NAJBEZBEDNIJI SAOBRAĆAJ U NORVEŠKOJ: Nijedno dete nije poginulo u nesreći ove godine!
Norveški konzulat za bezbednost na putevima (Trygg Trafikk - TT) objavio je da nijedno dete mlađe od deset godina nije poginulo u saobraćajnim nesrećama ove godine u Norveškoj.
STRAVIČAN UDES U SKOPLJU: Muškarac poginuo u sudaru s kombijem srpskih registracija!
Ako ovo stanje ostane nepromenjeno, konzulat je objavio da će 2015. godina biti prva godina u kojoj nijedno dete nije poginulo u saobraćajnoj nesreći.
- U 1970. godini skoro stotinu dece je poginulo na putevima. Danas smo shvatili da manje brzine, više znanja, bolji putevi i pojasevi ipak spasavaju živote - rekao je Džan Džouns direktor TT-a.
Roditelji su postali veštiji u prilagođavanju vožnje deci. Iz TT-a su takođe rekli da više pešačkih i biciklističkih ulica doprinosi sigurnosti u saobraćaju. Pored toga što ove godine nijedno dete nije poginulo u saobraćaju, takođe je zabeleženo najmanje smrti ikada. Ove godine poginulo je 113 Norvežana u saobraćaju, dok je prethodne taj broj bio 147, a 2012. godine 145.
ONI SU USPELI DA RASPLAČU SVU DECU SVETA: Najpoznatiji norveški list SAHRANIO Deda Mraza!
- Norveška je postala mnogo sigurnija kada su putevi u pitanju. Imamo bolja vozila i mnogo sigurnije puteve. Ipak, ne treba da se radujemo, 113 je i dalje preveliki broj - dodao je Džouns.
(Telegraf.rs / Izvor: thelocal.no)
Video: Sve stoji, automobili zgužvani: Snimci sa lica mesta nesreće kod Mosta na Adi
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ccccccc
pa da....PUTEEEEEVI...a ne vozim vozim i odjednom rupa dva sa dva.i sta da radim?da idem na nju da me baci u tri lepe,ili pri brzini da naglo okrenem volan i da se ispreturam?pricam za nase autoputeve i medjugradske...strasni su nam putevi.ajde po gradu i ne mora bas biti perfektan.ali van grada,autoput,medjugradski put...pa mora biti bez kratera,ambisa ili kako ih vec nazivamo
Podelite komentar
Simke
Da bi smo pobojšali sigurnost u saobraćaju neophodno je fizički odvojiti pojedine učesnike u saobraćaju.Moj predlog je da se za pešake izgrade podhodnici tako da se oni pretežno kreću ispod zemlje ili u nekim slučajevima da se grade pasarele.Tada bi se stvorila mogućnost da se povećaju ograničenja brzine između 60-80 km po gradovima,isto tako i bicikliste izmestiti ispiod zemlje. Autoputeve u svetu a i kod nas praviti sa oograničenjem do 150,250 a treća traka da bude no limit,s time štoo bi se iznad traka bez oganičenja u budućnosti mogao odvijati i saobraćaj letećim automobilima kada se ta tehnologija razvije. Znači da bi se tu dobilo na bezbednosti a ujedno i na brzini putovanja,jer ovo je treći milenijum i nedopustivoje da se po gradovima vozimo 30 ili 40km/h da se postavljaju ležeći policajci a da se po autoputevima vozi do 120km/h. To bi ujedno doprinelo i do ekspanzije u autoindustriji koja polako stagnira u ujedno bi došlo i do poovećanja broja radnih mesta u svetu a i kod nas.
Podelite komentar
Jovan
Treba ugraditi jaku sirenu da se čuje a ne kao pojedini vozači što imaju anemične sirene ili ih uopšte ni ne koriste i kad nabasaju na nesavesne pešake što pretrčavaju zebru šta drugo može da se desi nego katastrofa.
Podelite komentar