AGENCIJA UZVRAĆA UDARAC: Predavanje Pjera Polija na Weekend Media Festivalu!

  • 1

Osmi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održaće se od 24. do 27. septembra u već svima dobro poznatom prostoru stare Tvornice duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Weekend je u svom osmom izdanju najavio pregršt zanimljivih tema i aktuelnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija.

U Rovinj ove godine dolazi Pjero Poli, generalni direktor Havas Worldwide UAE koji „pliva“ digitalnim i komunikacijskim vodama već 13 godina. Poli je rukovodio timovima koji se bave digitalnom strategijom i uspešno je vodio brojne kreativne timove u kompanijama iz raznih industrija (automobilska, zabavna industrija, zdravstvo, roba široke potrošnje, potrošačka elektronika, avio-industrija, maloprodaja i finansije) u Australiji, Ujedinjenom Kraljevstvu, Švajcarskoj, Španiji i Bliskom istoku.

Kako izgleda novi model agencije?

Kako treba da se razvijaju marketinški i komunikacijski profesionalci da bi se prilagodili sve kompleksnijem tržištu klijenata i kupaca. Kako možemo da povećamo vrednost i osmislimo kampanje tako da budemo pouzdan savetnik našim klijentima? To su samo neka od pitanja na koja će Pjero Poli dati odgovore na Weekend Media Festivalu.

Foto: Promo Foto: Promo

„Bliski istok je digitalno tržište koje se veoma brzo razvija i za klijente, potrošače, ali i brendove. Preneću vam svoja iskustva iz Dubaija – najbrže rastućeg tržišta na svetu. Havas je krenuo sa šest, a sada ima 50 zaposlenih za manje od tri godine, a iz finansijske perspektive došli smo od dvanaeste do četvrte digitalne agencije po veličini u regionu. To nam je uspelo s minimalnom izmenom zaposlenih, a tokom tog putovanja uspeli smo da osvojimo 20 internacionalnih i lokalnih nagrada i to sve u procesu izgradnje tima, kao i zabavne i kolegijalne kompanijske kulture. Ta vredna bogata iskustva podeliću s vama u Rovinju“ istaknuo je Pjero Poli, generalni direktor Havas Worldwide UAE.

Foto: Promo/Petar Glebov/PIXSELL Foto: Promo/Petar Glebov/PIXSELL

Osim njega, na dugom spisku predavača ističu se i Brajan Morisi, glavni urednik Digidaya, te Ana Andjelic iz njujorške agencije Havas LuxHub, koja će govoriti o aktuelnoj temi novih poslovnih modela u medijima i marketingu na tromeđi biznisa, kreativnosti i tehnologije. Takođe, ne treba propustiti ni predavanje Marka Deka, digitalnog stručnjaka i bankarskog konsultanta, kao ni predavanje dr Lin Montgomeri, koja će govoriti o generaciji Y.

Osim bogatog programa i ove godine su regionalna revija BalCannes i nagrada SoMo Borac bliski partneri Weekend Media Festivala.

Prijave za ovogodišnji Weekend Media Festival, kao i za BalCannes reviju (www.balcannes.com) i SoMo borac (www.somoborac.com) već su započele, a sve informacije u vezi sa Weekend Media Festivalom možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.

 

Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA