NAJBEZBEDNIJI SAOBRAĆAJ U NORVEŠKOJ: Nijedno dete nije poginulo u nesreći ove godine!

  • 11

Norveški konzulat za bezbednost na putevima (Trygg Trafikk - TT) objavio je da nijedno dete mlađe od deset godina nije poginulo u saobraćajnim nesrećama ove godine u Norveškoj. 

STRAVIČAN UDES U SKOPLJU: Muškarac poginuo u sudaru s kombijem srpskih registracija!

Ako ovo stanje ostane nepromenjeno, konzulat je objavio da će 2015. godina biti prva godina u kojoj nijedno dete nije poginulo u saobraćajnoj nesreći.

- U 1970. godini skoro stotinu dece je poginulo na putevima. Danas smo shvatili da manje brzine, više znanja, bolji putevi i pojasevi ipak spasavaju živote - rekao je Džan Džouns direktor TT-a.

Foto: Tanjug/Dušan Aničić Foto: Tanjug/Dušan Aničić

Roditelji su postali veštiji u prilagođavanju vožnje deci. Iz TT-a su takođe rekli da više pešačkih i biciklističkih ulica doprinosi sigurnosti u saobraćaju. Pored toga što ove godine nijedno dete nije poginulo u saobraćaju, takođe je zabeleženo najmanje smrti ikada. Ove godine poginulo je 113 Norvežana u saobraćaju, dok je prethodne taj broj bio 147, a 2012. godine 145.

ONI SU USPELI DA RASPLAČU SVU DECU SVETA: Najpoznatiji norveški list SAHRANIO Deda Mraza!

- Norveška je postala mnogo sigurnija kada su putevi u pitanju. Imamo bolja vozila i mnogo sigurnije puteve. Ipak, ne treba da se radujemo, 113 je i dalje preveliki broj - dodao je Džouns.

(Telegraf.rs / Izvor: thelocal.no)

Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ccccccc

    7. decembar 2015 | 12:06

    pa da....PUTEEEEEVI...a ne vozim vozim i odjednom rupa dva sa dva.i sta da radim?da idem na nju da me baci u tri lepe,ili pri brzini da naglo okrenem volan i da se ispreturam?pricam za nase autoputeve i medjugradske...strasni su nam putevi.ajde po gradu i ne mora bas biti perfektan.ali van grada,autoput,medjugradski put...pa mora biti bez kratera,ambisa ili kako ih vec nazivamo

  • Simke

    7. decembar 2015 | 13:57

    Da bi smo pobojšali sigurnost u saobraćaju neophodno je fizički odvojiti pojedine učesnike u saobraćaju.Moj predlog je da se za pešake izgrade podhodnici tako da se oni pretežno kreću ispod zemlje ili u nekim slučajevima da se grade pasarele.Tada bi se stvorila mogućnost da se povećaju ograničenja brzine između 60-80 km po gradovima,isto tako i bicikliste izmestiti ispiod zemlje. Autoputeve u svetu a i kod nas praviti sa oograničenjem do 150,250 a treća traka da bude no limit,s time štoo bi se iznad traka bez oganičenja u budućnosti mogao odvijati i saobraćaj letećim automobilima kada se ta tehnologija razvije. Znači da bi se tu dobilo na bezbednosti a ujedno i na brzini putovanja,jer ovo je treći milenijum i nedopustivoje da se po gradovima vozimo 30 ili 40km/h da se postavljaju ležeći policajci a da se po autoputevima vozi do 120km/h. To bi ujedno doprinelo i do ekspanzije u autoindustriji koja polako stagnira u ujedno bi došlo i do poovećanja broja radnih mesta u svetu a i kod nas.

  • Jovan

    7. decembar 2015 | 11:11

    Treba ugraditi jaku sirenu da se čuje a ne kao pojedini vozači što imaju anemične sirene ili ih uopšte ni ne koriste i kad nabasaju na nesavesne pešake što pretrčavaju zebru šta drugo može da se desi nego katastrofa.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA