Vozio ga deda imao je kracu nogu pa...nije nikad davao pun gas...:)
a kilometri u svajcarskim vozilima...:)))
ma ljudi sta vam je gde su sigurne kilometraze....
cak i svica i nemacka....vracaju pre svakog redovnog servisa....i to gomila ljudi...posle ga prodaju i kao redovno servisiran....
svaki servis ima uredjaje za vracanje km....
pomenuti gospodin iz novog sada još uvek dobro zarađuje na vraćanju kilometra pa mu neće biti teško da utvrdi koliko je automobil prešao jer sobe delu auto kuća je to radio mu je u uređaju ostalo brojeva šasije na kojima je radio
E ljudi, nemate pojma. Opšte je poznato da svi u Evropi dovoze auto u Šabac čim pređe 100 000 km. Obilazio sam sve placeve i nema nijednog da je prešao preko 113 000 km.
Pa vozi li neko sem baba?
Ja sam uvezao Audi A4 iz Belgije sa 190000 km,vozio ga 4 godine,prošao s njim još 220000,a prodao ga sa 260000.Posle sam kupio drugog,malo mlađeg,ali s motorom 2,5 TDI sa 240000 km.Kad sam otišao na dijagnostiku i veliki servis,šok,kažu mi u servisu da je obišao zemaljsku kuglu jedno 30 puta
Ja sam do sad uvezao auta iz Svajcarske. Jeste da je carina i porez malo veci nego u nemackoj ali je zato auto siguran. Uvezao sam Skodu Oktaviu sa predjenih 200000km auto sam prodao drugaru, presao do sad sa njim nekih 100000 znaci auto ima sad oko 300000, ne fali mu nista. Jedino sto sam ja menjao na tom autu je zubcasti i lamelu. I sto je najvaznije u Svajcarskoj kad kupis auto uvek je to prava kilometraza. Strahovito su velike kazne kad bi vratili kilometrazu. A isto se servisi redovno rade, sto u Nemackoj i Austriji nije slucaj. A da ne pricam o Italiji.
Prodavcima je to postala uzrecica "vozila ga baba" tako su poceli da pricaju i za motor suzuki hayabusa od 1300kubika,pitas u kakvom je stanju,a on "vozila neka baba"
Prodaje lik dva automobila i kaze kupcu ,ovaj prvi je vozila baba do prodavnice i nazad i kad ode da podigne penziju..A kupac ce na to,u redu a sta je sa ovim drugim automobilom ,a prodavac ce na to- sve je isto samo druga baba...
Kod mene slucaj lik natrpao ulja na motoru bilo sacuvaj boze,uglancao ga,namestio da nema problema bas odmah,kako mi prodade,drugi dan zaskripa ispod haube,strasno,te automobile koji su presli preko 200,300000km ne treba davati za to vise od 1500e,a kamoli 2500e,idiotizam,ulaganja koliko hoces.. Nasi putevi nisu za bolje od juga i tako neki do punta,ovo ostalo greota voziti..
Prije voznje zagrijavan 5.min,a prije gasenja opet 5.minuta. Da se ulje slegne,i da se turbo prestane vrtiti. Ekstra auto,masina ko nova,vozio samo po ravnici i asfaltu.
Najveći problem kod naših ljudi je to što hoće za jako mali novac da kupe maltene nov auto...Što je nemoguće...
Ako se kupuje polovan auto, treba ići na varijantu 2-3 godine starosti od prvog vlasnika.U tom periodu auto najviše izgubi na ceni a u principu je u odličnom stanju.
Nažalost za naš standard I kupovnu moć od 1.000-5.000€ to su skupi automobili...
Ali sa druge strane kada idete u kupovinu sa 2-3.000€ ne možete da očekujete ništa naročito...
Svi misle da kupe jeftin auto I voze ga 200.000 km I da ne ulože ni Dinara...
E to teško u realnosti može da prodje...
Golf 4 u Njemackoj sa 170000 km predjenih kosta vise od golf 5.
Tamo nema kao kod nas autu 20 god. a presao 200000 km.
Ako nadjete kod nas auto da je sasvim solidan a presao oko 300.000 km velika je sansa da se mijenja sledece:dijelovi vjesanja, amortizeri,turbina,zamajac,razni senzori....naravno zavisi od marke i to su vozila sa 10+ godina.
Ta auta su u Njemackoj vozena mahom tri velika servisa od zadnjeg niko nista nije ulagao osim sitnih kvarova, njima se i ne isplati dalje ulagati zato ih ima najvise i najpovoljniji su.
Auta sa kilometrazom ispod 150.000 km su bolja auta bez obzira na godine to se tamo vise cijeni od modela i godista.Naravno za 70% naseg naroda to su preskupe cijene.
Npr Pasat 2004 u bas dobrom stanju sa 190.000 km tamo kosta od 4500 do 5000€ sto je za nas preskupo,dok
kod nas taj auto kosta manje 1000€ zato sto je presao duplo vise nego sto mu pise na satu.I tamo je placen 3000€ .Koliko para toliko muzike.
Ja imam volvo s40 motor disel 1.9 td
Kupio sam ga sa 0 km u svajcarskoj
2003 godine i sada imam 538 000 km u perfektnom stanju kada sam ocarinio ofmah sam na nevidjeno dobijao 4000 eura samo sto je bez ogrebotina i unutra ocuvan do perfekcije a mislim da ce preci jos 200 do 300 hiljada
Toliko o kvalitetu
Da ti ces ga prodati sa 700.000 km ali preprodavac ce ga prodavati sa 300.000 km.
Tvoj auto tamo vrijedi od 700 do 1000€ sa tom kilometrazom. To je sigurno dobar i pouzdan auto gledao sam modele sa blizu milion km. Ako je u bas tako dobrom stanju sat se vraca bez ikakvih problema,kilometri su bonus zarada kad je auto tako ocuvan, to je nazalost surova realnost.
"Nasledio sam ga od pokojnog ujaka koji je živeo i radio u Švici,šta da radim kada imam već dva automobila pa ga prodajem but zašto da mi ne pravi gužvu u dvorištu. "
Na pitanje kada je servisiran? lik kaže "pre neki dan sam uradio i veliki i mali servis, evo piše sve u knjižici"
A što si rođače radio servis kada ti ne treba auto?
"Pa volim da kupac bude zadovoljan "
Posle 15 dana drugi auto prodaje na istu priču, taj je sahranio po evropi na priču i bližu i dalju rodbinu po nekoliko puta. :-)
Uglavnom kilometraza je ono sto se menja. Posto vozim Astru G, zaboravite da proverite kilometrazu, jer nema sanse preko dijagnostike, isto vazi i za Vectru B, Corsu C i to godiste. Sto se tice novijih Opela, od Astre H, Vectre C, Insignije i slicno sve moze preko dijagnostike da se proveri kilometraza, tako da povedite nekog sa Opel Tech2 dijagnostikom ako kupujete neki od ovih modela i znacete na cemu ste. Mozda nekom pomogne...
A na primer da moze da se vrati na motornom, to nisi pomislio da moze!? Da nije na toj Astri H slucajno Bosch edc16 ecu? Ah, da, sad je neko iz Novog Sada nabavio novi uredjaj taho spijun, i on ce moci da proveri sve...naravno, reklama... Dajte ljudi, motorni se rade preko 15 godina, ne zanosite se.
Prodajem kamion vozio samo sijalice. Prodajem brusilicu sekla samo stiropor. Muka mi je od bezocnuh lazi prodavaca. Oni toliko lazu i u oci gledaju. Pa sva kola.po placevima presla 130 000 a kostaju kao ona koja su u Nemackoj presla 600 000. Onda nesto nije u redu. Kilometraze se vracaju, papiri se falsifikuju...dno. Zasto se prodavci automobila ljube u celo? Zato sto nemaju obraz!
Pitam prodavca na auto placu,kada je radjen veliki servis,iz prve mi odgovori pre 5000 km,na placu je bilo oko 20 automobila i on "zna" za svaki kada je uradjen servis.
Najbolje je uzeti auto ovde od nekog koga znas, po preporuci. Ili otici direktno u Nemacku i uvesti auto. Ja sam uzeo pezoa 307 za 2.500 km 196000 a mehanicar kaze da nema sanse da je presao ispod 300000. Ali sta ocekivati od auta starog 13 godina. Ja prelazim godisnje 40000.
Prodavac: vozila ga baba, garaziran, k'o casa, servisiran redovno, nove gume...
Kupac: a ovaj do njega?
Prodavac: prijatelju, ista prica samo druga baba
Jednom sam kupio auto sa prekucanim brojevima i ta skola me je skupo kostala. Prica je bila baba iz Nemacke verovali ili ne. Auto i jeste za svoje godine tako izgledao, ali je skrivao mracnu istinu.
Ja sam naido na to da dam kupio suti i umesto golf 2 dizela oni su mi ptodali pola benzinca i tek kad sam krenuo da sipam gorivo i sipao dizel kad je stao auto provalio sam da sam prevaren... ali auo je vec bio prenesen
Auuu pa jos vas ima...ja davno prodao GTI pod dizel,a covjek me samo pitao pokazi mi ima li dizne..i ja mu pokazao dizne.
Ode GTI pod GTD ko' po sinama.
U pravu ste za sve...ali kupci u srbiji...majko mila..i dalje zive u uverenju da auto star 15 godina ima predjenih 150000 km...a kad realno stavite 280000 ...ili 300000 km niko nece ni da pita...vole da ih lazu..zato postoje i baba i deda...i tetka...auto u nemackoj kupite u 5 min..a u srbiji ..prodaje se mesec dana...kad doterate u extra stanju sa pravom kilometrazom od 150000 i naravno cena ..onda zovu 16 majstora...i opet skupo..na zapadu vozila do 150000 km se prodaju tamo a lomovi preko toga..Srbija..Bugarska..itd...voli nas narod lomove ..pogotovo iz Italije...jeftinije a vise gita nego gvozdja i farbe...pozdrav)))
Ne mora da znaci. Pre nekoliko godina sam prodao auto star 10 godina koji je presao za to vreme 41000km. Sluzio je zeni da ide u kupovinu i kad ja nisam tu da se preveze gde treba.
Uzmes alfu 147 benzinca, 2004. godiste i 1.6 motor bez varijatora faze. Jeste da ce se brzo sjebati trap, amortizeri i sl.. da ce trositi 11-12l benzina.. i da ce te za svaku cak i sitnu popravku majstori derati jer 'vozis alfu', ali bar ces da uzivas dok se vozis :D
Ako pogledate oglase videcete da automobili iz uvoza imaju manju cenu nego oni automobili koji se prodaju tamo odakle nasi uvoze (najcesce Nemacka). Pitate se kako je to moguce? Vozila koja su odlicnom stanju u Nemackoj ili se ne prodaju ili su papreno skupa. A ona vozila koja se prodaju kod nas a uvezena su iz Nemacke, kupljena su za smesne pare, i dolaze ovamo razbijena i udarane, prljava iznutra, i sa pola miliona kilometara. Ta vozila se sredjuju, menjaju delovi, farbaju, lakiraju, poliraju, rade se dubinska pranja kompletnog enterijera, motora i gepeka, i naravno vraca se kilometar sat obicno duplo a neretko i troduplo manje kilometara nego sto zaista jeste. Zato nasi uvoznici imaju auta u "perfektnom" stanju za manje pare nego u inostranstvu.
Pogledajte malo sajtove... Npr A6 je 30% skuplji kod nas nego u D. A pogledajte i ostale modele, inače velika mana vozila iz D. je činjenica da Nemci voze automobile koji se proizvode kod njih... Retko se vidi na ulicama Berlina, Minhena, itd. vozilo koje nije njihovo... Da nema zarade prilikom uvoza ne bi se trgovalo automobilima... I da se razumemo najbolje auto je novo auto pa makar ga proizvodio Žika iz Iđoša! I kako su cene goriva kod nas veće nego u EU? O vinjetama i putarinama hajde da ne pričamo...
I inače Nemci voze jako agresivno... Onaj osecaj kad na njihovom autoputu voziš 240... A pored tebe proleti nešto... Agresivno startuju na semaforu i prilično divlje voze... Sto za mene kao lalu nije bas normalno...
deda iz nemacke...:)
Vozio ga deda imao je kracu nogu pa...nije nikad davao pun gas...:) a kilometri u svajcarskim vozilima...:))) ma ljudi sta vam je gde su sigurne kilometraze.... cak i svica i nemacka....vracaju pre svakog redovnog servisa....i to gomila ljudi...posle ga prodaju i kao redovno servisiran.... svaki servis ima uredjaje za vracanje km....
Podelite komentar
@cicero
Zato su nasi jugici zakon.to sto vidis,to ti je.nema sanse da nesto sakrijes,go je ko pistolj.nema stelke na kompu,dzaba vracanja kilometraze.
Podelite komentar
kilometraza
pomenuti gospodin iz novog sada još uvek dobro zarađuje na vraćanju kilometra pa mu neće biti teško da utvrdi koliko je automobil prešao jer sobe delu auto kuća je to radio mu je u uređaju ostalo brojeva šasije na kojima je radio
Podelite komentar
nervni slalom
E ljudi, nemate pojma. Opšte je poznato da svi u Evropi dovoze auto u Šabac čim pređe 100 000 km. Obilazio sam sve placeve i nema nijednog da je prešao preko 113 000 km. Pa vozi li neko sem baba?
Podelite komentar
Dudo
Ja sam uvezao Audi A4 iz Belgije sa 190000 km,vozio ga 4 godine,prošao s njim još 220000,a prodao ga sa 260000.Posle sam kupio drugog,malo mlađeg,ali s motorom 2,5 TDI sa 240000 km.Kad sam otišao na dijagnostiku i veliki servis,šok,kažu mi u servisu da je obišao zemaljsku kuglu jedno 30 puta
Podelite komentar
Aviaticar
@Dudo
Ne razumem cemu sok,pa i ti si to isto uradio.
Podelite komentar
Valentin
Lazu pored babe vozilaje ponekad i prababa
Podelite komentar
Dogg
Mom caletu se lada niva zapalila dok je jos bila u garanciji
Podelite komentar
JVC
Srpska posla
Podelite komentar
Bankar
Menjam ladu sa kukom za jugo sa kukom!!! Kuku meni kuku tebi:)
Podelite komentar
Pravoslavac
Ima i toga: "Prodajem kola u delovima. Od Beograda do Novog Sada".
Podelite komentar
Zaba
I ja sam kupio auto u ch, vozila ga baba, zaboravila staku u gepeku.
Podelite komentar
Crnogorac
Ali zato kupis Nivu i ceras dok tockovi ne opanu... Zagarantovano je bez ulaganja i ona gura koliko hoces. :)
Podelite komentar
Mala skola
@Crnogorac
Nova se kvari jako. Nevalja
Podelite komentar
балери
@Crnogorac
Izvini ali nije istina i u svajcarskoj smanjuju kilometrazu
Podelite komentar
dany
Ja sam do sad uvezao auta iz Svajcarske. Jeste da je carina i porez malo veci nego u nemackoj ali je zato auto siguran. Uvezao sam Skodu Oktaviu sa predjenih 200000km auto sam prodao drugaru, presao do sad sa njim nekih 100000 znaci auto ima sad oko 300000, ne fali mu nista. Jedino sto sam ja menjao na tom autu je zubcasti i lamelu. I sto je najvaznije u Svajcarskoj kad kupis auto uvek je to prava kilometraza. Strahovito su velike kazne kad bi vratili kilometrazu. A isto se servisi redovno rade, sto u Nemackoj i Austriji nije slucaj. A da ne pricam o Italiji.
Podelite komentar
Djosa
@dany
Nebi bio siguran da je tacna km i ovde ima nasi ljudi ja radim u garažu, i znam sta mi sve radimo.
Podelite komentar
ts
Prodavcima je to postala uzrecica "vozila ga baba" tako su poceli da pricaju i za motor suzuki hayabusa od 1300kubika,pitas u kakvom je stanju,a on "vozila neka baba"
Podelite komentar
Sudija Dred
Naravno ..Italija je cudo ..za prave poznavaoce auta...zna se..Nemacka i Svajcarska...pozdrav i kupujte vozila iz Italije....xe xe
Podelite komentar
djordje
Prodaje lik dva automobila i kaze kupcu ,ovaj prvi je vozila baba do prodavnice i nazad i kad ode da podigne penziju..A kupac ce na to,u redu a sta je sa ovim drugim automobilom ,a prodavac ce na to- sve je isto samo druga baba...
Podelite komentar
Tehničar stočarstva
Sada je "hit": dugo stoji u dvorištu, ne mogu da ga vozim jer mi je oduzeta vozačka dozvola... Na nekoliko oglasa sam to video
Podelite komentar
Coki
Kod mene slucaj lik natrpao ulja na motoru bilo sacuvaj boze,uglancao ga,namestio da nema problema bas odmah,kako mi prodade,drugi dan zaskripa ispod haube,strasno,te automobile koji su presli preko 200,300000km ne treba davati za to vise od 1500e,a kamoli 2500e,idiotizam,ulaganja koliko hoces.. Nasi putevi nisu za bolje od juga i tako neki do punta,ovo ostalo greota voziti..
Podelite komentar
How Yes No
Prije voznje zagrijavan 5.min,a prije gasenja opet 5.minuta. Da se ulje slegne,i da se turbo prestane vrtiti. Ekstra auto,masina ko nova,vozio samo po ravnici i asfaltu.
Podelite komentar
Ivan
Najveći problem kod naših ljudi je to što hoće za jako mali novac da kupe maltene nov auto...Što je nemoguće... Ako se kupuje polovan auto, treba ići na varijantu 2-3 godine starosti od prvog vlasnika.U tom periodu auto najviše izgubi na ceni a u principu je u odličnom stanju. Nažalost za naš standard I kupovnu moć od 1.000-5.000€ to su skupi automobili... Ali sa druge strane kada idete u kupovinu sa 2-3.000€ ne možete da očekujete ništa naročito... Svi misle da kupe jeftin auto I voze ga 200.000 km I da ne ulože ni Dinara... E to teško u realnosti može da prodje...
Podelite komentar
Herceg
Golf 4 u Njemackoj sa 170000 km predjenih kosta vise od golf 5. Tamo nema kao kod nas autu 20 god. a presao 200000 km. Ako nadjete kod nas auto da je sasvim solidan a presao oko 300.000 km velika je sansa da se mijenja sledece:dijelovi vjesanja, amortizeri,turbina,zamajac,razni senzori....naravno zavisi od marke i to su vozila sa 10+ godina. Ta auta su u Njemackoj vozena mahom tri velika servisa od zadnjeg niko nista nije ulagao osim sitnih kvarova, njima se i ne isplati dalje ulagati zato ih ima najvise i najpovoljniji su. Auta sa kilometrazom ispod 150.000 km su bolja auta bez obzira na godine to se tamo vise cijeni od modela i godista.Naravno za 70% naseg naroda to su preskupe cijene. Npr Pasat 2004 u bas dobrom stanju sa 190.000 km tamo kosta od 4500 do 5000€ sto je za nas preskupo,dok kod nas taj auto kosta manje 1000€ zato sto je presao duplo vise nego sto mu pise na satu.I tamo je placen 3000€ .Koliko para toliko muzike.
