Dva seta se isplate samo ko godišnje prelazi preko 20.000 km.
Ko vozi manje, najbolje je imati kvalitetne "celogodišnje" gume sa pahuljom (Mišelin, Good Year,..), koje su bolje od zimskih (kada nema snega), i od letnjih (kad na kolovozi ima prljavštine, rizle, blata,... ili sneg padne kada mu vreme nije).
I ponovo ista prica...
Poenta zimskih guma je samo donekle u sari i kopanju kroz sneg. Daleko vazniji aspekt je smesa od koje su proizvedene. Letnje gume na temperaturama ispod 7 stepeni postaju pretvrde i gube svojstva neophodna za bezbednu voznju, pa bilo sunce ili mrkli mrak (!?)...
Takodje, policija vas mozda nece kazniti, ali ako ste, daleko bilo, ucesnik u udesu (krivi ili ne), osiguravajuce kuce imaju puno pravo da ne isplate stetu, ni vama ni trecem licu!
Oprez!
CELOGODIŠNJA BEZBEDNOST
Dva seta se isplate samo ko godišnje prelazi preko 20.000 km. Ko vozi manje, najbolje je imati kvalitetne "celogodišnje" gume sa pahuljom (Mišelin, Good Year,..), koje su bolje od zimskih (kada nema snega), i od letnjih (kad na kolovozi ima prljavštine, rizle, blata,... ili sneg padne kada mu vreme nije).
Podelite komentar
Kuku
I ponovo ista prica... Poenta zimskih guma je samo donekle u sari i kopanju kroz sneg. Daleko vazniji aspekt je smesa od koje su proizvedene. Letnje gume na temperaturama ispod 7 stepeni postaju pretvrde i gube svojstva neophodna za bezbednu voznju, pa bilo sunce ili mrkli mrak (!?)... Takodje, policija vas mozda nece kazniti, ali ako ste, daleko bilo, ucesnik u udesu (krivi ili ne), osiguravajuce kuce imaju puno pravo da ne isplate stetu, ni vama ni trecem licu! Oprez!
Podelite komentar
N i a
@Kuku
A reci mi jel se guma greje prilikom okretanja? Ako se greje ovih 7 stepeni nema smisla nikakvog...
Podelite komentar