem potrošaču ponudimo kvalitet koji imaju potrošači u EU, ne samo naši potrošači, već i evropski stručnjaci, to će prepoznati i tretiraće naše kompanije kao važan deo svog tržišta. Duel je već otvorio veliki broj svojih poglavlja u ovom procesu.

(Telegraf.rs)

Video: Željka Bojić je jedna od njih, ona čeka na transplantaciju jetre i ima samo jednu poruku

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dag

    19. decembar 2015 | 12:31

    Opet sija,meni najmilija - Zvezda... ( Volim i Partizan,za Zvezdu sam - vezan.Al'ne volim duel ove dve ekipe,prokljucaju strasti i nekad - prekipe.)... Mala sala,cestitke iskrene,povuce te stih,pa se s'teme - skrene ...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA