HIT KOLEKCIJA: Odeća od predizbornih plakata! (FOTO)
Da predizborni plakati ne moraju da budu samo reklamni materijal, već mogu da posluže i za pravljenje odevnih predmeta pokazala je Marina Ilić koja je završila grafički dizajn.
Ona je na alternativnoj modnoj reviji predstavila "prolećnu hit-kolekciju" za mlade, od materijala najdostupnijeg ovih dana - aktuelnih predizbornih plakata političkih stranaka. Revija će biti održana 4. maja u Zemunskom malom umetničkom centru - ZMUC.
Posetioci revije moći će da se uvere kako se, bez ikakvih političkih konotacija, predizborni plakati mogu iskoristiti kao prigodan umetnički materijal za sakoe i haljine, te kako naizgled nepomirljivi politički protivnici mogu zajedno da "koračaju jedni uz druge" ka istom cilju.
Odela su pravljena kolažiranjem, krojenjem i sastavljanjem delova iz gomile bačenog papira u predizbornoj kampanji.
Prema rečima Marine Ilić, kilometre izlepljenih plakata sa licima političara i političkim sloganima tretirala je kao grafičke elemente koje je po vizuelnom osećaju sklapala i kombinovala kolažiranjem. Nijedan komad nije korišćen za afirmaciju ili negodovanje na račun bilo koje stranke - sve koje učestvuju u predizbornoj kampanji podjednako su zastupljene, bez ikakvih političkih opredeljenja.
Muškarci će nositi sakoe, a devojke haljine, skrojene od plakata suprostavljenih stranaka. Izlaziće u parovima, prošetati pistom do matičara i sklopiti brak, odnosno koaliciju. Cilj je da se svi modeli - ukupno šest parova - odeveni u plakate različitih stranaka međusobno izljube, navela je autorka izložbe.
- Izbori, koje većina ovog proleća nosi u glavama, moći će da se nose i na telima - poručila je Marina Ilić.
U okviru revije biće prikazan i video materijal o nastanku tog jedinstvenog "art / fashion" performansa.
(B. T. / Foto: Marina Ilić)
Video: Selaković na otvaranju 5. Rusko-srpskog kulturnog foruma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.