NAJBEZBEDNIJI SAOBRAĆAJ U NORVEŠKOJ: Nijedno dete nije poginulo u nesreći ove godine!
Norveški konzulat za bezbednost na putevima (Trygg Trafikk - TT) objavio je da nijedno dete mlađe od deset godina nije poginulo u saobraćajnim nesrećama ove godine u Norveškoj.
STRAVIČAN UDES U SKOPLJU: Muškarac poginuo u sudaru s kombijem srpskih registracija!
Ako ovo stanje ostane nepromenjeno, konzulat je objavio da će 2015. godina biti prva godina u kojoj nijedno dete nije poginulo u saobraćajnoj nesreći.
- U 1970. godini skoro stotinu dece je poginulo na putevima. Danas smo shvatili da manje brzine, više znanja, bolji putevi i pojasevi ipak spasavaju živote - rekao je Džan Džouns direktor TT-a.

Roditelji su postali veštiji u prilagođavanju vožnje deci. Iz TT-a su takođe rekli da više pešačkih i biciklističkih ulica doprinosi sigurnosti u saobraćaju. Pored toga što ove godine nijedno dete nije poginulo u saobraćaju, takođe je zabeleženo najmanje smrti ikada. Ove godine poginulo je 113 Norvežana u saobraćaju, dok je prethodne taj broj bio 147, a 2012. godine 145.
ONI SU USPELI DA RASPLAČU SVU DECU SVETA: Najpoznatiji norveški list SAHRANIO Deda Mraza!
- Norveška je postala mnogo sigurnija kada su putevi u pitanju. Imamo bolja vozila i mnogo sigurnije puteve. Ipak, ne treba da se radujemo, 113 je i dalje preveliki broj - dodao je Džouns.
(Telegraf.rs / Izvor: thelocal.no)
Video: Obeležen 6. april, Dan sećanja na početak Drugog svetskog rata
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ccccccc
pa da....PUTEEEEEVI...a ne vozim vozim i odjednom rupa dva sa dva.i sta da radim?da idem na nju da me baci u tri lepe,ili pri brzini da naglo okrenem volan i da se ispreturam?pricam za nase autoputeve i medjugradske...strasni su nam putevi.ajde po gradu i ne mora bas biti perfektan.ali van grada,autoput,medjugradski put...pa mora biti bez kratera,ambisa ili kako ih vec nazivamo
Podelite komentar
Simke
Da bi smo pobojšali sigurnost u saobraćaju neophodno je fizički odvojiti pojedine učesnike u saobraćaju.Moj predlog je da se za pešake izgrade podhodnici tako da se oni pretežno kreću ispod zemlje ili u nekim slučajevima da se grade pasarele.Tada bi se stvorila mogućnost da se povećaju ograničenja brzine između 60-80 km po gradovima,isto tako i bicikliste izmestiti ispiod zemlje. Autoputeve u svetu a i kod nas praviti sa oograničenjem do 150,250 a treća traka da bude no limit,s time štoo bi se iznad traka bez oganičenja u budućnosti mogao odvijati i saobraćaj letećim automobilima kada se ta tehnologija razvije. Znači da bi se tu dobilo na bezbednosti a ujedno i na brzini putovanja,jer ovo je treći milenijum i nedopustivoje da se po gradovima vozimo 30 ili 40km/h da se postavljaju ležeći policajci a da se po autoputevima vozi do 120km/h. To bi ujedno doprinelo i do ekspanzije u autoindustriji koja polako stagnira u ujedno bi došlo i do poovećanja broja radnih mesta u svetu a i kod nas.
Podelite komentar
Jovan
Treba ugraditi jaku sirenu da se čuje a ne kao pojedini vozači što imaju anemične sirene ili ih uopšte ni ne koriste i kad nabasaju na nesavesne pešake što pretrčavaju zebru šta drugo može da se desi nego katastrofa.
Podelite komentar