OVO JE BOMBA VEST: Evo kako će se uskoro AUTOMOBILI plaćati - JEFTINIJE (FOTO)

Komentari

  • Bane

    7. april 2016 | 17:33

    Ništa od svega ovog, prazna obećanja, kad je luksuz auto od 15-16 godina... !??? Bruka!!!

  • Zeljko

    31. avgust 2015 | 12:28

    Dzaba se smaramo, bice onako kako mogu sto vise para da uzmu od nas. Ja sam skoro kupio VW T2 kombi star 34 godine i u dosta losem stanju a kada sam ga prevodio procenjena mu je kataloska vrednost na 268000 dinara ?!?!?! Tako da sam porez platio skoro duplo vise nego moj prijatelj koji je malo pre mene preveo Fiat Bravo 2001. godiste. A i polisa osiguranja svake godine poskupljuje...

  • Jovan

    31. avgust 2015 | 09:50

    Verujem da će sada poskupeti registracija za motore do dve litre.

    • 31. avgust 2015 | 11:12

      Kiki

      @Jovan

      Porez treba da placaju samo vlasnici kubikaze preko 3.0 i to za vozila mladja od deset godina!

  • Dukakis

    31. avgust 2015 | 08:42

    Vozim auto 1.6 76kw 1o5 k.s.Na auto putu vozim 130 ...potrošnja 5.2 benzina,6.5 plina i svuda sam stigao,auto udoban,motor se ne čuje...a registracija 21ooo din.Milina......

  • Dragan Jovanovic

    31. avgust 2015 | 08:09

    Nista nije bilo sporno ni u starom nacinu. Problem je bio u tome, sto je drzava resila da za kategoriju 2000 do 2500 kubika cena u odnosu od one za 2000 kubika bude pet puta veca. Da je zadrzala odnos kao i kod nizih kubikaza, cena bi bila prihvatljiva. Ipak , mi proste stvari resavamo komplikovano. Do cene treba doci jednostavno tako sto se broj kubika, ili kilovata pomnozi sa utvrdjenom cenom jedog kubika ili kilovata. Tako ce svako tacno placati porez na ono sto ima. Recimo 100 din za kubik. auto od 1870 kubika ce platiti 18700, ili za automobil od 1950 kubika 19500. Automobil od 2500 25000, i tako niko nije ostecen, ni drzava ni korisnici. Ovako je 1999 bilo 10000, a 2001 50000 sto je izvan svake pameti. Ali nije sporno da se placa i po kilovatima, iako je to cesto informacija koja je od strane proizvodjaca prenaduvana, i vazi samo u odredjenim rezimima rada. Osim toga snaga motora opada kod polovnih automobila, pa nije jasno kako drzava misli to da utvrdi.

  • Blejd

    30. avgust 2015 | 21:13

    Ako budu oporezovali kw, najgore će proći vlasnici malih turbo motora sa velikim brojem kw.

  • Milan

    30. avgust 2015 | 20:37

    Ovo je smesno. Nista ovo ne znaci. Sistem mora da se menja iz korena, da bude prema vrednosti vozila. Nista vozaci ne dobijaju sa ovim , ostace i dalje preskupo za preko 2 000 kubika, a poskupece 2 do 3 puta za skuplje automobile do 2 000 kubika. Tako da u prevodu, i dalje preskupo za preko 2 000 kubika, s tom razlikom sto ce od sada i ove ispod da deru. Trebalo bi da bude 1% od vrednosti auta. Porez. + polisa, dobila bi se realna cena za nase uslove. 2% bi vec bilo mnogo. Ako se uzme u obzir da je AMSS katalog jaci od realnih cena, 1% bi bilo i vise nego puna mera. i 2,5% za prevod je mnogo i placa se samo kod nas. U svakom slučaju, jedino pravo rešenje, pravično i realno je prema vrednosti vozila, ostalo sve ne pije vodu u državi Srbiji. Tabela primera jasno pokazuje besmisao i nelogicnost :

    • 31. avgust 2015 | 08:18

      Domaćinac

      @Milan

      Pravi i apsolutno realan predlog.Jer,ako porez bude računat po KW,ja ću za moj auto od 85KW iz 2003.godine čija je tržišna cena recimo oko 2500 eura,plaćati više nego neko na NOVU Daciu Logan sa 55KW čija je cena,u nekoj boljoj opremi,skoro 4 puta veća- 9000 evra. A da ne govorim o skupljim automobilima. Da ne bude opet po sirotinji raji, a da država poštedi one koji imaju...

    • 31. avgust 2015 | 10:47

      Dzoni

      @Milan

      Ali tu samo treba staviti i neke normalne iznose za porez...

  • Matori

    30. avgust 2015 | 18:58

    Moje misljenje je da iskljucivo vrednost automobila treba uzeti kao kriterijum. Inace, u Srbiji postoji sistemski problem u svim oblastima: drzavni nameti su nenormalno visoki u odnosu na standard gradjana tako da nije problem u kriterijumima vec o nezajazljivosti drzave. Potpuno je bolesno da u zemlji u kojoj su realne neto plate u svim mestima van Beograda oko 25000 dinara, bilo kakva registracija vozila moze da kosta 170 i vise hiljada. Vise od pola godine rada za registraciju? Bolesno! Licemeri ce se upecati i drzati price da "ko ima i treba mu uzeti", ali ovde se radi o principijelnim stvarima koje se odnose na citav sistem - o nametima za privatnike, akcizama na sve i svasta, porezima... Sve je u ogromnoj nesrazmeri u odnosu na realan zivot. Siguran sam da namete treba drasticno smanjivati (po bilo kojim kriterijumima) jer bi njihova naplativost bila jos drasticnije povecana. Ovako smo u situaciji da ogromna vecina stanovnika ima postene namere ali, zbog namanja realnih mogucnosti - prinudjena je da muva i mesetari. Mislim da je ponizavajice stavljati ljude u takav polozaj - iz ovih ili onih razloga svi smo negde na ivici sitnog kriminala. Krajnje je vreme da nadlezni pocnu da od ove zemlje prave pristojno mesto za zivot, zato se nadam da ce ova prica o registraciji vozila biti pocetak postene i iskrene namere da se to i desi. Test je tu - hajde da pazljivo sacekamo rezultat...

  • Chicago

    30. avgust 2015 | 18:10

    a kad ce mo mi iz usa moci preregistrovati automobile

  • Komina

    30. avgust 2015 | 16:20

    Evo primer iz US. Auto 5600 kubika godisnja registracija 75$ i nema tehnickog pregleda. Nije olaksavajica okolnost ako nekog pregazis a kola su ti bila pokvarena. Licno si odgovoran za stanje svoga auta.

    • 30. avgust 2015 | 18:07

      Chicago

      @Komina

      samo nisi napisao kolko je mesecno osiguranji i registracija je 100$+ City sticer100$

  • beogradjan

    30. avgust 2015 | 15:57

    Gde mi živimo? Svi se žale na težak život, skupoću takse itd.... Čitajući ove tekstove zgranut sam o čemu malogradjani razmišljaju... Njihovim roditeljima su skupi lekovi a kupovina knjiga za decu u školi je strašan problem. Samo pogledajte ko sedi za volanima skupih automobila i videćete koji su to kompleksi. Mnogo je to tužno ali svest je teško promeniti...

  • Don Silencio

    30. avgust 2015 | 15:52

    Ja vozim merc. 320cdi znaci reg. kosta 160.000 2003god ima oko 190ps i dok mi neko ne bude rekao koliko ce biti reg. sa ovim predlogom zakona necu ni komentarisati niti se radovati ili osudjivati aj sad ćao.

  • Pera

    30. avgust 2015 | 15:50

    Kako auto stari,tako gubi vrednis!kako onda?

  • Madaj

    30. avgust 2015 | 15:14

    Prodajem 2 auta

  • Cetnik-Srbin ali iz RS-a

    30. avgust 2015 | 14:33

    jeli to i za traktore vazi.....

  • Dražo

    30. avgust 2015 | 14:24

    Najpošteniji princip prema vrednosti vozila po katalogu bez obzira na godine kubikažu i snagu !

  • motociklista

    30. avgust 2015 | 14:16

    Šta je sa motociklima. Voze se šest meseci u godini a plača se cela godina. Ima li to negde u svetu. A tek cene registracija?...

    • 30. avgust 2015 | 15:09

      CZV

      @motociklista

      Ima, svugde je tako. Ti da platis moras, a da li ces da vozis ili ce ti stajati u garazi ili na parkingu, tvoj problem. Tako da nemoj da preterujes. Najbolje da te oslobode i poreza, placanja struje pa cak i hranu da dobijas dzabe, onda bi sigurno bio zadovoljan. Mada i tada bi takvi poput tebe izmislili jos nesto sto im nije po volji.

    • 30. avgust 2015 | 15:36

      Mile

      @motociklista

      I treba vam uvesti porez još veći, da manje ginete...

  • Slomljenasarma

    30. avgust 2015 | 14:09

    Kad ce na veci hleba da bude manja cena?

  • Dane

    30. avgust 2015 | 14:08

    Citam i gledam jel moguce da ljudi nemaju toliko mozga. Povecanjem kubikaze rastu i kilovati. Jedino ce vam odgovarati ako vozite mecku iz 1980 sa 3000 kubika i 70kw . eto vozim 2.0 110kw starog 25 god i samo ce mi jos poskupeti registracija. Bas im hvala sto su mi pomogli . a i ostalima sa manjim kubikazama ce poskupeti reg.

    • 30. avgust 2015 | 15:39

      Lazar

      @Dane

      Problem je u tome sto kubikaza ostaje ista a snaga raste kod motora novijih generacija! Ti vozis automobil 2.0 snage motora 110 kw i placas isto registracuju kao sto neko vozi automobil 2.0 snage motora 150kw koji je verovatno bolji od tvog a i skuplji! TI SI OSTECEN!!!!!! Registracija treba da se placa po snazi motora!!!

  • Nex

    30. avgust 2015 | 14:07

    Ljudi nije to nikakva usluga, jednostavno počeli da se proizvode moderni motori sa malom kubikažom a ogromnim KW, pa banda uvidela da treba da se okrene naplati po KW, što će udariti po standardu običnog čoveka kome će biti skupo da vozi staru alfu 156 jer ima solidne KW!!

  • Zoks

    30. avgust 2015 | 14:02

    Razmislite malo, još jedna prevara ovih na vlasti, danas u svetu auto industrije svi prave automobile sa manjom kubikažom a većom snagom. Znači mi sa manjom kubikažom plaćaćaćemo više nego do sada. E narode, narode, dokle više harača?

  • Zoran

    30. avgust 2015 | 13:57

    @Srbin sa KiM: A po kojoj si ti logici pristajao da trošiš 168.000 RSD na registraciju punoletne kršavele?! Malo mi nelogično da se neko ko vozi auto star 20 godina baca u takav trošak umesto da proda krš za 1000 eur i doda tih 168 crvenih i kupi nešto jeftinije za održavanje. Ili malko ne govoriš istinu, ili si fanatik za oldtajmerima što i nije nigde jeftin hobi ili ne umeš baš nikako da kalkulišeš sa troškovima?

  • djordje

    30. avgust 2015 | 13:39

    Da se smrznes od iznenadjenja i najezis od srece? Nego sta bi sa krokodilom koji je izgubio" ruku? Ha ha ha hahahaha

  • Advokat

    30. avgust 2015 | 13:26

    Uzas svake godine dam 190.000din...samo zato sto je 3200cm dzip...sirotinjo i bogu si teska

    • 30. avgust 2015 | 15:10

      CZV

      @Advokat

      Nisi ti sirotinja, dok imas da odvojis skoro 200 000 svake godine, samo za registraciju. Zato ne jedi ono sto se ne jede!!!

  • dindon

    30. avgust 2015 | 13:20

    Ne znam gde vi zivite u pitanju je samo koliko ce biti prosecno poskupljenje. Ovu dirigovanu pricu mogu samo sarani da prihvate.Ma svi cemo placati vise nego do sada sem par procenata automobila sa velikom kubikazom.Jos jedna zamka sa poskupljenjem registracije koju cemo nasamareni sami podrzati.Pa kad je kod nas nesto stvarno pojeftinilo.

  • sima

    30. avgust 2015 | 13:20

    Ljudi na balkanu treba vise da voze biciklo ne automobil koji zagadjuje divni okolis.

  • sasa

    30. avgust 2015 | 13:14

    a kada ce dva puta tehnicki za starija vozila,bezbednost nula

  • Goran

    30. avgust 2015 | 13:10

    Neka godiste i vrednost auta bude kljucno u odlucivanju i sve ce biti ok!

  • soki

    30. avgust 2015 | 13:07

    Ne radujte se na prvu vest. To je tek predlog , a dok se usvoji ;ako se usvoji; proci ce ohoho. I onda cekaju da se svi zaletimo ,kupimo jake automobile,pa onda po ubrzanom postupku vratimo stare tarife jer opet doslo vreme za strizu ovaca, a tu su ti nasi zakonodavci svetski prvaci!

  • D.P.

    30. avgust 2015 | 13:01

    Napokon jedan benzinac sa 3,5 L i 218 ks. Jeeees. Troši svega 8,8l/100

  • Srbin sa Kosova i Metohije

    30. avgust 2015 | 13:00

    Hvala bogu da su se setili,jedino mi u svetu placamo registraciju na osnovu kubikaze,ja vozim auto star 20 god.preko 3.000 kubika i registracija je 168.000 hiljade,a vrednost auta je 1.500 evra,a znam mnoge koji voze automobile koji kostaju od 20.000 do 50.000 evra.i oni placaju po 17.000 dinara,ali gospoda registruje na invalida ili vucno vozilo,to znaci onaj ko ima kesa njemu je sve dostupno od besnih automobila do smesne registracije...

  • Nemo

    30. avgust 2015 | 12:37

    @Zdravko imam neki osecaj da ja tu tvoju dijetu prezivljavam 12meseci u godini.. Zakon je dobar..

  • Klinac

    30. avgust 2015 | 12:27

    19. I 20. Godinu sam proveo radeci dva posla dnevno kako bih obezbedio sebi auto koji sam zeleo, uspeo da ga kupim i stupi zakon na snagu. Registracija sa 30 skoci na 90 hiljada za auto od 15 godina. 270000 za trogodisnju reg. + 3000e niza cena auta prilikom prodaje,(na koju sam bio primoran) obzirom da je donetim zakonom auto totalno obezvredjen.Hvala drzavo!

  • Cionista

    30. avgust 2015 | 12:21

    A mi sa autima od po 1,5 do 1,9 da placamo isto kao i cak i vise od ovih lopova sto su ko zna kako uzeli auta od po 3,4000 kubika. Ajdeee

  • Goran

    30. avgust 2015 | 12:15

    Ovo je bomba ali pored fiata

  • zoks

    30. avgust 2015 | 12:15

    Plasim se da ce ovo da se zavrsi kao i sve ostalo, samo na praznim pricama!?

  • Blejd

    30. avgust 2015 | 12:13

    Još samo i gorivo da bude jeftino kao u americi da imamo šta da sipamo u jake kubikaže.

  • Velislav

    30. avgust 2015 | 12:07

    Porez je oduvek trebalo da se plaća prema procenjenoj vrednosti automobila.

  • Delija - Republika Srpska

    30. avgust 2015 | 12:04

    Ja ne verujem da će vlada ovo da uradi na dobrobit vozača i gadjana . Obećanje ludom radovanje . Šta su sve obećavali pa ništa na primer rekli su da nećemo plaćati RTS a sada najavljuju obaveznu preplatu .

  • boki

    30. avgust 2015 | 11:57

    Eto sad bagra lopovska, sponzoruše i ovi šminkeri sa džipovima ne moraju da brinu o registraciji.

  • djoka

    30. avgust 2015 | 11:50

    Tu taksu(porez) je uveo Seselj ,kao i porez na oruzje , a tada je trazio i da se uvede porez na pejdzere, mobilne telefone kao i satelitske prijemnike, samo sto Srbi brzo zaboravljaju

    • 30. avgust 2015 | 14:01

      Domaćinac

      @djoka

      bio je u primeni porez na mobilne i satelitske antene. Ja sam plaćao i jedan i drugi.

    • 30. avgust 2015 | 17:40

      Sani

      @djoka

      Bravooo...još se neko seca toga !

  • Najzad

    30. avgust 2015 | 11:42

    Pomozi boze hvala ti puno

  • Dragan

    30. avgust 2015 | 11:41

    Bilo bi uputnije postaviti pitanje vlastodržcima kada će se ukinuti registracija. U "normalnim" sistemima registracija se radi prilikom kupovine, a svake godine se vrši samo tehnički pregled vozila što je i te kako logično.

    • 31. avgust 2015 | 09:02

      Domaćinac

      @Dragan

      i plaća osiguranje,i porez. U Nemačkoj je porez veći za starija vozila kao i za ona koja imaju žutu nalepnicu. Za BMW 525TDS iz 2002 je 360 evra godišnje.A za pežo 308 1,6HDI iz 2009 je 236 evra. Ali je tehnički na dve godine,i nema naknade za puteve,naknade za nalepnicu,nema putarine na autobanu...

  • sandzo

    30. avgust 2015 | 11:34

    A sta da se uvede kao u Svedskoj, prema kolicini stetnih gasova?? Pojma to nema, cuj prema vrednosti automobila ili da stariji automobili imaju jeftiniji porez hahaha. Pa to je stimulacija da narod voza tarabakule pa pola nacije izgleda ko kamikaze na nasim putevima.

  • Zdravko.

    30. avgust 2015 | 11:23

    Olos lopovska dje idu te pare svake godine u mart mora sijela familija na dijetu 3 mj. Da bi registrovali auto 2,7 kubika i jos koje trosi 14 l. Napravise sa tim zakonom da se voze samo male krsine u koje je sramota da me vidi neko . I tu se vidi briga za gradjane . Dolje taj zakon i Dolje ko ga je izglasao.

    • 30. avgust 2015 | 12:50

      somi

      @Zdravko.

      Pa ti vozi 2.0

    • 30. avgust 2015 | 12:57

      dalas

      @Zdravko.

      Zivim u dallasu Tx vozim Lexus 4.3 l motor registracija za auto dode 20-30$ nisam siguran koliko sam platio a u Srbiji bi doslo i nepitaj koliko kao da tamo zive truli bogatsi .

    • 30. avgust 2015 | 13:04

      Darko

      @Zdravko.

      A, nije te sramota sto si nepismen?

    • 30. avgust 2015 | 13:12

      Horus

      @Zdravko.

      Taj propis nije bio ispravan ali je dobro prihodovao upravo na takvim iskompkeksiranim likovima kao sto si ti, koji su spremni da svoju porodicu izgladnjuju radi laznog misljenja javnosti o sebi!

    • 30. avgust 2015 | 14:22

      Joy

      @Zdravko.

      Malo mi ijekavski zvucis.Idi tamo gde su te ucili da pricas tako pa se tamo zali.

  • Kubikas

    30. avgust 2015 | 11:22

    Najzad da ova vlada donese neki logican zakon jer dosad nisam cuo i video nesto razumno i normalno. I corava koka ubode neko zrno !

  • Boro

    30. avgust 2015 | 11:20

    To su politicari namerno napravili,da se zna koje ko,ko moze placati a ko nemoze,dase primeti njihova dominacija nad obicnim narodom

    • 30. avgust 2015 | 12:19

      Nenad

      @Boro

      To su uradili zato sto su dobili one mazde i tojote koje sve imaju motor 2.2 l

    • 30. avgust 2015 | 13:27

      BMW

      @Boro

      Nije tačno vidiš kako ne znaš,to se radilo da bi se punio budžet u kasi,da ima za državne lopove i pljačkaše.ranije to nije bilo jel tako druškane pa se dosetili da mogu tako da uzimaju pare,i tek sad evo kao vratiće,a narod naravno uvek ćutao i ćutaće,i to je to.

  • Mula jusuf

    30. avgust 2015 | 11:15

    More mars brea auto 93 godiste 1,7td 17000registracija e to je sramota

  • MarkoCZV

    30. avgust 2015 | 11:13

    Al su dobre noge one sa prve slike!

  • Bane

    30. avgust 2015 | 10:57

    Ma super,sad ce gospoda bumbari (a sve ih je vise) da se vozi u novim i besnim kolima i placati registraciju isto kao i ja za punta a vozice BMW,Audi, mecke itd,itd. Strasno. E Srbijo j.....

    • 30. avgust 2015 | 11:56

      Vlajko LO

      @Bane

      Još kada bi pročitao vest do kraja i shvatio da je rešenje naplata prema vrednosti vozila, ne bi pisao gluposti.

    • 30. avgust 2015 | 13:13

      BigFoot

      @Bane

      Kako si to zaključio? Ako je rečeno da će biti prema vrednosti vozila, koji to Punto vredi kao BMW, Audi...?

  • Stanko

    30. avgust 2015 | 10:57

    Pa bio bi red vise...

  • Bg

    30. avgust 2015 | 10:53

    Konacno neku vest da cujem o ovom problemu. Ja vozim auto koji prelazi 3000ccm zbogo registracije niti ima cenu niti mogu da ga prodam. A auto ima 13godina. 150 000 je stvarno previse za auto u vrednosti od par hiljada eura.

    • 30. avgust 2015 | 20:54

      1389

      @Bg

      Slicna prica .. Da pogadjam , Jeep je u pitanju ?

    • 31. avgust 2015 | 09:10

      Domaćinac

      @Bg

      Održavam jedan citroen C5 iz 2003. sa samo 90000km,kupio ga čovek 2008.od ambasade,auto je nov i prelep,exclusive oprema... Mana mu je što je 3,0 V6... Dao bi ga vlasnik i za 1500 eura samo da ga se reši,ali ga niko neće... Registracija za njega isto kao za BMW X5 koji košta 15000!

  • VAN

    30. avgust 2015 | 10:52

    U Srbiji predlagači zakona, (tako nam je gotovo u svakoj oblasti), daju obično glupa i neodrživa resenja. Koja ulaze u skupštinsku proceduru i kao takva trust mozgova usvaja u Skupstini Srbije. Da nakon izvesnog vremena sami zaključe da su glupa i moraju da se menjaju. Umesto da se pridržavaju pravila tri puta meri jednom seci, prvo udaraju gradjane, po dzepu, pa nakon toga zaključuju da treba imati meru.

  • Vožd

    30. avgust 2015 | 10:52

    Samo jos da imamo sta da sipamo u velike kubikaze i pesma.Smirivanje narodnog bunta

  • Coa

    30. avgust 2015 | 10:51

    Treba to jos da se smanji a ne da nas deru.

  • Zic

    30. avgust 2015 | 10:45

    Dobro su se setili.

  • Spetsnaz

    30. avgust 2015 | 10:42

    Opet je previse! Nama zakone pisu kreteni....

  • No name

    30. avgust 2015 | 10:42

    Neverujem dok se ne ozvanici. Tako je bilo i 2013. godine, cak najavljivano i u SAT emisiji, a ja vec dve godine za auto sads star 11 godina zbog radne zaprenine od 2495cc, placam 59,000 dinara registraciju. Da je auto star do 5 godina, pa u redu.

  • Vlada

    30. avgust 2015 | 10:42

    Od kad pricam da se ne placa registracija po kubikazi. Prvo bi drzava imala vise zarade zato sto ti veliki automobili trose daleko vise,a gde su odrzavanja,delovi. Imali bi vecu zaradu siguran sam

  • Auto

    30. avgust 2015 | 10:38

    Vecu glupost odavno nisam procitao.

  • Xxx

    30. avgust 2015 | 10:34

    O hvala Bogu! Da uzmem konacno i ja taj 3.0 tdi da vozim jednom i ja kola a ne ventilator

    • 31. avgust 2015 | 09:03

      ns

      @Xxx

      Ja vozim jedan takav i, veruj mi, tvoja očekivanja su opravdana...za poželeti jedan takav svakom!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA