Političke stranke "kupuju" fanove zbog naslovnice Telegrafa?
Vest da su SNS i DS kupovali Fejsbuk fanove izazvala je burne reakcije na društvenim mrežama, a kao razlog za trošenje u ovaj vid marketinga navodi se odluka portala Telegraf.rs da na svoju naslovnu stranicu postavi poredak partija i predsedničkih kandidata po broju fanova na Fejsbuku, zaključak je portala eizbori.com.
ANALIZA sajta eizbori.com navodi da je Srpska napredna stranka preko noći ostvarila skok broja fanova sa 60.122 na 69.168, dok je broj ljubitelja Demokratske stranke za mesec dana porastao za 26.346.
U analizi se navodi da je URS vodio najracionalniju kampanju na Fejsbuku, pa su postigli linearni rast bez većih skokova. Stoga ne čudi da su do sada ostali uverljivo brojčano najjači fan pejdž.
Stvar je dosegla takav nivo da je Srpska napredna stranka odlučila da objavi javni demant na ovu vest, pravdajući se da su skok od 8 hiljada fanova u jednom danu ostvarili spajanjem zvaničnog naloga SNS Beograd i centralnog fan pejdža.
Kupovinu fanova internet stručnjaci objašnjavaju kao korišćenje softverskih alata koje Fejsbuk zabranjuje (bridževi) i servisa za “utovar” fanova iz Koreje i Malezije (ili bilo kuda), bitno je da se “tovari” ne “skupljaju”. Vlasnik konsalting Internet Agencije Miloje Sekulić na svom Fejsbuk nalogu i blogpostu “Kupovina fanova” detaljno obrađuje ovu temu.
(LJ. V. / Eizbori.com)
Video: Dete nas je spasilo! Svi su spavali, a ono je vikalo "gori baraka"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.