AIR SERBIA NASTAVLJA SA ODLIČNIM POSLOVNIM REZULTATIMA: Prihodi mnogo veći nego prošle godine!

  • 5

Er Srbija, nacionalna avio-kompanija Republike Srbije, je danas objavila da je u prvoj polovini 2015. godine nastavila da unapređuje finansijske rezultate i ostvarila operativne prihode u iznosu od 95,5 miliona evra, što predstavlja rast od 29 procenata u odnosu na isti period u 2014. godini.

FRANCUZI NAS DIŽU U NEBESA: Air Serbia ima druge najlepše uniforme na svetu (FOTO)

Ostvaren je ukupan prihod od 95,5 miliona evra, što predstavlja rast od 29 procenata u odnosu na isti period prošle godine.

Ukupan broj putnika je uvećan za više od 19 procenata i iznosio je 1,12 miliona.

Kapacitet za prevoz putnika iskazan kao proizvod raspoloživog broja sedišta i ukupno pređenih kilometara (Available Seat Kilometers - ASK) je uvećan za 10 procenata i iznosi 1,74 milijardi.

Letovi Er Srbije su u prvoj polovini 2015. godine u 84,24 odsto slučajeva polazili na vreme, što predstavlja povećanje od 13,34 odsto.

Er Srbija Kargo ostvario rast prihoda od 28 procenata, a ukupan obim prevezenog tereta je uvećan na 1.763 tone. Otvoreno 269 novih radnih mesta.

Foto: Tanjug/Tanja Valič Foto: Tanjug/Tanja Valič

Iako zimska sezona tradicionalno postavlja značajne izazove u pogledu nivoa saobraćaja, Er Srbija je u prvoj polovini 2015. godine prevezla 1,12 miliona putnika, što je za 19 procenata više od 940.000 putnika, koliko je zabeleženo u istom periodu prošle godine.

Kapacitet za prevoz putnika Er Srbije, koji se iskazuje proizvodom ukupnog broja raspoloživih sedišta i ukupno pređenih kilometara (Available Seat Kilometers - ASK), je iznosio 1,74 milijardi do kraja prve polovine 2015. godine, što predstavlja rast od 10 procenata u odnosu na isti period prošle godine.

Iako je zabeležen značajan rast kapaciteta, letovi Er Srbije su u prvoj polovini 2015. godine u 84,24 odsto slučajeva polazili na vreme sa Međunarodnog aerodroma "Nikola Tesla“ u Beogradu, što je rezultat koji prevazilazi standarde avio-industrije i predstavlja povećanje od 13,34 odsto u odnosu na učinak koji je ostvaren u prvoj polovini 2014. godine.

Er Srbija Kargo je takođe ostvario znatno unapređenje rezultata u prvoj polovini 2015. godine. Ukupan obim prevezenog tereta je iznosio 1.763 tone, što predstavlja rast od 42 procenta u odnosu na prvu polovinu 2014. godine.

Foto: Promo Foto: Promo

Prihod od prevoza tereta je uvećan za 28 odsto, što ovu uslugu čini značajnim faktorom rasta za Er Srbiju.

Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije je ovim povodom izjavio:

- Tokom prve polovine ove godine smo nastavili da ostvarujemo veoma dobre rezultate u skladu sa jasnim komercijalnim mandatom koji su postavila naša dva akcionara - kažu iz Air Serbia.

Ovaj učinak je veoma dobar čak i kada se poredi sa ohrabrujućim rezultatima koje smo ostvarili u prvoj polovini prve kalendarske godine našeg poslovanja.

- Takođe je značajno to što se naš stalni razvoj ne ogleda samo u rastu prihoda i broju putnika, već i u sve većem ugledu, sposobnostima i zrelosti koju stičemo, što nam je omogućilo da se za veoma kratko vreme pokažemo kao regionalni lider u avio-industriji - kažu oni.

Približavajući se drugoj godišnjici Er Srbije koja će uslediti krajem ove godine, nastavlja da se fokusiramo na unapređenje naše ponude i na razvoj naših zaposlenih.

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

 

Ovi aspekti poslovanja su najdirektnije povezani sa našim mogućnostima da pružamo usluge po najvišim standardima i da kontinuirano postižemo zadovoljstvo naših putnika, koje je presudna odrednica našeg dugoročnog uspeha.

Er Srbija je u maju pokrenula nacionalni program strateške saradnje sa širokim spektrom obrazovnih institucija u cilju uspostavljanja spone između znanja i sposobnosti učenika i studenata i potreba tržišta rada u Srbiji.

Ovaj program omogućava Er Srbiji da među učesnicima programa identifikuje i odabere one koji su kandidati za radna mesta. Prvi memorandum o saradnji u okviru ovog programa je potpisan sa Fakultetom organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu.

Razvoj Er Srbije takođe omogućava otvaranje značajnog broja novih radnih mesta za građane Srbije. U prvoj polovini 2015. godine, Er Srbija je uvećala broj zaposlenih za 269 novih profesionalaca.

Tokom ovog perioda, organizovan je čitav niz događaja namenjenih zapošljavanju kabinske posade, za koje se prijavilo više hiljada potencijalnih kandidata.

Foto: Tanjug/Rade Prelić Foto: Tanjug/Rade Prelić

Er Srbija je pokrenula i organizovala novu fazu svog post-diplomskog programa obuke za razvoj mladih menadžera, pri čemu će osam mladih stručnjaka pohađati program obuke u avio-kompaniji Etihad ervejz u Abu Dabiju.

Program obuke, koji počinje ove jeseni, će trajati dve godine, a po uspešnom okončanju, polaznici će početi da rade u različitim sektorima avio-kompanije.

Trenutno, 28 procenata zaposlenih Er Srbije ima manje od 30 godina, u poređenju sa četiri procenta, koliko ih je pre dve godine bilo u bivšem Jat ervejzu.

Tokom drugog kvartala 2015. godine, Er Srbija je u značajnoj meri uvećala svoje globalno prisustvo putem novih kod-šer sporazuma i proširenja postojećih partnerstava sa avio-kompanijama Etihad ervejz, Ejdžian erlajns, Er Čajna, KLM i poljskom avio-kompanijom LOT.

Po prvi put je mreža destinacija do kojih stiže u saradnji sa kod-šer partnerima postala veća od mreže direktnih destinacija Er Srbije.

Foto: Marko Todorović Foto: Marko Todorović

Muskat je postao 18. destinacija u okviru kod-šer sporazuma Er Srbije sa njenim partnerom sa vlasničkim udelom, Etihad ervejzom. Er Srbija sada direktno leti ka 40 destinacija, a njena mreža linija obuhvata i još 41 odredište širom sveta preko kod-šer partnera, u koja spadaju ključne destinacije u Severnoj Evropi kao što su Viljnus, Talin i Riga; u Južnoj Evropi: Heraklion, Krf i Rodos; na Bliskom istoku i Severnoj Africi: Rijad, Džeda i Kairo, destinacije na Dalekom istoku, u koje spadaju Peking, Seul, Singapur i Ho Ši Min, kao i čak četiri grada u Australiji.

Pripremajući se za letnju sezonu, Er Srbija je svojoj floti pridružila još jedan avion ATR 72-500. To je šesti avion ATR u floti Er Srbije, u crvenoj, plavoj i beloj boji i čija je unutrašnjost u potpunosti renovirana.

Ovaj avion će leteti u punoj konfiguraciji od ukupno 70 sedišta u ekonomskoj klasi. Dolaskom dodatnog aviona, flotu Er Srbije sada čini ukupno 20 letelica – osam aviona Erbas A319, dva aviona Erbas A320, tri aviona ATR 72-200 i tri aviona ATR 72-500 i četiri aviona Boing B737 koji lete pod oznakama čarter brendom Er Srbije, Aviolet.

Foto: Ilustracija: Tanjug/Tanja Valič Foto: Ilustracija: Tanjug/Tanja Valič

Aviolet je dočekao svoju drugu letnju sezonu spreman da odgovori na potrebe turista u Srbiji za komfornim, bezbednim i pristupačnim putovanjima. Aviolet obavlja letove sa četiri rebrendirana i renovirana aviona Boing B737-300, sa ukupno 144 sedišta u ekonomskoj klasi.

U junu, Er Srbija je dobila prestižno priznanje "Najbolje iz Srbije" za 2014. godinu kao "Najbolji korporativni brend" u kategoriji velikih uslužnih preduzeća.

Organizovana od strane Privredne komore Srbije i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, nagrada "Najbolje iz Srbije" je važno nacionalno priznanje za izvrsnost u različitim aspektima poslovanja Er Srbije, njenih dobrih finansijskih rezultata i doprinosu razvoju spoljne trgovine i turizma.

Od sada nas pratite i na Vajberu!

(Telegraf.rs)

Video: Sve stoji, automobili zgužvani: Snimci sa lica mesta nesreće kod Mosta na Adi

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ogi

    19. avgust 2015 | 12:25

    Treba cestitati ljudima koji rade svoj posao kako treba.Cestitamo.

  • Feliks

    19. avgust 2015 | 12:13

    Leteo sam više puta našom kompanijom..i vidi se napredak u svakom pogledu..naročito u ophođenju zaposlenih prema putnicima i u hrani i usluzi u samom avionu od kabinskog osoblja. .Samo tako nastavite.

  • Boske100

    19. avgust 2015 | 12:01

    Pa kad se zna ko šta radi u kompaniji! Nema našeg javašluka, "kako ćemo, lako ćemo, idemo na pečenje". Novi avioni, tržište stare Jugoslavije, plus dosta putnika iz inostranstva/dijaspore. Bosna nema kompaniju ozbiljnu, Makedonija nema aviona, CG slabo rade jer nemaju dovoljno destinacija i nisu član neke avio grupe. Croatia Airlines je na izdisanju, prema tome sve ide na ruku Air Srbiji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA