POKVARIO SE VOZ: Posle četiri sata u tunelu, putnici nastavili dalje

 
  • 8

Voz, koji je stao u tunelu oko 16 časova, vožnju ka Beogradu nastavio je oko 20 sati, saopštile su "Železnice Srbije"

Međunarodni putnički voz iz Bara za Beograd proveo je danas, zbog kvara dve elektrolokomotive, oko četiri sata u tunelu "Zlatibor", između železničkih stanica Zlatibor i Sušica, a oko 20 sati nastavio je put ka srpskoj prestonici.

Voz, koji je stao u tunelu oko 16 sati, vožnju ka Beogradu nastavio je oko 20 sati, saopštile su "Železnice Srbije" koje su uputili izvinjenje putnicima zbog čekanja.

Tokom četvorosatnog boravka voza u tunelu, kondukteri su redovno informisali putnike o razlozima stajanja, pa nije bilo panike, navodi se u saopštenju.

Srpske železnice su obezbedile putnicima da, kada stignu u železničku stanicu Užice, dobiju osveženje i hranu.

Objašnjava se da je, nakon što je voz iz stao u tunelu najbliža lokomotiva upućena ka ovoj lokaciji, kako bi kompozicija nastavila svoju vožnju, ali da se i ona pokvarila.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

Potom je upućena upućena druga koja je "zamenila defektiranu" elektrolokomotivu a voz je nastavio kretanje ka Beogradu.

Nedostatak elektrolokomotiva srpskih železnica i smanjen stepen njihove pouzdanosti već duže je jedan od osnovnih problema funkcionisanja saobraćaja, dodaje se u saopštenju.

Zbog nedovoljnih ulaganja u remont elektrolokomotiva i nabavku novih, njihov broj u saobraćaju je na izuzetno niskom nivou - dnevno manje od 50, što direktno utiče na redovno funkcionisanje putničkog i teretnog železničkog saobraćaja.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

"Železnice Srbije“ izvinjavaju se putnicima i korisnicima usluga zbog neprijatnosti kojima su bili izloženi tokom ovog putovanja, usled kvara na dve elektrolokomotive.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Video: Krstić: Od početka grejne sezone evidentirano 590 požara

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • gaga

    18. maj 2015 | 07:42

    nisu samo lokomotive problem vec i mali broj masinovodja, otpravnika vozova, uopste ljudi u izvrsnim sluzbama.....zato su kancelarije prepune, a sta ljudi u njima rade, to cesto ni oni sami neznaju......

  • Zlobica

    18. maj 2015 | 07:24

    Sve u svemu niko nije kriv! Odmah otpustiti direktora železnice!

  • Realan

    18. maj 2015 | 07:18

    Pa ovo je sramota. Pod hitno nešto mora da se menja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA