ZAŠTO EVROPLJANI PRELAZE NA ISLAM? Odgovore znate, ali ne želite da ih čujete jer ISTINA BOLI (FOTO)

Komentari

  • Nerma

    7. maj 2018 | 11:00

    Molim vas kad sve to pisete trebali bi da znate da se Allah pise velikim slovima i sa dva L a ako vec spominjemo Muhameda treba da se napise Muhammed s.a.w.s.povedite racuna i oko toga.

  • SejhSenusi

    5. februar 2017 | 18:58

    Nema potrebe za takvim pričama. Većina su klinci koji nisu upućeni i shvatite da se pod "nevjernicima" NE podrazumijevaju hriscani i jevreji vec idolopoklonici, ateisti i sl. Ko god ima imalo znanja o religijama neće se uopšte svađat. Pročitajte kao ja Novi Zavjet, Kur'an , S. Zavjet i shvatit ce te cilj sve 3 religije. Knjigu u ruke, ako iko želi da mu pojasnim neke stvari jasnim dokazima na mail neka pita. Uživajte, Mir vama.

  • Nermin

    4. oktobar 2015 | 01:28

    Taj rec "dzihad" uopste ne znaci to sto zapad propagira, i ono sto drugi ljudi misle da znaci a ne znaci. Rec "dzihad" znaci borba sa samim sobom. Poslanim Muhamed s.a.v.s je rekao da sledi mnogo veca bitka od svih bitaka koje su do tad vodili, koja ce trajati dokle god ima ljudi na ovom svetu, da nam predhodi "dzihad" ondosno borba sa samim sobom, od necinjenja zla.. Tako da drugi put "istrazite Islam a ne muslimane, jer Islam je savrsen a muslimani nisu" Dr. Zakir Naik

  • jovica

    28. septembar 2015 | 11:46

    Posthrisnska EU se udaljila od Izvora zivota, te kao takva, samo dobija ono sto trazi, jer jos nije duhovno sazrela da se vrati tamo gde joj je u civilizaciskom smislu mesto. Dekadentni odnos ka porodicnom zivotu, i nametanje individualnog nacina zivota kao i agresivni nastup virtualnog zivljenja, dovodi do depresije socijalnom zivotu, sto je po mom misljenju, uzrok dubljeg pada evropskog coveka. A kada se doda ovome, da parade ponosa sirom Evrope, koju namecu aktuelne vlasti kao dokaz demokratskog odnosa prema LBGT populaciji dokazuje da je EU postala Sodoma i Gomora. Moram da naglasim, da moj stav prema LBGT populaciji nije agresivan, vec po tom pitanju, odnosno prema tim ljudima se trba odnositi kao prema bolesnicima, sto to i nauka potvrdjuje. Ali ako bolest ne lecis vec je siris, normalan, ili ako hocete konzervativan covek popout mene, lako moze da zakljuci da duhovni sunovrat evropljana je na pomolu. Ja sam pravoslavac, i za mene je Gospod Isus Hristos ljubav i to ljubav pre svega koja je usmerena prema bliznjem svom, pa sam tim i prema evropljanima i nasim vrednostima.

    • 28. septembar 2015 | 13:51

      sm

      @jovica

      Slazem se u velikoj meri sa vama ali budite sigurni da po mentalitetu i vrednostima blizi nam je katkad i Sirijac i Indijac od jednog Britanca ili Nemca. "Ljubi bliznjeg svog" je za pocetak, jer ako ni to ne mozemo onda smo stvarno nastradali. Ali Isus ne ogranicava tu ljubav samo na svoju (vasu) porodicu, religioznu zajednicu i rasu, to sigurno ne. U svakom zivom bicu je duhovna dusa, cak i u zivotinjama.

  • MAUS

    28. septembar 2015 | 07:53

    Covek u neimastini i bedi,trazi spas bilo gde.

  • Luna

    28. septembar 2015 | 01:30

    Religiju treba uzimati u malim dozama.

  • stanpedo

    27. septembar 2015 | 20:26

    Liepo vam pise u naslovu" ISTNA BOLI"

  • Okrim

    27. septembar 2015 | 20:03

    Zapadna kultura je pod globalističkim procesom sveopšteg oteđenja, koje priroda čoveka kao socijalnog bića ne prihvata. Zato izgubljeni Zapadnjaka beži u sekte i druge religije koje im pružaju razumevanje i novu duhovnu snahu u svojoj zajednici.

  • Zemo

    27. septembar 2015 | 19:51

    Muhamed je bio poslanik a ne prorok

  • Khalid Ibn Al-Walid

    27. septembar 2015 | 18:27

    Da procitate ono sta ke posalnik Muhamed as govorio za ovo vrijeme i prelaske na islam onda bi vam bilo jasno

  • W211

    27. septembar 2015 | 17:27

    Svi pročitajte knjigu "Koliba" I dobro uključite mozak kada ju budete čitali. Pozdrav

  • Република Српска

    27. septembar 2015 | 16:42

    Рођен сам и одрасто сам у БиX а овакве муслимане и овакав ислам о којем је аутор писао ја нисам упазнао у животу али неби правио негативне предрасуде према свим муслиманима на свету због српског негативног искуства које смо имали са домаћим муслиманима и Османлијском империјом која нас је терорисала на све могуће начине кроз 500 год. окупације и ништа добро нисмо видели ни спознали у вези са исламом.А што се тиче преласка на ислам код нас су људи прелазили у ислам само за време османлијске окупације јер нису више могли да издрже терор од стране турака а ретко ко је прешао на ислам из верскиx убеђења јер је заиста поверовао у куран.Него што се тиче младиx европљана који прелазе у ислам ради се искључиво о људима који су одбачени од друштва,имали су животне пеxове попут склоности према алкоxолу и наркотицима или никада нису ни били истински xришћани нити су били xришћански образовани нити васпитани као xришћани а ниједан xришћанин који у потпуности познаје xришћанску веру и притом је образован xришћанин и одрасто је у xришћанском дуxу нема никакав разлог да пређе у неку другу веру а камо ли у ислам.

    • 27. septembar 2015 | 17:20

      brcakrs

      @Република Српска

      Sve tacno!

    • 28. septembar 2015 | 01:14

      Ja

      @Република Српска

      U Bosni se jos govori ijekavicom moj bivsi zemljace!!!

  • MD

    27. septembar 2015 | 16:33

    Vera nije dugme!Cak i ateiste postuju veru svojih roditelja jer time ukazuju postovanje i prema svojim korenima i prema sebi i prema svemu zivom i nezivom oko sebe.Trba da menjamo mnogo stosta zarad svih nas,a ne veru.U suprotnom,pevacemo u glas:"Sve ce to,o mila moja,prekriti snjegovi,ruzmarin i sas...A,moglo je bolje".

  • Leyla

    27. septembar 2015 | 16:03

    Nemate vi pojma sta je islam ustvari. Ta propaganda i te vehabije meni kao rodjenoj muslimanki nikad nisu bile bliske. Moj Islam me uci voljeti svakog covjeka, biti zahvalan na svemu, niste ni svjesni koliko onaj koji shvata Islam na ISPRAVAN nacin nalazi mir i harmoniju u svojoj dusi. Hvala ti Boze, sto sam muslimanka :)

    • 27. septembar 2015 | 17:00

      Pavle

      @Leyla

      To sto kazes za islam je tacno, iste stvari se propagiraju u svakoj religiji. Problem je sto u islamu ima najvise ekstremista koji kvare sliku.

    • 28. septembar 2015 | 15:08

      Република Српска

      @Leyla

      А дали би била у вези са xришћаном и дали сматраш да би xришћанин и муслиманка могли живети у брачној заједници уколико између њиx постоји искрена љубав?

  • Mikol

    27. septembar 2015 | 15:52

    @sejo 6565 Moj druze vidi se da nisi kuran procitao. Toliko mrznje i toliko poziva na rat kao sto ima u kuranu nema ni u jednoj sekti a kamoli veri

    • 28. septembar 2015 | 01:25

      Cica-Radoje

      @Mikol

      A svi koji imaju drugu veru su za njih nevernici. Koja glupa logika.

  • Zoran 021980

    27. septembar 2015 | 15:42

    Ne,hvala lepo,i ovo mi je puno!

  • Deni

    27. septembar 2015 | 13:58

    Meni moja vera,vama vasa vera,ko ne postuje tudje onda ne postuje ni svoje

    • 27. septembar 2015 | 15:49

      Nira

      @Deni

      Upravo tako možemo vjeru mjenjati koliko hoćemo samo nemožemo nikad promjeniti ko su nam preci ko nam je otac ko majka ti koji mjenjaju vjeru za večeru su izgubljeni ljudi

  • sejo 6565

    27. septembar 2015 | 13:39

    Islam i jeste vera mira i tolerancije i uzajamnog pomaganja i nigdje u k,uranu ne pise o opravdanju bilo kakve vrste nasilja dok u drugim verama postoji mogucnost posvete recimo posipanje svetom vodicom Tenka znaci oruzja koje seje smrt itd ima tih primera mnogo!!!

    • 27. septembar 2015 | 14:51

      Невена

      @sejo 6565

      Задњи пут осјетишмо исламски мир,толеранцију,праштање и љубав на комеморацији у Сребреници! Да ли смо ми некада слично урадили хрватима?

    • 27. septembar 2015 | 14:55

      sm

      @sejo 6565

      Izvini, u Kuranu pise da nevernike treba ubijati, ako to ne znas nisi ga ni procitao, a u Novom Zavetu se nigde ne odobrava ubistvo niti vrsi posvecivanje oruzja, to su uveli popovi a moze biti i katolici jos iz vremena krstaskih ratova i odbrane od turskih osvajaca, sto je donekle i razumljivo. Zasto su muslimani, nicim izazvani, krenuli da osvajaju ne samo Evropu nego i Indiju i Aziju - iz ciste miroljubivosti? Nemoj, molim te.

    • 27. septembar 2015 | 15:06

      ma da

      @sejo 6565

      Jesi li ti citao taj Kuran? Pun kontradiktornih poruka. Mozes ga tumaciti kako hoces. Isto je takva i Biblija.

    • 27. septembar 2015 | 15:09

      vuk

      @sejo 6565

      Pa kako pišeš ovaj komentar ako nauka religiji i nije potrena. Da nije nauke zadnjicu bi brisao rukom.

    • 27. septembar 2015 | 15:56

      Mirko

      @sejo 6565

      Ovo sto ti pises je cisto izvrtanje istine! Tenk je orudje kojim se brane zivoti kada su ugrozeni! A bilo sta u sluzbi necastivog moze oduzeti zivot. I dok se ljudi ne pozivaju na verski rat, oni su zli sami po sebi a ne zbog veroispovesti. Osnova ljudskog ponasanja treba da je postovanje svih ljudi bez obzira na versku, rasnu ili nacionalnu pripadnost. Ja postujem, a ti?

  • Ja

    27. septembar 2015 | 13:32

    Sve religije imaju isti cilj,da coveka duhovno probude i dovedu ga do prosvetljenja.Cisti intelektualci to ne razumeju,oni priznaju nauceno znanje iz knjiga i misle da je to sve i svja,a to je za duhovnost,papagajsko znanje,odnosno neznanje.Drugim recima oni su za duhovno ,slepi i gluvi,da ne kazem nepismeni.Religiji nauka nije potrebna,ali je zato nauci religija preko potrebna ako ovaj svet misli da opstane u sistemu Sodome i Gomore.

  • S.K.

    27. septembar 2015 | 13:31

    obicne budale sto se odricu normalnog zivota da bi se uokvirili u neko ludilo gde ce biti sigurni i postovani nas sistem vrednosti jeste unakazen modernim vremenom koje su mase prihvatile a ono deluje pogubno i dezorjentisano na ljude koji traze neko resenje neki smisao a taj smisao sigurno nije samozaglupljivanjem u islamu koji je cudan i ne prirodan ako masa zeli svoju propast neka propadne ili u islamu ili u ovom nakaznom hedonisticko egistickom narcisoidnom nacinu zivljenja a ako zeli svoj normalan poredak razvoja i zdravog pogleda na svet to mora da rascisti u svojim glavama a to su plemenite i moralne vrednosti kojih se malo ko pridrzava a posle je kriv neko drugi sto se ide u propast zaneto raznim iskusenjima nasega vremena.

    • 27. septembar 2015 | 15:03

      Patriot

      @S.K.

      Kakva mržnja. Takvi kao ti su napravili Srebrenicu.

  • ELJA

    27. septembar 2015 | 13:21

    Zato sto su budale zato i prelaze

    • 27. septembar 2015 | 14:08

      Djole

      @ELJA

      I nase dede su napustile veru nasih pradedova I presli na Hrscanstvo ali ih ne nazivam tm imenom.

  • Roki

    27. septembar 2015 | 13:18

    Svako ima pravo da veruje u sta god hoce...Ja verujem u andjele cuvare,a tu spadaju svi oni moji voljeni koji su me napustili prerano...

  • Eki

    27. septembar 2015 | 13:03

    Sve su religije samo biznis, a sve "Božije ovčice" upravo to - ovce. Da bi verovao u Boga ne treba da budes deo nekakve religije, dovoljno je da sa srcem verujes.

  • Ben

    27. septembar 2015 | 13:03

    Bog je jedan a vjere su izmisljene ,naravno ce da predju na Islam jel je naj bolja i najcistija vjera koja se bori za mir i pravi muslimani ne ubijaju ,to su idijoti koji pokusavaju da izmisle nesto novo kao islamska drzava a to ne moze,viste sami culi po katolickim crkvama sta se desilo sa djecom,Muslimani nigdje nisu poceli rat prvi,to sve rade velike bogate drzave i onda prebace Muslimanima kao sto je sa Binladenom i drugima ,Sadam husein nije napao druge vjere ili Mubarak,zasto Rusi ubili preko 6000 ukrajinaca ,to je ista vjera i nacija to znaci samo korist a nista drugo sa vjerom nema bas nikakve veze,budimo ljudi i postujemo svaki svakog i nece biti nikad rata i mrznje

    • 27. septembar 2015 | 15:08

      aha

      @Ben

      A Osmanlije su bile cvecke, a?

    • 27. septembar 2015 | 17:39

      Алекса

      @Ben

      Муслимани су увек започињали рат! Рат почињу кад Мухамед бежи из Меке у Јатриб па тамо протерују три јеврејска племена, онда пљачкају караван, то је до тада нечувено и сматрано је највећим грехом и код јудејаца и код хришћана и код пагана, али не и код муслимана! Онда 632. године освајају Меку па крећу у рат на северу Африке, нападају на исток до Индије, освајају Јерусалим, нападају Шпанију и долазе до пола Француске, нападају Балкан... Још у својој лажи и лицемерју кажу нас су хришћани напали у крсташким ратовима!? Значи кад муслимани освајају и кољу то је богоугодно дело, а кад се хришћани бране то је напад на њих!? Све си слагао!

  • Zoka

    27. septembar 2015 | 13:02

    Ako je to tako zasto onda svi te vere beze u Evropu?

  • Lexy

    27. septembar 2015 | 12:49

    Iz istih ovih razloga, mladi prilaze sektama. Zanemareni u svojim porodicama, bez jake emotivne veze sa bliznjima, prilaze onima koji vrebaju nesigurne duse, i glumeci brigu o njima, prevode ih u sektu ili drugu veru.

  • Pravoslavni Srbin.

    27. septembar 2015 | 12:47

    Bog je jedan. Bogu slava.

  • Yugo

    27. septembar 2015 | 12:28

    Muhamed nije prorok vec poslanik isto kao sto je bio i Isus, Kuran je zadnja objava covecanstvu isto kao sto je i Biblija samo sto je Kuran usavrsen i posle njega ni jedna knjiga se nece vise objaviti.

    • 27. septembar 2015 | 13:03

      polo89

      @Yugo

      Isto tako Isus je rekao da ce biti mnogo laznih proroka i da ce mnogo ljudi nasesti na to.

    • 27. septembar 2015 | 16:20

      Sanja

      @Yugo

      Sta usavrsen? Bog je znaci zadnjih par hiljada godina slao nesavrsene poruke, u medjuvremenu evoluirao, pocesao se po glavi i priredio novo i skraceno izdanje? Daj dodjite sebi. Osnova civilizovanog drustva je ne klati milione zivotinja za "zadovoljstvo Boga" (Bajram), i ne smatrati druge vere i nacije nizim od sebe. Za pocetak. E da, ne bi bilo lose da i zene imaju jednaka prava. Onda mozemo da pricamo o "usavrsenom" Kuranu.. Vazi i za ostale religije.

    • 27. septembar 2015 | 20:40

      Aleksandar

      @Yugo

      Jesi ti to deda Vanga? Ajd šuri bre. Idi radi nešto pametno.

  • Patriot

    27. septembar 2015 | 12:22

    Kada ste čuli da je muslimanski učenjak imam čovjek koji je potkove znanjem prešao na drugu vjeru. Nikad. Nasuprot tome mnoštvo svestenih lica kako iz pravoslavlja i katoličanstva vrate se u islam. Razmislite o ovome. BOG JE JEDAN I NIKO MU RAVAN NIJE.

    • 27. septembar 2015 | 12:43

      Pera Detlic

      @Patriot

      Šta!!!???

    • 27. septembar 2015 | 12:50

      VAN

      @Patriot

      Koje gluposti pišeš. Koji su to navedi, mnogi, pravoslavni i katolički sveštenici što su vraćeni u islam. Ta mi informacija nije poznata.

    • 27. septembar 2015 | 13:22

      cirih

      @Patriot

      Nije tacno!

    • 28. septembar 2015 | 01:40

      Luna

      @Patriot

      Jedino sto znam to je da je 95% imama nepismeno i da dzamiju koriste u svrhu politike. Ovde su ih puno pohapsili.

  • Rajvosa

    27. septembar 2015 | 12:16

    Bog je jedan postoje samo dobri i losi ljudi ma koje god vjere bili

  • Nbg

    27. septembar 2015 | 12:14

    Postuj tudju veru ali cuvaj svoju...

  • Svevlad - Jablanec

    27. septembar 2015 | 12:01

    Samo stara slovenska vera je istina. Rodnoverje, pruza veru u porodicu, prirodu i postojanje. Ostalo i nisu vere jer su obicni ljudi ili kako ih zovu proroci uticali svojim umecem obmane da navedu ljude da veruju da je neko hodao po vodi, da ubedis sebe da ako umres mlad na onom svetu ces takav biti, umreti u dzihadu ili odsecati delove tela obrezivanjem ili nakaraditi prirodu tela na drugi nacin... sve je to ludilo uma.. gde je tu razum? Zakon prirode je mnogo jaci od bilo koje od cetiri priznatih religija. Jedino je Pravoslavlje prihvatilo delove slovenskih obicaja i vere. Mnogi ljudi prihvataju odredjenu veru jer jadni imaju osecaj samoce ili straha pa se odlucuju da se pridruze veri iako je nikada nece razumeti. Vratite se korenima, svojoj porodici, prirodi..postujte ono sto vam je priroda dala jer u suprotno necete imati ni vodu niti hranu, te shodno tome ce umreti vasi pametni proroci i svi mi koji ne verujemo u pisanje svetih knjiga od strane politicara iz onog doba. Sve vere su izmisljene kako bi stvorile mir medju ljudima, medjutim priroda je stvorila ljude ne bas kako su oni zamisljali. Zivot je kratak da bih ga poklonio pisanoj religiji i verovanju u tudje bivstvovanje... ne trabaju vam tudja misljanja, samo naucite da volite i prigrlite prirodu i ljude oko sebe, prihvatite ih takve kakvi jesu i oseticete emocije koje vam sve vere propovedaju a to nisu jer je sam covek sebi najveca vera! Ljubim razum i dobrotu svih ljudi!

    • 27. septembar 2015 | 12:50

      Isko

      @Svevlad - Jablanec

      Svako ima vezu sa bogom ,dok nas svestenici ubedjuju da jedino oni poseduju taj kanal. Manipulacija, jer su uvek bili uz vlast i tako postajali sve jaci

    • 27. septembar 2015 | 12:55

      T za Teslu

      @Svevlad - Jablanec

      Mogao bi i ti biti prorok...

    • 27. septembar 2015 | 12:57

      Pero

      @Svevlad - Jablanec

      Zanimljivo

    • 27. septembar 2015 | 13:17

      Vjernik u Boga nasega Isusa Krista

      @Svevlad - Jablanec

      A tko je stvorio tu prirodu.

    • 27. septembar 2015 | 17:44

      Алекса

      @Svevlad - Jablanec

      Кад већ љубиш разум, што ниси написао текст без контрадикција?

  • best

    27. septembar 2015 | 11:46

    Islam je nastao 600 godina nakon kršćanstva i samim time je obuhvatio sve najbolje iz prethodnih religija te donio nova shvatanja koja starije religije nisu imale, zato u islam i prelaze uglavnom obrazovane ličnosti koje traže jače temelje vjere.

    • 27. septembar 2015 | 12:53

      sk

      @best

      Molim te, koja "nova shvatanja"??? Da su svi nevernici? Jesi procitao Bhagavad-gitu iz Indije? Naspram nje sve ostale religiozne knjige su nivo osnovne skole.

    • 27. septembar 2015 | 12:57

      Pedja

      @best

      Da,da.Zato za rad islama ljudi prave najveće zločine današnjice."prava"vera koja kaže da su svi sem muslimana nevernici i treba ih ubiti.Mnogi delovi kurana propovedaju da je samo islam jedina i prava vera i da su svi drugi nevernici protiv kojih se treba boriti.Uostalom sam Murat je Bajazitu rekao da se ne zaustavlja dokle god čuje crkveno zvono.A sva osmanlijska osvajanja bila su vodjena verom.

    • 27. septembar 2015 | 14:54

      Antiglobalistkinja

      @best

      Da Tajson je olicenje obrazovanog i nadasve inteligentnog coveka ,prosto odise mirom ..ahaha

    • 27. septembar 2015 | 17:55

      Алекса

      @best

      ..."te donio nova shvatanja koja starije religije nisu imale, zato u islam i prelaze uglavnom obrazovane ličnosti koje traže jače temelje vjere." Значи образоване личности прелазе у ислам који им у сури Нух открива да је Земља равна и због суре Ал Кахф која им открива да Сунце залази у извор кључале воде!?

  • Жељко

    27. septembar 2015 | 11:28

    Лакше је "прилагодити" Бога себи него предати себе Богу.

  • sm

    27. septembar 2015 | 11:23

    U pojedinim gradovima i opstinama u Nemackoj deca nemackog - ili hriscanskog - porekla u skolama su vec u manjini i bivaju izlozena podsmehu i maltretiranju. Pridruzuju se jacem da bi opstala, pogotovo ako su iz labilne disfunkcionalne porodice. U Nemackoj se odrzavaju javna propovedanja i preobracanja, guglajte Pierre Vogel, najfanaticniji propovednik islama sa sve bradom a Nemac. Za njih je svako van islama "necist" i "nevernik", kakav mir i tolerancija. Licno imam Quran kod kuce, indijske spise takodje jer me zanima sustina i filozofija, pravila manje vise (njih sledi svaki moralan covek i bez naredbi iz knjiga). Jedan Turcin me napade da ne smem drzati Quran kod sebe ako jedem svinjsko meso. Prijatelju, rekoh mu, ja sam vegetarijanac. Nije znao sta da kaze.

  • Samo Srb

    27. septembar 2015 | 11:18

    Uvek me oduševljavaju kada kažu svi mi verujemo u istog Boga, a zaboravljaju da muslimani našeg Boga unizuju i proglašavaju ga prorokom, a on je Bog. To su velike stvari ali pošto slabo znamo svoje sve tuđe nam slađe. Ortodoksija i tanatos

  • Dunja

    27. septembar 2015 | 11:09

    Anton Lavej je rekao: "Svaka religija na svetu koja unistava ljude, bazirana je na ljubavi." To je istina: muslimani propagiraju ljubav, itd. pise u tekstu, a ovamo ratuju i ubijaju. To bas i nije ljubav

    • 27. septembar 2015 | 12:52

      Isko

      @Dunja

      Isto rade i hriscani kroz celu istoriju. Sta su krstaski ratovi?

    • 27. septembar 2015 | 13:14

      ahmed

      @Dunja

      Ovo danas sto se desava je pusta zelja bogatasa sa Zapada da predstavi Islam kao nesto lose. Islam je vera koja ne odgovara bogatasima i zato rade sve sto rade. Ko je bacio atomsku bombu, zapoceo dva velika svetska rata, bombardovao nekoliko drzava u zadnjih par decenija, srusio svoje zgrade, udario temelje nekoliko teroristickih organizacija kao Al-qaida, Isis...??? Netreba reci da su to uradili Hriscani vec bogati ljudi i organizacije koje se boje da ce preovladati dobrota, cistoca, zdrav razum....

    • 27. septembar 2015 | 13:52

      Deni

      @Dunja

      Nemas ti pojma

  • victoria

    27. septembar 2015 | 11:04

    Ljudi su duhovno gladni a popovi su samo gladni para.Hristovo ucenje se zanemaruje vec vekovima. Ljudi zeljni da saznaju o Bogu se osecaju izdani. U crkvama nista ne uce, drze se samo nekih ljuskih obicaja, u skoli na veronaci uce ono sto je najmanje vazno.U slobodno vreme mogu da rade sta ih volja jer ne znaju da razlikuju ispravno od neispravnog. Postoji i hriscanstvo koje nije takvo, nego je izvorno. Medjutim, ljudi mrze ono sto je cisto kao sto su i Hrista mrzeli. Zato ce pre da private da im deca postanu muslimani.

    • 27. septembar 2015 | 13:19

      Алекса

      @victoria

      Ти си баш експертски залуђена

  • Шоне Р.Српска

    27. septembar 2015 | 11:02

    Да им вјера није слаба не би је мијењали, а то раде због мањка знања, због духовне празнине... Мени на сва животна питања православље даје одговор, само онај чија је вјера слаба може учинити такав гријех, али такви ће и ислам напустити некад, на првом искушењу.

    • 27. septembar 2015 | 12:40

      AbduSamed

      @Шоне Р.Српска

      Sve si ovo lepo rekao brate moj. Ne brukam tudje vere nego ih postujem ali postoji knjiga u kojoj pise sta ce se desiti, a ta knjiga je napisana pre 2000 godina i moj narod i ja se ne bojimo ni malo zbog ovoga sta se desava u svetu jer je sve zapisano i jednom prilikom citam i pise " nevjernik ce nas reklamirat i narod ce se zapitat' - zbog cega ovoliko napadaju islam i uzece da cita knjige i zakljucice neke stvari i druga stvar. Zbog cega je vas papa trazio kad je bio pred smrt da se ukopa na veliki petak i da se okrene prema istoku ? Hocu da znam odgovor na pitanje ako nije problem

  • ant

    27. septembar 2015 | 10:36

    Prvo to prelaženje na islam se može na prste izbrojati koliko je bilo. dok sa druge strane daleko više ima onih koji odbaciju islam. Islam se samo ratom i širio da nije bilo turaka na balkan nebi bilo ni islama. Zbog svoje zaostalosti i neprilagodljivosti ovom vremenu preti mu raspad. Zato pojava islamske države nije slučajna. Ako islam ne zavlada svetom propašće.

    • 27. septembar 2015 | 11:35

      Gajo

      @ant

      80 % ljudi koji su promenili veru je preslo na islam, a Islam je odbacilo oko 3-4 % ljudi u svetu samo. Informisi se malo i ne lupaj gluposti, jel citas kako poznati i slavni prelaze samo na Islam, jer tu prepoznaju pravu i ispravnu veru. Svako ovde komentarise...

    • 27. septembar 2015 | 12:28

      Asko

      @ant

      U kuranu nigde nije sponenuta sablja a kolko puta u bibliji preko 200puta!proveri i uveri se svojim ocima ne rekla kazala!toliko o tome

    • 27. septembar 2015 | 12:45

      Bošnjak

      @ant

      Kao prvo to sto kazes da se na prste mogu izbrojati oni koji prelaze na islam demantuju te na hiljade onih kojih prelaze na islam svake godine,kao drugo to sto kazes da se islam sirio ratom demantuju te stotine miliona muslimana u indoneziji,maleziji,kini i ostalim zemljama gde nikad nijedna muslimanska vojska nije krocila.

    • 27. septembar 2015 | 12:51

      Knjiga

      @ant

      Uzmi istoriju i citaj nesto u njoj. Nacices zanimljive stvari, ne mozes da pricas nesto sto nisi procitao i da lupas. Islam je prva vera na svetu koja je narodu poslata da je sire. Poskanika ima dosta i svaki poslanik je poslat da siri veru. Npr. Mojsije je isto jedan od poslanika kojeg ne smem da psujem niti bilo sta ali je poslat jevrejima da ih uputi , Isa a.s ( isus ) je poslat pravoslavcima da vas uputi sve dok se nije rodio Muhammed a.s najmladji poslanik koji je kad je rodjen on rastali su se 7 kraljeva koji su manipulisali verama i od tog trenutka rekli da je rodjen najmladji poslanik i da treba da se rasturimo neka veruje svako u sta hoce . Muhammed a.s je sa svojim ashabima sirio Islam . E sad ti dobri moj brate nemoj da gledas Muslimana koji nije dostojan vere ili pije . Nego procitaj kakav je bio Muhammed a.s . Sve ce jasno da ti bude

  • Dragan

    27. septembar 2015 | 10:35

    Ako neko zarad alaha ili boga ubije i to brutalno odsecanjem glave coveku koji je drugacijeg misljenja onda tu ne postoji bog vec zlo koje ima masku

    • 27. septembar 2015 | 11:24

      pionir

      @Dragan

      svako zlonameran moze ubiti u ime Allaha ili Hrista, u ime neke drzave ili pokreta da bi naneo stetu toj religiji ili drzavi.

  • Bora

    27. septembar 2015 | 10:32

    Нема већег грха од превртања истине о Богу, дакле лажи.Кроз историју су писани епови (списи верски и други). Шта је у њих Уграђивно не зна се. Јдино је тачно да се инсистира на безрезрвно веровање у њихов садржај. Јадан је положај савре меног човека по том питању. Права је истина да скоро ништа незнамо.

  • Aki

    27. septembar 2015 | 10:25

    Jedan je Bog tako da i istina je jedna.Nemoze i hriscansvo i judeizam i budizam itd da budu istina. Jeste li se nekad zapitali zasto jevreji ne priznaju hrista a hriscani prihvataju mojsia i to hriscani vide kao njihovu gresku. A hristaci prave istu gresku neprihvataju muhammeda a muslimani prihvataju hrista. Bog u Ku'ranu opisuje hriscanje oni koji su zalutali tj neznaju a jevreje oni koji su na sebe srdzbu izazvali tj znaju ali nece da prihvate istinu. Zato jevreji odavno su dosli u kontakt sa istinom ali nece da prihvate zato sto je Muhammed arap a ne jevrej (kao vecina poslanika).A Hriscani kada dolaze u kontakt sa pravim islamom prihvataju lako. Iz iskustva pricam jedina prepreka im je kako ce ih familija prihvatiti ali nakraju uprkos svemu prihvate se iatine

  • Srdjan

    27. septembar 2015 | 10:15

    Samo ljudi razocarani u zivotu ili slabog karaktera...

  • Nina Jerković

    27. septembar 2015 | 10:13

    А шта је са најбројнијом религијом у Србији? Идолопоклоници који су се прво клањали титовој слици на зифу, па онда милошевићевој слици а сада се клањају Вучићевој слици на телевизији. Најгоро врста "религије" идолопоклонство је оно што уништава Србију деценијама.

    • 27. septembar 2015 | 11:44

      топлистанадреалиста

      @Nina Jerković

      СВАКА ЧАСТ!!! Одавно нисам прочитао јачи коментар!

  • brba

    27. septembar 2015 | 10:08

    Evropa je vecim delom katolicke veroispovesti a vrlo dobro se zna ko se i malo bavio tom temom da je od inkvizicije preko svetskih ratova,pacovskih kanala pa do pedofilije ucestvivala ta ista katolicka crkva sa centrom u Vatikanu.Ljudi su svesni toga i samim tim izgubili u modernim vremenima veru u nesto sto znaju koliko je bilo lose u proteklim vekovima i smatraju da su danasnji blud i razvrrat koji cine daleko manje zlo i stoga nemaju postovanja za sviju crkvu.Neko je provalio da je hit biti musliman i sve ostalo je domino efekat,ne treba mnogo plitkoumnoj drogiranoj masi da se zavede.Pravoslavlje je cisto i mirno kakvo i treba da bude,mi iz svog dvorista nismo silom ulazili u tudja i tamo pravili zlocine nikada.Ko veruje u Boga i Pravoslavac je osim silom kao sto je bio slucaj pod Turcima,nikad ne bi presao u ni jednu drugu veru pa ni islam.Ovo je velika greska za sve Hriscane koji svojevoljno rade to sto rade.

    • 27. septembar 2015 | 12:32

      Yugo

      @brba

      A sta je sa Bosnom čije je to dvoriste

    • 27. septembar 2015 | 13:01

      Jo

      @brba

      Svaka ti cast na komentaru. Milion pluseva bih ti dala

  • Перица

    27. septembar 2015 | 10:07

    Муслимани су први јеретици. Католици други.

  • Cvele

    27. septembar 2015 | 09:57

    Postoji osnovni razlog zasto zapadnjaci to rade. Previse agresnivne crkve zapadnog sveta, koje od vernika traze gomilu para i obaveza prema lokalnoj zajednici, dok prevoslavlje i islam su zasnovani na dovroj volji vernika.

    • 27. septembar 2015 | 13:34

      Djordje

      @Cvele

      Teško da se cenovnik usluga SPC (krštenja, venčanja, sahrane, slave), često i sasvim javan, može ttetirati kao "dobra volja"!

  • AD

    27. septembar 2015 | 09:52

    Vjera ili vjere su zlo ovoga svijeta.Zamislite samo kako bi narod drugacije zivio a ne da se deklarise na osnovu vjere ili imena.

  • XxX

    27. septembar 2015 | 09:45

    Zabranite religije zbog laganja i obmanjivanja ljudi poput tarotologa, gatara i bacaca i skidaca magije.

  • Шоне

    27. septembar 2015 | 09:44

    Прелазе..јер нису имали прилике, упознати православље.

    • 28. septembar 2015 | 01:13

      Mr Black

      @Шоне

      Daaa,ti ljudi su sisli sa Marsa pa nikad nisu culi za pravoslavlje i zato prihvataju Islam jer na Marsu zive samo muslimani. Smesan si...

  • W211

    27. septembar 2015 | 09:32

    Nikada svoju pravoslavnu veru i Krst Časni ne bih izdao i zamenio za islam ili bilo šta drugo. Ko to učini nije čovek!

  • Sulejman

    27. septembar 2015 | 09:28

    U islamu nema prisile ko hoce neka primi islam ko nece nemora da bi neko reko kakva je hrana ukusa mora da je proba to znaci da puno ljudi pricaju o islamu svasta a nigde dokaza

    • 27. septembar 2015 | 11:16

      joca

      @Sulejman

      Sramno je i licemerno da ovako nešto napiše musliman. Zaista. Vaša religija je jedina za koju ja znam da se glavom plaća ako se pređe u drugu religiju. Ovo je apsolutno istina, i to čak i ne poriču musliman, uglavnom prećute samo, kao što ćete i Vi sad. Toliko o religiji mira. A ova pojava je čist odraz pomodarstva i ništa drugo, i isto tako će da prođe.

    • 27. septembar 2015 | 14:15

      Peca

      @Sulejman

      Suljo,jel si svestan.sta si napisao.ako je tako,sto tvoji ubijaju kad se neko od tvojih ozeni ili uda za drugu veru.to kod hriscana ne postoji,sto tvoji obucavaju decu da budu bombasi samoubice.to kod hriscana nema.oces jos da ti nabrajam ili ti je dosta...

  • Istina

    27. septembar 2015 | 09:27

    Ne prorok vec poslednji Bozji Poslanik koji je dostavio istinu i poslednju Bozju objavu Kur'an

    • 27. septembar 2015 | 10:42

      Djole

      @Istina

      Brojevi pokazuju da ce Amerika I Rusija u ne tako dalekoj buducnosti imati vise stanovnika islamske veroispovesti nego drugih religija.

  • Luna

    27. septembar 2015 | 09:21

    Mislim da je to samo modni trend, bezanje od monotonije u trazenju neceg novog.

  • Radjevac

    27. septembar 2015 | 09:20

    Necu ovo ni da citam,odavno sam to u svojoj gkavi razgranicio...Islam fanatican,katolicizam materijalan a pravoslavlje duhovno...Tako da mi pravoslavje mnogo bolje prija i srcu i dusi....

  • notorious

    27. septembar 2015 | 09:20

    To je isto kao menjanje političkih partija! Jedan je cilj - biti na vrhu!

  • Nenacionalista

    27. septembar 2015 | 09:15

    Sta sad Majk Tajson,Riberi itd su teroristi ne nisu drugo je ISIS drugo su pravi muslimani ovi ne vjeruju ni u Allaha ni Muhammeda ro je velika razlika probajte prec na Islam pa vidite u kakvom ce te miru i duhu zivjet ne morate bit terorista niposto

  • rile

    27. septembar 2015 | 09:09

    Stvarno veoma miroljubiva religija. Da li postoji bar jedna drzava na svetu u kojoj su muslimani vecina, a u kojoj je apsolutna tolerancija prema pripadnicima drugih religija i gde im je dozvoljeno da grade hramove i da se ponasaju u skladu sa svojim religioznim obicajima? I dosta vise prebacivanja na neke tamo ekstremiste krivice za terrorizing. Zasto nema tih pojedinaca kod drugih religija. A sto se tice ankete i odgovora na prvo pitanje, pa valjda je jasno da su za to muslimani i glasal.

  • serbia12points

    27. septembar 2015 | 09:06

    Jel može da se glasa:NIKAD ?!

  • ivanZP

    27. septembar 2015 | 09:05

    U 21. veku, da religija ima toliki znacaj i uticaj na coveka je strasno.

    • 27. septembar 2015 | 11:05

      Normala

      @ivanZP

      Mislim da religija daje neke norme ponašanja u ovom današnjem ludom svijetu.

  • Mira

    27. septembar 2015 | 09:02

    Zivim u inostranstvu i moje dete je pravoslavni hriscanin koji ima problema od muslimana u skoli u kojoj vecinski nisu muslimani a kad su mu videli krst da nosi su ga zbog toga maltretirali a da je prijavio nebi bili oni krivi vec on. Iako je ovo hriscanska zemlja koja se vodi negde na papiru jer ovde muslimani imaju veca prava nego hriscani. Ovde vazi pravilo ako si hriscanin znaci da nesto nije u redu sa tobom. Muslimanke koje nisu bile verujuce u svjoj zemlji ovde nose one njihove marame i odlaze u njihov ekstremizam. Za islamizaciju Evrope se odavno zna. Ne mora oni koji nisu muslimani da predju u islam jer muslimani ovde radjaju cetvroro dece jer tako im je neko njihovo pravilo ne znam kakvo ali znam da je tako jer imam koliko hoceste primera u svom okruzenju, Ima izuzetaka ali su malobrojni a tu su muslimani koji postuju drugu veru ali verujte mi da su u manjini. A sad kada milione misimana nalecu u Evropu nece biti dobro za nas hriscane bilo gde u svetu, zato je bitno da i mi ojacamo u nasoj veri pravoslavnoj. Srecan praznik!

    • 27. septembar 2015 | 11:19

      pionir

      @Mira

      sta ce mu krst u skoli? vase dete je krsteno,maloletno dete ste krstili i samim tim ste mu Vi kao roditelj nametnuli hriscanstvo. kad poraste, sam ce izabrati svoj duhovni put.

    • 27. septembar 2015 | 13:34

      Ma odabi

      @Mira

      Vrati se kući,što ćeš tamo?

    • 27. septembar 2015 | 14:23

      Peca

      @Mira

      Znam dobro o cemu pricas.moja cerka je ove skolske godine krenula u gimnaziju u berlinu(sedmi razred)od trideset dece u razredu samo ona i jedna nemica su hriscani.vec su za bajram imali mini raspust,i najveci problem u skoli je :da deca slucajno u skoli ne jedu svinjsko meso.kako li bi se ponasali da su hriscanska deca u njihovim zemljama(na zalost,znamo svi kako)tolko o toleranciji...

  • Жељко

    27. septembar 2015 | 08:55

    Лакше "прилагодити" Бога себи него себе предати Богу.

  • Demax75

    27. septembar 2015 | 08:47

    Jedan,jedini razlog. Budale!

    • 27. septembar 2015 | 09:53

      Djole

      @Demax75

      Pa I nase dede su napustile religiju nasih pradeda I presli na Hriscanstvo. Takve ne bih nazvao budale kao sto ti nazivas druge koji menjaju religiju.

  • mirko

    27. septembar 2015 | 08:46

    Nemam ništa protiv Islama, ali smatram da ko god je odrastao u duhu Pravoslavlja i shvatio na pravi način religiju , nema potrebu da prelazi u bilo koju drugu. A mladi na zapadu prelaze u Islam, između ostalog , i zbog imama i hodza koji su naj agresivniji i naj uporniji u vrbovanju novih pristalica

    • 27. septembar 2015 | 09:26

      Leka

      @mirko

      Ne verujem da je to u pitanju. Pre ce biti da osobe koje lako menjaju veru, nemaju veru u svoju religiju ili je nemaju dovoljno.

  • Slovenija

    27. septembar 2015 | 08:41

    Zivelo PRAVOSLAVLJE.

  • Sasa

    27. septembar 2015 | 08:41

    Nisu svi muslimani teroristi ali su svi teroristi muslimani!!!

    • 27. septembar 2015 | 09:28

      Leka

      @Sasa

      Ameri i Englezi su najveci teroristi a nemaju vezu sa islamom. Eto, odmah te demantujem.

    • 27. septembar 2015 | 09:42

      Slobo CG

      @Sasa

      Tako je Saša. Đe je god Terorizam počinjen, to je bilo od strane Islamista.

    • 27. septembar 2015 | 11:33

      pionir

      @Sasa

      zar nisu mlada bosna, crna ruka, eta i ira hriscanske teroristicke grupacija i jos stotine ostalih? problem je sto nam zapad propagira onaj prefiks islamski ili muslimanski terorizam

    • 27. septembar 2015 | 12:37

      Yugo

      @Sasa

      Brejvik,pa Svaba pilot ajde ne pisi gluposti vise

    • 27. septembar 2015 | 13:30

      eskobar

      @Sasa

      Dali si siguran u to sto pises.Istina je da muslimanima odmah prikace terorizam dok se drugi malo teze nazivu tako.Sta je sa onok Nijemca katolika sto srusi avion i pobi preko 300 putnika,sta je sa Breyvika iz Norveske sto pobi preko 80 mladih,sta je sa...da ne nabrajam...

    • 27. septembar 2015 | 13:36

      Ma odabi

      @Sasa

      Niti svi srbi četnici ali svi četnici su srbi,a???

    • 27. septembar 2015 | 15:54

      Mudro

      @Sasa

      Da i amerikanci koji su i jos terorisu druge su muslimani, i nacisti za vreme drugog svetskog rata su bili muslimani i srbi u bosni su bili muslimani i cionisti su muslimani i ako cemo u daljoj istoriji traziti primere ima ih mnogo... nauci prvo definiciju terorizma.

  • DejanD

    27. septembar 2015 | 08:37

    Sve te lepe i tople stvari koje se u ovom tekstu pripisuju islamu isto tako postoje i u hriscanskoj veri. Dakle, sve je to moglo da se nadje i u hriscanstvu, nije bilo potrebno konvertovanje. Izgleda da jedino pravi razliku to sto su islamisti duboko u veri i zive intenzivno u skladu sa njom, dok su se hriscani prakticno postali nevernici, dajuci prednost uzivanjima (hedonizmu), slobodama (liberalizmu), intelektualizmu, itd.

    • 27. septembar 2015 | 09:29

      Luna

      @DejanD

      Bravo, mislim da je to upravo razlog prelaska mnogih hriscana u islam.

  • Пиши Ћирилицом

    27. septembar 2015 | 08:23

    Млади са запада постају муслимани да би уживо играли кантера по ираку и сирији јер им је овај на компу смор.

  • DrVeljko

    27. septembar 2015 | 08:22

    Eto,prosto neverovatno,21% ljudi bi prešlo u muslimane.Mi Srbi smo povodljiv narod i sve strano nam je lepše i bolje od onoga što imamo i što smo nasledili od predaka.Kako to? Kada odemo "preko" svaka ulica je lepsa,svaka banja,tržni centar,reka,priroda .... sve je "sredjeno"? Pa,naravno. Jeste li se potrudili ikada da smeće ne bacate kroz prozor auta ili sa terase,da vam bude bolje ? Niste,ovde prdite a preko mirišete.Drugo,kada igra Nole 30-40% Srba navija za protivnika,bar po komentarima.Opet je bolji Rodžer,naš je prepotentan,ovaj je veliki šampion.Katastrofa,jadni smo i bedni.Eto ,sada nam ni vera ne valja.Bolje je biti musliman? Bože,oprosti im,ne znaju šta rade!

    • 27. septembar 2015 | 09:01

      Biljana

      @DrVeljko

      Istina ziva,svaka cast na komentaru.

    • 27. septembar 2015 | 09:16

      Sjeničak

      @DrVeljko

      Oladi

    • 27. septembar 2015 | 09:22

      Milos

      @DrVeljko

      Ma nisi ti to bas razumeo. Kada se izjasne kao muslimani imaju bolju prolaznost i prednost da se zaposle, mogu da kasne sa otplatom rate bankama nije problem ni da kradu ili otimaju po ulici...... jer kasa ih neko nesto pita kazu ja sam musliman i tu se sve zavrsava. Ja sam planirao da se izjasnim kao madjar na sledecem popisu i da vidim za koliko cu naci dobar i placen posao

    • 27. septembar 2015 | 09:31

      Luna

      @DrVeljko

      Od reci do reci, sve je istina. Sto bi moja majka rekla:"i tudje go.no vam je sladje".

    • 27. septembar 2015 | 12:22

      Ee

      @DrVeljko

      Sta sad zato sto je Djokovic Srbin ja moram da navijam za njega?Navijam za njega kad igra u Dejvis kupu jer tu iģra za Srbiju a kad igra na turnirima onda igra za svoje pare i tu navijam za koga hocu.

  • Slobo

    27. septembar 2015 | 08:18

    Komplokovana tema za kratak komentar.Jedan je Bog.Religije I vere gradili su svoj nacin prikazivanja vere prema Bogu.Problem u svim verama bez izuzetaka je u ljudima koji veru prestavljaju vernicima.Mnogo ima primera gde lica koja su Boziji izaslanici neprimereno se ponasaju svojoj ulozi u jednoj zajednici ili drustvu.Ako jedan pripadnik bilo koje vere uvidi da u veri kojoj pripada postoje moralne pukotine pokusace da pronadje sebe u nekom drugom drustvu.Ovde nisu pomenut komunizam koji je sve nezadovoljne u svojim verama pridobio prema svojoj ideologiji.U tekstu nisu pomenute sekte koje su takodje deo ovog miljea koje takodje pridobijaju svoje sledbenike.Sada je Islamska vera zanimljiva za analizu zbog trenutnih desavanja.Da li neko misli da islam pripoveda nasilje? Problem je u ljudima koji pripovedaju islamsku veru.Sada jedna politicka partija pokusava da preuzme ulogu Pravoslavne crkve i u svoj program uvodi delove Crkvenog kanona.Ne shvatajuci da na ovaj nacin ''cepa'' Pravoslavnu crkvu.Jeli treba da predjem u drugu veru zato sto neko zloupotrebljava crkvu I veru u Boga? Naravno ja necu uraditi tako ali ima mnogi koji ce poci tim putem.Ovo je ukljucen alarm za sve duhovnike sa bilo koje strane I preuzmu ulogu pravu za koju su se skolovali I posvetili.

    • 27. septembar 2015 | 09:33

      Luna

      @Slobo

      Dodala bih jos, da sve sto je novije je zanimljivo, a islam je najnovija vera. Uglavnom se ljudi posle kaju, ali kasno.

  • xena

    27. septembar 2015 | 08:15

    Religija mira, ljubavi i prijateljstva je pravoslavlje.

    • 27. septembar 2015 | 08:54

      Patriot

      @xena

      U pravu si . Mi u bosni smo to najbolje osjetili.

  • BOZA ZEMUNAC

    27. septembar 2015 | 08:14

    KAKAV BRE ISLAM.PRAVOSLAVLJE JE ZAKON.

    • 27. septembar 2015 | 08:56

      Slobo

      @BOZA ZEMUNAC

      Ovo je problem! Ne ponizavati ni jednu veru,postovati svoju.Sada trba neko iz Islamske zajednice Ili Katolicke crkve da kazem istu recenicu samo sa razlicitim krajem recenice.I, da su ljudi koji su dali komentare fizicki jedan pored drugog eto tuce I belaja.Ne shvatajuci da si covek a ne zivotinje.Jer siguran sam sa svojim skromnim znanjem da ni jedna vera ne pripoveda nasilje.Mnogo je opasna igra ljudi koji za svoju borbu zloupotrebljavaju vernike I njihovu ljubav ptema Bogu.

  • gepard

    27. septembar 2015 | 08:12

    A ja postavljam svakom verniku pitanje: "Da li si pre za istinu ili Boga"

    • 27. septembar 2015 | 08:49

      brcakrs

      @gepard

      Dali bi kupio auto ili auto?

    • 27. septembar 2015 | 08:53

      Realno

      @gepard

      Cim si za Boga onda si za istinu.

    • 27. septembar 2015 | 09:17

      Жељко

      @gepard

      "Ја сам Пут, Истина и Живот" рекао једном Један за свагда. Нико пре Њега и нико после Њега.

    • 27. septembar 2015 | 09:20

      GoranPN

      @gepard

      Za cijega boga,ajde ti mi odgovori.a ja cu da nastavim

  • D3

    27. septembar 2015 | 08:05

    Evo bas me boli. Svasta. Nemam nista protiv islama al meni je nasa vera najlepsa. Pa nasi praznici su mnogo lepsi i ako oni ne odisu prijateljstvom i druzenjem onda ne znam sta odise, da ne spominjemo pa tek krsne slave.

    • 27. septembar 2015 | 13:11

      Ben

      @D3

      Haha D3 tebi su vazniji praznici ,i meni ali samo da ne radim a ja slavim sve

  • Dejan bosanac

    27. septembar 2015 | 07:55

    Neka prelazi ko hoće boli me uho.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA