HOROR U PANČEVU: Pitbul i staford izujedali Jovanu Uvalin i ZAKLALI JOJ PSA! (UZNEMIRUJUĆI VIDEO)

U toku njihove šetnje pored fudbalskog terena u Pančevu, dva krvoločna psa, staford i pitbul, izleteli su na ulicu iz svog dvorišta i napali ih. Devojka je prošla sa frakturom levog lakta, dok je maleni Raša uginuo usled povreda

Komentari

  • Maja

    1. avgust 2016 | 16:10

    Greska je traziti krivca u psima,rasa kao svaka druga.Muzjaci svih rasa se tuku,cak i zenke.Psi nisu svesni svoje velicine.Problem je u Vlasniku koji leci komplekse i zaradjuje novac na jadnim zivotinjama.Oduvek imam "opasne"rase,Nemacke Ovcare,Dobermane,Vajmarce itd....najmanji i najagresivniji je bio bas Patuljasti Pinc,koji je nepopravljivo napadao velike Pse.Tako da ne osudjujte rase,nego umobolne vlasnike.

  • CarloGambino

    13. jul 2016 | 08:59

    Iskreno mi je zao i devojke i pinca, kao i pita i staffa. Ja vec drugi put posedujem mesavinu pit bulla i staffordshire terriera i NIKADA ni jedan problem nismo imali ni sa kim. Moji psi se igraju sa mackama ( koje zele da pridju, naravno ). Sav trud ulazem u vaspitanje psa i mogu vam reci da ne postoji los pas, samo nevaspitan. Takodje cujem da su ova dva psa trenirana za borbe. Policija hitno treba da preduzme nesto, da stane na put zlostavljanju zivotinja. Tada barem necete imati agresivne pse (osim u slucaju u kom brani svog gazdu, prijatelja, vlasnika) i bice dosta manje ovakvih slucajeva. Najbolje bi bilo uvesti policiju za zivotinje, koja bi se bavila samo takvim slucajevima. Komunalci ne preduzimaju nista, sve dok ne treba da naplate kaznu za izmet na travnjaku ili u parku.

  • Žarko

    6. februar 2016 | 00:25

    Ljudi imam pitt bulla to da su agresivni nisu uopce nema ljepsih i pametnijih pasa 100% iskreno zao mi je cure al da su agresivni nisuuu !!!

  • Грађанин

    6. novembar 2015 | 10:34

    Да су је ти пси изуједали, она благоречено не би имала руку. :) Ја имам стафорде, најстарији од 3 година је чим се родила сестричина био уз њу, и могу вам рећи никад умиљатији није био. :) То што су људи у овој већ пропалој земљи толико ограничени, нико није крив. Поздрав

  • N.S

    5. novembar 2015 | 06:16

    Sve vreme je komentar kakvi su psi, dobri ili loši? Na kraju će ispasti da ih je devojka i njen pas provocirali, pa su to i zaslužili. Devojka povređena, pas ubijen. Nema nikakvog OPRAVDANJA. Psi bez gazde na ulici NEMAJU POSLA, taman bili BUBICE. Znači kazna i NOVČANA I ZATVORSKA, A PSE POBITI. Psi NISU krivi ali su NEVASPITANI. Volim jako životinje, i imamo u dvorištu DVA psa, ali nikada baš NIKADA nisu bili SAMI na ulici samo na povodcu, kad ih SIN vodi. Znači problem je u čoveku, kao i toliko puta.

  • klimaks

    4. novembar 2015 | 13:09

    Ja živim u Australiji 23 godine. Ovdje ljudi vole zivotinje i svaki pas je vaspitan. Nema nervoznih i krvolocnih momenata kada su psi na ulici ili u parku. Srbija je prelijepa zemlja ali nema zakon . Zao mi je maloga psa i vlasnice . Ja imam mačku i volim zivotinje . Želim vam zakone Australije .

    • 5. novembar 2015 | 04:24

      brankic

      @klimaks

      najlepsi komentar koji sam procitala do sada !!! sve receno....hvala

  • Aleksa2408

    4. novembar 2015 | 11:55

    Uopste nije bitno koje je rase da li je pit, staford ili koji vec. Ja imam dobermana vec 8 godina i nikog nije napao ili ujeo, sa decom se igra, i jedna je velika maza. A u mom gradu je bilo ko zna koliko slucajeva da ovaj patuljasti pinc napada malu decu, i znam iz iskustva koliko njih se zaletalo na mog psa. Tako da rasa nije bitna, vec vlasnik. Tako bez osudjivanja "opasnijih" rasa.

    • 4. novembar 2015 | 12:55

      Ikac

      @Aleksa2408

      Podržavam ovo što si rekao i jos moram dodati da nije u pitanju rasa psa već kućno vaspitanje vlasnika.A ti pičevi su ogavni i agresivni psi.

    • 4. novembar 2015 | 13:07

      !Nenad

      @Aleksa2408

      Da,da bice velika maza dok mu jednog dana ne pukne nesto u glavi i napadne tebe.. :D

    • 4. novembar 2015 | 20:34

      Mirjana

      @Aleksa2408

      Ma ove male rase su uzasne, stalno provociraju, laju i prgavi su, kao i mali ljudi, lece komplekse, a kad dobiju sto su trazili, onda vlasnici kuku lele

    • 6. novembar 2015 | 00:51

      AArdvark

      @Aleksa2408

      Očigledno je tim nasilnim ljudima bitna rasa. Pa neće uzimati jazavičara

  • Zeljko

    4. novembar 2015 | 11:20

    Ja imam Šta forda i razmažena je sve zavisi kako je učiš odmalena

  • zox

    4. novembar 2015 | 10:00

    Obozavam zivotinje , i sam imam psa ali ovo sto se dogodilo je deo neuredjenog sistema jer, da ga ima vlasnik bi vec bio osudjen na minimum 3 godine zatvora a psi oduzeti i stavljeni u neki azil do potpune socijalizacije.Nesmemo dozvoliti da se ovakve stvari desavaju i naravno na samom kraju, astromomsku otstetu da plati gospodji zbog UBIJANJA njenog psa!! Dok se tako nebudu resavale ovakve i slicne stvari , a koje gledamo svaki dan, ova ce drzava potonuti na samo dno dna a vrlo je blizu!!!

  • Darko

    4. novembar 2015 | 09:53

    OVDE LJUDI VISE LAJU NEGO BILO KOJI PAS , A pola njih ne zna nista o stafu i pitu , To moze da uradi svaki pas , Ali ni jedan pas nije kriv , KRIV JE SAMO VLASNIK, a ovi sto pisu da bi te pse iskasapili ili ubili pokazuju svoju maloumnu pamet ovde ,

  • Ljubitelj pasa

    4. novembar 2015 | 09:49

    Vecina ovde spominje da su stafordi i pitbulovi krvolocni, kako mali kerovi ne mogu slobodno da setaju ulicom, kako opasni psi vrebaju iza coska samo njih da napadnu, jer samo su oni clanovi porodice. E pa dragi moji, i ja imam jednog clana porodice i to staforda, kojeg redovno u setnji napadaju ti mali kerovi! Za godinu dana ujeli su ga 8 puta, a on ni jednom nije vratio. Od sada cu redovno da prijavljujem vlasnike tih nekrvolocnih pasa! Shvatite vec jednom, ne postoji opasna rasa, vec opasan covek koji dresira psa od malena dok taj pas nista ne zna. Kao kad mi ljudi vaspitamo decu pa neka budu dobra, a neka maltretiraju drugu decu na ulici. Brnjice za sve pse koji napadaju, u to podrazumevam i civave i pinceve, ne samo za staforde!

    • 4. novembar 2015 | 20:39

      Dmitar

      @Ljubitelj pasa

      Civave imaju kompleks, cacnu, a poslije bez i jauk, sto se k...., kad ne znaju da lete

  • Stvarni

    4. novembar 2015 | 09:13

    Takve ekscese treba zakonski kazniti i to se više neće dogoditi mislim maksimalno.

  • Igor Bg

    4. novembar 2015 | 09:01

    U zatvor mamlaze koji cuvaju opasne rase pasa a nemaju pojma o tome!Sta bi bilo da je vodila i dete?Nisu zivotinje krive nego kreteni koji ih cuvaju

    • 4. novembar 2015 | 09:30

      Anonimka

      @Igor Bg

      Bas tako stroga kazna ja bih ga osudila na 10 godina pa neka vidi

  • marinko

    4. novembar 2015 | 08:57

    Opasni Opasni psi su oni koje policija koristi za odrzavanje reda,vucijaci,rotfajleri .Ni oni nebi bili takvi da nisu prosli odgovarajucu obuku.

    • 4. novembar 2015 | 09:32

      Anonimka

      @marinko

      Jeste ali oni su dresirani drugacije on nece da napadne dok ne dobije naredbu ali nisu agresivni ako primete nesto da se desava pojure ali nece ujesti

  • Zoran b.

    4. novembar 2015 | 08:44

    Možda će ovo delovati morbidno, ali ja bih u ovakvom slučaju iskasapio oba psa napadača a i gazdu.

    • 4. novembar 2015 | 09:33

      Anonimka

      @Zoran b.

      Nemoj tako zivotinje nisu krive

    • 4. novembar 2015 | 20:40

      Dmitar

      @Zoran b.

      Jesili siguran da staford nije bio provociran, male rase umeju bit bezobrazne, sto ako se branio

  • Jovan

    4. novembar 2015 | 07:48

    Glavni krivac su nadležni organi i ne postojanje jasnih zakona. Vlasnika psa kazniti da mu ne padne na pamet da mu pas slobodno izađe na ulicu. A pse uspavati zato što nisu vakcinisani.

  • Ak47

    4. novembar 2015 | 07:28

    Strasno dokle će ovo da se dogadja dokle šta je ovo jadan njen mali pas e boze

  • Jeka

    4. novembar 2015 | 07:18

    Uzas, moglo je biti malo dete . Jadna devojka, dobro je prosla hvala Bogu. Vidim da vi sto komentarisete mozga nemate. Kazna za pse i gazdu velika

  • Miki

    4. novembar 2015 | 07:08

    @Sone Tvoj komentar samo daje sliku zasto ima raznih ispada na svakom koraku. Ne pitas se zasto su otvorena vrata, zasto je gazda ucio pse da su krvolocni? Odmah cu ti reci! Zato sto je istog mozga kao i ti.

  • Aleksandar

    4. novembar 2015 | 05:20

    Nije tacno da su stafordi agresivni, ja ih gajim već 6godina i nikog nisu napali ili nekog psa.

    • 4. novembar 2015 | 09:54

      Anonimka

      @Aleksandar

      Ja ne razumem ove sto okrivljuju pse gazde su za sve krive nemogu vise njihove gluposti da citam ako su citali u telegrafu kako je onaj pas spasao bebu i koliko su pametni da ne uvredim pametne ljude ali kuce su pametnije od pojedinih ljudi ako pojedinima da kazem ako nemaju pse nemora da komentarisu ako imas neku malu kucu ja bih jednu da cuvam

  • maca

    4. novembar 2015 | 02:19

    Uzas Uzas ljudi!!!!!!! Ja imam pinca i smatram da su oni i čivave najugrozenije rase zbog ovih velikih i krvolocnih pasa!!! Mi ne možemo svoje ljubimce da setamo normalno zbog ljudi koji ovakve opasne kucice setaju i pustaju bez povodca i korpe!!!! Ja sam zapanjena duboko saucesce devojci jer znam kako je to izgubiti kucu koja je kao član porodice....za ovo nema ni kazne mi reci!!!!! Uzas!!!!!!

    • 4. novembar 2015 | 10:22

      Nix

      @maca

      Kakva glupost, civave najugrozenije, dajjj... Devojka labradora da je setala ne bi imao nikakve sanse pored njihove celjusti. Svi koji imamo pse smo u opasnosti od neodgovornih vlasnika. Devojko, bori se da vlasnik odgovora, u ime tvog malenog drugara!

  • Katarina

    4. novembar 2015 | 01:29

    Nije problem u psima, već u "čoveku" koji ga dresira. Od svagog psa možemo napraviti krvoločnog ili dobrog i poslušnog. Na nama je...

  • Sone

    4. novembar 2015 | 00:19

    Neseca se pila ali je sigurno zapamtila rasu psa...smesno U ovoj zemlji samo staford i pit bull ujedaju i ni jedan vise,mislim ti drugi nisu bitni....

    • 4. novembar 2015 | 07:23

      Boro

      @Sone

      Pitao bi tebe dali bi se ti secao da te napadnu takva dva psa,stidi se sam sebe...

    • 4. novembar 2015 | 09:09

      Dragana

      @Sone

      Da li si ti cuo za stanje soka ?

    • 4. novembar 2015 | 09:36

      Anonimka

      @Sone

      O cemu ti ko je i sta pio kako da se seti kad je bila u soku da se tebi desilo mi poverovali da si ti popio sramota za komentar

  • Rajvosa

    3. novembar 2015 | 23:57

    Dusa mala slatka tuzno

  • Mrki

    3. novembar 2015 | 23:52

    Prsavij tabak i tuži džukelu. Pa će onda da bude dobar primjer onima koji namjeravaju tako lagodno držati opasne pse bez adekvatne opreme.

  • Ugostitelj

    3. novembar 2015 | 23:14

    Zasto nikada ne napisete labrador ujeo nekog nego je to uvek staford. Ceo svoj zivot imam samo"krvolocne pasmine" i nikada nisam imao problema. Zadnjih 8 god.imam bas staforda i mogu iz iskustva raci da nikada bolju pasminu nisam imao.

    • 3. novembar 2015 | 23:58

      Marina <3

      @Ugostitelj

      Druze ti si tvog naucio da bude dobar i umiljat! Ovaj je ucen za borbu i to je nesto drugo!

    • 3. novembar 2015 | 23:58

      ma da

      @Ugostitelj

      Pa nije vucijak lav :D

    • 3. novembar 2015 | 23:58

      Jelena

      @Ugostitelj

      Evo, mene je pre 2 godine ujeo labrador.. A vlasnik psa mi se samo uredno rekao 'izvini'.. Inace, pas je istrcao iz dvorista.. Pas je pas, SVAKI moze da ujede bilo koje RASE da je!! A ja od tada imam fobiju.

  • Zic

    3. novembar 2015 | 23:11

    Zato lepo kupis Vucijaka ili nekog veceg psa pa da lepo brani i tebe i sebe.

  • Bosanac

    3. novembar 2015 | 23:01

    Imam malog psa, da se ne daj boze mom psu desi nesto ovako. Veliko pitanje je gde i kako bi ziveo vlasnik tih opasnih pasa. mali psi zive kao clanovi porodice i ne zelim ni da zamislim kako se oseca devojka zbog smrti ljubimca, njene rane od ujeda ce proci ali bol za izgubljenim ljubimcem nikad.

  • Mateja nis

    3. novembar 2015 | 22:28

    Zatvoriti vlasnike pse

  • Soki

    3. novembar 2015 | 22:28

    Jovana, brz oporavak, Rasi RIP.

  • hakunamatata

    3. novembar 2015 | 22:20

    Verujem psu kojem se ne svidja covek, ne verujem coveku kom se ne svidja pas.

    • 3. novembar 2015 | 23:09

      Luna

      @hakunamatata

      Ma ti si opicen!

    • 4. novembar 2015 | 09:39

      Anonimka

      @hakunamatata

      Bravo ako ne obozava gazdu moze postati agresivan jer je gazda isti

    • 4. novembar 2015 | 10:27

      Anonimka

      @hakunamatata

      Slazem sa sa tobom potpuno si u pravu

  • JA

    3. novembar 2015 | 22:15

    Ja bih trazila da se psi uspavaju.

    • 4. novembar 2015 | 08:20

      Anonimka

      @JA

      Gde ce ti dusa ako tako mislis to je zivo bice gazdu u zatvor

  • sm

    3. novembar 2015 | 22:01

    Srbijo izadji iz kamenog doba. Ovakve rase ne smeju biti bez brnjice u povoca, tacka. Bar to naucite od EU.

    • 4. novembar 2015 | 20:48

      Milenko

      @sm

      Onda nijedna rasa ne sme biti bez brnjice i povodca.Kako da se staford brani od ovih malih gmazova, koji se jos vise osile kad im ne pokazes zube, a posebno to sto su te uzasne rase-pinc, pekinezer i civave ujele sto puta vise ljudi nego stafordi i pitovi.njima prvim brnjice

  • Aca

    3. novembar 2015 | 21:36

    Vlasnica pasa su krivi Nijedan pas nije agresivan ukoliko ga covek ne napravi agresivnim Iz licnog iskustva za staforde i rotove garantujem Vlasnike ovih pasa zestoko kazniti

  • Aviaticar

    3. novembar 2015 | 20:46

    Imam bernskog planinskog,upucali su je pre 2 meseca. Posledice toga ce biti nepokretnost prednjeg desnog lakta od 70%. Sta zelim time reci nisu psi krivi vec ljudi,da je taj vaspitao svoje pse oni ne bi izasli iz dvorista,isto kao sto to nisam ni ja uradio. Zivotinje su tu najmanje krive, a najvise ispastaju

  • QQ--LELE

    3. novembar 2015 | 20:22

    U Pancevu je sve naopako. Psa je dozvoljeno setati u parku, gde se igraju deca. A ako vozis bicikl , juri te komunalna inspekcija. A svuda u svetu se vodi kampanja za zdrav zivot i rekreaciju, i zastitu zivotne sredine.

    • 4. novembar 2015 | 09:05

      Godisnji odmor

      @QQ--LELE

      Ma i mentalitet u Pancevu je takav da kad prodjes bajsem gledaju te kao potecijalnog ubicu, a svaki dan neciji psi izujedaju nekoga

  • Grof

    3. novembar 2015 | 20:22

    Nisu krivi psi, nego vlasnici, 20 godina imam staforde i nikada nisam imao problema. Stafordi su izuzetna rasa, ali u rukama loseg coveka svaki pas moze da se napravi na zver.

  • Marko 1619

    3. novembar 2015 | 20:15

    Nisu psi krivi,staford i pitbul su napravljeni za borbe.Gazde treba socijalizovati ali u zatvoru.

  • Optimista

    3. novembar 2015 | 20:06

    Strasno je to sto joj se desilo, ali isto toliko je strasno sto se uporno pise svugde kako su to KRVOLOCNI psi. Pas je takav kakvim ga gazda napravi, znaci ako pekinezera ucis da napada-napasce, e sad sve je od velicine i ugriza. Imam 4 staforda kod kuce i verujte nikada ni jedan nije nikoga napao, cak stavise nekoliko puta smo mi bili napadnuti od raznih vrsta, npr. Srednjeazijskog ovcara (dan danas se zahvaljujem bogu sto izvukosmo zivu glavu), ali isto tako nas je par puta pojurila i civava, stoga nemojte biti zatucani i lupati gluposti. Zalosno je sto postoje takve osobe koje maltretiraju te jadne zivotinje koristeci ih za borbe, a kada pogledate to su uglavnom jadni i neuhranjeni psi koji su mozda besni jer su gladni. Tuzno zaista koliko te pse prati los glas, a u sustini nemaju ljudi pojma koliko su to ustvari umiljati psi...

    • 3. novembar 2015 | 20:47

      Перагеније

      @Optimista

      Пас јесте онакав какав је газда. Али има и она нардона, вук длаку мења.... Ове расе паса су НПАРАВЉЕНЕ за борбу. То им је основни инстинкт. Да би се контролисао, потребно је имати изразит став.

  • Перагеније

    3. novembar 2015 | 19:56

    МНоги власници веома опасних паса, баш као и власници ватреног оружја, псе држе као надоместак личних недостатака. Ако је власник строг, пас је увек како треба.

    • 3. novembar 2015 | 21:32

      Anonimka

      @Перагеније

      Nije tacno prema psu treba biti nezan a ne strog jer onda i pas bude agresivan treba biti dresiran i onda moze gazda samo jednu rec da izgovori i pas poslusa

    • 4. novembar 2015 | 08:42

      Anonimka

      @Перагеније

      Izvini da te pitam jel imas psa ili ne

  • Božo Btrežanin

    3. novembar 2015 | 19:20

    Ništa iznenađujuće. U Pančevu se smatra da pripadate kulturnoj eliti ukoliko imate psa. Pse, veoma opasnih rasa, vod u šetnju, često, nejaka djeca, a nijesam još vidio nijednog vlasnika kućnog ljubimca da je svom ljubimcu stavio korpu na usta, da gazda nosi kesu (torbicu, metlicu i lipaticu) sa sobom, tako da nam je grad cio "okićen" psećim izmetom. Pse dovode čak i u gradski park na dječje igralište i u narodnu baštu. nema mjesta gdje se ne dovode kućni ljubimci. U Pančevu su postali kućni ljubimci mnogo važniji od djece, a i uvode svoje gazde u pančevački "džet set". Vlas ne reaguje, ai kako će kada su im kućni ljubimci zaštitni znak i znak pripadnosti eliti. Katastrofa.

  • Cobi ns

    3. novembar 2015 | 18:59

    Moj Staford je miran,nikada ne napada nikoga.....vodim ga na povodcu sa korpom i nedavno je neka džumara(to su ovi "dobri"psi) istrčala iz dvorišta,napao moga Staforda a on nije mogao da se brani???!!!Toliko ga je izujedao i to po glavi(ima belu glavu)čak mu je i oko povredio!!Kada me sretnu komunalci da ga vodim bez brnjice,pišu mi kaznu.....a ovim lutalicama niko ništa ne radi,oni grizu koga stignu,al' nemaju gazdu,budalu da plaća kazne!!??

  • A.

    3. novembar 2015 | 18:39

    Alo! Pas je bio nije bio pušten. Ta slika je na terenu u Vojlovici, tu ga je devojka verovatno puštala, i teren je ograđen. Do napada je došlo na putu do terena, jer niko ne živi na terenu. Strašno kakvi ljudi postoje. I očito je da slika nije slikana taj dan.

  • Vlada Kg

    3. novembar 2015 | 18:35

    Imam staforda od 7 meseci,23kg,koji ne obraca paznju na druge pse,male i velike jer je na vreme socijalizovan i dresiran.Sa takvim psima je bitno da se sto ranije krene sa dresurom i da se sa psom ophodi sa puno ljubavi,jer ce tako uzvratiti na isti nacin.Najlakse je napraviti "ubicu" od BILO kog psa(zanemarivati ga,izgladnjivati,tuci...itd),mnogo je teze napraviti pravog i odanog ljubimca i odanog prijatelja.Devojci zelim brz oporavak,zao mi je jadnog psica a tog vlasnika krivicno goniti za nanosenje teskih povreda.

    • 3. novembar 2015 | 20:01

      TT

      @Vlada Kg

      To su verovatno fine i mirne kuce ali sve do jednom kada se pretvore u krvoločne zveri. I one su fine prema svojim vlasnicima i onima koji brinu o njima ali pitanje je vremena kada će planuti na druge. Sve cuke koje mogu naneti teže ozlede pa i ubiti nekoga treba tretirati kao vrstu oružja. Pa tako ne treba svakome dozvoliti ni da ih čuvaju niti da ih imaju. A u slučaju ovakvih težih napada vlasnici takvih pasa trebaju krivično da odgovaraju za pokušaj ubistva.

  • Dragan

    3. novembar 2015 | 16:58

    Da li je moguce da u ovom narodu postoji tolika kolicina ljudis sa manjkom logike. Kako to misle da je mali provocirao? Pa to znaci da ako me neko isprovocira ja mogu da ga ubijem. I da se pozovem na ove sumanute izjave o provokaciji. Ili su to ljudi koji imaju pse ubice .... pa misle da je mali bezobraznik provokator?

  • Sasa

    3. novembar 2015 | 16:39

    To je kada neodgovorni ljudi drze krvolocne pse,niti ih dresiraju niti ista. Kazna za slucaj ogrmna novcana plus za brnjice koje opasni psi nisu imali !!Mentolcine imaju ogromne ili krvolicne pse i ovako se ponasaju na kraju krajeva zatvor..

  • Sloba Malta

    3. novembar 2015 | 16:30

    Sasa Vukovar, s obzirom da sam ziveo u pancevu, a i igrao fudbal, cisto informativno, teren pored koga je slikan Rasa je u Vojlovici, gde Jovana inace zivi sa roditeljima (osim ako se nije preselila), a teren Dinama je u centru grada. Drugo, kako moze pas na povot(d)cu da "provocira" pitbula i staforda !? Nemoj da komentarisemo bas svasta :-)

    • 3. novembar 2015 | 17:02

      Saša Vukovar

      @Sloba Malta

      malta pa ti ovde komentarišeš gluposti jer si ti lud ili slep pa vidiš da je pas na slici vec bio na JAVNOJ POVRŠINI BEZ POVOCA verovatno je i tad bio i verovatno je provociro te pse ali svedno i da je tako GAZDA tih staforda je KRIV jer njegovi psi nisu smeli bit na ulici bez obvezne opreme brnjice i povoca ili kako je osigurao kucu ako oni sami mogu izac po meni su oboje KRIVI I OBOMA ZABRANITI DALJNJE DRŽANJE PASA I KAZNITI IH PO PRILICNOM SUMOM jer i taj pinc i ako je mali spada u jednu od najkrvolocniju pasminu a oda bez povoca šta bi bilo da je on ugrizo dete

  • Mix

    3. novembar 2015 | 16:05

    Šinteri su spas.

  • Saša Vukovar

    3. novembar 2015 | 16:04

    I sads je pitanje jer ocigledno da ta osoba laže da je njen pas bio na povocu jer se sa slke vidi da nije bio na povodcu na istom tom igralištu a pincevi su izuzetno poznati po AGRESIVNOSTI DA AGRESIVNOSTI možda je provociro te staforde duže vreme svašta može biti ne treba odma verovati prici jedne strane naravno da je kriv vlasnik stafa nije smeo dozvoliti da imaju prisustvo ulici ali je isto tako kriva i ta osoba sa pincom jer sigurno pas nije imo POVODAC

    • 3. novembar 2015 | 16:53

      NIkola HN

      @Saša Vukovar

      ......a ova dva nisu imali cak ni vlasnika ,a krvolocni pinc ih provocira ??? Komentar ispod svakog nivoa.

    • 3. novembar 2015 | 21:36

      Anonimka

      @Saša Vukovar

      Ne nije bila provokacije malog psa jer oni nevole da provociraju ja to poznajem

  • Citalac

    3. novembar 2015 | 16:02

    Dusa mala...pojedinim ljudima treba zabraniti da drze pse..

    • 3. novembar 2015 | 20:59

      Anonimka

      @Citalac

      Jadna kuca ja imam rotvajlera dresiran je nece napasti nikoga u kavezu je jeste osetljiv nevoli provociranje imam sina 6 godina mali ga hrani mazi ali kad malo povisim ton i budem ljuta na maloga on bi izaso iz kaveza toliko obozava decu jednom smo ga pustili iz boksa mali je bio nemiran ja sam malo vikala on je mene stopirao uhvatio za ruku i pomerio od maloga tako da je bio celo vreme uz maloga nije mi dao da pridjem mnogo je pametan pas ali nece nikoga da napadne i kad seta po dvoristu toga gazdu treba kazniti i oduzeti mu pse sigurno nemaju sta jest

  • Saša Vukovar

    3. novembar 2015 | 15:57

    Uz dužno poštovanje svima a li na slikama baš pored toga igrališta koji se spominje u tekstu vidim da njen pas nije bio na povodcu možda je provociro pse u dvorištu sve to treba ispitat i pošteno KAZNITI OBOJE

    • 3. novembar 2015 | 16:33

      S.

      @Saša Vukovar

      A Vi mislite da su sve fotografije nastale istog dana?!Ne bih bas rekla da je tako.

  • Dzenan becirovic

    3. novembar 2015 | 15:54

    Naj struźna kazna za gazdu

  • Snežana

    3. novembar 2015 | 15:36

    Kakav gazda takvi i psi!

  • Slavica

    3. novembar 2015 | 15:29

    Na zalost, zbog neodgovornog vlasnika stradace psi. Ni jedna pas nije opasan, ako ga covek ne napravi takvim. Poznajem staforde i pitbulove pitomije od bilo kojih drugih pasa. Uz to, vlasnici imaju apsolutnu kontrolu nad tim psima. Ja sam imala problem sa covekom koji ima dva rotvajlera, od kojih je jedan, i to muzjak, napao moju kerusu, staru 12god, i zestoko je pokidao. Tri meseca je zivela, uz brdo terapija i dve poeracije, i na kraju je uginula. Komunalnu policiju sam zvala bar 20 puta, zahtevajuci da se tom coveku zabrani da svoje pse seta bez povoca i korpe, ali oni nijednom nisu reagovali. Kada su posle, otprilike godinu dana napali devojku iz komsiluka, nju izujedali, a njenog pekinezera udavili, ona je podnela tuzbu, i od tada se taj covek ne pojavljuje u kraju sa svojim pustenim rotvajlerima. Sta je dalje sa tuzbom bilo, niko ne zna. Inace u komunalnoj su mi rekli da rotvajleri ne sapdaju u opasnu rasu pasa, a oni su ipak napadali. Zato tvrdim da pas da li je opasan ili ne ne zavisi od rase, vec od vlasnika, i da i najmanji psi mogu biti opasni, ako ih takvim napravi covek.

    • 3. novembar 2015 | 21:05

      Anonimka

      @Slavica

      Ja imam rotvajlera oni su nezni ljubazni moraju biti dresirani dobro nahranjeni mora gazda biti prema njemu ljubazan ako se gazda ponasa grubo ne obraca paznju onda pas bude agresivan ako ga isprovocira

  • 21

    3. novembar 2015 | 15:25

    ponovo bi neko protivzakonito da otima pare od nas odgovornih vlasnika jel ? zašto niste zaplenili pse onim kako ih vi zovete manjinama koji ih imaju ni sami ne uznaju koliko i odakle, kradu, otimaju pare bez kontrole ? niti su čipovani niti su išta platili a stalno prave probleme...zakonom treba zabraniti da glupi ljudi imaju pravo da bilo šta kažu, napišu jedino to

  • sale88

    3. novembar 2015 | 15:25

    Ja imam staforda za kojeg mogu da garantujem da mu svaki nepoznati covek moze da pridje u svako doba, ko neveruje moze da dodje na moju adresu i da ga pomazi, ja snosim svu steti koju ikome nadonese, al nece 1000000%..! A imam i tri šarplaninca, a kod njih naprotiv nemogu da garantujem nizasta, posto su to cuvari..!

    • 3. novembar 2015 | 16:27

      Dare 011

      @sale88

      Imao sam staforda. Voleo sam ga, spavao mi je u krevetu. Za ljude bezopasan za mužjake katastrofalan...ne bih ga preporučio nikome

    • 3. novembar 2015 | 16:38

      Jovan

      @sale88

      Divim se onima koji imju psa vole ga i vide u njemu ljubimca.Stvorenje puno ljubavi .vernosti..a ne stvar svojih neostvarrenih siledzijskih .pacenickih.mizernih..patoloskih niskosti...pa id njih stvaraju svoje bedne pidanike sa kojima pokusavaju da nadiknade svoje strahove i nesposobnosti. Jovane svaka cast .To je prijateljstvo .

    • 3. novembar 2015 | 21:14

      Nina

      @sale88

      U pravu si za sarplanince,oni su stvarno opasni. Imala sam jednog pet godina. Posle svakodnevnog dolaska komsinice i dvoriste,jednog dana joj je skocio na ledja i rastrgao odecu sa nje,bio je na lancu tako da nije mogao vise da je dohvati. Odmah smo ga vratili odakle smo ga i dobili,na Sarplaninu.

  • Rade

    3. novembar 2015 | 15:22

    Nemojte kriviti životinju.Vlasnik je taj koji treba da odgovara.Ja bi za ovakve pasme uveo neku vrstu dozvole,kao za nošenje oružja.Pa da vidimo posle,koliko bi sitnih djilkoša,držalo ovakve pse.

    • 3. novembar 2015 | 16:25

      Mila...3

      @Rade

      Oni i jesu jedna vrsta oruzija! U potpunosti se slažem !Ali gazda treba da snosi sve sankcije!

    • 3. novembar 2015 | 21:16

      Anonimka

      @Rade

      Ma drzanje psa ne treba zabraniti ali ja bih prvo odvela ga zdu na dresiranje pa onda psa ti dva psa su bili gladni i nisu dresirani a gazda treba mu novac pa digo ruke ne sprica pse i pnda budu Besni ja sam zavrsila struku za dresiranje pasa poznajem sve vrste tako da mu dodje slicno kao lad zena rodi ostavi dete na ulicu tako isto ljudi psa ako nesto nemoze da cuva nemora da ga maltretira

  • Srle

    3. novembar 2015 | 15:18

    U Nemačkoj takvi psi nisu dozvoljeni a vi razmislite i zašto!!!?

    • 3. novembar 2015 | 15:41

      Nenad

      @Srle

      Da li stvarno povezuješ stvari na taj način? tebe treba zabraniti pa da vidiš ako je! Kad budeš jednom imao psa, možda ćeš i znati o čemu pričam. To što oni imaju neodgovornog vlasnika, koji ih kuška na borbe to je druga stvar. Saosećanje sa devojkom i njenom patnjom za kucom koju je izgubila. Rane će da zarastu, al tuga ostane..

    • 4. novembar 2015 | 08:59

      Anonimka

      @Srle

      Boze Pa zivim u inostranstvu to nije tacno dozvoljeni su

  • storm

    3. novembar 2015 | 15:17

    Ja sam vlasnik zenke staforda meni se cerka i sin igraju sa njom cak pas bezi koliko je maltretiraju, a molio bih ne obrazovane ljude da ne komentarisu ko je opasna rasa ili rasa za borbu. Da pojasnim opasna rasa pasa je svaki pas koji ima zube za napad ili odbrani to im je ostalo od predaka tj, vuka raznim ukrstanjima dobili ste pinca ,mobsa naravno staforda itd. Ne postoji rasa za borbu svi midi ili maxi rase su pravljene da pomognu coveku u lovu mini rase su napravljene cisto radi dekoracije. Svaki pas je dobrocudan ukoliko ga vlasnik ne napravi agresivnim prema drugim psima ili ljudima, u slicaju devojke iz panceva ja mogu da predpostavim da vlasnik staforda i pita je kriv jer ih je vaspitao da napadaju druge zivotinje a jadna devojka je svojom greskom nastradala jer je probala da pomogne svom ljubimcu i uletela izmedju dva psa koja su se razjarila samim napadom na njenog psa jer i njih kao i kao i ljude podize adrenalin .

    • 3. novembar 2015 | 21:27

      Slađana

      @storm

      Takođe imamo ženku staforda i klinci su odrasli uz nju. To je najbolji pas na svetu, naša maza. Obožava i pse i ljude, kao i oni nju.

  • Bas me briga

    3. novembar 2015 | 15:11

    Me znam da li se secate da se ovakav slucaj desio i prosle godine, takodje u Pancevu? Napadnuta je devojcica Nikolina i jazavicar Leo od strane blumastifa , ciji je vlasnik poznati pancevacki bizMismen. E on je potplatio ,debelo, sve koje je trebalo, tako da nije nista ni odgovarao.

  • Maja

    3. novembar 2015 | 15:10

    Sacuvaj boze. Devojci zelim brz oporavak,i molim boga da su psi zdravi. A,ostalo nek joj je bog u pomoci

  • Vlajko

    3. novembar 2015 | 14:47

    Tu rasu pasa pitbuli ja bih iskorenio oni znaju da polude ponekad kao i njihove gazde koji sada trebaju da odgovaraju za ovaj dogadjaj u zatvor bre par meseca pa neka se nauce pameti.

    • 3. novembar 2015 | 14:57

      lidija

      @Vlajko

      Da li Vi umijete da citate? Pinc je OTRGNUT SA POVODCA

    • 3. novembar 2015 | 15:00

      milan

      @Vlajko

      Vise godina a ne meseci

    • 3. novembar 2015 | 15:11

      Ivan

      @Vlajko

      Ako je neko iz porodice nasilan da li to znaci da treba celu familiju iskoreniti ili izolovati pojedinca

    • 3. novembar 2015 | 15:20

      msnn

      @Vlajko

      Da li citate ceo tekst pre nego napišete komentar? Ako su navodi u tekstu tačni njen pas je bio na povocu, o tome govori drugi pasus ispod fotografije.

    • 3. novembar 2015 | 15:23

      Ivan

      @Vlajko

      Postovani Da li to znaci da ako je pojedinac tj.neko iz porodice izrazito nasilan da treba iskoreniti tu citavu familiju ili samo izolovati pojedimca

  • Saša Vukovar

    3. novembar 2015 | 14:43

    Prvo treba razmotriti situaciju zašto je njen pinc hodao po ulici bez povodca pa onda kako su ovi psi istracali na ulicu znaci nemaju adekvatne uslove za život pa još uz to nisu socijalizirani ja bi KAZNIO OBOJE za držanje pasa ja sam vlasnik STAFORDA i držim ih vec 25 godina i nikad mi se nebi desilo takvo nešto jer moji psi su uceni da nemaju agresivno ponašanje i nikad nisu izašli na ulicu bez povodca i brnijce. KAZNITI OBOJE ZA NEMARNOST I ZABRANITI IM DALJE DRŽANJE PASA !!!!!

    • 3. novembar 2015 | 15:00

      Vm

      @Saša Vukovar

      U tekstu lepo pise da su njenog psa otrgli sa povoca. Znaci njen pas je imao povodac.

    • 3. novembar 2015 | 15:04

      odgovor

      @Saša Vukovar

      Sale brate....citas li latinicu....tipican komentar za nekoga ko drzi opasne rase....da ona je kriva, kako je nije sramota da se seta pored dvorista gde se drze psi za borbe, i jos sa pincom koji je poznat kao opasna rasa sa svih svojih kilo i po....ti mora da si pobedio genetiku kada si naucio svoje pse da budu neagresivni...postavlja se pitanje zasto ih drzis ako ne zbog svojih osobina....i ja drzim pse godinama ali ne komentarisem negativno ljude kojima su DVA psa za borbu iskidali ljubimca koji je manji od macke..i jos da je ona kriva....mozda je njem pas ili ona otkljucali boks i otvorili kapiju da puste pse d aih napadnu..ili cak mozda je ona izujedala sama sebe i ubila svog psa.....

    • 3. novembar 2015 | 15:06

      Nikola

      @Saša Vukovar

      Druze,razlika izmedju tvojih pasa i ovih je u tome sto su ovi spremani za borbe. Toliko..

    • 3. novembar 2015 | 15:09

      Nesha

      @Saša Vukovar

      Ajde sledeci put procitaj tekst, pre nego sto ostavis jos koji glupi komentar!! Gde pise da njen pinc nije pio na povodcu?!?

    • 3. novembar 2015 | 15:12

      TAKSISTA

      @Saša Vukovar

      Pricas gluposti.

    • 3. novembar 2015 | 15:14

      Jovana

      @Saša Vukovar

      Dragi Sasa, u potpunosti se slazem sa tobom ali imam samo nesto da kazem - moj pinc jeste bio na povodcu i ni u jednom trenutku nije bio pusten sa istog. Jovana

    • 3. novembar 2015 | 15:14

      Aloo

      @Saša Vukovar

      Lepo pise,koliko je zgrabio patuljastog,da joj se povodac istrgao iz ruke...Znaci imala je povodac.

    • 3. novembar 2015 | 15:22

      Vitez Koja

      @Saša Vukovar

      Pre svega,uz dužno poštovanje,pročitajte lepo tekst..Njen pas je bio na povodcu..

    • 3. novembar 2015 | 15:24

      Ja

      @Saša Vukovar

      Njen pas je bio na povocu....niste dobro procitali tekst

    • 3. novembar 2015 | 15:59

      Nira

      @Saša Vukovar

      Čini mi se da piše da je njen pas bio na povodcu?!

  • Nikola

    3. novembar 2015 | 14:39

    Ni prvi ni poslednji put, nazalost. I uvek su krivi bahati i neodgovorni vlasnici. Ne moze nekad parkom da se proseta, da ne pricam koliko je rizicno voditi dete. Bez korpe, bez povoca i uvek im je isto debilno objasnjenje " Nece". Pa se jos cude zasto se drugi ljudi bune. I tako i u kuci vode racuna o psima, sta ima veze ako istrci, dobar je on.

  • Sava

    3. novembar 2015 | 14:36

    Da se ja pitam ispod 500.000din ošteta ne bi bila.

    • 3. novembar 2015 | 15:31

      Ivan

      @Sava

      Da netreba i tebi nesto da se uplati preko ovoga

  • Al Pacino

    3. novembar 2015 | 14:31

    Zakonom zabranite te pse!!!

    • 3. novembar 2015 | 16:00

      Nira

      @Al Pacino

      Nisu pai krivi već vlasnici koji od njih naprave da budu agresivni.

  • Milan

    3. novembar 2015 | 14:29

    Vlasnike ovih pasa najostrije kazniti i oduzeti im pse jer ne vode racuna o njima.

  • Жика

    3. novembar 2015 | 14:23

    Треба радити а не само причати од случаја до случаја.

  • Branko

    3. novembar 2015 | 14:22

    Vi svakog psa zovete pit bul jer nema te pojma da je pit ujeo bar bi joj polomio ruku neznalice

  • Pera Kojot# 1

    3. novembar 2015 | 14:20

    Ukrstene krvolocne zveri! Zakonom ih zabraniti momentalno!

    • 4. novembar 2015 | 10:35

      Anonimka

      @Pera Kojot# 1

      Ne niposto prvo gazdu na dresiranje pa onda mu dati dozvolu za cuvanje psa

  • čedomir

    3. novembar 2015 | 14:16

    Treba uvesti kontrolu nad takvim rasama! Živim u Pa i znam kakvo je s---e sa tim psima. Šta bi bilo da je devojka ostala bez dela ruke??? Nekada su dobri lovci išli i po ulicama i ... Kontrola ljudi!

    • 3. novembar 2015 | 14:33

      Tadija

      @čedomir

      Sta je pisac hteo da kaze?

    • 3. novembar 2015 | 14:38

      patriot

      @čedomir

      Imam staforda i sta ti balavis sa nekom pricom.. Nije to do psa vec do vlasnika!!

  • mano

    3. novembar 2015 | 14:13

    Nista psi nisu krivi, oni su na to nauceni, rade to da bi gazdu usrecili. Gazdu pasa treba otkinuti od robije jedno 4-5 godina pa nece vise ni kanarinca smeti da drzi a ne psa..

  • Vlasnik pita

    3. novembar 2015 | 14:10

    Kao vlasnik "opasne rase" mogu samo jedno da kazem ta mala smrdjiva stvorenja od pinceva su jako dosadna i lajava i stalno imam problema s vlasnica joji ih drze ko plisane igracke

    • 3. novembar 2015 | 15:04

      Vm

      @Vlasnik pita

      I sta? Ja nemam psa ali mi mali lajavi dosadni psi uopste ne smetaju. S druge strane ako prolazim pored staforda pitbulova i slicnih pasa treba da slanjam dete jer ne znam je li pas normalno ili nenormalno odgajan. Kao po pravilu kako god odgajani skoro svi su bez korpe.

  • Saša

    3. novembar 2015 | 14:07

    Te krvoločne pse treba zakonom zabraniti.

    • 3. novembar 2015 | 14:34

      Xxxx

      @Saša

      Pa pit bul i jeste zabranjen samo sto drzava o tome nevodi racuna i ne kaznjava vlasnike tih pasa!

  • DH

    3. novembar 2015 | 14:06

    Ajde sad da cujem ove dezurne dusebriznike..

    • 3. novembar 2015 | 14:50

      Mile

      @DH

      Ti mora da si vlasnik krvoloka, Da li si se zapitao da li je takvoj zveri mesto muđu ljudima.Kakva bi ti bila reakcija da je krvolok ujeo tvoju majku sestru dete .Razmisli pre nogo pišeš komentare !

    • 3. novembar 2015 | 15:33

      mitka

      @DH

      Mala,nemoj da mi se ti pravis mnogo pametna,jer nisi...

  • Vla

    3. novembar 2015 | 14:03

    Gazdama pasa novcana kazna od 150000 hilada di nara pa do milion dinara pas u gradu je luksuz

    • 3. novembar 2015 | 23:04

      G.?

      @Vla

      Tako bi trebalo biti u gradskim sredinama odgajati decu a ne pse !!

  • Marija

    3. novembar 2015 | 14:03

    Odlučite se da li se devojka zove Jelena i Jovana,isto tako pas,Pinč ili Cule

    • 3. novembar 2015 | 14:46

      DV

      @Marija

      Pinc je rasa psa ;)

    • 3. novembar 2015 | 14:54

      Nira

      @Marija

      Edukuj se patuljasti pinč je rasa pasa a Cule je ime psa !

    • 3. novembar 2015 | 14:56

      Mile

      @Marija

      Ti kiptiš od pameti.Da li je bitno da li je krvolok ugrizao Jelenu Jovanu ili Milevu.Pas je za lanec u dvorištu ko ga lma a ko nema dvorište zabraniti mu držanje krvoloka

  • Srdjan

    3. novembar 2015 | 13:57

    Nisu psi krivi,vlasnik sam iste rase,treba kaznjavati samo gazde,zivotinje ne smu da trpe to

    • 3. novembar 2015 | 15:06

      Vm

      @Srdjan

      Ako je pas napao coveka kriv ili ne uspavljivanje. Gazdi novcana i kazna zatvora.

  • Oholo

    3. novembar 2015 | 13:55

    Ostra kazna za sve vlasnike koji ne vode dovoljno brigu o svojim ljubimcima.Ispade da vece pravo u ovoj zemlji imaju i psi nego ljudi.Napominjem da i ja imam kucnog ljubimca

    • 3. novembar 2015 | 14:48

      Red...

      @Oholo

      Kao vlasnik psa doduse labradora, moram se sloziti, kod mene u mom gradu veci problem prave vlasnicki psi nego lutalice, postoji zakon kojim su propisani uslovi za drzanje zivotinja kog se niko tj. vecina ne pridrzava.

  • užas

    3. novembar 2015 | 13:51

    Da se ovo desi negde na zapadu, ima gazda od te pse da zazali sta se e rodio koliko posle bi trebao da placa, ko zivi u inostranstvo zna odlicno. Brz oporavak te devojke, i nemojte da stitite te gazde zato sta pas je kakav i gazda. Hvala

  • vesna

    3. novembar 2015 | 13:45

    Draga devojko, ne mogu ni zamisliti kako ti je. I mene boli dok sam čitala tekst. Ne znam šta bih ti rekla...znam da te sve boli, jer su povrede i više nego velike i ozbiljne, ali gubitak tvog slatkog Raše!!! Ja ne smem ni pomisliti da ostanem bez svog mopsa Badija, pogotovo na taj način. Ne znam kakvu bih kaznu odredila, ustvari mislim da znam, al ne smen reći. Želim ti brz oporavak, i spolja i iznutra. Drži se devojko.

  • Me

    3. novembar 2015 | 13:45

    Strasno,opasne pse pod hitno u kavez,a ne na ulicu.

  • Aaaa

    3. novembar 2015 | 13:41

    Cudo u Srbiji,ja mislim da smo jedina zemlja u okruzenju gde "zene" devojke vise vole psa da setaju lblace i slicno,a za decu ima vremena.....Inace ovaj napad definitivno osudjujem

    • 3. novembar 2015 | 14:00

      vesna

      @Aaaa

      Inače...nisi normalan sa komentarom

    • 3. novembar 2015 | 14:00

      ooooo

      @Aaaa

      Mislim da smo jedina zemlja na svetu gde svako zabada nos u tudje zivote. Sta vas briga da li zene setaju pse i da li hoce ili nece decu? Mozda ne mogu da ih imaju. Krajnje primitivan komentar. Kakve veze sa vama imaju tudji zivoti? Da je vas zivot ispunjen, ne biste brinuli o tome kako ce drugi ziveti...

    • 3. novembar 2015 | 14:04

      &

      @Aaaa

      Ne tvrdim da nisi u pravu,ali devojku ne poznajes i ne bi trebala/o tako da pricas.Sta god da je u pitanju pse treba ukloniti,a vlasnika KAZNITI.

    • 3. novembar 2015 | 15:09

      Vm

      @Aaaa

      Srbija je pre svega slobodna zemlja za razliku od na primer muslimanskih zemalja u kojoj zene slobodno mogu da odlucuju da li ce radjati ili ne i ako da kada. A to da li ce setati psa ili izigravati reproduktivni aparat necu ni da komentarisem.

  • Zidar

    3. novembar 2015 | 13:39

    Psi nikako nisu krivi osim u slucajevima kada zbog teranja zenki nekada dodje do carki muzijaka ali to je njihov prirodni i iskonski nagon. Ni jedan pas nece iz cista mira napasti drugog osim ako nije socijalizovan(setan medju druge pse) ili UCEN OD STRANE VLASNIKA. Sva odgovornost je na vlasniku.

  • Neo

    3. novembar 2015 | 13:34

    Dajte tom vlasniku pasa bar godinu dana robije. Ova devojka je prezivela pakao. I sam imam izlozbenog NO,svaka setnja je i strepnja.Imali smo par ekstremnih situacija gde su ga napadale lutalice,gore u tekstu navedenih rasa. Uopste nije bitno ko je jaci,takve stvari ne smeju da se desavaju. :(

  • Karlo

    3. novembar 2015 | 13:33

    Gde ste drustva za zastitu? Cutite nesto!?! Jeste sad kazite kako ne volim pse i kako ko ne voli pse ne voli ljude i kako sam grozan. Ali s kojom pravom neciji pas ugrozava slabijeg psa i coveka s kojim pravom!?!

    • 3. novembar 2015 | 16:05

      Orgazam žabe 2. sekund

      @Karlo

      Kakve veze sa ovim imaju društva za zaštitu životinja? Psi su vlasnički i vlasnik je odgovoran za njih.. Ne sumnjam da si grozan i molim te nemoj da mesas babe i žabe :)

  • Xxxx

    3. novembar 2015 | 13:32

    Sada ga tuzi pa mu uzmi jedno pola miliona pa ce da se cese gde ga nesvrbi!

  • XXX

    3. novembar 2015 | 13:31

    Vlasnik pasa treba da odgovara, psi nisu krivi. Ja imam dobermana koji je miran I pitom jer je tako odgojen. Ljudi od pasa prave ubice

  • Zana

    3. novembar 2015 | 13:31

    Prije par godina izujedao me staford otkinuo mi je gornju usnu i ispod oka hvala bogu Dr Zamlakar je sve to operisao kako treba imam ljubimca a sto se tice staforda definitivno ujedaju ljude trba ih istrijebiti i ne dozvoliti da se drze psi za borbu to je izivljavanje nad zivotinjama.Zao mi je ove djevojke jer sam to prezivjela.

    • 3. novembar 2015 | 21:18

      Slađana

      @Zana

      Vi biste da istrebite nesrećne pse koje maltretiraju i stavljaju u borbu, a ne biste da istrebite zlotvore koji im to rade? Kakvo razmišljanje! Imate li pojma koliko je staford umiljat i dobar pas kada odrasta u ljubavi? To je najbolji pas za decu jer je nesebičan i pun ljubavi.

  • Danka

    3. novembar 2015 | 13:30

    Strasno!!!

  • Saša

    3. novembar 2015 | 13:28

    Vlasnika u zatvor. Nema izgovora.

  • Tu I tamo

    3. novembar 2015 | 13:28

    Pogledajte na animal planet koji su najopasniji psi/vrste pasa. Staforda nema u prvih 10 rasa.Ali cim u Srbiji ugrize nekoga staford to je odmah u medijima. A sta cemo sa mesancima, retriverima I ostalim vrstama.Hocete mi dokazati da oni u Srbiji ne ujedaju a samo Animal planet registruje da ujedaju? Pametnom dosta

    • 3. novembar 2015 | 14:45

      Blagoje

      @Tu I tamo

      Svaka čast!

    • 3. novembar 2015 | 15:13

      Vm

      @Tu I tamo

      Sta da gledam na animal planet pogledaj ovu devojku! Predlazes da verujem vise nekakvom animal planetu nego svojim ocima? Jesu li oni mozda neka akademija nauka?

    • 4. novembar 2015 | 10:58

      Anonimka

      @Tu I tamo

      Dali nije mozda planeta majmuna mnogo je cudno ja to poznajem bez toga iz iskustva i ucenju jel si mozda citala knjigu kako treba uciti pse ja bih sve na kurs u skolu da naucite nesto

  • Antonio

    3. novembar 2015 | 13:25

    Sad Jovana, uzmite dobrog advokata i bez milionske odštete, ali u evrima, ne odustajte...

  • Dogslover

    3. novembar 2015 | 13:24

    Strasno

  • Roki

    3. novembar 2015 | 13:21

    Nisu psi opasni vec oni koji ih vaspitavaju i ubijaju milione zivotinja svoje vrste svake godine

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA