EVO KAKO NAS KRADU NA PAPIRNIM MARAMICAMA: Umesto 10, u pakovanju ima 9 komada!
Oči kupaca uvek se lepe za proizvode čije cene su označene kao promotivne, akcijske ili "na sniženju". Tako se i "Paloma" papirna galanterija, dosetila kako da pospeši prodaju svojih maramica, a da izgleda kao da su jefitnije od drugih.
Čitateljka Telegrafa prva je uočila dobar marketinški trik ove kompanije i požalila se našoj redakciji. Pakovanje maramica je u jednom marketu ponuđeno po znatno sniženoj ceni, što je Jelenu T. oduševilo. Međutim kada je bolje pogledala, u pakovanju papirnih maramica bilo je 9, umesto standardnih 10 komada:
- Otišla sam u obližnji market da pazarim potrepštine, a na spisku su se našle i papirne maramice. Obično kupujem ona velika pakovanja od po 8x10 ili 10x10 paklica, a biram ih u odnosu na cenu i kvalitet. Obradovala sam se kad sam videla da je "Paloma", koji inače ima vrlo kvalitetne višeslojne maramice, ponudila veliko pakovanje po znatno nižoj ceni. Međutim, osetila sam se prevarenom! Umesto deset maramica po jednoj paklici, sada ih ima 9 - rekla je čitateljka.
- Kad sam uporedila cenu s drugim proizvođačima koji i dalje pakuju po 8x10 maramica, shvatila sam da su zapravo oni jeftiniji, iako to ne deluje tako na prvi pogled. To stvarno nije u redu. Pa kome bi palo na pamet da u jednoj paklici više nema 10 maramica? Ne mogu da razumem kako im je palo na pamet da tako "na kvarno" rade - požalila se vidno izrevoltirana Jelena T.
Sa tim u vezi odlučili smo da pozovemo "Alka trgovinu", distributere "Paloma" proizvoda za maloprodajne objekte u Srbiji:
- U pitanju je nova linija "Paloma" maramica, sensitive care, koje su četvoroslojne, sadrže ekstrakte, kamilice, jojobe, lavande i aloja vere. Odlučili smo se da u pakovanje stavljamo po 9 maramica, jer bi tako njihova cena bila pristupačnija kupcima. Kada bi bilo 10 u pakovanju, njihova cena bila bi znatno viša, i kupac nikada ne bi uočio novi proizvod. Nije nikakva prevara u pitanju, već pravo marketinga, imajući u vidu da smo na pakovanju jasno stavili da ima 9 maramica, a ne 10 - kaže brend menadžer, "Palome" za Srbiju, Tanja Marković, dodajući da su sva ostala pakovanja "Paloma" maramica, zadržala standard, 10 maramica u jednom pakovanju.
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nikola
Koja bre paloma kupuj mo nase ljudi pa nepakuju nasi smirglu umesto papirnih maramica. A paloma neka se sa takvim marketinskim trikom probija po evropi. Pokazimo da nismo glupi i da imamo dostojanstvo i ponos
Podelite komentar
BEN DELIJA
EEE SLOVENAC JE TO ! ! ! KOD NJEGA SE JEDE KILO 'LEBA SEDAM DANA
Podelite komentar
Mix
Ima i Milka čokolade od 80 g.
Podelite komentar