Nikakvih pravila nema,ako se auto sredi profesionalno,iznutra dubinsko svana poliranje u makar tri prelaza,plastike se obnove tesko da ce izgledati lose.
Jedino sto je donekle pouzdano je mijerenje kompresije svakog cilindra i to nekad nije sigurno zbog raznih aditiva koje dodavaju u ulje.
Jednom sam kupio auto na prvi pogled pokazalo se odlicno a drugi put sam dugo trazio da bude u malo boljem stanju,ispostavilo se da sam bacio pare.Auto je izgledao kao nov ali nakon 20,000 km. je bukvalno poceo da se raspada i kvari sedmicno po jednom dizne,turbina,eletronika itd.
Mislim da nema pravila.. To je macka u dzaku, pa kako prodjes. Ja prvi put extra, a sada jbg malo losije. Gledali i majstori i servisne knjige, pa to je bzvz..
Prvo na sta treba obratiti paznju da li su ishabani volan i guma preko papucice kvacila po tome se najbolje vidi koliko je vozen i kako je vozen sto jr vise ishabano to je auto vise istrosen
Japanac sa 200000km Ja kao prvi vlasnik i papucica kvacila nikad nije menjana i nije ishabana a volan nije potrosen kako vi kazete i nasta sad obratiti paznju? Prvo kvacilo,prvi anlaser,anternator..nikad kvar na motoru ili menjacu.Motor radi kad se malo zagreje da ga skoro ne mozes cuti.Menjane su samo osnovne stvari koje spadaju u potrosni materijal..naravno auto je malo vozen u srbiji..pa je na izgled upola mladji u odnosu na isti takav vozen celo vreme u srbiji
Herceg
Nikakvih pravila nema,ako se auto sredi profesionalno,iznutra dubinsko svana poliranje u makar tri prelaza,plastike se obnove tesko da ce izgledati lose. Jedino sto je donekle pouzdano je mijerenje kompresije svakog cilindra i to nekad nije sigurno zbog raznih aditiva koje dodavaju u ulje. Jednom sam kupio auto na prvi pogled pokazalo se odlicno a drugi put sam dugo trazio da bude u malo boljem stanju,ispostavilo se da sam bacio pare.Auto je izgledao kao nov ali nakon 20,000 km. je bukvalno poceo da se raspada i kvari sedmicno po jednom dizne,turbina,eletronika itd.
Podelite komentar
nesh_bros
Mislim da nema pravila.. To je macka u dzaku, pa kako prodjes. Ja prvi put extra, a sada jbg malo losije. Gledali i majstori i servisne knjige, pa to je bzvz..
Podelite komentar
Yugo
Kupiš Yugo za 150e i niko ne može da te prevari. Prevario si se sam. :-)
Podelite komentar
avijaticar
Ugovor moze i u opstini da se overi.
Podelite komentar
Chuveny
Prvo na sta treba obratiti paznju da li su ishabani volan i guma preko papucice kvacila po tome se najbolje vidi koliko je vozen i kako je vozen sto jr vise ishabano to je auto vise istrosen
Podelite komentar
Boban
@Chuveny
A to se sve lako promeni sa drugog havarisanog auta
Podelite komentar
boca
@Chuveny
Japanac sa 200000km Ja kao prvi vlasnik i papucica kvacila nikad nije menjana i nije ishabana a volan nije potrosen kako vi kazete i nasta sad obratiti paznju? Prvo kvacilo,prvi anlaser,anternator..nikad kvar na motoru ili menjacu.Motor radi kad se malo zagreje da ga skoro ne mozes cuti.Menjane su samo osnovne stvari koje spadaju u potrosni materijal..naravno auto je malo vozen u srbiji..pa je na izgled upola mladji u odnosu na isti takav vozen celo vreme u srbiji
Podelite komentar
srdjanizacija
Vrhunski saveti
Podelite komentar