Podelite komentar
Darko
Ja imam volvo s40 motor disel 1.9 td Kupio sam ga sa 0 km u svajcarskoj 2003 godine i sada imam 538 000 km u perfektnom stanju kada sam ocarinio ofmah sam na nevidjeno dobijao 4000 eura samo sto je bez ogrebotina i unutra ocuvan do perfekcije a mislim da ce preci jos 200 do 300 hiljada Toliko o kvalitetu
Podelite komentar
Herceg
@Darko
Da ti ces ga prodati sa 700.000 km ali preprodavac ce ga prodavati sa 300.000 km. Tvoj auto tamo vrijedi od 700 do 1000€ sa tom kilometrazom. To je sigurno dobar i pouzdan auto gledao sam modele sa blizu milion km. Ako je u bas tako dobrom stanju sat se vraca bez ikakvih problema,kilometri su bonus zarada kad je auto tako ocuvan, to je nazalost surova realnost.
Podelite komentar
Vlada
"Nasledio sam ga od pokojnog ujaka koji je živeo i radio u Švici,šta da radim kada imam već dva automobila pa ga prodajem but zašto da mi ne pravi gužvu u dvorištu. " Na pitanje kada je servisiran? lik kaže "pre neki dan sam uradio i veliki i mali servis, evo piše sve u knjižici" A što si rođače radio servis kada ti ne treba auto? "Pa volim da kupac bude zadovoljan " Posle 15 dana drugi auto prodaje na istu priču, taj je sahranio po evropi na priču i bližu i dalju rodbinu po nekoliko puta. :-)
Podelite komentar
Sofer
Auto je bukvalno nov'vozila ga zena pomorca
Podelite komentar
Aca
Uglavnom kilometraza je ono sto se menja. Posto vozim Astru G, zaboravite da proverite kilometrazu, jer nema sanse preko dijagnostike, isto vazi i za Vectru B, Corsu C i to godiste. Sto se tice novijih Opela, od Astre H, Vectre C, Insignije i slicno sve moze preko dijagnostike da se proveri kilometraza, tako da povedite nekog sa Opel Tech2 dijagnostikom ako kupujete neki od ovih modela i znacete na cemu ste. Mozda nekom pomogne...
Podelite komentar
Vladimir
@Aca
A na primer da moze da se vrati na motornom, to nisi pomislio da moze!? Da nije na toj Astri H slucajno Bosch edc16 ecu? Ah, da, sad je neko iz Novog Sada nabavio novi uredjaj taho spijun, i on ce moci da proveri sve...naravno, reklama... Dajte ljudi, motorni se rade preko 15 godina, ne zanosite se.
Podelite komentar
Karlo
Prodajem kamion vozio samo sijalice. Prodajem brusilicu sekla samo stiropor. Muka mi je od bezocnuh lazi prodavaca. Oni toliko lazu i u oci gledaju. Pa sva kola.po placevima presla 130 000 a kostaju kao ona koja su u Nemackoj presla 600 000. Onda nesto nije u redu. Kilometraze se vracaju, papiri se falsifikuju...dno. Zasto se prodavci automobila ljube u celo? Zato sto nemaju obraz!
Podelite komentar
anton
Vozio ga pop samo na parastos
Podelite komentar
Igor
Pitam prodavca na auto placu,kada je radjen veliki servis,iz prve mi odgovori pre 5000 km,na placu je bilo oko 20 automobila i on "zna" za svaki kada je uradjen servis.
Podelite komentar
Srbija
Najbolje je uzeti auto ovde od nekog koga znas, po preporuci. Ili otici direktno u Nemacku i uvesti auto. Ja sam uzeo pezoa 307 za 2.500 km 196000 a mehanicar kaze da nema sanse da je presao ispod 300000. Ali sta ocekivati od auta starog 13 godina. Ja prelazim godisnje 40000.
Podelite komentar
Bond
@Srbija
Gde
Podelite komentar
Mihajlo
@Srbija
Možeš u Nemačkoj da kupiš i polovnog benzinca i da ugradiš gas, jer sa benzincem niko ne taksira.
Podelite komentar
Dragan
U Nemackoj "V0zio ga je penzioner"
Podelite komentar
Boki
Prodavac: vozila ga baba, garaziran, k'o casa, servisiran redovno, nove gume... Kupac: a ovaj do njega? Prodavac: prijatelju, ista prica samo druga baba
Podelite komentar
Boki
Jednom sam kupio auto sa prekucanim brojevima i ta skola me je skupo kostala. Prica je bila baba iz Nemacke verovali ili ne. Auto i jeste za svoje godine tako izgledao, ali je skrivao mracnu istinu.
Podelite komentar
SRETEN
Ja sam naido na to da dam kupio suti i umesto golf 2 dizela oni su mi ptodali pola benzinca i tek kad sam krenuo da sipam gorivo i sipao dizel kad je stao auto provalio sam da sam prevaren... ali auo je vec bio prenesen
Podelite komentar
Dejan
@SRETEN
koliko ste pismeni nije ni cudo kako vas prevarili
Podelite komentar
Mirko
@SRETEN
Bravo!!
Podelite komentar
Moja S Ime
@SRETEN
A?
Podelite komentar
losmi
@SRETEN
Sta ucini crni Sretene
Podelite komentar
Vlada
@SRETEN
E ti si legenda! Hahaha...
Podelite komentar
Herceg
@SRETEN
Auuu pa jos vas ima...ja davno prodao GTI pod dizel,a covjek me samo pitao pokazi mi ima li dizne..i ja mu pokazao dizne. Ode GTI pod GTD ko' po sinama.
Podelite komentar
Max
@SRETEN
Pa ti si genije...
Podelite komentar
Sudija Dred
U pravu ste za sve...ali kupci u srbiji...majko mila..i dalje zive u uverenju da auto star 15 godina ima predjenih 150000 km...a kad realno stavite 280000 ...ili 300000 km niko nece ni da pita...vole da ih lazu..zato postoje i baba i deda...i tetka...auto u nemackoj kupite u 5 min..a u srbiji ..prodaje se mesec dana...kad doterate u extra stanju sa pravom kilometrazom od 150000 i naravno cena ..onda zovu 16 majstora...i opet skupo..na zapadu vozila do 150000 km se prodaju tamo a lomovi preko toga..Srbija..Bugarska..itd...voli nas narod lomove ..pogotovo iz Italije...jeftinije a vise gita nego gvozdja i farbe...pozdrav)))
Podelite komentar
Dejan
@Sudija Dred
italija je cudo
Podelite komentar
NIje tako
@Sudija Dred
Ne mora da znaci. Pre nekoliko godina sam prodao auto star 10 godina koji je presao za to vreme 41000km. Sluzio je zeni da ide u kupovinu i kad ja nisam tu da se preveze gde treba.
Podelite komentar
Weselko
@Sudija Dred
Ja otprilike godisnje predjem od 5 do 10 hiljada km zasto auto star 15 godina nebi mogao da ima 150 000km?
Podelite komentar
ka ckilometraza
@Sudija Dred
e vala reče im svaka cast
Podelite komentar
Mare
Može neki savet koji auto uzeti do 2000e? Hvala.
Podelite komentar
Dragacevac
@Mare
Punto, Clio, Polo. Izbegavaj dizele kod.manjih automobila
Podelite komentar
Deki
@Mare
Uzmes alfu 147 benzinca, 2004. godiste i 1.6 motor bez varijatora faze. Jeste da ce se brzo sjebati trap, amortizeri i sl.. da ce trositi 11-12l benzina.. i da ce te za svaku cak i sitnu popravku majstori derati jer 'vozis alfu', ali bar ces da uzivas dok se vozis :D
Podelite komentar
Srbin
@Mare
Wolsfagen b 5.5 ili bme serija 3 18i
Podelite komentar
How Yes No
@Mare
Fiat Stilo...da se navozas
Podelite komentar
Max
@Mare
Od mene Pezo 206 1,4 hdi crni 5 vrata 03 god.
Podelite komentar
Joysi
@Mare
Mercedrs a klasu 2007 benzinac automatik AMG oprema 120000 km, crkao difetencijal cena 1700
Podelite komentar
kilometraza
kada kupci shvate da ne mogu kupiti za 2000 e dobar auto kao iz fabrike onda neće trebati ni djelovanje kilometraze
Podelite komentar
Boris
Ako pogledate oglase videcete da automobili iz uvoza imaju manju cenu nego oni automobili koji se prodaju tamo odakle nasi uvoze (najcesce Nemacka). Pitate se kako je to moguce? Vozila koja su odlicnom stanju u Nemackoj ili se ne prodaju ili su papreno skupa. A ona vozila koja se prodaju kod nas a uvezena su iz Nemacke, kupljena su za smesne pare, i dolaze ovamo razbijena i udarane, prljava iznutra, i sa pola miliona kilometara. Ta vozila se sredjuju, menjaju delovi, farbaju, lakiraju, poliraju, rade se dubinska pranja kompletnog enterijera, motora i gepeka, i naravno vraca se kilometar sat obicno duplo a neretko i troduplo manje kilometara nego sto zaista jeste. Zato nasi uvoznici imaju auta u "perfektnom" stanju za manje pare nego u inostranstvu.
Podelite komentar
Laf
@Boris
Pogledajte malo sajtove... Npr A6 je 30% skuplji kod nas nego u D. A pogledajte i ostale modele, inače velika mana vozila iz D. je činjenica da Nemci voze automobile koji se proizvode kod njih... Retko se vidi na ulicama Berlina, Minhena, itd. vozilo koje nije njihovo... Da nema zarade prilikom uvoza ne bi se trgovalo automobilima... I da se razumemo najbolje auto je novo auto pa makar ga proizvodio Žika iz Iđoša! I kako su cene goriva kod nas veće nego u EU? O vinjetama i putarinama hajde da ne pričamo...
Podelite komentar
Laf
@Boris
I inače Nemci voze jako agresivno... Onaj osecaj kad na njihovom autoputu voziš 240... A pored tebe proleti nešto... Agresivno startuju na semaforu i prilično divlje voze... Sto za mene kao lalu nije bas normalno...
Podelite komentar
Dusan
Vozio ga dirigent iz Sapca!
Podelite komentar
Roki
Vozio ga pilot, auto uvek u garazi, nije pilot imao vremena jer non stop imao letove....ha,ha,ha...
Podelite komentar
Herceg novi
Kod nas na moru postoji "vozila ga zena pomorca" sta god to znacilo za auto....
Podelite komentar
Srbin
@Herceg novi
Pozdrav iz Srbije za bracu iz Herceg Novog .
Podelite komentar
Kojot
@Herceg novi
Pa to znaci da je mnogo presao.
Podelite komentar
Acen
Hahaha u Njemackoj niko i nevozi auta osim baba tetaka jadnih zena tasti i poneki deda.
Podelite komentar
Lambo
Posle svih mogućh "prvih ruka" naišao sam na oglas: prvi i jedini vlasnik je časna sestra iz Švajcarske !!!
Podelite komentar
Domaćinac
@Lambo
video sam ja auto od nečasne sestre...
Podelite komentar