ISPOVEST GASTARBAJTERA koja je zapalila Balkan: Ovako stvarno izgleda život "preko grane"

 ≫ 

Komentari

  • Lejko

    16. decembar 2016 | 15:09

    Ja što sam slao - slao, više ne dam. Kada i upitaš kako su devize potrošene svi te gledaju " bijelo" Ima tu još što - šta da se napiše, ali neću da dužim. Hvala dragom Bogu pa sam od njih daleko.

  • Željko

    25. septembar 2016 | 23:16

    Hm, ćudna li svjeta! Ako štedim cicija sam ako ne štedim rasipnik sam, Ova vrsta komentara dolazi iz glava zavidnika i nerazumnih.

  • charlie

    17. septembar 2015 | 15:25

    Poštujem odluku dijaspore kojoj je Srbija rupa u koju više nikada neće nos promoliti,ali neka se ne foliraju sutra sa Đokovićem ili košarkašima kada osvoje zlatnu medalju.Držite se vi onda vaših idola iz Nemačke ili već odakle i daleko vam lepa kuća.Da ne zaboravim i Švajnštajger je naš,na njega ne računajte.

  • juli

    13. avgust 2015 | 04:40

    Citam komentare Zokin mi zapeo za oko procitaj Zoka sta covjek pise lijepo je rekao da je pola rodbine nezaposleno pola na minimalnoj penziji nigdje nije napisao da je lako jedini problem sto vi mislite da je u dijaspori lako koliko bih ljudi danas provelo 12 sati cisteci klozete da bih zaradilo

  • Zoka

    10. avgust 2015 | 08:08

    Ako vam je tako lose i tesko sto se ne vratite kuci? Lepse je ziveti ovde sa platom od 200 e ili cak bez plate!? Tezak je vas euro pa ga lepo cuvajte. Veci vas 1 e nego nasih 100 !!!

  • gaster

    7. avgust 2015 | 19:56

    Ja sam se odselio pre tri godine. Gomila nasih ljudi radi po restoranima ili voze kamione. Druze se samo sa nasima itd. Jezik stagnira. Bez jezika ne moze da se radi neki ozbiljniji posao. Moze i da se pomogne kuci i da se lepo zivi. Voleo bih da u Srbiji imam uslove, ali nemam.

  • Kunda

    7. avgust 2015 | 00:14

    Ja nisam bio 6 god u srbiju ali pre kad sam isao i cim stignem svima fali nesto ili jos bolja fora daj mi 20 eura do petka ali problem je sto nekazu do kojeg petka

  • Düsseldorf

    6. avgust 2015 | 10:35

    Ja u tu sadasnju Srbiju ili neku bivsu YU Repuliku vise nikad zivjeti necu...nasu Jugu ste rascjepali, pa posto te zemlje vise nema, ja ne pripadam ni jednom vasem plemenu pa zbog toga za mene mjesta dolje nema. Otici jednom u 3-4 godine na odmor, u redu, ali to je to. A sto se tice novaca, onaj ko ih zaradi, taj nek ih i trosi... Pozdrav iz Njemacke....daleko je Srbija!!!!!!!!!!!

    • 7. avgust 2015 | 11:46

      топлистанадреалиста

      @Düsseldorf

      Шта радиш овде онда? Иди читај "шпигл"!

  • Jovan

    6. avgust 2015 | 10:23

    Razumem i jedne i druge prošao sam sve to. Ko radi u inostranstvu trrba da živi žlvot sada i odmah. Godišnji odmor putovanja more itd a domovina ako je usput na par dana. A u posete kao da živiš ovde ništa osim kafe i pića. Lepo je raditi bilo gde ako od toga možeš da živiš.

  • Suncica

    6. avgust 2015 | 10:22

    Postali smo los narod, zaboravili smo svoje sveto sto je, ne ucimo decu svoju.....njihove praznike postujemo a za svoje radimo i ne pitamo nista.....

  • Nasumice

    6. avgust 2015 | 10:01

    Citam I've komentare svi su u pravu I ovi u nasoj staroj drzavi a I ovi vani.Nerazumijemo se vise jer zivimo u razlicitim sredinama neidem u svoju drzavu jer nemam toliko para da dam svakomo koliko treba da bi bila prihvacena a ovdje moja djeca kcerka 16 I sin 18 rade sebi za dzeparac sad treba sin na fakultet ja nemogu da dijelim pare her ne posjedujem banku da imam viska ai vidim svi dole do podne vise u kaficima moja to djeca a nice ja me rade prema tome nisam nikome duzna niti i od koga trazim

  • Beskucnik

    6. avgust 2015 | 09:58

    I ja zivim vani i ne zalim se.

  • Ana Marija

    6. avgust 2015 | 09:51

    Koliko gluposti na jednom mestu.Da. Ima ljudi koji ovde samo rade i kuca .Da ti ljudi su uglavnom roditelji mojih vrsnjaka,koji su ovde 20 god i ne znaju ni rec jezika,koji rade u fabrikama ili teske fizicke poslove.Mogli su se i oni skolovati,ili se bar truditi da taj jezik savladaju i uspeti da se bolje zaposle zar ne ? Mi mladji koji smo zeleli ovde ds postignemo nesto i dobro se zaposlili,zivimo lepo i od moje generacije nikada necete cuti ..joj mi samo radimo,joj ovo ..joj ono ..tako da ljudiii ne generalizujte,nisu svi isti ! I da... dosta smo pametniji od nasih roditelja,ne "crncimo" ovde da bi smo dole dizali "lavovske" kapije nego gradimo ovde,da nan bude lepo gde zivimo.Tako da... zivis ovde (ili bilo gde drugde) onako kako sam sebi skrojis zivot ! A niko nikoga ne drzi pod kljucem,tako da ljudi...ukoliko vam je lose,pakujte kofere i idite gde vam je lepse !

    • 6. avgust 2015 | 10:51

      Suncica

      @Ana Marija

      Uvek je lakse drugoj generaciji tj. deci koja su kao mala dosla u inostranstvo, a njihovi roditelji su ti koji su se namucili i nisu imali pravo na nista sem da rade od jutra do sutra.

  • Milan

    6. avgust 2015 | 09:35

    Čitam komentare i nemogu čudom da se načudim kakvi smo mi ljudi postali. Nije mi jasno otkud takva mržnja prema dijaspori i obratno. Neka živi svako svoj život kako misli da treba i to je to. Ja živim u selu pored N.Sada,radim i borim se da stvorim svom detetu normalno detinjstvo. Ko hoće da radi snaćiće se i ovde nekako,a ko neće njemu ni sto zapadnih zemalja pomoći neće. Tuđe mi ne treba,a to što imam imam za sebe i ne kukam nikome. Pozdrav svima.

    • 15. decembar 2015 | 16:25

      vaga

      @Milan

      Upravo tako . I na zapadu mozes da imas platu bogovsku. Ako neznas ekonomisati za cas si svorc.

  • Suncica

    6. avgust 2015 | 09:26

    Mnogi bi se vratili svojim kucama da se nisu zaduzili ovde do guse, da bi imali dobar auto, stan, garderobu...ovde ti sve daju na dlanu a isto tako brzo i uzimaju svoje.Tako da ispadne da radis za njih i njihovu drzavu, u srb se ljudi stide posla a ovde rade sta stignu i nije ih sramota. Svoja zemlja je najbolja pa kakva god da je.

  • goran wien

    6. avgust 2015 | 09:06

    Meni je svuda Dobro.A najlepse u Wien.

    • 6. avgust 2015 | 10:17

      Intruderbg1

      @goran wien

      Ti mora da si neki egipcanin......ko razume shvatice

    • 6. avgust 2015 | 10:51

      Dusko Bozicic

      @goran wien

      sto dalje od Srbije to bolje, an najbolje je u Amsterdamu!

  • Milos

    6. avgust 2015 | 08:44

    Olosi dodju iz inostranstva i obilaze rodbinu . Ocekuju punu poslugu 24 sata. Domaca hrana,domace pice jer to ,boze moj, tamo nemaju. Kukaju na sav glas kako je tamo preko tesko ziveti da ne bi neko trazio nesto od njih. Toliko su jadni da mi dodje da ja njima spremim kovertu i paket. Nikad nista nisam uzeo od njih niti bi.

  • Bg

    6. avgust 2015 | 08:14

    Razumem da ste otisli za boljim zivotom. Ali dajte nemojte pljuvati po Srbiji. Sad je banana drzava. 2 puta sam trebao da odem nisam hteo. Najlakse je otici. Verujte mi da lepo zivim u mojoj Srbiji sigurno bolje nego 75% Vas sto ste gastarbajteri. Sve se moze kad se hoce postenim radom naravno. Mozete poceti sa minusima jer vidim da su svi gastarbajterski kompleksi na jednom mestu. Poz

    • 6. avgust 2015 | 09:28

      Suncica

      @Bg

      Gastarbajteri samo misle da je njima bolje negde preko, dodjes negde oci puste gladne svega pa samo uzimaju minuse kredite a kad se se zadze i kapom i sakom onda ne znaju gde udaraju rade i po 15-16 sati da vrate...

    • 6. avgust 2015 | 09:56

      Srbin

      @Bg

      Na zalasto i ja spadam pod taj gastarbajterski naziv ali ne delim misljenje s njima. U pravu si za to sto pljuju po Srbiji, i slazem se s tobom! Da ove drzave, gde mi trenutno zivimo plate Srbiji sve odstete od ratova i bombardovanja, ne bi bilo toliko lose! A svi smo najpametniji da pricamo kako treba drugi da rade.

    • 6. avgust 2015 | 10:23

      VInka

      @Bg

      Ne pominje covek Srbiju vec Bosnu i Sarajevo,pa ste ga optuzili da pljuje po Srbiji a da niste ni procitali o kome govori.

  • Patriota

    6. avgust 2015 | 08:12

    Ako vam je lose,sto se ne vratite u domovinu.

    • 6. avgust 2015 | 09:56

      Austrija

      @Patriota

      Sve ovo sto sam procitala kod vecine ljudi je tako, sami su krivi za to kad dodju dole pa pokazuju narodu kako su oni uspjesni ljudi a zive jadno i bjedno, i sam zivim i inostranstvu vec dosta dugo vremena zadovoljna zivotom zato sto ga zivim najnormalnije sto se moze i u ovom ludom vremenu uspijela sam i ja i moja porodica da ostanemo normalni i budemo onakvi kakvi jesmo i nasu djecu ucimo isto tako..i mnoga nasa rodbina i prijatelji vole nas bas zato sto smo ostali takvi kakvi jesmo i negledaju nas hocemo li nekome nesto dati pa da nas zato vole a to da bi uspio da bude tako moras bas zato da budes jednostavan....i ovom gospodinu iz Njemacke bih preporucila da se okrene samo svojoj porodici i u njih gleda jer oni su najbitniji....

  • Suncica

    6. avgust 2015 | 08:03

    I jos nesto....ovde svi kupujemo kad je nesto na akciji, dole je to sramota ili sta vec.Na posao nosim hranu od kuce koju sama pripremim , dole se jede iz pekara i prodavnice.O kojoj krizi pričamo? ?????

    • 6. avgust 2015 | 10:03

      PA

      @Suncica

      Sram te bilo, tebi i takvima kao ti zelim da osetite o kakvoj krizi pricamo!!!

  • Suncica

    6. avgust 2015 | 08:00

    Sve sam procitala, sa nekima se slazem sa nekima ne....ali evo moja situacija.Zivim i radim u nemackoj vec 6 godina, sem posla i muza ovde drugo nemam nista jer nema se vremena.....dusa mi je prazna a imam svega, stranac sam ovde stranac sam i u svojoj domovini. Razmisljam o povratku pa kud puklo da puklo....a svako ko misli da je preko bolje neka dodje i sam se uveri....sem novca za normalan zivot nista drugo necete ni imati. Svi koji zivimo preko smo kao roboti, samo sto ima onih koji ce to priznati a ima i onih koji to nikada nece reci.Tako da bolje sedite tu gde jeste, bar imate svoj zivot.

    • 6. avgust 2015 | 10:33

      Radovan 3

      @Suncica

      Bravo!

    • 31. oktobar 2016 | 16:26

      Merkur

      @Suncica

      Delimicno si u pravu suncice Ali moram napomenuti jedno. Struktura ljudi koja je masovno otisla je monolitna i malo je ljudi koji su dole bili u nekom drugom fazonu..da su i ovde. Problem je u ljudima koji su telesno u inostranstvu a dusevno u domovini..bilo odakle da dolazi. Ta dva su protivnik nekog normalnog zivota. Ti sto pisu da su ljudi roboti i da se samo radi i radi..to zavisi od ljudi koji sta i koliko zele. Ja ovde u hamburgu zivom normalno kao sto sam i dole.. imam krug prijatelja posecujemo se..izlazimo ..slave se slave..rodjendani.. ide se u bioskop..gledaju se mjuzikli. I sve ostalo sto cini socijani zivot normalnim. Neko je dosao da zivi a neko je dosao da zgrce i izdrzava ostale koji su mnogobrojni a oni sami... i zato moraju da imaju za sve njih i za sebe. Sve je u glavi.. ko je dole bio duduk bice bilo gde u svetu.. I jos jedno..ljudi migriraju u celom svetu..samo kod nas se toliko dele na gastarbajtere i one domoroce....i beogradjane i one iz unutrasnjosti....mala zemlja a nigde vise podela nego kod nas Sramota

  • Vladan

    6. avgust 2015 | 07:12

    Ima tu istina ali nije bas tako

  • Dejan

    6. avgust 2015 | 06:44

    Ja kad idem za Srbiji idem na odmor. Nikom nista ne nosim i nedajem. Ko je sta meni dao.

  • Dragan

    6. avgust 2015 | 06:43

    Pa kad je toliko lose u dijaspori sto se nevratite svojim kucama pa da okusite ovde zivot za dvesto eura a dvadesetog u mesecu vec nemam ni za kiflu.

  • Tito

    6. avgust 2015 | 06:41

    Pa sami ste krivi,zasto dizete kredite i donosite pare da bi se prestavili u svom selu sto bolje i da bi rodbina pricala kako ste uspeli.Pricate bajke kako je tamo sve ekstra i ne radi se nista.Aza jednu stvar ste u pravu,nema nigde da se manje radi a bolje zivi nego u Srbiji.I jos jedno da naucite:nesta para nesta prijatelja

  • Beranje

    6. avgust 2015 | 06:11

    Svi su se nesto ostrvili oko para a niko da ukaze na najveci problem u ovoj prici.U Srbiji kuce ostaju prazne jer su svi otisli.Posto su i decu odveli jednog dana ostace puste.

    • 6. avgust 2015 | 10:32

      Radovan 3

      @Beranje

      Ma one su sada puste! Ljudi neznaju sta hoce od zivota.

  • ugljesa

    6. avgust 2015 | 05:29

    Ove sa negativnim komentarima bi se prve udale za svabu

  • Marko

    6. avgust 2015 | 02:53

    E u tome i jeste stvar.Nasi ljudi kad odu u inostranstvo rade od jutra do mraka da nesto steknu a ovde ljudi nece da rade.Lakse im je da svercuju i da zive na grbenjaci roditelja ili cak baba i deda nego da rade.Kad traze posao prvo pitaju kolika je plata a ne sta treba da radim.(cast izuzetcima).Sve im nesto ne odgovara o svima je plata od 20.000 do 30.000 .din mala kao da su svi zavrsili visoke skole.Na zalost ovde su ostali oni koji nisu dugo zuljali klupu jer su ti vec otisli preko i crnce na dva radna mesta.Ne treba uciti ove nase neradnike da ce rodja iz daleka podmiriti njihove potreba i prohteve pa ce se mozda dozvati pameti i ici da obnove napustena imanja svojih predaka jer nema leba bez motike

    • 6. avgust 2015 | 09:28

      Ana Marija

      @Marko

      Jaoj jezim se od toga da ljudi ovde rade od jutra do mraka.Zaista ne znam gde je to radno vreme takvo!?puno radno vreme je osam sati i ne vidim sta je to drugacije nego u Srbiji(ko radi zna) ili bilo gde drugde!??

    • 6. avgust 2015 | 09:47

      Beranje

      @Marko

      Nema vecih lencuga od Srba u Srbiji.Kada odu preko , brzo se provredne.

    • 6. avgust 2015 | 10:30

      Radovan 3

      @Marko

      E moj Marko! Ne znas sta pricas, mucni malo glavom, nije na odmet.

  • Nikola

    6. avgust 2015 | 02:43

    Zivotna zelja mi je bila da odem preko I eto me sad vec pet god u Canadi snasao se lepa primanja mnogo veca od standardnog nisam nikako bio dole niti planiram da idem turisticki nego za par god da se vratim za stalno... dzaba pare I kola kad je dusa prazna I ni zasta na svetu nebi menjao svoj Novi Sad!!! I kafu na +30 u Zmaj Jovinoj

  • nislija

    6. avgust 2015 | 02:36

    radim u inostranstvu ko konj, nije to lak zivot. Znam da treba pomoci, ali dalje od svojih roditelja neidem, sa miloste sam prestao odavno, ko ce svima da ugodi, treba mi teretnjak dok obidjem sviju, pozdrav Nislija

  • MrNo

    6. avgust 2015 | 01:50

    Većina koji žive u stranim zemljama su upravu sa neke strane ako neko želi nekom stvarno pomoći treba mu pomoći tako da mu obezbedi posao a ne da mu daje pare. Druga stvar ako su već otišli iz zemlje nebi trebalo više da se mešaju u politiku te zemlje i da glasaju.

  • RS NJEMAČKA

    6. avgust 2015 | 00:37

    Za to sve smo sami krivi sto svi ocekuju od nas.zato sto se nosi i šakom i kapom.i što ima njih puno što u dijaspori žive u ćumezu a kada dodju u rodni kraj prave se velike kuće i vozaju se besna auta.a u stvarnosti nemaju hljeba da jedu.zato što su se zavalili u kredite. to kvari sliku nas normalni ljudi.što žele da rade da bi sebi omogućili neki normalni život,neki bolji život nego što bi ga imali u svojoj domovini.ali nije sve toliko zlatno kao što svi misle. hvala bogu da ću pomoći mojim najbližnim.ako neću njima kome bi onda.ali hvala bogu onoliko koliko je u mojoj moći.ne mogu ja da dajem i da se rasipam što nemam. meni je najžalivije kada dodjem i kad mi stigne poruka u roku od sat vremena "ej rode možes mi dati 300 evra" a ni riječi "kako si,kako si prošo u putu" ili slično.

    • 6. avgust 2015 | 02:14

      Radovan 3

      @RS NJEMAČKA

      Da cica kaze! Od nas Srba, kako ovde tako i u dijaspori, ostao je samo pogan jezik. Niko se nije zapitao zasto je to tako, ovde i tamo, mora da postoje uzrocno posledicne veze. Ja bih mogao da napisem knjigu, i verujte ne bi promasio ni milimetar. Ali posto pricamo, bez imalo razmisljanja, valjda za to tako i prolazimo. I sve dok budemo tako razmisljali od nas nikad nece biti nista u to sam ubedjen 1.000.000%.

    • 6. avgust 2015 | 03:17

      Antiglobalistkinja

      @RS NJEMAČKA

      Hehe ti si jos dobro prosao ja dosla zadnji put kod ujaka ni sela nisam on za ruku kaze da ti pokazem wc poodpadale mi plocice od vlage al ti si tu sad jel...sredicemo nesto :( sela nisam bila za sto kafu da popijem ...tuga

    • 6. avgust 2015 | 06:57

      Alex

      @RS NJEMAČKA

      Samo mogu da vam pozelim srecu sa vašim "CRVENIM PASOŠEM I BELIM KRSTOM " Po svemu sudeci niste vi baš previše srećni ali to u opste nije bitno bitno je da se vi pojavite u Novom Sadu ali iz kog razloga nezna niko od nas jel Novi Sad nije u "swici"

    • 6. avgust 2015 | 08:33

      laki

      @RS NJEMAČKA

      Sto se vecine tice ne dolazi ni tih sedam dana,najbolje ti je druzi se sa siptarima u tvojoj CH

  • Pecarski

    6. avgust 2015 | 00:17

    Ja i kad dodjem u otadzbinu, ja se druzim samo sa gastaarbajterima. Jer nekako mi je lakse sa njima. Oni me ne gnjave svojim pričama kako nemaju djeci za knjige, kako nisu registrovali auto, ne traže pozajmice itd itd...a brate i kad ti dodju u goste, ne znaju otici kuci.

  • Antiglobalistkinja

    5. avgust 2015 | 23:57

    Srednju sam zavrsila skolu u NS a zatim zbog odlicnih ocena posla u CH da studiram,pricamo o 90tim kad je bilo jaako tesko ali se skola cenila.Zavrsila sam medicinu ginekolog sam imam svoju praxu privatnu.22 god sam u CH i dolazila sam donosila ,slala ,obilazila pomogla nekima i posao da nadju -nikad mi hvala rekli nisu ahahah.Valjda se to smatra normalnim i pod moras .Udala sam se za stranog drzavljana sa kojima smo ratovali nekad tek to nije valjalo,drvlje i kamenje.Kad su culi da "zet" ima mesecnu platu 10800chf obozavaju ga sad :( skoro 11.000 pa on je divan pa radnik pa sve.Njegova familija mu cucla mesecno 5000 ima 4sestre i brata plus roditelje.Al pomaze.Ja imam oko 8900 chf primanja imamo kucu doduse otplacujemo je (lakse je zbog poreza) i slala sam za svadbe ,krstenja,doktore,kupovala u Manoru poklone ,nespresso aparate pa kafe za isti pa cokolade,Jedne godine mi izgubili kofer na Tesli i dosla u NS bez njihovih poklona-Verujte da su me izvredjali i bas tu pricu izforsirali "vo dolazite da nam solite rane da se sepurite dajete nam vokolade kupujete jeftine poklone,mi nemamo posao tebi 300chf nista nama mesecna plata )Ne da nemam drugari srbi da dam NEGO VISE NECU !!!ustajem u 5h u 6 sam u ordinaciji-idem kuci u 18h nekad i kasnije.Da vidim mudonju tog sto nas pljuje da radi svaki dan kao robot da sagne glavu jer je uvek stranac da ne bude lenj pa da makar proba da ne izlazi da ne ide u menjacnice.Dodjem u NS Z.Jovina ulica u podne PUNAAA svi srcu kafe citaju fb imaju smartphone idu na more u grcku-ja jos ovo leto nisam isla na more imam odmor a nemam vremena da ga iskoristim..Zavisi doduse ko sta kako i gde radi u dijaspori ima ljudi koji na kredit idu u srbiju ima neko ko ima ali nije vise lud da ide gde ga samo bankomatom smatraju.Svi smo mi teskom mukom stekli ovo sto imamo pa zato imamo pravo to i da cuvamo a oni neostvareni zajedljivi i ljubomorni uvek ce nas ismevati i nazivati nepismenima polu srbima itd..srecom pa sam svojim radom sve stekla a i znanjem pa ne moze niko da mi kaze kupila diplomu-a u srbiji se kupuju i diplome i radna mesta i silikoni itd..Ne kukam i obozavam svoj zivot u CH i prva cu reci NIKADA SE NE BIH VRATILA(za one koji nam govore dodji u srbiju pa probaj da zivis tu-bila probala i otisla gde je bolje) ne zato sto ne volim srbiju nego je narod postao takav da smo mi za njih bankomati...7dana godisnje je plafon, ali zato je ceo svet na dlanu sa switze passom crvenim i belim krstom :)

    • 6. avgust 2015 | 00:45

      RS NJEMAČKA

      @Antiglobalistkinja

      A za te pare što potrošiš u otadzbini možeš da letuješ gdje ti je mila volja.samo što čovjeka vuče rodni kraj i zato se ide tamo.jeli tako ili ne?

    • 6. avgust 2015 | 01:49

      Vladimir

      @Antiglobalistkinja

      Lupas. Mislis da ovde nema ljudi koji ne bi radili i vise a za manje pare!? Sa vecom skolom? I koji nemaju ni za more ni za taj "mobitel"?

    • 6. avgust 2015 | 02:14

      Miss

      @Antiglobalistkinja

      Bravo, svaka čast i sve najlepše u životu! Većina nas otišla bi da može, ali jbg, treba neko i da ostane u ovoj našoj lepoj Srbiji i pomogne joj za bolju budućnost, nada poslednja umire da će biti bolje!

    • 6. avgust 2015 | 02:44

      Killian

      @Antiglobalistkinja

      Da si nepismena,jesi,a da se hvalis i to jeste.Pa i ja zivim preko,ali ne serem kao ti.Ko ti dade diplomu? Jedva sam uspeo da procitam tvoj komentar. Vrati se ti u osnovnu,zastiti bar malo tu diplomu!!!

    • 6. avgust 2015 | 02:50

      Nikola

      @Antiglobalistkinja

      Ja bi takvima kao ti oduzeo drzevljastvo srbije, pozz od novosadjina iz Kanade a I nebi bas rekao da si sretna u zivotu cim komentarises portale po novinama

    • 6. avgust 2015 | 02:50

      Stranac u noci

      @Antiglobalistkinja

      Mora da ti je muz siptar kad ima 4 sestre I brate

    • 6. avgust 2015 | 03:58

      doktor dule

      @Antiglobalistkinja

      Pa ako je tebi tesko da das rodbini sa tolikim primanjima onda je to strasno.I ja sam gastarbajter ali primam 1300 evra neto tako da mi ostane manje od nista pa i nemogu da pomognem ali ipak to cinim. Hvala i ne ocekujem od nikoga nego samo dobro drustvo i malo respekta i ljubavi.Ti primas bre skoro 23 hiljade evra mesecno?! Tako da ti je komentar smesan, odplacujes kucu tralala pa ja bi bre sa tolika primanja pomogao celoj rodbini i kumovima i prijateljima i jos bi ziveo kao lord. Cini mi se da najvise pomazu oni koji najmanje imaju! A sto se tice nasih ljudi u srbiji to je posebna prica, za njih smo bili i bicemo omrazeni i nece se tu nista promeniti mada su u mnogim stvarima i u pravu, neki gastarbajteri su stvarno velike seljacine. Kad mozes pomogni kad nemozes nemoj barem odmagati!

    • 6. avgust 2015 | 04:20

      ilija cvorovic

      @Antiglobalistkinja

      Stvarno ste vise naporni sa tim vasim državljanstvima i kao ovde su svi lenji. E pa evo vam moja prica u Srbiji 2000 EUR čisto plata kad platim poreze, ako mi se hoce da radim jos van 5 dana nedeljno max za mesec uzmem 5000 EUR. Troskovi mnogo manji nego u ljubljenoj Švici. Cist posao - programiranje. Crveni pasos sa srpskim grbom i ceo svet na dlanu - nigde nisam imao problema osim drndanja sa vizom za uk i USA ( taj vas sa plusicem slobodno zadržite), živim u svom gradu tu gajim dete i nemam komplekse jer sam negde gradjanin treceg reda pa moram da pljujem po sunarodnicima.

    • 6. avgust 2015 | 05:08

      Jugosloven

      @Antiglobalistkinja

      U pravu ste 100%. Sve sam to doživela . nažalost! Strašan je taj osećaj kad se vratiš kući i shvatiš koliko te je to duševno umorilo,ispraznilo.

    • 6. avgust 2015 | 05:56

      Nemam reci

      @Antiglobalistkinja

      Gospodjo jednom ste rekli da ste rodjeni tamo,pamtim dobro.

    • 6. avgust 2015 | 06:06

      Kk

      @Antiglobalistkinja

      Udari taj zarez negde, ne kosta nista :) Poznajem dosta "gasterbajtera" i vecina njih se ponasaju kao da su mentalno zaostali. Takvi vam daju losu etiketu u startu. Daleko od toga da su svi takvi.

    • 6. avgust 2015 | 06:56

      Srdjan

      @Antiglobalistkinja

      Po tvo vokabularu bih rekao da nemas ni osno nu skolu, a u ordinaciju mozes samo sa uputom Svako dobro zelim

    • 6. avgust 2015 | 06:58

      buba

      @Antiglobalistkinja

      Boze dragi,ajde sto si antisrpkinja,ali sto si nepismena to je strasno.Kako si ti skolu zavrsila sa odlicnim uspehom?Potplacivala nastavnike ili sta?

    • 6. avgust 2015 | 07:01

      Iskreno

      @Antiglobalistkinja

      Mala svidja mi se kako razmisljas.Imam i ja takvih u familiji.Dole primaju oko 1200 evra mesecno a opet im je malo.I opet kad znaju da cemo na ferie pisu e aj kupi ovo kupi ono dacu ti pare.A posle od para nista ne vidis.Al ne pitaju nas dal imamo za stan,za racune nego samo daj.E pa nemmaa idi pobratime radi.Mojoj majci milo kad nas vidi,kada vidi unuce,uvek pita za zdravlje,zna da i ovde mora da se radi a ovi ostali e njima je milo kada vide 100 franaka posle ko nas sisa.Tako ti je to.Valjda ce se i moj muz opametiti jedne godine pa ce da shvati da im valja i da im je brat i rodjo samo dok daje.

    • 6. avgust 2015 | 08:17

      Sat

      @Antiglobalistkinja

      Ajde nemoj više dolaziti ok? Koje ste vi gnjide, vi gastarbajteri...

    • 6. avgust 2015 | 09:39

      Ana Marija

      @Antiglobalistkinja

      E zbog ovakvih komentara ljudi nas koji zivimo preko generalizuju.Meni moji rodjaci ne traze ni jedan jedini dinar,niti sam ikada cula od njih da se zale (iako ima medju njima i koji lose zive)... Takoo da, kakvi ste vi takva vam je i familija ;)

    • 5. avgust 2018 | 05:14

      bbasta

      @Antiglobalistkinja

      TREBAS PRVO BITI NEGDE PA ONDA PRICATI KO JE KAKAV

  • PEACEWHO

    5. avgust 2015 | 23:45

    Au masala.Koje si ti ogranicenje.Pravi gastabajterski sindrom.Zato i nisam u kontaktu sa rodbinom iz inostranstva,zovem ih samo kad moram.Samo sto mi ne kazu ,,sta ti treba?,,Jadno je to,a jos jadnije je sto bi nas 90% postalo takvo kad bi radili negde preko

    • 6. avgust 2015 | 00:29

      MARIJA

      @PEACEWHO

      Nisi ukapirao poentu, ali od takvih kao ti se i ne očekuje. Radila sam kao lekar par godina u Sloveniji, pre nego sam otišla dalje i moja okolina me je smatrala takođe bankomatom iako u Sloveniji nisu bogzna kakva primanja. Od mene se očekivalo da dam za svaku svadbu i svaki rođendan bar 5 puta više nego drugi, ne znam šta bi bilo da sam se odselila u neku bogatiju državu. Koleginicu Antiglobalistkinju skroz shvatam. Sve sam postigla ogromnim trudom i ne da nemam, nego ne dam.

    • 6. avgust 2015 | 03:14

      Antiglobalistkinja

      @PEACEWHO

      To sto ti nisi u kontaktu sa njima sumnjam da je tvoj izbor ahaha bice realnije da oni tebe zaobilaze znajuci kakvo lose misljenje imas o njima...i da verovatno si u pravu da se nekako dohvatis grane ti bi tek bio tezak na parama i kamen bi zaplakao pre nego ti paru dao :) pozz "zemo" uzivaj ti tu gde si poslace neko lovicu neku zeznuce ce nece te pitati "sta ti treba" idi samo redom po imeniku ahaha

  • Kića

    5. avgust 2015 | 23:37

    Boze citam ove komentare i totalno sam zbunjena.Sta sad ljudi jel bolje van Srbije ili je isto?Al' iskreno,da vas cujem sad,koliko ste u stvari zadovoljni tamo negde?

    • 6. avgust 2015 | 00:26

      Eliot Ness

      @Kića

      Naravno da je bolje... Neuporedivo!!!

    • 6. avgust 2015 | 01:31

      Radovan 3

      @Kića

      Ja da vam kazem, nisu ni tamo srecni, oni kad dodju kuci oni iskale svoju srecu na familiju.

    • 6. avgust 2015 | 04:39

      Franak Bankomat

      @Kića

      Ma jok nije bolje joooj jedva cekam da dodzem iz Svicu iz Zuricha u unutrasnjos' Srbije i da se zaposlim kod privatnika da radim 13 sati za 200e. Naravno da je "najbolje" kod nas, u Svici crkavaju gladni i zamislite, mora da se radi svih 8 sati, nema citanja novina na poslu, nema ubadanja zelja u kafe i balkanskih dzovanskih ogovaranja ko je sa kim kada kako iz kolektiva, ulice, komsiluka itd....

    • 6. avgust 2015 | 08:09

      Srbin

      @Kića

      Sigurnije je. Znas da plata stize kad ste se dogovorili. Ako imas stalni posao onda mozes i da uzmes kredit za kucu ili stan. A ako nemas posao, onda si na istom a mozda i gore jer(koliko sam ja cuo) se dobija socijala sa kojom realno pokrivas troskove stana, hrane i svakodnevnog zivota.

    • 6. avgust 2015 | 08:44

      Masa

      @Kića

      Reci cu ti sta je meni merilo za dobar zivot tamo negde, to sto jako, jako cesto na bankomatima ili u banci sreces mlade od 19, 20 godina, trudnice na sve strane a preko dana u restoranima i kaficima samo stari ljudi, penzioneri sede.

    • 6. avgust 2015 | 14:32

      Suncica

      @Kića

      Iskreno da ti odgovorim po mom misljenju.Tamo negde zaradis novac da platis stan, racune, obaveze, osiguranja itd....i ostane ti da razvuces citav mesec do sl plate, jedino sto nas vadi ovde da kazem su duple pare a to ti je svakih sest meseci primis duplu platu i mislim da to ljude i drzi tamo negde....dobro je bilo pre a sad je cisto prezivljavanje

  • Radmila

    5. avgust 2015 | 23:31

    Ljudi radite tamo gde jeste nikome nista ne dajte i nema kukanja sve je vase

  • I sama sam u mladosti dozivljavala svasta od raznih ludaka ali sad kad imam tri unuke tri andjela jabih po zakoniku cara dusana svakom ovom idijotu odseklarucerdu na licu mesta a ne jos da mu krijemo lice

    5. avgust 2015 | 22:51

    Sve se okrenulo naopako 20 god ljudi omalazavaju skolu a cene se nove felne i koliko das para deca u srbiji nocu skitaju danju spavaju jer ni jednu knjigu nisu procitali sad kad cemo polako ostati bez lekara i visokoskolaca pocinju malo i ti roditelji folk da ih bude makar u 10 sati da nam pozivi ovaj nas radnik koji natera krmeljavu administraciju da ustane u 7 i 30 da uvede sto je nekad bilo pola praksa pola rad onda ne treba da nam donosite te krpice jer znamo da i vi nemate sta je socijala od 700 eura u parizu ali treba se pokazati pred sekama i batama ciji sinovi bance celu noc i cekaju neki evro ljudi sve je to plan ali izvucicemo se dace bog nismo svi sili po inostranstvu i izgubili zdravlje odgajili nepismenu decu a sad jos treba i krpe da nam donose gledajmo pozitivno i pozitivno cebiti

    • 5. avgust 2015 | 23:42

      Sneza

      @I sama sam u mladosti dozivljavala svasta od raznih ludaka ali sad kad imam tri unuke tri andjela jabih po zakoniku cara dusana svakom ovom idijotu odseklarucerdu na licu mesta a ne jos da mu krijemo lice

      Procitaj jos jednom svoj komentar.. i zapitaj se da li si kompetentna da upotrebis rec "pozitivan"

  • Vesna

    5. avgust 2015 | 21:41

    Pa dragi gastrabajteri onaj ko stvarno prepozna muku i nevolju taj pomaze i ne zvoni na sva zvona.Nema nista lepse nego kada ste u situaciji da nekom pomognete,da znate da ste nekoj decici obezbedili ogrev za godinu dana,pripremili za polazak u skolu,napunili frizider.A ovi sto kupe dve raspale krpice na rasprodaji i onda dodju da se najedu i ocekuju da ih opsluzujes cetrnaest dana nemaju ni srca ni duse.Bitno im je samo da skitaju po celom svetu,izbaciju slicice na fb,prikazuju kako lepo zive,jedu po restoranima,voze skupa kola.Ali to ne moze da nadoknadi njihovu duhovnu prazninu.

    • 5. avgust 2015 | 23:14

      Radmila

      @Vesna

      Svaka cast na komentaru!!!

    • 6. avgust 2015 | 00:31

      MARIJA

      @Vesna

      Tebi ako je lakše da misliš da su bogati ljudi nesrećni ti slobodno misli.

    • 6. avgust 2015 | 01:54

      Domorodac

      @Vesna

      Zna se ko lupa minuse na ovakav komentar. Marva je sve to draga Vesna

    • 6. avgust 2015 | 06:12

      Hm

      @Vesna

      Iz kog li si ti filma ispala...

    • 6. avgust 2015 | 07:09

      buba

      @Vesna

      Sama sam gastarbeiter ali se sa svim ,sto si napisala ,apsolutno slazem.Svaki put u sezoni godisnjeg odmora dodjem u Srbiji i uzasavam se kako se ti ljudi ponasaju prema raji dole.Ne razumeju oni sta ti hoces da kazes.Dzaba novci ,ko je rodjen k'o beda u dusi i umre k'o beda.Ljudskost se ne kupuje ono se uci u porodici.Amin.

    • 6. avgust 2015 | 09:13

      dzoni

      @Vesna

      Izvini a kako se duhovno pune roditelji te dece kojoj treba sve to sto si nabrojala, drva, skola...?

  • sanja

    5. avgust 2015 | 21:40

    Bravo lepo si im rekao, svi misle ovde padaju Pare sa neba, a nikog ne zanima od te 2000 Sto moze da se prezivi u srbiji 5 meseci, Koliko moze Ovde da se potrosi kad je hrana 2 puta skuplja, a Auto i osiguranje 4 puta skuplje a o stanu da ne pricam. Tako da ne zalite se Svaki vikend grilate i uzivate, dok mi se ovde satresmo od rada.

    • 5. avgust 2015 | 23:44

      Radovan

      @sanja

      Pa sto se ne vratis ako ti je lose?

    • 6. avgust 2015 | 04:46

      Pero Deformero Gastarbajter...

      @sanja

      Jaoooo bas mi te zao sto ste se satrli od rada....I mi smo ovde isto samo sa jednim razlikom - jos nismomustedeli ni za pevog gipsanog lava a kamoli za drugog a mora dva na kapiju......Ajde bre ne kukumavci mLogo nego se vrati za Srb pa i ti non stop rostiljaj podriguse kobasice a posle nemaj pare za lekove za holesterol pritisak i sl. P.s. - snimljena je pesma i spot o tebi - na youtube ukucaj Pero Deformero - Gastarbajter. I vrati se ako je tamo tesko da vidis kako je kod nas "lako i lepo".

    • 6. avgust 2015 | 08:48

      Milos

      @sanja

      Ne lazi. Hrana je cak jeftinija. Osiguranje automobila jednako kao i ovde ,samo ovde retko ko koristi puno osiguranje. A stanovi su skuplji u centru gradova a vi uglavnom zivite na periferiji gde vam je rata stambenog kredita do 300 eura maksimalno. Niko ti nista ne trazi ,zato ne lazi.

  • Simeon

    5. avgust 2015 | 21:38

    Čovek koji ode u inostranstvo mora da reši dali je tamo otišao da živi ili da preživljava nebi li jedan mesec odmora u domovini ostavio utisak uspešnog čoveka. Ja živim u Stockholmu i žao mi dodje našeg polusveta koji ovde rade najgore poslove, gladuju, varaju sistem, nikad pozorište, koncert, večera u restoranu...ali se vozi surova mašina, prave se svadbe za 200 duša...I onda taj nepismeni dodje dole na godišnji odmor sa jeftinim poklonima i bahati se stvarima koje poseduje i sl. Njegov napaćeni rodjak ili prijatelj dobije potpuno pogrešnu sliku jer pomisli da ako takav neobrazovan magarac može da zaradi sigurno je da može i on. Ko hoće da radi može i da zaradi. Može svuda. Koliko može da uštedi zavisi od životnog stila.

    • 6. avgust 2015 | 00:47

      Djuka

      @Simeon

      Ja Sam rodjendan nemackoj sada imam 35 godina. Moj otac je dosao 1971 u Nemacku. Napravio je u Srbiji dve kuce u jednoj Zivi moj brat i mi kada dodjemo na odmor. Napravio je kucu u selu gde je rodjen. U nemačkoj je kupio stan. Svake godine smo isli na odmor i na more ili u banju. Pomagao je braci,roditeljima njegovim i sa majcine strane. Nikada meni na primer neko od moje familije nije trazio pare da mu dam. Ja kada imam viška ili znam kada ide slava onda posaljem. Ali taj moj slucajno je na zalost izuzetak!!!

  • Dijaspora

    5. avgust 2015 | 21:34

    A ko to dobije mesecnu platu od 2000eura od kud ti ta informacija svega ti

  • N. N.

    5. avgust 2015 | 21:31

    Kod mene je obrnuto ja saljem pare u Njemacku jer moja rodbina u Njemackoj nema pare za zivot.

  • alen

    5. avgust 2015 | 21:27

    Zivim u njemackoj(stuttgart),imam 23godine i nemogu da kazem da nemam i da mi je lose ovdje...ali sam obisao pola europe u potrazi za boljim zivotom,tako da ovi sto znaju sve kako je ovdje neka spakuju kofere i pokusaju nesto da naprave od svog zivota...tako nece imati puno vremena da komentarisu tudje...

    • 6. avgust 2015 | 05:42

      tako lako

      @alen

      Bravo.

    • 6. avgust 2015 | 09:36

      Dusan

      @alen

      Kad vec pises, raspitaj se malo o upotrebi velikog slova. Na primer: Stuttgart, Njemacka, Europa. Mlad si, nauci kako se pise, molim te, nemoj nas brukati.

  • Mila2

    5. avgust 2015 | 21:11

    Sa porodicom zivim u inostranstvu, i ne zalim se. Imamo za NORMALAN zivot, sto svakako ovi nasi u Srbiji misle da ne znamo sta cemo sa parama pa traze bez pardona... Draga rodbino, komsije, Srbi, ovde za rad placaju, i nismo mi krivi sto zivite u raspaloj banana drzavi pa nemate ni posla, a i ako ga imate ne placaju vam. I zapamtite, mi radimo ovde da bi stvorili nasoj deci sto vise, valjda zato svi rade, a kad bi slali i delili svima makar po mrvicu za nasu decu onda ne bi ostalo nista. E pa pre bih onda da lencarim u Srbiji a ne da derem g....u ovamo a da svejedno nemam nista... Ko kaze da mu je preko lose taj laze, ali dusa mu zna kako je zaradio. Tako da bolje razmislite pre nego sto osudjujete, pare ne padaju sa neba to valjda i sami znate!

    • 5. avgust 2015 | 21:37

      ms

      @Mila2

      Jos kad bi svaka plata bila 2000. Ljudi i preko rade puno radno vreme za 800 eura,a od toga kirija je 500 + ostali troskovi . Obdaniste recimo košta pola plate,ako radiš pola radnog vremena onda i celu platu. Nije zapad ono sto je nekad bio iako verujem da je u Srbiji jos gore.

    • 5. avgust 2015 | 21:38

      CH

      @Mila2

      I ja sam se tako mucio pa sam na kraju otisao.. Svako nadje nacin ako hoce,ali ako cekas da ce ti neko pomoci i da ce te odvesti preko,ostaces zauvek tu gde jesi.. Pozdrav

    • 6. avgust 2015 | 06:35

      Doly

      @Mila2

      Eto ne znaju da pare ne padaju s neba...u Srbiji izadjes na ulicu i zamolis Boga da ti baci koji dinar ili ti posalju gastarbajteri pa tako prehranis porodicu, platis racune i obuces se :)

    • 6. avgust 2015 | 08:02

      Bg

      @Mila2

      Ma ti si ludilo sad sa ovim tvojim komentarom pljujes po Srbiji. Srami se. Ti si banana osoba i drzava u kojoj su ljudi kao sto si ti je banana drzava samo da znas.

  • goga

    5. avgust 2015 | 21:10

    Stvarno je covek u pravu 100%, ja sam taj problem resila...nikom nista, nemam ni auto (prevoz jeftine avio kompanije uplatis 20kg prtljaga nemas ni za sebe a komo-li za druge) tako da sam mirna bez kredita, glupih predrasuda, ostalih gluposti koje prate balkanske gene ...pozdrav gastarbajteri :)

  • Emir

    5. avgust 2015 | 20:58

    Hahahaha ponesi brdo eurica trebace ti

  • Srđan

    5. avgust 2015 | 20:53

    Ma u pravu su vasi rodjaci, dva puta odete u wc prekobi odma dignete nosinu u oblake, dodjete ovde prosipate nam prazne price kako se tesko zivi preko, ajde sto nikoga necete da pomognete I odvedete, al nemojte nam prosipati prazne price da se tesko zivi I da je vrlo tesko raditi, voleo bi da zivite kao ja.Imam 34 godine I zenu I dete.Placam kiriju I radim 2 posla, u vecini slucajeva preskacem veceru, a ponekad I dorucak da bi ih prehranio sa nepunih 40.000 din iz dve smene koje zaradim.Ne osecam noge, ruke, kicmu I svestan sam da cu do 50 biti invalid, eto koliko je moja drzava meni pruzila, a vi kukate na neku koja nije vasa, a dala vam je sve.Znate li vi da sa jednom mesecnom platom iz Eu od 2000e u Srbiji moze da se prezivi 4 do 5 meseci tako da dosta price!!!!!

    • 5. avgust 2015 | 21:24

      iz rusije

      @Srđan

      Pa idi bre ako je lako

    • 5. avgust 2015 | 21:37

      Srb

      @Srđan

      Ko se zali?samo ti budi dole u Srbiji i uzivaj,s mi će mo ovamo da se mićimo

    • 5. avgust 2015 | 21:41

      Mila2

      @Srđan

      Bas zato sto ti tvoja zemlja nije pruzila da normalno zivis ne bi trebao da je branish. Sve nas je "nasa zemlja" naterala da odemo a tudja nam pruzila, i njojzi hvala. I ja ovde placam kiriju, i mene ce da isteraju bez reci ako istu ne platim, i ja izdrzavam dvoje dece, i ja ne jedem veceru jer hocu lepo da izgledam a ne kao nase iz Srbije nemaju sta da jedu a sve debele... I idem tamo gde ce mi biti bolje, a moju domovinu ako vidim na razglednici ok, a i ne moram jer me je primorala da odem! Ciao!

    • 5. avgust 2015 | 21:59

      Boro

      @Srđan

      A znas li ti dase od dve hiljade plati samo stan hiljadu,i to ako ga nadjes za te pare,i ovde se rade dupli poslovi,a vidimo kad dodjemo tamo svadbe,punoletstva,godisnjice braka...sve zivo se slavi,pa onda shvati niti je dobro tamo,niti ovamo

  • Cetnik-Srbin ali iz RS-a

    5. avgust 2015 | 20:34

    svi samo kukate....a puni ste para

    • 7. avgust 2015 | 11:58

      топлистанадреалиста

      @Cetnik-Srbin ali iz RS-a

      Хахахахахахаха... ЛЕГЕНДО!!! :-) :-) :-) :-) :-) Браво! Није да се нема, него је великој већини мало!!

  • Mio

    5. avgust 2015 | 19:55

    Dobro jutro sirotinjo

  • Vasovic

    5. avgust 2015 | 19:50

    Burazeru svaka ti je na mestu.

  • zemunac

    5. avgust 2015 | 19:02

    Zivim u švici 23 godine..ljudi ovo ovde je smešno ko crtani film..ovo današnje vreme je toliko bizarno da ja nemam reči..muškarci mojih godina..pričam o albancima oni su za to ovde poznati..kupuju 2-3 meseca pre odmora novi auto..uzimaju se krediti al ne samo za novi auto,i treba staviti nove felne..i još treba dole da se pokaze kako on baca muzici po hiljade evra..imam prijatelja koji rade u migros banci oni su naj povoljniji za kredite i kazu da su juni-juli-avgust naj jači u godini..i da su 70posto albanci..odeš dole,predješ granicu i plačeš od sreče,kad se vračaš opet plačeš od muke jer znaš šta te čeka..

    • 5. avgust 2015 | 20:19

      Biba

      @zemunac

      Nije tačno i molim te ne proširi lažnu teoriju o Albancima... Ja bi mogao tebi potpuno druge informacije dati i to de-facto, ali opet neću "verbalnu-revanžu"....

    • 5. avgust 2015 | 20:57

      samoJa

      @zemunac

      Ma da a sta rade nasi? Isto je to sve. Ima par njih normalnih. Dalaj Lama je, na pitanje šta ga je najviše iznenadilo kod čovečanstva, odgovorio: Čovek!, Jer on žrtvuje svoje zdravlje kako bi zaradio novac; Tada žrtvuje novac kako bi ozdravio,a onda je toliko zabrinut za budućnost da ne uživa u sadašnjosti; a rezultat toga je da ne živi ni u sadašnjosti ni u budućnosti, živi kao da nikada neće umreti, a potom umire kao da nikada nije stvarno živeo.

    • 5. avgust 2015 | 21:00

      Baki

      @zemunac

      Tako Romi nasi radu ovde u Becu

    • 5. avgust 2015 | 21:22

      Bojan

      @zemunac

      Da su samo albanci. Eno ti dva Srbina iz Bosne u Lamborginijima uhvaceni kako se bahate po Srbiji. Nisu samo albanci

  • Cici

    5. avgust 2015 | 18:57

    Idem kuci prvi put nakon 12 godina i vec mi frka

    • 5. avgust 2015 | 20:02

      Dag

      @Cici

      Ne mogu ni da zamislim kakav je osecaj. Jer koliko god vremena da prodje nikada se ne razrodis i sve ti vise nedostaje. Srecno i sve najbolje!!!

  • Iskreno

    5. avgust 2015 | 17:37

    besmisleno

  • Mirko

    5. avgust 2015 | 17:08

    Ja kad dodzem dole idem obicno na mesta gdeme njudi nepoznaju,jer dostamije prozivki.

  • Košava

    5. avgust 2015 | 17:04

    Kompleks... tamo zivi sasvim normalno, skromno, a kada dodje u domovinu mora da se isprsi i da pokaze kako on ima kako moze... a vraca se kao crkveni mis. Golja.

    • 5. avgust 2015 | 21:05

      Baki

      @Košava

      On je zaradio i to je njegov problem.... Hajde ti preko grane pa se i ti tako ponasaj..... Znam takve komplekase sto laju ua druge a sami jedva cekaju da ih neko odvede preko grane a i kada ih odvede i ispeju da srede papire prvo sta urade posle tri meseca dignu kauta na kredu plus jos jednu rezervnu kredu za kucu u domovini pa pricaju jao kako sam se nasao haos ja ne razumem ove sto su 20 godina preko.... Dosta mi je nasih ljubomora zato da me ne ogovaraju odem kuci 3 dana a 12 na more pa neka puknu dusmani

  • Kan

    5. avgust 2015 | 16:37

    Bež kolko te noge nose onda na zapad ili istok iz Njemačku. U ameri je dobro. Što reko moj sin ovde može dobro da živi vozač sa 70k godišnje a može se još i bolje sa 300k godišnje tj. doktorskom platom (ali za to treba da se dupe odere učeći). Malo se više radi nego u Europi ali se zato živi. Radim da bi živeo,a ne živim da bi radio.

    • 6. avgust 2015 | 09:04

      Slava

      @Kan

      Sve si lepo rekao sem jednog malog dodatka: vremena da se "zivi" NEMA! :(

  • Slavisa Rakic Jagodina

    5. avgust 2015 | 16:32

    Žalosno a istinito podseća me na veliki broj nas koji smo u inostranstvu

  • Igor

    5. avgust 2015 | 16:27

    Kada bi dijaspora zivjel nacinom zivota kao sto se zivi u BiH i Srbiji imali bi za 10 dana zivota i to je to. Nisu u pitanju zarade nego nacin zivota. Svi kazu nisam lud da radim za 300maraka,ne nego ce da potrosi 300maraka u kafani. To je razlika 600maraka. Kada bi radio za tih 300maraka nebi imao vremena da potrosi toliko. Svugdje je radno vrijeme 8h ali dijaspora poslije posla ide kuci a ne u kafanu,mozda jednom sedmicno se izadje negdje i to je sve. Nego vi radite za 300maraka nemojte po kafanama svaki dan pa cete imati vise.

  • Valjevac

    5. avgust 2015 | 16:27

    Niko im ne brani da se vrate. Pa neka rade ovde za 250 eura.

    • 5. avgust 2015 | 21:09

      Baki

      @Valjevac

      Nezelimo da se vratimo nazalost a ako nisi cuo netrebaju nam vise vize pa malo pljuni dlan pa zavrni rukave i dodji da radis za 250€ nedeljno a ne da kukas tu

  • Biznismen kicadjo

    5. avgust 2015 | 15:46

    Koliko smo siromasni i bedni,da kada dodje neki koji je tamo negde srednja klasa,ili niza,mi ga gledamo kao da ne zna gde ce sa parama,cak smo i ljubomorni...tuzno.

  • Sotir

    5. avgust 2015 | 15:44

    Pošteno i iskreno.Bravo!

  • sun

    5. avgust 2015 | 15:24

    ko god da si svaka ti cast sve je tako

  • Ivana

    5. avgust 2015 | 15:13

    Svaka mu je na mestu. Neka svi koji se smeju našim ljudima u inostranstvu odu da rade sve što se treba raditi u inostranstvu. Pa cu ih pitati kako se osećaju. Jer niko ne zna kako je u tuđini

    • 5. avgust 2015 | 17:10

      BALKANSKI SPIJUN

      @Ivana

      Trenutno pisem iz Aljaske.. iz kanade sam kamionom dosao 7000km u jednom smeru!!! 4 puna dana kroz nedodjije .. odem na kafu upoznam juce nasu curu koja radi dva posla i ide na "orientation" za treci ! Izabrali smo tesko raditi da nebi propali kao mnogi primeri u bivsoj Jugi.. mozda bi bilo i vise komentara na ovi temu da pola drzave nije otislo na more u Grcku... dok druga polovina se tek budi i sprema se da ostavi svoj poslednji dinar u kladionici !! Cast izuzetcima koji se jos uvek bore da ta drzava opstane i ostane!!

  • Sibin

    5. avgust 2015 | 15:11

    Ako tamo nemoze da zaradi onda nek se ubije

    • 5. avgust 2015 | 16:27

      Krajisnik

      @Sibin

      Može da se zaradi, ali ti nebudi pametnjskovic

    • 5. avgust 2015 | 16:39

      Daly1980

      @Sibin

      Svakako moze da zaradi a kako sezaradi tako se i potrosi. Zivot je veoma skup i sve ode na dazbine (stan lsiguranja auto struja telefon)oko 80% nisi jos nista pojeo popio niti obuko. Ko ne veruje taj nezna. A tek kad izgubisposao tesko ga opetnaci.

    • 5. avgust 2015 | 17:01

      Dragan

      @Sibin

      Uopste nije pitanje dal mozes il nemozes da zaradis ovde u Inostranstvu vec zasto bi davao nekome ko ti posle pet minuta ma ni toliko pljune u ledja..... nekome ko mu je pomogao!!!

  • Anoniman

    5. avgust 2015 | 15:05

    Prestani slati novac i vidjet ces da mogu zivjeti kada ih nuzda natjera.Sto bi bez veze bilo sta radili kada im neko salje.Svi kukaju zale se kako nema zivota ali se zato ima za skupocjene mobitele,kafice koji su prepuni svakog vikenda jos sada kada je sezona onda svaki dan-noc,ima se za internet za sve se ima a niko nista ne radi niti se trudi da bilo sta radi a i zasto bi kada ima sestru,tetku,brata,rodbinu koja ce da prebaci na konto svakog mjeseca.Jaran ide bere Jagode,Jabuke cijepa drva da prehrani porodicu ali ko ce to to je tesko jos na ovim temperaturama nema sanse.Da vam nije dijaspore pocrkali bi ko misevi.Jedan mjesec nek zakasni novac odma je "rat"umrijet cemo od gladi saljite i treba takvi da pocrkaju kada koriste tuda leda i novcanik.

    • 5. avgust 2015 | 20:29

      deny baun

      @Anoniman

      BRAVO CARE...

    • 5. avgust 2015 | 20:41

      Ivana970

      @Anoniman

      E pa ja poznajem i osobu kojoj majka zivi u Americi,muz u Kanadi a ona u Srbiji radi za platu od 30000 dinara.Mama joj salje,muz joj salje za nju i dete,ali retki su takvi.Ona zena radi ne da bi se ubila od love vec da ne bi bila dokon pop sa zakrzljalim mozgom....E pa dragi moji da vidim ko bi jos bio u njenoj kozi?!

  • Bashkim

    5. avgust 2015 | 14:55

    Bilo bi najbolje, da ovaj pecalbar ode u Rusiju pa neka tamo zaradi malo vise.

  • Ja

    5. avgust 2015 | 14:47

    Da je pametan, nikad se više ne bi ni vraćao ovamo. Dolazi da bi ga neko zajebavao i uzimao mu pare. To nisu prijatelji niti porodica, to su štetočine i paraziti nesposobni da sami nešto sebi stvore. Verujem da bi im on pomogao da i oni odu u Nemačku, ali ne, lepše je i lakše da neko drugi radi po Nemačkoj ili gde već, a oni, "gospoda" da troše.

    • 5. avgust 2015 | 17:01

      Radovan 3

      @Ja

      Po tvome treba svi da odemo u inostranstvo da bi ziveli, ato je nemoguce. A ovde pitam te gde narod da radi?, kad je sve upropasceno i pokradeno, i nemoj da generalizujes da je nas narod lenj. Sta mislis kako zive oni koji rade, rade za 200- eura prosek, i za to ne pricaj nebuloze.

  • RS

    5. avgust 2015 | 14:29

    Nista covek nije slagao.

  • Fluss

    5. avgust 2015 | 14:27

    100% u pravu

  • Mila

    5. avgust 2015 | 14:26

    Ima i ona druga strana price. Vase razmetanje imam ovo imam ono mucite pricama sirotinju placate cehove u kafani poklanjate i ponizavate tu istu rodbinu jer biste da vas ljube u d. zato sto ste im nesto dali. Ko da oni ne bi voleli da daju vama da imaju. Pa besnite kolima krsite propise a gore ne smete da susnete. More...sedite gore i ne morate ni da dodjete briga me

    • 5. avgust 2015 | 15:52

      Promasaj 100%

      @Mila

      Nemilosrdna si I nepravedna.Priznajem da ima I takvih, ali mnogo vise onih koji prezivljavaju od pomoci svojih koju povremeno dobijaju.

    • 5. avgust 2015 | 15:52

      Radmila

      @Mila

      Tako je bravo!!!

    • 5. avgust 2015 | 16:29

      Valjevac

      @Mila

      Bravo.

    • 5. avgust 2015 | 17:12

      Dragan

      @Mila

      Pomalo gresis Mila uopste ne divljam po domovini divljaju bas ti tatini i mamini sinovi koji su u domovini a ocevi i majke krvavo zaradjuju eure po nemackoj austriji svajcarskoj itd. Niko od nas u dijaspori neocekuje da nam neko ljubi d.u.p.e. Niti cak ni hvala da nam kaze vec da nas postuju sto cesto nije slucaj. Mnogo cesce te tapsu po ramenu dok dajes jednom nedas odmah nevaljas. Sto se mene tice . Volim svoju zemlju a familija i prijatelji neka krce sebi put. To me je zivot naucio!

    • 5. avgust 2015 | 17:26

      Rosa

      @Mila

      Uh sto si pametna,pa ti znas draga Mila.Sigurno cemo teba pitati dali da dolazimo i sta da radimo.

    • 6. avgust 2015 | 00:50

      Djuka

      @Mila

      Ja kao drzavljanin Srbije i ako zivim i rodjen sam u Nemačkoj imam ista prava kao ti!! Ako prekrzim pravila platim kaznu isto kao i svaki drugi. Placam porez na kucu i imanje!!

  • Шоне

    5. avgust 2015 | 14:24

    Гост радник.

  • poznato..

    5. avgust 2015 | 14:20

    E moj Adnane,nista to nije cudno!Znas onu izreku..ko ce kome,nego svoj svome!Oni ne shvataju to kao pomoc,vec kao tvoju obavezu!Niko te i ne pita kako tamo zivis i koliko radis!Pocnes li da kukas,gladju te kao poslednjeg klosara!Kao sta ces tamo..ako nemas pare da im das!Nikad zadovoljni..I zato sto ih vise budes filovao parama,oni ce sve manje da te uvazavaju ..a i da rade!Ovako povremeno das,taman koliko mozes i to je to!Svi ce ti biti onda zahvalni!Shvatili smo odavno da se na nasim prostorima,zrtvovnje.. ne ceni!Oni to shvate,kao da se iskupljujes za nesto..Odmah ti pripisu taj osecaj!A sve da bi.. svoje komlekse sakrili!Znas ono,lakse je nekoga napasti,pa makar i svoga..nego ga pohvaliti!A pogotovo iza ledja..Nazalost..sela vi!

  • dragan

    5. avgust 2015 | 14:17

    Sve istina. Svi pogledaju a svi ti se ismijavaju. Kao ovce za šišanje. Jednom ako ne das kao da nikada nisi ni davao

  • Radovan 3

    5. avgust 2015 | 14:03

    To je tako moji neupuceni Srbi! Covek je sve rekao tacno 100%.

  • Dragan

    5. avgust 2015 | 14:01

    A sto se vi iz dijaspore nevratite kucama u BiH kad vam je tamo tako tesko pa da vidim stacete ovde zaraditi sa tom osnovnom skolom sa kojom ste tamo otisli.

    • 5. avgust 2015 | 16:49

      Ja

      @Dragan

      Nepismenjakovicu..."ne vratite" se pise rastavljeno...osnovna skola ...

    • 5. avgust 2015 | 17:01

      BALKANSKI SPIJUN

      @Dragan

      Ti jos mislis da skola ima neke veze sa stvarnim zivotom i radom :)????? Cekas li jos posao u "struci"?

    • 5. avgust 2015 | 17:31

      Rosa

      @Dragan

      Ako se mi vratimo ko ce nasoj familiji slati pare onda,i sto bi se vratili jednostavno dici ruke od takve familije,zato ja odoh u Spaniju manje kosta.

    • 5. avgust 2015 | 20:32

      Ivana970

      @Dragan

      Hoces da kazes da fakultetski orazovani ljudi imaju posla u Srbiji?!Bravo!!!

    • 13. avgust 2015 | 04:52

      juli

      @Dragan

      Dragane ja nisam Otisla sa osnovnom skolom imam mnogo vise skole I jos nesto procitaj tekst I reci gdje je u tekstu navedeno da je u BiH lako zivketi covjek je lijepo napisao pola familije neradi pola u minimalnoj mirovini

  • PA

    5. avgust 2015 | 13:58

    Pa covece ako je tamo tako lose vrati se ne treba ti viza...

    • 5. avgust 2015 | 17:36

      Rosa

      @PA

      Pa on ne rece da mu je lose tamo nego kakva mu je familija, o tome se radi a vi sad pa ako mu nevalja neka se vrati uh sto ste svi pametni.

  • Isko

    5. avgust 2015 | 13:51

    Srusite im laznu sliku i eto radosti.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA