NAJBEZBEDNIJI SAOBRAĆAJ U NORVEŠKOJ: Nijedno dete nije poginulo u nesreći ove godine!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Jovan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • @cicero

    08. decembar 2015 | 08:56

    Da covek ne poveruje kakve komentare cita na ovu temu.Alo,jeste li nekad culi za kulturu u saobracaju?vozacke se zasluzuju a ne kupuju.nauci i primeni.u protivnom,robija.u bahatim rukama volan je smrtonosno oruzije.tako se treba i tretirati.oduzimanje vozila za preko crvenog,obavezno,a ne neke nagodbe i pogodbe.a drzavi je stalo do para,ko figa boraniju.pa onda ginite,samo gledajte da to budu neki audi ili mecka.brzi su i jaki,pa se ne mucite.

  • Simke

    07. decembar 2015 | 13:57

    Da bi smo pobojšali sigurnost u saobraćaju neophodno je fizički odvojiti pojedine učesnike u saobraćaju.Moj predlog je da se za pešake izgrade podhodnici tako da se oni pretežno kreću ispod zemlje ili u nekim slučajevima da se grade pasarele.Tada bi se stvorila mogućnost da se povećaju ograničenja brzine između 60-80 km po gradovima,isto tako i bicikliste izmestiti ispiod zemlje. Autoputeve u svetu a i kod nas praviti sa oograničenjem do 150,250 a treća traka da bude no limit,s time štoo bi se iznad traka bez oganičenja u budućnosti mogao odvijati i saobraćaj letećim automobilima kada se ta tehnologija razvije. Znači da bi se tu dobilo na bezbednosti a ujedno i na brzini putovanja,jer ovo je treći milenijum i nedopustivoje da se po gradovima vozimo 30 ili 40km/h da se postavljaju ležeći policajci a da se po autoputevima vozi do 120km/h. To bi ujedno doprinelo i do ekspanzije u autoindustriji koja polako stagnira u ujedno bi došlo i do poovećanja broja radnih mesta u svetu a i kod nas.

  • ccccccc

    07. decembar 2015 | 12:06

    pa da....PUTEEEEEVI...a ne vozim vozim i odjednom rupa dva sa dva.i sta da radim?da idem na nju da me baci u tri lepe,ili pri brzini da naglo okrenem volan i da se ispreturam?pricam za nase autoputeve i medjugradske...strasni su nam putevi.ajde po gradu i ne mora bas biti perfektan.ali van grada,autoput,medjugradski put...pa mora biti bez kratera,ambisa ili kako ih vec nazivamo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA