Biciklom oko sveta u braon odelu!

  • 0

Priča o kompanijiUPS”, danas nadaleko prepoznatljivoj po logou i jedinstvenoj UPS smeđoj boji uniforme, počinje još davne 1907. Sa početnim kapitalom od 100 dolara, bicikl i pešačenje bili su jedini način da pošiljke stignu sa jednog na drugi kraj grada.

Kako bi ubrzali posao, njih dvojica su najpre došli na jednu, u tadašnje vreme, vrlo ingenioznu ideju. Uvođenje telefona koji je predstavljao pravu retkost, bio je pomak napred. Dok su oni odgovarali na telefonske pozive i telegrame, posada od nekoliko drugova i rođaka vršila je isporuku.

Prvi ispit položili su onda kada su doneli odluku da se uortače sa rivalskom kompanijom “Merchants Parcel Delivery”. Takav korak bio je rizičan, ali je ubrzo doneo uspeh. Posao se proširio, a biciklu su zamenili i prvi motori. Džim Kejsi i Klod Rajan su uveliko razmišljali i o kupovini automobila. Automobil koji je prvi stigao u redove kompanije, bio je Ford T.

Ulagali su maksimalne napore i u svakom trenutku razmišljali o modernizaciji i hvatanju koraka sa vremenom. Kraj tridesetih godina donosi perspektivne ideje.

Logo je redizajniran, a kompanija nosi ime “United Parcel Service”. Do početka šezdesetih “UPS” je nastojao da proširi svoj posao po čitavoj Americi. Ukoliko se u dobro poslovanje utka i humanost, posao cveta pod srećnom zvezdom. UPS se uključivao u mnoge projekte, a na konkurenciju poput FedExa, gledao je oduvek kao na razlog da stalno napreduje. Zdravi rivalitet napravio je od obe kompanije uspešne gigante.

Ono što je veća pouka od čiste računice jeste to da se dečački snovi ne ostvaruju sami od sebe. Pozajmljena bicikla i sto dolara rodili su veliku ideju. Kejsi i Rajan ni u jednom trenutku nisu prestali da na toj ideji i rade.

Osim što bi danas i te kako mogli da otplate svoju pozajmicu, njih dvojica su na ovaj ili onaj način pomogli hiljadama ljudi.

Kompletan tekst autora Ivana Minića nalazi se na Telenorovom portalu www.mojafirma.rs, koji je od početka septembra, potpuno besplatno na raspolaganju preduzetnicima i ljudima s poslovnim idejama u Srbiji. Portal koji vodi tim stručnih autora, predstavlja centralnu bazu informacija koje su važne za pokretanje i razvoj posla u Srbiji - od procesa osnivanja preduzeća, preko pravnih, poreskih i knjigovodstvenih pravila i uputstava, sve do marketinga.

Vlasnici malog biznisa u Srbiji koji su poslovni korisnici Telenor usluga, od danas imaju mogućnost da kombinovanjem u okviru tarifnih paketa Moja firma uštede i do 20.000 dinara prilikom kupovine novih telefona.

Najveća prednost jeste to što korisnici mogu sami da kreiraju ponudu prema svojim potrebama, to jest imaju mogućnost da sami naprave željenu kombinaciju kako tarifnih paketa iz portfolija Moja firma, tako i uređaja za koji će iskoristiti popust.

Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!

(Telegraf.rs)

Video: Pepeo i garež je sve što je ostalo od dva spaljena automobila na Novom Beogradu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA