Srpski turisti putovali više od 25 sati do Pefkohorija!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Vlah
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Velja

    17. jun 2015 | 01:32

    Prošle godine sa Lui travelovim autobusima putovali za Grčku, a aranžman uplatili preko Go-go travela. Bus se pokvario, putovali smo 20 sati. Vodič i šofer namršteni, kad im nešto prigovoriš, samo što te ne ošamare. Sutradan nas kontaktirali iz Go-go travela, da provere da li je sve ok sa smeštajem (koji je stvrano bio extra), a mi im se požalimo na bus. Kraljevi nam ladno u sobu pošalju picu i šampanjac, da se iskupe (iako to nije njihova krivica). Kupili su me za ceo život :) svaka pohvala

  • pavle

    14. jun 2015 | 15:52

    Npr. Vracao sam se iz Meksika za Usa sa letovanja. Na aerodromu u Meksiku ispostavilo se da avion ima neke tehnicke probleme i otkazuje se let. Posto se malo duze cekalo na aerodromu, agencija obezbedjuje hranu za sve putnike (oko 180). Posto ce se moci putovati tek naredni dan, po sve nas dolaze veoma luksuzni autobusi, i sve nas voze u najblizi hotel koji ima mesta za sve ( veoma luksuzan), gde je i kompletno sve ukljuceno ( turisticka destinacija). Iduci dan dolaze autibusi po nas, nazad na aerodrom, i nastavljamo put. Agencija svakom putniku dala po 200 dolara....(kao obestestecenje) toliko o poslovnosti i ozbiljnosti. Nisam ja previse opcinjen zapadom i njihovom kulturom, ali u mnogim stvarima im skidam kapu....

  • Goca

    14. jun 2015 | 12:51

    SABRA je jedna od naših najboljih agencija, i to što se desilo sa autobusom, može svakoj agenciji da se dogodi, jer mašina je mašina. Vlasnik je uradio sve što je mogao, a šta bi bilo da nije ništa obezbedio? Našim turistima treba malo više razumevanja za putovanja autobusima...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA