Ljajić: Kampanja kao TV sapunica
Lider SDPS-a ocenio da mnoge partije u predizbornoj kampanji daju besmislena obećanja
Predizborna kampanja liči na TV sapunice jer mnoge partije daju besmislena obećanja. Na izborima će pobediti realna politika, kaže lider SDPS-a Rasim Ljajić.
Kako je istaknuto u saopštenju Socijaldemokratske partije Srbije, on je na predizbornom skupu u Vrnjačkoj Banji naveo da je centralni okvir ove kampanje ekonomski oporavak Srbije.
- Da bi se to postiglo, moramo da menjamo dosadašnji diskurs. Moramo da menjamo odnos prema sebi, prema državi i prema društvu, a ne samo da čekamo šta neko može da uradi za nas - rekao je Ljajić.
On je dodao da imamo potencijale, resurse i da moramo svi da radimo na tome da ih na najoptimalniji način iskoristimo.
Ljajić je istakao i da su danas najveći patrioti "oni koji pokreću poslove i na vreme izmiruju svoje obaveze prema zaposlenima i državi".
On je naglasio da je to uslov i za jačanje države i na spoljnopolitičkom planu.
- Samo ekonomski jaka država može da se bori za svoje interese, a slaba uvek podleže međunarodnim pritiscima - naveo je Ljajić, i podsetio da se na listi SDP-a Srbije za narodne poslanike nalaze i predstavnici sindikata.
On je ukazao da je to "velika odgovornost za SDP-a i za svet rada", istaknuto je u saopštenju.
(Telegraf.rs / izvor: Tanjug)
Video: Petra je prevremeno rođena beba: Na rođenju imala je svega 680 grama i 33 centimetra
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.