ZAŠTO JE U SRBIJI KUPOVINA ELEKTRIČNOG AUTOMOBILA NEMOGUĆA MISIJA? Evo odgovora na ovo pitanje!

Komentari

  • miki

    2. februar 2018 | 02:38

    u tesli na primer ima 5 pokretnih delova nema sta da crknr . ti auti imaju garanciju 13 godina na baterije pricao sam sa lokalnim distributerom kaze samo jedna telsa u austriji je imala servis kocinca na 280.000km . i to je jedino sto je uradjeno na tesli pokrivajuci aus i nz . 630 km na punjenje a noa tesla ici ce 1000km na punjenje roadster sa 1.9 sek od 0 do 100. sta reci opet nije skuplji od nekog bmw tee klase . glupo i za poredjivanje

  • Marko

    6. novembar 2016 | 15:51

    Jeste svi se sad hvatamo za Teslu i Djokovica a kad treba nesto da se oslobodi birokratije mi tu smrdimo i cutimo. Vidite da Tesla ipak nije nas. Bitno je smanjiti odliv mozgova....

  • Александар Карановић

    17. februar 2016 | 15:17

    Ја ћу да га купим и региструјем у Панчеву. Ако може да их вози градска управа, зашто не бих могао и ја.

  • Boki

    5. avgust 2015 | 16:31

    Jefrinije je voziti ovakav automobil jer je struja jos uvek jeftina, da li ce u buducnosti biti tako to se ne zna. O ekologiji je potpuno besmisleno pricati kada se elektricna energija najvecim delom dobija iz termoelektrane. Pa ako ne sagoreba benzin, sagori odredjena kolicina uglja kako bi se taj auto napunio, tako da emisija co2 od 0% je cist maketing i obmana. Imajuci u vidu cenu eleketricnih vozila ona se isplate tek za 20 godina upotrebe, pa kad nema ni ekologije onda nema ni opravdanosti masovnije upotrebe.

  • Domaćinac

    5. avgust 2015 | 00:10

    Krajem osamdesetih godina su naši ljudi ''na privremenom radu u Holandiji'' dolazili o praznicima u zavičaj autima sa ugradjenim ''plinom''. Bio je(i još uvek je) 60-70% jeftiniji od benzina,bez poreza kao ekološko gorivo,a dobijali su i značajan popust na godišnje osiguranje. I sada je tako,a u Srbiji nema ni dinara popusta, plin je oporezovan kao i benzin,a kako je rastao broj vozila sa pogonom na plin,tako je uvodjena akciza,pa povećavana,pa novi uslovi za atest i reatest,pa... A to je gorivo alternativa u Evropi više od 30 godina... Pa,za 30 godina,kad uvezemo iz Evrope sva vozila sa euro 4,5,6...12 standardima, mozda neko smisli i atest za električna vozila,a neko iz EPS-a sagradi pumpu za struju,da natočimo par kilovata,naravno,u cenu je uračunata i akciza...

  • iq2

    4. avgust 2015 | 12:43

    Pa kad kasnimo za svetom k'o m... za veprom.

  • Tu I tamo

    4. avgust 2015 | 12:35

    Mi smo 19ti vek.zasto ici u korak sa svetom oli nedaj boze ispred svih?isto je u africkim zemljama, nemoze da se uveze elektricni auto.Razne agencije postoje da se piju kafe I traze pare za korupciju. Mi smo dno jer I dalje dopustamo to. Zasto ne pustimo uvoz I upotrebu elektricnih kola sa naj jeftinijom ponudom u Evropi I par stanica za punjenje I uzimati ljudima pare na" zelenu intelegenciju".Zato sto su nesposobni ljudi preko politickih linija tu gde jesu a I mi sa njima

  • Deda Radoje

    4. avgust 2015 | 12:01

    Ljudi...u Agenciji je sedeo do skora...VRANJANAC...koji tu sluzbu nije unapredio nista...eletromobil je za tu agenciju misana imenica...a na zapadu drzave oslobadjaju poreza.. i taksi na zagadjenja...i pospesuju prodaju tih vozila...ZASTO NAM SLUZI AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRACAJA...

  • Bla bla

    4. avgust 2015 | 11:52

    Za zamjenu baterije u el. automobilima se mogu kupiti 2 auta na unutrasnje sagorijevanje u solidnom stanju i ta ilitiumska baterija je vjerovatno skuplja od tog punta

  • Zoran

    4. avgust 2015 | 11:46

    Kažu da električni motori imaju niz prednosti u odnosu na benzinske motore samo im je jedina mana što imaju gomilu akumulatora koji mogu da eksplodiraju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA