Dzaba se smaramo, bice onako kako mogu sto vise para da uzmu od nas. Ja sam skoro kupio VW T2 kombi star 34 godine i u dosta losem stanju a kada sam ga prevodio procenjena mu je kataloska vrednost na 268000 dinara ?!?!?! Tako da sam porez platio skoro duplo vise nego moj prijatelj koji je malo pre mene preveo Fiat Bravo 2001. godiste. A i polisa osiguranja svake godine poskupljuje...
Vozim auto 1.6 76kw 1o5 k.s.Na auto putu vozim 130 ...potrošnja 5.2 benzina,6.5 plina i svuda sam stigao,auto udoban,motor se ne čuje...a registracija 21ooo din.Milina......
Nista nije bilo sporno ni u starom nacinu. Problem je bio u tome, sto je drzava resila da za kategoriju 2000 do 2500 kubika cena u odnosu od one za 2000 kubika bude pet puta veca.
Da je zadrzala odnos kao i kod nizih kubikaza, cena bi bila prihvatljiva.
Ipak , mi proste stvari resavamo komplikovano.
Do cene treba doci jednostavno tako sto se broj kubika, ili kilovata pomnozi sa utvrdjenom cenom jedog kubika ili kilovata.
Tako ce svako tacno placati porez na ono sto ima. Recimo 100 din za kubik. auto od 1870 kubika ce platiti 18700, ili za automobil od 1950 kubika 19500. Automobil od 2500 25000, i tako niko nije ostecen, ni drzava ni korisnici.
Ovako je 1999 bilo 10000, a 2001 50000 sto je izvan svake pameti.
Ali nije sporno da se placa i po kilovatima, iako je to cesto informacija koja je od strane proizvodjaca prenaduvana, i vazi samo u odredjenim rezimima rada.
Osim toga snaga motora opada kod polovnih automobila, pa nije jasno kako drzava misli to da utvrdi.
Ovo je smesno. Nista ovo ne znaci. Sistem mora da se menja iz korena, da bude prema vrednosti vozila. Nista vozaci ne dobijaju sa ovim , ostace i dalje preskupo za preko 2 000 kubika, a poskupece 2 do 3 puta za skuplje automobile do 2 000 kubika. Tako da u prevodu, i dalje preskupo za preko 2 000 kubika, s tom razlikom sto ce od sada i ove ispod da deru.
Trebalo bi da bude 1% od vrednosti auta. Porez. + polisa, dobila bi se realna cena za nase uslove. 2% bi vec bilo mnogo. Ako se uzme u obzir da je AMSS katalog jaci od realnih cena, 1% bi bilo i vise nego puna mera. i 2,5% za prevod je mnogo i placa se samo kod nas.
U svakom slučaju, jedino pravo rešenje, pravično i realno je prema vrednosti vozila, ostalo sve ne pije vodu u državi Srbiji.
Tabela primera jasno pokazuje besmisao i nelogicnost :
Pravi i apsolutno realan predlog.Jer,ako porez bude računat po KW,ja ću za moj auto od 85KW iz 2003.godine čija je tržišna cena recimo oko 2500 eura,plaćati više nego neko na NOVU Daciu Logan sa 55KW čija je cena,u nekoj boljoj opremi,skoro 4 puta veća- 9000 evra. A da ne govorim o skupljim automobilima. Da ne bude opet po sirotinji raji, a da država poštedi one koji imaju...
Moje misljenje je da iskljucivo vrednost automobila treba uzeti kao kriterijum. Inace, u Srbiji postoji sistemski problem u svim oblastima: drzavni nameti su nenormalno visoki u odnosu na standard gradjana tako da nije problem u kriterijumima vec o nezajazljivosti drzave. Potpuno je bolesno da u zemlji u kojoj su realne neto plate u svim mestima van Beograda oko 25000 dinara, bilo kakva registracija vozila moze da kosta 170 i vise hiljada. Vise od pola godine rada za registraciju? Bolesno! Licemeri ce se upecati i drzati price da "ko ima i treba mu uzeti", ali ovde se radi o principijelnim stvarima koje se odnose na citav sistem - o nametima za privatnike, akcizama na sve i svasta, porezima... Sve je u ogromnoj nesrazmeri u odnosu na realan zivot. Siguran sam da namete treba drasticno smanjivati (po bilo kojim kriterijumima) jer bi njihova naplativost bila jos drasticnije povecana. Ovako smo u situaciji da ogromna vecina stanovnika ima postene namere ali, zbog namanja realnih mogucnosti - prinudjena je da muva i mesetari. Mislim da je ponizavajice stavljati ljude u takav polozaj - iz ovih ili onih razloga svi smo negde na ivici sitnog kriminala. Krajnje je vreme da nadlezni pocnu da od ove zemlje prave pristojno mesto za zivot, zato se nadam da ce ova prica o registraciji vozila biti pocetak postene i iskrene namere da se to i desi. Test je tu - hajde da pazljivo sacekamo rezultat...
Evo primer iz US. Auto 5600 kubika godisnja registracija 75$ i nema tehnickog pregleda. Nije olaksavajica okolnost ako nekog pregazis a kola su ti bila pokvarena. Licno si odgovoran za stanje svoga auta.
Gde mi živimo? Svi se žale na težak život, skupoću takse itd.... Čitajući ove tekstove zgranut sam o čemu malogradjani razmišljaju... Njihovim roditeljima su skupi lekovi a kupovina knjiga za decu u školi je strašan problem. Samo pogledajte ko sedi za volanima skupih automobila i videćete koji su to kompleksi. Mnogo je to tužno ali svest je teško promeniti...
Ja vozim merc. 320cdi znaci reg. kosta 160.000 2003god ima oko 190ps i dok mi neko ne bude rekao koliko ce biti reg. sa ovim predlogom zakona necu ni komentarisati niti se radovati ili osudjivati aj sad ćao.
Ima, svugde je tako. Ti da platis moras, a da li ces da vozis ili ce ti stajati u garazi ili na parkingu, tvoj problem. Tako da nemoj da preterujes. Najbolje da te oslobode i poreza, placanja struje pa cak i hranu da dobijas dzabe, onda bi sigurno bio zadovoljan. Mada i tada bi takvi poput tebe izmislili jos nesto sto im nije po volji.
Citam i gledam jel moguce da ljudi nemaju toliko mozga. Povecanjem kubikaze rastu i kilovati. Jedino ce vam odgovarati ako vozite mecku iz 1980 sa 3000 kubika i 70kw . eto vozim 2.0 110kw starog 25 god i samo ce mi jos poskupeti registracija. Bas im hvala sto su mi pomogli . a i ostalima sa manjim kubikazama ce poskupeti reg.
Problem je u tome sto kubikaza ostaje ista a snaga raste kod motora novijih generacija!
Ti vozis automobil 2.0 snage motora 110 kw i placas isto registracuju kao sto neko vozi automobil 2.0 snage motora 150kw koji je verovatno bolji od tvog a i skuplji! TI SI OSTECEN!!!!!!
Registracija treba da se placa po snazi motora!!!
Ljudi nije to nikakva usluga, jednostavno počeli da se proizvode moderni motori sa malom kubikažom a ogromnim KW, pa banda uvidela da treba da se okrene naplati po KW, što će udariti po standardu običnog čoveka kome će biti skupo da vozi staru alfu 156 jer ima solidne KW!!
Razmislite malo, još jedna prevara ovih na vlasti, danas u svetu auto industrije svi prave automobile sa manjom kubikažom a većom snagom. Znači mi sa manjom kubikažom plaćaćaćemo više nego do sada. E narode, narode, dokle više harača?
@Srbin sa KiM: A po kojoj si ti logici pristajao da trošiš 168.000 RSD na registraciju punoletne kršavele?! Malo mi nelogično da se neko ko vozi auto star 20 godina baca u takav trošak umesto da proda krš za 1000 eur i doda tih 168 crvenih i kupi nešto jeftinije za održavanje. Ili malko ne govoriš istinu, ili si fanatik za oldtajmerima što i nije nigde jeftin hobi ili ne umeš baš nikako da kalkulišeš sa troškovima?
Ne znam gde vi zivite u pitanju je samo koliko ce biti prosecno poskupljenje. Ovu dirigovanu pricu mogu samo sarani da prihvate.Ma svi cemo placati vise nego do sada sem par procenata automobila sa velikom kubikazom.Jos jedna zamka sa poskupljenjem registracije koju cemo nasamareni sami podrzati.Pa kad je kod nas nesto stvarno pojeftinilo.
Ne radujte se na prvu vest. To je tek predlog , a dok se usvoji ;ako se usvoji; proci ce ohoho. I onda cekaju da se svi zaletimo ,kupimo jake automobile,pa onda po ubrzanom postupku vratimo stare tarife jer opet doslo vreme za strizu ovaca, a tu su ti nasi zakonodavci svetski prvaci!
Hvala bogu da su se setili,jedino mi u svetu placamo registraciju na osnovu kubikaze,ja vozim auto star 20 god.preko 3.000 kubika i registracija je 168.000 hiljade,a vrednost auta je 1.500 evra,a znam mnoge koji voze automobile koji kostaju od 20.000 do 50.000 evra.i oni placaju po 17.000 dinara,ali gospoda registruje na invalida ili vucno vozilo,to znaci onaj ko ima kesa njemu je sve dostupno od besnih automobila do smesne registracije...
19. I 20. Godinu sam proveo radeci dva posla dnevno kako bih obezbedio sebi auto koji sam zeleo, uspeo da ga kupim i stupi zakon na snagu. Registracija sa 30 skoci na 90 hiljada za auto od 15 godina. 270000 za trogodisnju reg. + 3000e niza cena auta prilikom prodaje,(na koju sam bio primoran) obzirom da je donetim zakonom auto totalno obezvredjen.Hvala drzavo!
Ja ne verujem da će vlada ovo da uradi na dobrobit vozača i gadjana . Obećanje ludom radovanje . Šta su sve obećavali pa ništa na primer rekli su da nećemo plaćati RTS a sada najavljuju obaveznu preplatu .
Tu taksu(porez) je uveo Seselj ,kao i porez na oruzje , a tada je trazio i da se uvede porez na pejdzere, mobilne telefone kao i satelitske prijemnike, samo sto Srbi brzo zaboravljaju
Bilo bi uputnije postaviti pitanje vlastodržcima kada će se ukinuti registracija. U "normalnim" sistemima registracija se radi prilikom kupovine, a svake godine se vrši samo tehnički pregled vozila što je i te kako logično.
i plaća osiguranje,i porez. U Nemačkoj je porez veći za starija vozila kao i za ona koja imaju žutu nalepnicu. Za BMW 525TDS iz 2002 je 360 evra godišnje.A za pežo 308 1,6HDI iz 2009 je 236 evra. Ali je tehnički na dve godine,i nema naknade za puteve,naknade za nalepnicu,nema putarine na autobanu...
A sta da se uvede kao u Svedskoj, prema kolicini stetnih gasova?? Pojma to nema, cuj prema vrednosti automobila ili da stariji automobili imaju jeftiniji porez hahaha. Pa to je stimulacija da narod voza tarabakule pa pola nacije izgleda ko kamikaze na nasim putevima.
Olos lopovska dje idu te pare svake godine u mart mora sijela familija na dijetu 3 mj. Da bi registrovali auto 2,7 kubika i jos koje trosi 14 l. Napravise sa tim zakonom da se voze samo male krsine u koje je sramota da me vidi neko . I tu se vidi briga za gradjane . Dolje taj zakon i Dolje ko ga je izglasao.
Zivim u dallasu Tx vozim Lexus 4.3 l motor registracija za auto dode 20-30$ nisam siguran koliko sam platio a u Srbiji bi doslo i nepitaj koliko kao da tamo zive truli bogatsi .
Taj propis nije bio ispravan ali je dobro prihodovao upravo na takvim iskompkeksiranim likovima kao sto si ti, koji su spremni da svoju porodicu izgladnjuju radi laznog misljenja javnosti o sebi!
Nije tačno vidiš kako ne znaš,to se radilo da bi se punio budžet u kasi,da ima za državne lopove i pljačkaše.ranije to nije bilo jel tako druškane pa se dosetili da mogu tako da uzimaju pare,i tek sad evo kao vratiće,a narod naravno uvek ćutao i ćutaće,i to je to.
Ma super,sad ce gospoda bumbari (a sve ih je vise) da se vozi u novim i besnim kolima i placati registraciju isto kao i ja za punta a vozice BMW,Audi, mecke itd,itd. Strasno. E Srbijo j.....
Konacno neku vest da cujem o ovom problemu. Ja vozim auto koji prelazi 3000ccm zbogo registracije niti ima cenu niti mogu da ga prodam. A auto ima 13godina. 150 000 je stvarno previse za auto u vrednosti od par hiljada eura.
Održavam jedan citroen C5 iz 2003. sa samo 90000km,kupio ga čovek 2008.od ambasade,auto je nov i prelep,exclusive oprema... Mana mu je što je 3,0 V6... Dao bi ga vlasnik i za 1500 eura samo da ga se reši,ali ga niko neće... Registracija za njega isto kao za BMW X5 koji košta 15000!
U Srbiji predlagači zakona, (tako nam je gotovo u svakoj oblasti), daju obično glupa i neodrživa resenja. Koja ulaze u skupštinsku proceduru i kao takva trust mozgova usvaja u Skupstini Srbije. Da nakon izvesnog vremena sami zaključe da su glupa i moraju da se menjaju. Umesto da se pridržavaju pravila tri puta meri jednom seci, prvo udaraju gradjane, po dzepu, pa nakon toga zaključuju da treba imati meru.
Neverujem dok se ne ozvanici. Tako je bilo i 2013. godine, cak najavljivano i u SAT emisiji, a ja vec dve godine za auto sads star 11 godina zbog radne zaprenine od 2495cc, placam 59,000 dinara registraciju. Da je auto star do 5 godina, pa u redu.
Od kad pricam da se ne placa registracija po kubikazi. Prvo bi drzava imala vise zarade zato sto ti veliki automobili trose daleko vise,a gde su odrzavanja,delovi. Imali bi vecu zaradu siguran sam
Bane
Ništa od svega ovog, prazna obećanja, kad je luksuz auto od 15-16 godina... !??? Bruka!!!
Podelite komentar
Zeljko
Dzaba se smaramo, bice onako kako mogu sto vise para da uzmu od nas. Ja sam skoro kupio VW T2 kombi star 34 godine i u dosta losem stanju a kada sam ga prevodio procenjena mu je kataloska vrednost na 268000 dinara ?!?!?! Tako da sam porez platio skoro duplo vise nego moj prijatelj koji je malo pre mene preveo Fiat Bravo 2001. godiste. A i polisa osiguranja svake godine poskupljuje...
Podelite komentar
Jovan
Verujem da će sada poskupeti registracija za motore do dve litre.
Podelite komentar
Kiki
@Jovan
Porez treba da placaju samo vlasnici kubikaze preko 3.0 i to za vozila mladja od deset godina!
Podelite komentar
Dukakis
Vozim auto 1.6 76kw 1o5 k.s.Na auto putu vozim 130 ...potrošnja 5.2 benzina,6.5 plina i svuda sam stigao,auto udoban,motor se ne čuje...a registracija 21ooo din.Milina......
Podelite komentar
Dragan Jovanovic
Nista nije bilo sporno ni u starom nacinu. Problem je bio u tome, sto je drzava resila da za kategoriju 2000 do 2500 kubika cena u odnosu od one za 2000 kubika bude pet puta veca. Da je zadrzala odnos kao i kod nizih kubikaza, cena bi bila prihvatljiva. Ipak , mi proste stvari resavamo komplikovano. Do cene treba doci jednostavno tako sto se broj kubika, ili kilovata pomnozi sa utvrdjenom cenom jedog kubika ili kilovata. Tako ce svako tacno placati porez na ono sto ima. Recimo 100 din za kubik. auto od 1870 kubika ce platiti 18700, ili za automobil od 1950 kubika 19500. Automobil od 2500 25000, i tako niko nije ostecen, ni drzava ni korisnici. Ovako je 1999 bilo 10000, a 2001 50000 sto je izvan svake pameti. Ali nije sporno da se placa i po kilovatima, iako je to cesto informacija koja je od strane proizvodjaca prenaduvana, i vazi samo u odredjenim rezimima rada. Osim toga snaga motora opada kod polovnih automobila, pa nije jasno kako drzava misli to da utvrdi.
Podelite komentar
Blejd
Ako budu oporezovali kw, najgore će proći vlasnici malih turbo motora sa velikim brojem kw.
Podelite komentar
Milan
Ovo je smesno. Nista ovo ne znaci. Sistem mora da se menja iz korena, da bude prema vrednosti vozila. Nista vozaci ne dobijaju sa ovim , ostace i dalje preskupo za preko 2 000 kubika, a poskupece 2 do 3 puta za skuplje automobile do 2 000 kubika. Tako da u prevodu, i dalje preskupo za preko 2 000 kubika, s tom razlikom sto ce od sada i ove ispod da deru. Trebalo bi da bude 1% od vrednosti auta. Porez. + polisa, dobila bi se realna cena za nase uslove. 2% bi vec bilo mnogo. Ako se uzme u obzir da je AMSS katalog jaci od realnih cena, 1% bi bilo i vise nego puna mera. i 2,5% za prevod je mnogo i placa se samo kod nas. U svakom slučaju, jedino pravo rešenje, pravično i realno je prema vrednosti vozila, ostalo sve ne pije vodu u državi Srbiji. Tabela primera jasno pokazuje besmisao i nelogicnost :
Podelite komentar
Domaćinac
@Milan
Pravi i apsolutno realan predlog.Jer,ako porez bude računat po KW,ja ću za moj auto od 85KW iz 2003.godine čija je tržišna cena recimo oko 2500 eura,plaćati više nego neko na NOVU Daciu Logan sa 55KW čija je cena,u nekoj boljoj opremi,skoro 4 puta veća- 9000 evra. A da ne govorim o skupljim automobilima. Da ne bude opet po sirotinji raji, a da država poštedi one koji imaju...
Podelite komentar
Dzoni
@Milan
Ali tu samo treba staviti i neke normalne iznose za porez...
Podelite komentar
Matori
Moje misljenje je da iskljucivo vrednost automobila treba uzeti kao kriterijum. Inace, u Srbiji postoji sistemski problem u svim oblastima: drzavni nameti su nenormalno visoki u odnosu na standard gradjana tako da nije problem u kriterijumima vec o nezajazljivosti drzave. Potpuno je bolesno da u zemlji u kojoj su realne neto plate u svim mestima van Beograda oko 25000 dinara, bilo kakva registracija vozila moze da kosta 170 i vise hiljada. Vise od pola godine rada za registraciju? Bolesno! Licemeri ce se upecati i drzati price da "ko ima i treba mu uzeti", ali ovde se radi o principijelnim stvarima koje se odnose na citav sistem - o nametima za privatnike, akcizama na sve i svasta, porezima... Sve je u ogromnoj nesrazmeri u odnosu na realan zivot. Siguran sam da namete treba drasticno smanjivati (po bilo kojim kriterijumima) jer bi njihova naplativost bila jos drasticnije povecana. Ovako smo u situaciji da ogromna vecina stanovnika ima postene namere ali, zbog namanja realnih mogucnosti - prinudjena je da muva i mesetari. Mislim da je ponizavajice stavljati ljude u takav polozaj - iz ovih ili onih razloga svi smo negde na ivici sitnog kriminala. Krajnje je vreme da nadlezni pocnu da od ove zemlje prave pristojno mesto za zivot, zato se nadam da ce ova prica o registraciji vozila biti pocetak postene i iskrene namere da se to i desi. Test je tu - hajde da pazljivo sacekamo rezultat...
Podelite komentar
Chicago
a kad ce mo mi iz usa moci preregistrovati automobile
Podelite komentar
Komina
Evo primer iz US. Auto 5600 kubika godisnja registracija 75$ i nema tehnickog pregleda. Nije olaksavajica okolnost ako nekog pregazis a kola su ti bila pokvarena. Licno si odgovoran za stanje svoga auta.
Podelite komentar
Chicago
@Komina
samo nisi napisao kolko je mesecno osiguranji i registracija je 100$+ City sticer100$
Podelite komentar
beogradjan
Gde mi živimo? Svi se žale na težak život, skupoću takse itd.... Čitajući ove tekstove zgranut sam o čemu malogradjani razmišljaju... Njihovim roditeljima su skupi lekovi a kupovina knjiga za decu u školi je strašan problem. Samo pogledajte ko sedi za volanima skupih automobila i videćete koji su to kompleksi. Mnogo je to tužno ali svest je teško promeniti...
Podelite komentar
Don Silencio
Ja vozim merc. 320cdi znaci reg. kosta 160.000 2003god ima oko 190ps i dok mi neko ne bude rekao koliko ce biti reg. sa ovim predlogom zakona necu ni komentarisati niti se radovati ili osudjivati aj sad ćao.
Podelite komentar
Pera
Kako auto stari,tako gubi vrednis!kako onda?
Podelite komentar
Madaj
Prodajem 2 auta
Podelite komentar
Cetnik-Srbin ali iz RS-a
jeli to i za traktore vazi.....
Podelite komentar
Dražo
Najpošteniji princip prema vrednosti vozila po katalogu bez obzira na godine kubikažu i snagu !
Podelite komentar
motociklista
Šta je sa motociklima. Voze se šest meseci u godini a plača se cela godina. Ima li to negde u svetu. A tek cene registracija?...
Podelite komentar
CZV
@motociklista
Ima, svugde je tako. Ti da platis moras, a da li ces da vozis ili ce ti stajati u garazi ili na parkingu, tvoj problem. Tako da nemoj da preterujes. Najbolje da te oslobode i poreza, placanja struje pa cak i hranu da dobijas dzabe, onda bi sigurno bio zadovoljan. Mada i tada bi takvi poput tebe izmislili jos nesto sto im nije po volji.
Podelite komentar
Mile
@motociklista
I treba vam uvesti porez još veći, da manje ginete...
Podelite komentar
Slomljenasarma
Kad ce na veci hleba da bude manja cena?
Podelite komentar
Dane
Citam i gledam jel moguce da ljudi nemaju toliko mozga. Povecanjem kubikaze rastu i kilovati. Jedino ce vam odgovarati ako vozite mecku iz 1980 sa 3000 kubika i 70kw . eto vozim 2.0 110kw starog 25 god i samo ce mi jos poskupeti registracija. Bas im hvala sto su mi pomogli . a i ostalima sa manjim kubikazama ce poskupeti reg.
Podelite komentar
Lazar
@Dane
Problem je u tome sto kubikaza ostaje ista a snaga raste kod motora novijih generacija! Ti vozis automobil 2.0 snage motora 110 kw i placas isto registracuju kao sto neko vozi automobil 2.0 snage motora 150kw koji je verovatno bolji od tvog a i skuplji! TI SI OSTECEN!!!!!! Registracija treba da se placa po snazi motora!!!
Podelite komentar
Nex
Ljudi nije to nikakva usluga, jednostavno počeli da se proizvode moderni motori sa malom kubikažom a ogromnim KW, pa banda uvidela da treba da se okrene naplati po KW, što će udariti po standardu običnog čoveka kome će biti skupo da vozi staru alfu 156 jer ima solidne KW!!
Podelite komentar
Zoks
Razmislite malo, još jedna prevara ovih na vlasti, danas u svetu auto industrije svi prave automobile sa manjom kubikažom a većom snagom. Znači mi sa manjom kubikažom plaćaćaćemo više nego do sada. E narode, narode, dokle više harača?
Podelite komentar
Zoran
@Srbin sa KiM: A po kojoj si ti logici pristajao da trošiš 168.000 RSD na registraciju punoletne kršavele?! Malo mi nelogično da se neko ko vozi auto star 20 godina baca u takav trošak umesto da proda krš za 1000 eur i doda tih 168 crvenih i kupi nešto jeftinije za održavanje. Ili malko ne govoriš istinu, ili si fanatik za oldtajmerima što i nije nigde jeftin hobi ili ne umeš baš nikako da kalkulišeš sa troškovima?
Podelite komentar
djordje
Da se smrznes od iznenadjenja i najezis od srece? Nego sta bi sa krokodilom koji je izgubio" ruku? Ha ha ha hahahaha
Podelite komentar
Advokat
Uzas svake godine dam 190.000din...samo zato sto je 3200cm dzip...sirotinjo i bogu si teska
Podelite komentar
CZV
@Advokat
Nisi ti sirotinja, dok imas da odvojis skoro 200 000 svake godine, samo za registraciju. Zato ne jedi ono sto se ne jede!!!
Podelite komentar
dindon
Ne znam gde vi zivite u pitanju je samo koliko ce biti prosecno poskupljenje. Ovu dirigovanu pricu mogu samo sarani da prihvate.Ma svi cemo placati vise nego do sada sem par procenata automobila sa velikom kubikazom.Jos jedna zamka sa poskupljenjem registracije koju cemo nasamareni sami podrzati.Pa kad je kod nas nesto stvarno pojeftinilo.
Podelite komentar
sima
Ljudi na balkanu treba vise da voze biciklo ne automobil koji zagadjuje divni okolis.
Podelite komentar
sasa
a kada ce dva puta tehnicki za starija vozila,bezbednost nula
Podelite komentar
Goran
Neka godiste i vrednost auta bude kljucno u odlucivanju i sve ce biti ok!
Podelite komentar
soki
Ne radujte se na prvu vest. To je tek predlog , a dok se usvoji ;ako se usvoji; proci ce ohoho. I onda cekaju da se svi zaletimo ,kupimo jake automobile,pa onda po ubrzanom postupku vratimo stare tarife jer opet doslo vreme za strizu ovaca, a tu su ti nasi zakonodavci svetski prvaci!
Podelite komentar
Sani
@soki
Kao po obicaju...
Podelite komentar
D.P.
Napokon jedan benzinac sa 3,5 L i 218 ks. Jeeees. Troši svega 8,8l/100
Podelite komentar
Srbin sa Kosova i Metohije
Hvala bogu da su se setili,jedino mi u svetu placamo registraciju na osnovu kubikaze,ja vozim auto star 20 god.preko 3.000 kubika i registracija je 168.000 hiljade,a vrednost auta je 1.500 evra,a znam mnoge koji voze automobile koji kostaju od 20.000 do 50.000 evra.i oni placaju po 17.000 dinara,ali gospoda registruje na invalida ili vucno vozilo,to znaci onaj ko ima kesa njemu je sve dostupno od besnih automobila do smesne registracije...
Podelite komentar
Nemo
@Zdravko imam neki osecaj da ja tu tvoju dijetu prezivljavam 12meseci u godini.. Zakon je dobar..
Podelite komentar
Klinac
19. I 20. Godinu sam proveo radeci dva posla dnevno kako bih obezbedio sebi auto koji sam zeleo, uspeo da ga kupim i stupi zakon na snagu. Registracija sa 30 skoci na 90 hiljada za auto od 15 godina. 270000 za trogodisnju reg. + 3000e niza cena auta prilikom prodaje,(na koju sam bio primoran) obzirom da je donetim zakonom auto totalno obezvredjen.Hvala drzavo!
Podelite komentar
Cionista
A mi sa autima od po 1,5 do 1,9 da placamo isto kao i cak i vise od ovih lopova sto su ko zna kako uzeli auta od po 3,4000 kubika. Ajdeee
Podelite komentar
Goran
Ovo je bomba ali pored fiata
Podelite komentar
Domaćinac
@Goran
bravo!
Podelite komentar
zoks
Plasim se da ce ovo da se zavrsi kao i sve ostalo, samo na praznim pricama!?
Podelite komentar
Blejd
Još samo i gorivo da bude jeftino kao u americi da imamo šta da sipamo u jake kubikaže.
Podelite komentar
Velislav
Porez je oduvek trebalo da se plaća prema procenjenoj vrednosti automobila.
Podelite komentar
Delija - Republika Srpska
Ja ne verujem da će vlada ovo da uradi na dobrobit vozača i gadjana . Obećanje ludom radovanje . Šta su sve obećavali pa ništa na primer rekli su da nećemo plaćati RTS a sada najavljuju obaveznu preplatu .
Podelite komentar
boki
Eto sad bagra lopovska, sponzoruše i ovi šminkeri sa džipovima ne moraju da brinu o registraciji.
Podelite komentar
djoka
Tu taksu(porez) je uveo Seselj ,kao i porez na oruzje , a tada je trazio i da se uvede porez na pejdzere, mobilne telefone kao i satelitske prijemnike, samo sto Srbi brzo zaboravljaju
Podelite komentar
Domaćinac
@djoka
bio je u primeni porez na mobilne i satelitske antene. Ja sam plaćao i jedan i drugi.
Podelite komentar
Sani
@djoka
Bravooo...još se neko seca toga !
Podelite komentar
Najzad
Pomozi boze hvala ti puno
Podelite komentar
Dragan
Bilo bi uputnije postaviti pitanje vlastodržcima kada će se ukinuti registracija. U "normalnim" sistemima registracija se radi prilikom kupovine, a svake godine se vrši samo tehnički pregled vozila što je i te kako logično.
Podelite komentar
Domaćinac
@Dragan
i plaća osiguranje,i porez. U Nemačkoj je porez veći za starija vozila kao i za ona koja imaju žutu nalepnicu. Za BMW 525TDS iz 2002 je 360 evra godišnje.A za pežo 308 1,6HDI iz 2009 je 236 evra. Ali je tehnički na dve godine,i nema naknade za puteve,naknade za nalepnicu,nema putarine na autobanu...
Podelite komentar
sandzo
A sta da se uvede kao u Svedskoj, prema kolicini stetnih gasova?? Pojma to nema, cuj prema vrednosti automobila ili da stariji automobili imaju jeftiniji porez hahaha. Pa to je stimulacija da narod voza tarabakule pa pola nacije izgleda ko kamikaze na nasim putevima.
Podelite komentar
Zdravko.
Olos lopovska dje idu te pare svake godine u mart mora sijela familija na dijetu 3 mj. Da bi registrovali auto 2,7 kubika i jos koje trosi 14 l. Napravise sa tim zakonom da se voze samo male krsine u koje je sramota da me vidi neko . I tu se vidi briga za gradjane . Dolje taj zakon i Dolje ko ga je izglasao.
Podelite komentar
somi
@Zdravko.
Pa ti vozi 2.0
Podelite komentar
dalas
@Zdravko.
Zivim u dallasu Tx vozim Lexus 4.3 l motor registracija za auto dode 20-30$ nisam siguran koliko sam platio a u Srbiji bi doslo i nepitaj koliko kao da tamo zive truli bogatsi .
Podelite komentar
Darko
@Zdravko.
A, nije te sramota sto si nepismen?
Podelite komentar
Horus
@Zdravko.
Taj propis nije bio ispravan ali je dobro prihodovao upravo na takvim iskompkeksiranim likovima kao sto si ti, koji su spremni da svoju porodicu izgladnjuju radi laznog misljenja javnosti o sebi!
Podelite komentar
Joy
@Zdravko.
Malo mi ijekavski zvucis.Idi tamo gde su te ucili da pricas tako pa se tamo zali.
Podelite komentar
Kubikas
Najzad da ova vlada donese neki logican zakon jer dosad nisam cuo i video nesto razumno i normalno. I corava koka ubode neko zrno !
Podelite komentar
Boro
To su politicari namerno napravili,da se zna koje ko,ko moze placati a ko nemoze,dase primeti njihova dominacija nad obicnim narodom
Podelite komentar
Nenad
@Boro
To su uradili zato sto su dobili one mazde i tojote koje sve imaju motor 2.2 l
Podelite komentar
BMW
@Boro
Nije tačno vidiš kako ne znaš,to se radilo da bi se punio budžet u kasi,da ima za državne lopove i pljačkaše.ranije to nije bilo jel tako druškane pa se dosetili da mogu tako da uzimaju pare,i tek sad evo kao vratiće,a narod naravno uvek ćutao i ćutaće,i to je to.
Podelite komentar
Mula jusuf
More mars brea auto 93 godiste 1,7td 17000registracija e to je sramota
Podelite komentar
MarkoCZV
Al su dobre noge one sa prve slike!
Podelite komentar
Mile
@MarkoCZV
Bas dobre
Podelite komentar
Bane
Ma super,sad ce gospoda bumbari (a sve ih je vise) da se vozi u novim i besnim kolima i placati registraciju isto kao i ja za punta a vozice BMW,Audi, mecke itd,itd. Strasno. E Srbijo j.....
Podelite komentar
Vlajko LO
@Bane
Još kada bi pročitao vest do kraja i shvatio da je rešenje naplata prema vrednosti vozila, ne bi pisao gluposti.
Podelite komentar
BigFoot
@Bane
Kako si to zaključio? Ako je rečeno da će biti prema vrednosti vozila, koji to Punto vredi kao BMW, Audi...?
Podelite komentar
Stanko
Pa bio bi red vise...
Podelite komentar
Bg
Konacno neku vest da cujem o ovom problemu. Ja vozim auto koji prelazi 3000ccm zbogo registracije niti ima cenu niti mogu da ga prodam. A auto ima 13godina. 150 000 je stvarno previse za auto u vrednosti od par hiljada eura.
Podelite komentar
1389
@Bg
Slicna prica .. Da pogadjam , Jeep je u pitanju ?
Podelite komentar
Domaćinac
@Bg
Održavam jedan citroen C5 iz 2003. sa samo 90000km,kupio ga čovek 2008.od ambasade,auto je nov i prelep,exclusive oprema... Mana mu je što je 3,0 V6... Dao bi ga vlasnik i za 1500 eura samo da ga se reši,ali ga niko neće... Registracija za njega isto kao za BMW X5 koji košta 15000!
Podelite komentar
VAN
U Srbiji predlagači zakona, (tako nam je gotovo u svakoj oblasti), daju obično glupa i neodrživa resenja. Koja ulaze u skupštinsku proceduru i kao takva trust mozgova usvaja u Skupstini Srbije. Da nakon izvesnog vremena sami zaključe da su glupa i moraju da se menjaju. Umesto da se pridržavaju pravila tri puta meri jednom seci, prvo udaraju gradjane, po dzepu, pa nakon toga zaključuju da treba imati meru.
Podelite komentar
Vožd
Samo jos da imamo sta da sipamo u velike kubikaze i pesma.Smirivanje narodnog bunta
Podelite komentar
Coa
Treba to jos da se smanji a ne da nas deru.
Podelite komentar
Zic
Dobro su se setili.
Podelite komentar
Spetsnaz
Opet je previse! Nama zakone pisu kreteni....
Podelite komentar
No name
Neverujem dok se ne ozvanici. Tako je bilo i 2013. godine, cak najavljivano i u SAT emisiji, a ja vec dve godine za auto sads star 11 godina zbog radne zaprenine od 2495cc, placam 59,000 dinara registraciju. Da je auto star do 5 godina, pa u redu.
Podelite komentar
Vlada
Od kad pricam da se ne placa registracija po kubikazi. Prvo bi drzava imala vise zarade zato sto ti veliki automobili trose daleko vise,a gde su odrzavanja,delovi. Imali bi vecu zaradu siguran sam
Podelite komentar
Auto
Vecu glupost odavno nisam procitao.
Podelite komentar
Xxx
O hvala Bogu! Da uzmem konacno i ja taj 3.0 tdi da vozim jednom i ja kola a ne ventilator
Podelite komentar
ns
@Xxx
Ja vozim jedan takav i, veruj mi, tvoja očekivanja su opravdana...za poželeti jedan takav svakom!
Podelite komentar