u tesli na primer ima 5 pokretnih delova nema sta da crknr . ti auti imaju garanciju 13 godina na baterije pricao sam sa lokalnim distributerom kaze samo jedna telsa u austriji je imala servis kocinca na 280.000km . i to je jedino sto je uradjeno na tesli pokrivajuci aus i nz . 630 km na punjenje a noa tesla ici ce 1000km na punjenje roadster sa 1.9 sek od 0 do 100. sta reci opet nije skuplji od nekog bmw tee klase . glupo i za poredjivanje
Jeste svi se sad hvatamo za Teslu i Djokovica a kad treba nesto da se oslobodi birokratije mi tu smrdimo i cutimo. Vidite da Tesla ipak nije nas. Bitno je smanjiti odliv mozgova....
Jefrinije je voziti ovakav automobil jer je struja jos uvek jeftina, da li ce u buducnosti biti tako to se ne zna. O ekologiji je potpuno besmisleno pricati kada se elektricna energija najvecim delom dobija iz termoelektrane. Pa ako ne sagoreba benzin, sagori odredjena kolicina uglja kako bi se taj auto napunio, tako da emisija co2 od 0% je cist maketing i obmana. Imajuci u vidu cenu eleketricnih vozila ona se isplate tek za 20 godina upotrebe, pa kad nema ni ekologije onda nema ni opravdanosti masovnije upotrebe.
Krajem osamdesetih godina su naši ljudi ''na privremenom radu u Holandiji'' dolazili o praznicima u zavičaj autima sa ugradjenim ''plinom''. Bio je(i još uvek je) 60-70% jeftiniji od benzina,bez poreza kao ekološko gorivo,a dobijali su i značajan popust na godišnje osiguranje. I sada je tako,a u Srbiji nema ni dinara popusta, plin je oporezovan kao i benzin,a kako je rastao broj vozila sa pogonom na plin,tako je uvodjena akciza,pa povećavana,pa novi uslovi za atest i reatest,pa... A to je gorivo alternativa u Evropi više od 30 godina... Pa,za 30 godina,kad uvezemo iz Evrope sva vozila sa euro 4,5,6...12 standardima, mozda neko smisli i atest za električna vozila,a neko iz EPS-a sagradi pumpu za struju,da natočimo par kilovata,naravno,u cenu je uračunata i akciza...
Mi smo 19ti vek.zasto ici u korak sa svetom oli nedaj boze ispred svih?isto je u africkim zemljama, nemoze da se uveze elektricni auto.Razne agencije postoje da se piju kafe I traze pare za korupciju. Mi smo dno jer I dalje dopustamo to. Zasto ne pustimo uvoz I upotrebu elektricnih kola sa naj jeftinijom ponudom u Evropi I par stanica za punjenje I uzimati ljudima pare na" zelenu intelegenciju".Zato sto su nesposobni ljudi preko politickih linija tu gde jesu a I mi sa njima
Ljudi...u Agenciji je sedeo do skora...VRANJANAC...koji tu sluzbu nije unapredio nista...eletromobil je za tu agenciju misana imenica...a na zapadu drzave oslobadjaju poreza.. i taksi na zagadjenja...i pospesuju prodaju tih vozila...ZASTO NAM SLUZI AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRACAJA...
Za zamjenu baterije u el. automobilima se mogu kupiti 2 auta na unutrasnje sagorijevanje u solidnom stanju i ta ilitiumska baterija je vjerovatno skuplja od tog punta
Kažu da električni motori imaju niz prednosti u odnosu na benzinske motore samo im je jedina mana što imaju gomilu akumulatora koji mogu da eksplodiraju.
miki
u tesli na primer ima 5 pokretnih delova nema sta da crknr . ti auti imaju garanciju 13 godina na baterije pricao sam sa lokalnim distributerom kaze samo jedna telsa u austriji je imala servis kocinca na 280.000km . i to je jedino sto je uradjeno na tesli pokrivajuci aus i nz . 630 km na punjenje a noa tesla ici ce 1000km na punjenje roadster sa 1.9 sek od 0 do 100. sta reci opet nije skuplji od nekog bmw tee klase . glupo i za poredjivanje
Podelite komentar
Marko
Jeste svi se sad hvatamo za Teslu i Djokovica a kad treba nesto da se oslobodi birokratije mi tu smrdimo i cutimo. Vidite da Tesla ipak nije nas. Bitno je smanjiti odliv mozgova....
Podelite komentar
Александар Карановић
Ја ћу да га купим и региструјем у Панчеву. Ако може да их вози градска управа, зашто не бих могао и ја.
Podelite komentar
Boki
Jefrinije je voziti ovakav automobil jer je struja jos uvek jeftina, da li ce u buducnosti biti tako to se ne zna. O ekologiji je potpuno besmisleno pricati kada se elektricna energija najvecim delom dobija iz termoelektrane. Pa ako ne sagoreba benzin, sagori odredjena kolicina uglja kako bi se taj auto napunio, tako da emisija co2 od 0% je cist maketing i obmana. Imajuci u vidu cenu eleketricnih vozila ona se isplate tek za 20 godina upotrebe, pa kad nema ni ekologije onda nema ni opravdanosti masovnije upotrebe.
Podelite komentar
Domaćinac
Krajem osamdesetih godina su naši ljudi ''na privremenom radu u Holandiji'' dolazili o praznicima u zavičaj autima sa ugradjenim ''plinom''. Bio je(i još uvek je) 60-70% jeftiniji od benzina,bez poreza kao ekološko gorivo,a dobijali su i značajan popust na godišnje osiguranje. I sada je tako,a u Srbiji nema ni dinara popusta, plin je oporezovan kao i benzin,a kako je rastao broj vozila sa pogonom na plin,tako je uvodjena akciza,pa povećavana,pa novi uslovi za atest i reatest,pa... A to je gorivo alternativa u Evropi više od 30 godina... Pa,za 30 godina,kad uvezemo iz Evrope sva vozila sa euro 4,5,6...12 standardima, mozda neko smisli i atest za električna vozila,a neko iz EPS-a sagradi pumpu za struju,da natočimo par kilovata,naravno,u cenu je uračunata i akciza...
Podelite komentar
iq2
Pa kad kasnimo za svetom k'o m... za veprom.
Podelite komentar
Tu I tamo
Mi smo 19ti vek.zasto ici u korak sa svetom oli nedaj boze ispred svih?isto je u africkim zemljama, nemoze da se uveze elektricni auto.Razne agencije postoje da se piju kafe I traze pare za korupciju. Mi smo dno jer I dalje dopustamo to. Zasto ne pustimo uvoz I upotrebu elektricnih kola sa naj jeftinijom ponudom u Evropi I par stanica za punjenje I uzimati ljudima pare na" zelenu intelegenciju".Zato sto su nesposobni ljudi preko politickih linija tu gde jesu a I mi sa njima
Podelite komentar
Deda Radoje
Ljudi...u Agenciji je sedeo do skora...VRANJANAC...koji tu sluzbu nije unapredio nista...eletromobil je za tu agenciju misana imenica...a na zapadu drzave oslobadjaju poreza.. i taksi na zagadjenja...i pospesuju prodaju tih vozila...ZASTO NAM SLUZI AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRACAJA...
Podelite komentar
Bla bla
Za zamjenu baterije u el. automobilima se mogu kupiti 2 auta na unutrasnje sagorijevanje u solidnom stanju i ta ilitiumska baterija je vjerovatno skuplja od tog punta
Podelite komentar
Zoran
Kažu da električni motori imaju niz prednosti u odnosu na benzinske motore samo im je jedina mana što imaju gomilu akumulatora koji mogu da eksplodiraju.
Podelite komentar